Die is echt bagger.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 13:22 schreef DemonRage het volgende:
Man: "Ik heb al honger en het is nog geen etenstijd."
Vrouw: "Ik ook al."
Man: "Goed bezig!"
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:36 schreef Federer-fan het volgende:
Even in spoiler tags, want deze echt echt heel slecht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Aansluitend een nog slechtere:quote:
Volgens mij wel ja.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 12:50 schreef spierbal het volgende:
[..]
Ja helemaal gelezen maar volgens mij mis ik de clue met de brommer. Of is de grap dat ie een keer heeft gevraagd of z'n brommer stuk is?
Klopt, maar die is wat mij betreft al bekend. Deze was - voor mij - nieuw.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 13:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
In dezelfde categorie:
"Wat heb je sterke koffie gezet! Ging dat per ongeluk? Of was het expres zo"
quote:
Oow oke dan vond ik het gewoon niet grappig.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 19:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja.
[..]
Klopt, maar die is wat mij betreft al bekend. Deze was - voor mij - nieuw.
[..]![]()
Dit is een moppentrommel die niet wordt gelezen, door niemand. Zelfs Danny niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:44 schreef spierbal het volgende:
[..]
Oow oke dan vond ik het gewoon niet grappig.
Heb hem wel 4 keer opnieuw gelezen omdat ik dacht dat ik wat over het hoofd zag haha.
Waarom bestaat t danquote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:53 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Dit is een moppentrommel die niet wordt gelezen, door niemand. Zelfs Danny niet.
Ik vond hm wel aardig. Je moet natuurlijk wel bedenken dat het slechte grappen zijn hè?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:44 schreef spierbal het volgende:
[..]
Oow oke dan vond ik het gewoon niet grappig.
Heb hem wel 4 keer opnieuw gelezen omdat ik dacht dat ik wat over het hoofd zag haha.
Klopt, vandaar ook de 37 delen.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:53 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Dit is een moppentrommel die niet wordt gelezen, door niemand. Zelfs Danny niet.
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 07:26 schreef Federer-fan het volgende:
Klopt, vandaar ook de 37 delen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat je de laatste zin moet veranderen, de correcte spelling is:quote:Op donderdag 13 augustus 2020 08:11 schreef Federer-fan het volgende:
...
De man kijkt haar aan en zegt "Das ist nicht zo schlimm." ("Dat is niet zo slim.")
Du hast ja recht. Aber ich kan es leider nicht mehr ändern,quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:25 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
[..]
Ik denk dat je de laatste zin moet veranderen, de correcte spelling is:
"Das ist nicht so schlimm"
quote:Verder erg goed gebruik gemaakt van de overeenkomst tussen het Duitse woord "schlimm" en het Nederlandse woord "slim". Toen ik dat doorhad moest ik wel een beetje gniffelen.
En dit van de heer die mijn spelling corrigeert?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:30 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
Wat gebeurdt er als je je droger buiten laat staan als het begint te regenen ?
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:48 schreef sjoemie1985 het volgende:
Barry en Anika twee heel normale mensen uit een buitenwijk van amsterdam lopen op straat in het centrum van Rotterdam.
af en toe gaan ze een winkel in en even later komen ze daar weer uit.
Op een gegeven moment merken ze dat er een mannetje achter hun aan loopt.
Dit mannetje haalt telkens als zij kijken zijn neus op (waar die hem ophaalt is onbekend).
Maar de ene keer doet hij het achterstevoren de andere keer op de kop en ga zo maar door.
Anika had al door wie het is, maar Barry vraagt op een gegeven moment aan Anika: Wie is toch die rare snuiter?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 07:54 schreef Federer-fan het volgende:
En dit van de heer die mijn spelling corrigeert?
quote:Op donderdag 17 september 2020 08:58 schreef Federer-fan het volgende:
Bij een indianenreservaat hebben ze iets nieuws bedacht. Ze willen meer bezoekers trekken door ze een mystieke ervaring te bieden. De indianen besluiten om een enorme projector te bouwen en die een van hen te laten projecteren tegen de lucht en iets te laten zeggen. Dus zo gezegd zo gedaan en zes weken later lopen enkele bezoekers door een vlakte bij het reservaat. Opeens verschijnt het hoofd van de indiaan aan de donkere hemel. De mensen zijn erg onder de indruk.
Dus dat geprojecteerde hoofd zegt: "De mens moet in balans leven met de natuur. Dit is ons land. De blanke mens neemt meer dan hij geeft. Dus dat."
Zegt het opperhoofd later tegen hem: "Goeie tekst, maar het einde was bagger. Met dat 'moderne "Dus dat" is al die mystiek in één keer verdwenen.'"
Zegt die indiaan: Ja, maar anders blijft het zo in de lucht hangen."
Netjes.quote:Op zondag 8 november 2020 13:28 schreef JochemP het volgende:
Een man wordt aangehouden door de politie omdat hij met 250 kilometer per uur over de snelweg scheurt.
"Meneer", zegt de agent, "wij houden u aan in verband met uw snelheid. U reed veels te hard!"
Zegt de man: "Huh, hoezo? Ik reed echt veel langzamer dan Mach"
Netjes hoor.quote:Op maandag 16 november 2020 09:53 schreef Systeembeheerder het volgende:
Jan zit het alfabet uit zijn hoofd te leren.
De eerste 19 letters zijn makkelijk te onthouden.
Toch struikelt hij de gehele tijd over de 20ste letter. Hoe kan hij deze nu onthouden vraagt Jan zich af.
Jammerend vraagt hij zijn moeder waar zijn glas warme drank die wordt gemaakt door infusie van de gedroogde bladeren van de theeplant Camellia is.
Waarop zijn moeder vraagt: 'Bedoel je de thee?'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op vrijdag 18 december 2020 11:30 schreef sjoemie1985 het volgende:
Een man komt terug van een etentje bij een restaurant (Dit speelde nog voor de corona).
En gaat 's avonds naar bed, maar de volgende ochtend wordt hij wakker en tijdens het ontbijt met zijn vrouw begint hij rare dingen te vertonen zoals flapperen met zijn handen en tussen door wat rare woorden er uit te vloepen.
Vraagt zijn vrouw wat heb jij gisteren gehad in dat restaurant?
Zegt die man: Asperger soep maar vond de naam al zo vreemd en dacht dat het alleen maar een taalvoutje was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |