SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Slechte-zelfbedachtegrappentipsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Document met al mijn slechte zelfbedachte grappen tot 15 februari 2010SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hierbij een paar pollsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hierbij wat goede slechte zelfbedachte grappen van anderen dan mezelf uit het vorige deel (op alfabetische volgorde van username van de bedenker):
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is uit deel 6, maar ik vind dat hij ook hier niet mag ontbreken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn eerste en tot nu toe enige slechte zelfbedachte grap voor gevorderden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit beschouw ik als mijn beste slechte zelfbedachte grap aller tijden (al is hij deels geleend)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk niet te vergeten mijn slechtste zelfbedachte grap aller tijden, van 19 november 2009:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn definitie van een slechte zelfbedachte grap:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hierbij de top zes van slechte zelfbedachte grappen aller tijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En last but not least, de wat mij betreft ultieme, met afstand allerbeste slechte zelfbedachte grap aller tijden (voorheen: uit “alle delen tot nu toe” maar dat vind ik veel te weinig eer):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 66% gewijzigd door Federer-fan op 29-07-2020 20:29:25 ][b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
-mag hij niet zeggen-
[ Bericht 55% gewijzigd door ikbennieuwopfok op 29-07-2020 20:50:43 ]Nieuw is niet altijd beter.![]()
Lopen er 2 vrouwen door de dichte mist. Op een gegeven koment is ie mist zó dik dat ze elkaar nog aaleen maar als schim zien.
Zegt de een tegen de ander: "Ik zie je vaag, Ina".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:42 schreef StateOfMind het volgende:
Lopen er 2 vrouwen door de dichte mist. Op een gegeven koment is ie mist zó dik dat ze elkaar nog aaleen maar als schim zien.
Zegt de een tegen de ander: "Ik zie je vaag, Ina".Misschien even als herinnering: het gaat om zelfbedachte grappen, niet om bestaande grappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Nou, ik vond het nog redelijk beschaafd.quote:[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Dan mag je een hoop moppen wel weghalen, want veruit de meeste zijn al héél erg oud...quote:Op donderdag 30 juli 2020 07:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Misschien even als herinnering: het gaat om zelfbedachte grappen, niet om bestaande grappen.
Sterker nog, die van de paus en Jan Paardenkoper die ging 30 jaar geleden al rond, zij het met een andere naam.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
Waar ik het zie, zeg ik het.quote:Op donderdag 30 juli 2020 07:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan mag je een hoop moppen wel weghalen, want veruit de meeste zijn al héél erg oud...Klopt, daar heb ik het ook bij gezet.quote:Sterker nog, die van de paus en Jan Paardenkoper die ging 30 jaar geleden al rond, zij het met een andere naam.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Hen heeft zich opgegeven voor een cursus fotografie. Hij wil dieren fotograferen in de natuur. Op een gegeven moment ziet hij een grote slak met een huis op zijn rug.
Zegt Hen tegen de docent: "Ik wil deze slak fotograferen, maar ik wil dat doen met een lange sluitertijd."
Zegt die docent: "Maak die foto nou maar gewoon. Die beestjes zijn watervlug."
[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 01-08-2020 17:27:15 ][b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Hen heeft inmiddels een paar lessen gehad en trekt er op een zondag om uit om foto's te maken. Met zijn nieuwe telefoon maakt hij een aantal foto's achter elkaar van een boom. Trots laat hij ze zien aan zijn docent. Die kijkt vluchtig, waarbij de zon op het beeldscherm valt en de docent eigenlijk alleen de contouren van de boom kan zien.
Zegt die docent: "Je gaat goed, Hen!"
[ Bericht 3% gewijzigd door Federer-fan op 01-08-2020 17:27:06 ][b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Hoe noem je een ster die vanwege de covid-19 crisis binnen moeten blijven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
zitten er twee apen op een tak, valt er een vanaf , zegt die ander "whaohahahahahaiehehaioehiehehehapies on joe toe![]()
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 17:57 schreef BB-King het volgende:
Hoe noem je een ster die vanwege de covid-19 crisis binnen moeten blijven?Die is niet verkeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
* Federer-fan Verwijderd door Federer-fan wegens niet grappig.
[ Bericht 45% gewijzigd door Federer-fan op 02-08-2020 07:41:29 ][b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Ja, ik moet er ook nog even inkomen. Die laatste, lange grap vind ik ook niet geslaagd; ik heb hem net verwijderd. Die andere twee vind ik nog wel gaan; die eerste (over die slak) is toch wel te doen? En bovendien, ik hoop dat ik niet de enige zal zijn die hier grappen post.quote:Hoe dat zo?quote:Ik ben een beetje in de war nu.
[ Bericht 4% gewijzigd door Federer-fan op 02-08-2020 08:00:52 ][b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Maar die met die slak toch wel?quote:[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Nee, of misschien toch, ik weet het nietquote:Op zondag 2 augustus 2020 19:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar die met die slak toch wel?![]()
![]()
Misschien helpt deze aanwijzing: Een slak is heel langzaam, dus je hebt alle tijd om ze te fotograferen. De docent slaat de plank mis wanneer hij zegt dat slakken watervlug zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:21 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Nee, of misschien toch, ik weet het niet
Ik realiseer me net dat deze uitleg eigenlijk grappiger is dan de grap zelf.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Ja toch, echt slechtquote:Op maandag 3 augustus 2020 12:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Misschien helpt deze aanwijzing: Een slak is heel langzaam, dus je hebt alle tijd om ze te fotograferen. De docent slaat de plank mis wanneer hij zegt dat slakken watervlug zijn.
Ik realiseer me net dat deze uitleg eigenlijk grappiger is dan de grap zelf.![]()
![]()
![]()
Het topic is back in bee's knees.quote:
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Ik wilde laatst nog naar buiten treden op fok met een nieuwe mop.
Maar helaas mocht dat toen niet, weet je waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Federer-fan bedankt voor het attenderen op het nieuwe topic.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.![]()
quote:Op maandag 3 augustus 2020 13:27 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik wilde laatst nog naar buiten treden op fok met een nieuwe mop.
Maar helaas mocht dat toen niet, weet je waarom?Nee, waarom dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag gedaan, mien jong.quote:@:Federer-fan bedankt voor het attenderen op het nieuwe topic.![]()
Zie spoilerquote:
quote:Graag gedaan, mien jong.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.![]()
Het was een grap.quote:
Even in spoiler tags, want deze echt echt heel slecht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Een meisje is fan van weerman Gerrit Hiemstra. Met haar familie kijkt ze elke dag weer naar het zesuurjournaal om hem even te zien.
Dus dan is het zo ver en Gerrit Hiemstra zegt op een gegeven moment: "Ja, en morgen stijgt het kwik tot boven de dertig graden."
Zegt dat meisje: "Wat verwoordt hij dat mooi hé?"[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Ik heb gehoord dat Nigeriaanse scammers melding hebben gemaakt van racisme...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een jonge mannelijke advocaat vertelt een vrouwelijke collega-advocaat dat hij een client te veel in rekening heeft gebracht omdat hij anders te weinig declarabele uren heeft.
Zegt hij na een heel gesprek: "Maar dit moet echt tussen ons blijven. Beloof je me dat je niemand dit geheim vertelt?"
Zegt ze met een zelfverzekerde blik en een glimlach: "Welk geheim?"
Zegt hij zo van: "Ja, dat van die te veel gedeclareerde uren natuurlijk."[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Waarom het coronavirus heftiger is voor mensen met overgewicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern![]()
Ja, cringewaardig zijn ze.quote:[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Een man heeft een afspraakje met een buurtslet om haar eens even lekker te beffen. Net voordat hij een lik wil nemen twijfelt hij en vraagt hij aan haar: Is je kut wel goed schoon? ...oon? ...oon?![]()
Ronnie is bijna jarig en gaat naar de super om inkopen te doen voor zijn feest. Het wordt een heus knalfeest, want hij wordt 46. Met een afgeladen kar vol bier en paprikachips sjokt hij richting de kassa. Daar aangekomen legt hij alleen zijn portemonnee op de band en laat deze meevoeren richting het kassameisje. Waarop het kassameisje zegt: "Hoe oud bent u nou?"![]()
Netjes.quote:Op zondag 9 augustus 2020 23:30 schreef Mubassie het volgende:
Ronnie is bijna jarig en gaat naar de super om inkopen te doen voor zijn feest. Het wordt een heus knalfeest, want hij wordt 46. Met een afgeladen kar vol bier en paprikachips sjokt hij richting de kassa. Daar aangekomen legt hij alleen zijn portemonnee op de band en laat deze meevoeren richting het kassameisje. Waarop het kassameisje zegt: "Hoe oud bent u nou?"![]()
Cor werkt al dertig jaar bij hetzelfde bedrijf. Hij is hoofd van een kleine afdeling. Zijn medewerkers zijn blij met hem omdat hij altijd zo rustig is. Zijn bijnaam is Cor Diplomatiek. Maar na dertig jaar gelijkmatigheid is hij op een dag enorm boos op een medewerkster, omdat die vergeten is de feestelijke lunch te bestellen. Dus Cor gaat helemaal uit zijn dak en maakt die medewerkster voor van alles en nog wat uit.
Zegt de directeur later tegen Cor: "Wat was dat nou joh. Waarom ging je nou zo over de rooie?"
Zegt Cor: "Aard van 't beestje."[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Ik zat laatst in de kroeg. Komt er een meid naar me toe: "Hey ik zie jou hier vaker, maar nooit met een meid. Heb jij geen vriendin?". Dus ik zeg: "Tsjah, je kunt niet alles hebben he?"
Zij: "Maar voor iemand zoals jij zouden meiden in de rij staan. Ik ben nog vrijgezel, zin om mij te daten?"
Ik: "Nee sorry."
Zij: "Waarom niet dan?"
Ik: "Tsjah, je kunt niet alles hebben he?"![]()
In Urk zitten Ruben, Stefan en Ronnie op te scheppen over hun incestuele relaties.
Ruben: "Ik heb gisteren seks gehad met mijn nichtje. Zij is zooo lekker!"
Stefan: "Dat is nog niets. Ik ben gezegend met een lekker zusje, daar mag ik bijna elke dag overheen."
Ronnie: "Van jullie verhalen krijg ik zin in seks met mijn zusje. Ik denk dat ik over een maand mijn kans grijp."
Die andere twee: "Waarom pas over een maand?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je hem wel helemaal gelezen? Hij is opgedeeld in alinea's, dus misschien heb je alleen de eerste alinea gelezen (normaliter worden grappen hier zonder witregels gepost.) Dit is de hele grap:quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:10 schreef spierbal het volgende:
Ik snap die grap over de brommer niet in de OPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Ja, die's niet verkeerd.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:43 schreef DemonRage het volgende:
Ik zat laatst in de kroeg. Komt er een meid naar me toe: "Hey ik zie jou hier vaker, maar nooit met een meid. Heb jij geen vriendin?". Dus ik zeg: "Tsjah, je kunt niet alles hebben he?"
Zij: "Maar voor iemand zoals jij zouden meiden in de rij staan. Ik ben nog vrijgezel, zin om mij te daten?"
Ik: "Nee sorry."
Zij: "Waarom niet dan?"
Ik: "Tsjah, je kunt niet alles hebben he?"quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:56 schreef DemonRage het volgende:
In Urk zitten Ruben, Stefan en Ronnie op te scheppen over hun incestuele relaties.
Ruben: "Ik heb gisteren seks gehad met mijn nichtje. Zij is zooo lekker!"
Stefan: "Dat is nog niets. Ik ben gezegend met een lekker zusje, daar mag ik bijna elke dag overheen."
Ronnie: "Van jullie verhalen krijg ik zin in seks met mijn zusje. Ik denk dat ik over een maand mijn kans grijp."
Die andere twee: "Waarom pas over een maand?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vier monniken zijn de vaste warme hap in het klooster een beetje zat, dus ze besluiten de vijftig euro die een van hen heeft gewonnen in de Postcodeloterij stuk te slaan. Ze wenden zich tot de plaatselijke McDonald's. Wegens de coronamaatregelen wordt alles aan de tafels bezorgd. Een kwartier later wordt de maaltijd geserveerd.
Vlak voordat ze gaan eten, zegt een van hen, genaamd Bert, met gevouwen handen: ""Heer, zegen deze spijzen. Wij danken U dat..."
Valt een andere monnik hem lachend in de rede: "Beetje beroepsdeformatie, Bert?"[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Peter zit van zijn koffie te genieten. Komt Gino: "Hey Peter, wat is dat voor koffie?"
Peter: "Gewoon, koffie."
Gino: "Ja maar, wát voor koffie?"
Peter: "Dat zeg ik je! Gewoon koffie."
Gino: "Wat is het dan voor koffie?"
Peter (geïrriteerd): "Kappe, Gino!"
Gino: "Oh, zeg dat dan meteen."![]()
KaboaterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern![]()
Geniaal. Echt genieten dit. Je krijgt een *eervolle vermelding* van me.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 21:30 schreef DemonRage het volgende:
Peter zit van zijn koffie te genieten. Komt Gino: "Hey Peter, wat is dat voor koffie?"
Peter: "Gewoon, koffie."
Gino: "Ja maar, wát voor koffie?"
Peter: "Dat zeg ik je! Gewoon koffie."
Gino: "Wat is het dan voor koffie?"
Peter (geïrriteerd): "Kappe, Gino!"
Gino: "Oh, zeg dat dan meteen."[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je hem wel helemaal gelezen? Hij is opgedeeld in alinea's, dus misschien heb je alleen de eerste alinea gelezen (normaliter worden grappen hier zonder witregels gepost.) Dit is de hele grap:Ja helemaal gelezen maar volgens mij mis ik de clue met de brommer. Of is de grap dat ie een keer heeft gevraagd of z'n brommer stuk is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)![]()
Komt een vrouw bij de dokter.
- dokter, ik heb een zere vinger
- ok, kleed u zich eerst maar even uit.
- he? Uitkleden? Maar ik heb alleen een zere vinger
- ok, dan kleed ik u wel even uit.Praat over de hel en je komt er.![]()
In dezelfde categorie:quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 23:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Geniaal. Echt genieten dit. Je krijgt een *eervolle vermelding* van me.
"Wat heb je sterke koffie gezet! Ging dat per ongeluk? Of was het expres zo"![]()
Lopen twee zakken aardappelen op het strand. Zegt de ene zak tegen de andere zak: ben je hier ook om te bakken? Zegt de zak: nee ik ben onderweg naar de patatkraam.Praat over de hel en je komt er.![]()
Napoleon zit aan de bar een biertje drinken en ziet aan de andere kant Willem-Alexander zitten met een rits eremedailles en twee kwasten aan zijn jas. Wat een malloot, denkt Napoleon.
- zegge jij daar, wie ben jij?
- ik? Ik ben zijne majesteit Willem-Alexander, koning der Nederlanden.
Napoleon kijkt hem meewarig aan.
-ja en ik ben Napoleon, nou goed!??Praat over de hel en je komt er.![]()
Die is echt bagger.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 13:22 schreef DemonRage het volgende:
Man: "Ik heb al honger en het is nog geen etenstijd."
Vrouw: "Ik ook al."
Man: "Goed bezig!"Praat over de hel en je komt er.![]()
Zit een ASS-er op zolder. Maar hij heeft niemand om aan te kijken.Dus hangt hij een spiegel op en kijkt zichzelf aan. Hij snapt er niks van en zegt "Ik kan me niet inleven in jou"
Echt gebeurd.Praat over de hel en je komt er.![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:36 schreef Federer-fan het volgende:
Even in spoiler tags, want deze echt echt heel slecht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Aansluitend een nog slechtere:quote:
Johan Cruijff zit bij de chinees. Een chinees komt de bestelling opnemen.
- nummer 14, zegt Johan.
- ah! Een messi speciaal met saté. Goeie keus.
Cruijff kijkt hem even aan en zegt:
- doe maar niet, die is te snel van mijn bord.Praat over de hel en je komt er.![]()
Zit een chinees zo ergens op straat met zijn handen vooruit af en toe doet hij zijn rechter hand even op zij en dan weer in de zelfde positie als de ander hand.
Zo zit hij daar een beetje zeer gefocust te zitten.
Een japanner ziet dit een tijdje aan.
Dan vraagt die japanner wat die chinees aan het doen is.
Zegt die chinees ik probeer vast een goede lotus houding te vinden voor als mijn nieuwe auto er straks is.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.![]()
Volgens mij wel ja.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 12:50 schreef spierbal het volgende:
[..]
Ja helemaal gelezen maar volgens mij mis ik de clue met de brommer. Of is de grap dat ie een keer heeft gevraagd of z'n brommer stuk is?Klopt, maar die is wat mij betreft al bekend. Deze was - voor mij - nieuw.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 13:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
In dezelfde categorie:
"Wat heb je sterke koffie gezet! Ging dat per ongeluk? Of was het expres zo"quote:
Danny zit op woensdagoamd in het boemeltje van Zwolln naor Emmn om op bokoampd te gaan naar Yvonne.
Op een gegeven moment kump de hoofdcunducteur.
- Ploatsbewiezn graag
Danny kiekt up van de Stentor, denk eenm noa en zegt:
Goed topic weer Vogeltjesdans!
De conductur vouwt zien buukien weer up.
Loat mar zittn ok.Praat over de hel en je komt er.![]()
Oow oke dan vond ik het gewoon niet grappig.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 19:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja.
[..]
Klopt, maar die is wat mij betreft al bekend. Deze was - voor mij - nieuw.
[..]![]()
Heb hem wel 4 keer opnieuw gelezen omdat ik dacht dat ik wat over het hoofd zag haha.-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)![]()
Dit is een moppentrommel die niet wordt gelezen, door niemand. Zelfs Danny niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:44 schreef spierbal het volgende:
[..]
Oow oke dan vond ik het gewoon niet grappig.
Heb hem wel 4 keer opnieuw gelezen omdat ik dacht dat ik wat over het hoofd zag haha.Praat over de hel en je komt er.![]()
Waarom bestaat t danquote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:53 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Dit is een moppentrommel die niet wordt gelezen, door niemand. Zelfs Danny niet.-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)![]()
kijken of het licht uit isandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Ik vond hm wel aardig. Je moet natuurlijk wel bedenken dat het slechte grappen zijn hè?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:44 schreef spierbal het volgende:
[..]
Oow oke dan vond ik het gewoon niet grappig.
Heb hem wel 4 keer opnieuw gelezen omdat ik dacht dat ik wat over het hoofd zag haha.Klopt, vandaar ook de 37 delen.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:53 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Dit is een moppentrommel die niet wordt gelezen, door niemand. Zelfs Danny niet.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Jantine verhuist maar besluit haar oude huis te verhuren. Alleen ze vindt het wel spannend, want ze hoopt dat ze huurders vindt die goed met haar huis omgaan en dat ze zuinig zijn op haar spulletjes. Maar op een gegeven moment vertelt een Duitse collega haar dat ze wel mogelijke huurders kent. Een getrouwd stel zonder kinderen. Ze zegt erbij "Es sind nette Leute." ("Het zijn nette mensen.") Dus zo gezegd zo gedaan en het stel trekt in de huurwoning. Een half jaar later gaat Jantine eens kijken hoe het huis erbij staat. Ze belt aan en wordt binnenlaten door het vriendelijke echtpaar. Maar wanneer ze de woonkamer binnenloopt schrikt ze want het is echt een rotzooitje. Maar door haar schrik loopt de vrouw de strijkplank omver, die daardoor op de grond valt.
De man kijkt haar aan en zegt "Das ist nicht zo schlimm." ("Dat is niet zo slim.")
[ Bericht 1% gewijzigd door Federer-fan op 13-08-2020 10:22:58 ][b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 07:26 schreef Federer-fan het volgende:
Klopt, vandaar ook de 37 delen.![]()
Praat over de hel en je komt er.![]()
Wat gebeurdt er als je je droger buiten laat staan als het begint te regenen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat je de laatste zin moet veranderen, de correcte spelling is:quote:Op donderdag 13 augustus 2020 08:11 schreef Federer-fan het volgende:
...
De man kijkt haar aan en zegt "Das ist nicht zo schlimm." ("Dat is niet zo slim.")
"Das ist nicht so schlimm"
Verder erg goed gebruik gemaakt van de overeenkomst tussen het Duitse woord "schlimm" en het Nederlandse woord "slim". Toen ik dat doorhad moest ik wel een beetje gniffelen.![]()
Du hast ja recht. Aber ich kan es leider nicht mehr ändern,quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:25 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
[..]
Ik denk dat je de laatste zin moet veranderen, de correcte spelling is:
"Das ist nicht so schlimm"quote:Verder erg goed gebruik gemaakt van de overeenkomst tussen het Duitse woord "schlimm" en het Nederlandse woord "slim". Toen ik dat doorhad moest ik wel een beetje gniffelen.
En dit van de heer die mijn spelling corrigeert?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:30 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
Wat gebeurdt er als je je droger buiten laat staan als het begint te regenen ?
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Barry en Anika twee heel normale mensen uit een buitenwijk van amsterdam lopen op straat in het centrum van Rotterdam.
af en toe gaan ze een winkel in en even later komen ze daar weer uit.
Op een gegeven moment merken ze dat er een mannetje achter hun aan loopt.
Dit mannetje haalt telkens als zij kijken zijn neus op (waar die hem ophaalt is onbekend).
Maar de ene keer doet hij het achterstevoren de andere keer op de kop en ga zo maar door.
Anika had al door wie het is, maar Barry vraagt op een gegeven moment aan Anika: Wie is toch die rare snuiter?I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.![]()
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:48 schreef sjoemie1985 het volgende:
Barry en Anika twee heel normale mensen uit een buitenwijk van amsterdam lopen op straat in het centrum van Rotterdam.
af en toe gaan ze een winkel in en even later komen ze daar weer uit.
Op een gegeven moment merken ze dat er een mannetje achter hun aan loopt.
Dit mannetje haalt telkens als zij kijken zijn neus op (waar die hem ophaalt is onbekend).
Maar de ene keer doet hij het achterstevoren de andere keer op de kop en ga zo maar door.
Anika had al door wie het is, maar Barry vraagt op een gegeven moment aan Anika: Wie is toch die rare snuiter?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 07:54 schreef Federer-fan het volgende:
En dit van de heer die mijn spelling corrigeert?![]()
![]()
Een Ethiopiër stond op de weegschaal en kreeg de schrik van zijn leven toen zijn gewicht opeens verdubbelde. Bleek dat er gewoon een vlieg op hem geland was.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: