SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKKoel en donker bewaren
Ja, dat is wel zo, maar ik moet dat nog leren, denk ik.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had hier gisteren nog een discussie over. Ik ben een voorstander van 'small talk' als ingang tot diepere gesprekken. Small talk is als olie die de machine draaiende houdt en een uitwisseling over het werk of het weer kan met een beetje goede wil prima ontwikkelen tot iets substantiëlers.
Het probleem is dat sommigen 'small talk' als tijdverspilling zien. Persoonlijk lijkt het mij enorm vermoeiend als de boog altijd gespannen moet zijn als het gaat om de kwaliteit en diepte van het gesprek.
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Gaat nu door het leven met extra lettersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Zo slecht ditquote:
Ja, die had ik niet gepost!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:18 schreef Hamlapjes het volgende:
De andere filmpjes ook bekeken.
Het zijn nu wel echt kotsneigingen geworden, ja.
Nou dan heb ik toch nog iets goeds gedaan vandaag!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:19 schreef Hamlapjes het volgende:
In ieder geval wel drie mensen kunnen toevoegen aan het lijstje 'mensen met wie ik absoluut geen seks wil hebben'
Komt goed jochiequote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo, maar ik moet dat nog leren, denk ik.
En tóch doorkijken hè? Hm?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:18 schreef Hamlapjes het volgende:
Perverselingquote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:18 schreef Hamlapjes het volgende:
Heb je er geen kussen bij gepakt zodat je die voor je gezicht kon houden als het te erg werd?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:30 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Bijzonder fenomeen is dat, he? Door willen kijken bij dingen die ranzig, eng, whatever zijn!
Macrameeënde mannen?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:36 schreef Hamlapjes het volgende:
Even wat anders dan vibrerende vrouwen.
Hm ja wel verdachtquote:
Tof! Heb met mijn broertje afgesproken om in 2021 naar Europapark te gaan (als als als...). Ben je er wel eens geweest?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:36 schreef Hamlapjes het volgende:
Even wat anders dan vibrerende vrouwen. Tijd om te lachen!
Twee jaar geleden was er een grote brand in het Duitse Europa-Park, waarbij ook de grote attractie in het Nederlandse themagebied voor een belangrijk deel in vlammen op is gegaan.
Vandaag is de (vernieuwde versie van de) attractie weer open gegaan! En de gaafste toevoeging: de eigenaar van het park is terug te vinden in de attractie als heuse animatronic!
Weet het niet helemaal zeker, maar heb ook het idee dat het een van de duurdere animotronics is die nu in die attractie staat
Bewegend beeld:
Zonder het filmpje nog gekeken te hebben is dit toch niet om te lachen, Ham.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:36 schreef Hamlapjes het volgende:
Tijd om te lachen!
Twee jaar geleden was er een grote brand in het Duitse Europa-Park, waarbij ook de grote attractie in het Nederlandse themagebied voor een belangrijk deel in vlammen op is gegaan.
Als die vent er in een Bananasplit-achtig programma een keer zelf gaat staan, en bezoekers de stuipen op het lijf jaagt, hebben ze de investering terugverdiendquote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:36 schreef Hamlapjes het volgende:
Vandaag is de (vernieuwde versie van de) attractie weer open gegaan! En de gaafste toevoeging: de eigenaar van het park is terug te vinden in de attractie als heuse animatronic!
Weet het niet helemaal zeker, maar heb ook het idee dat het een van de duurdere animotronics is die nu in die attractie staat
Ja! Drie jaar geleden alweer. Twee dagen geweest en ik denk dat het mijn twee prettigste pretparkdagen ooit warenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:56 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Tof! Heb met mijn broertje afgesproken om in 2021 naar Europapark te gaan (als als als...). Ben je er wel eens geweest?
Dat was slechts het aanloopje naar het lachen Cee! En zorgen voor extra contrast door eerst zoiets treurigs te noemenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Zonder het filmpje nog gekeken te hebben is dit toch niet om te lachen, Ham.
Die familie een beetje kennende, gaat dat vast wel een keer gebeurenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als die vent er in een Bananasplit-achtig programma een keer zelf gaat staan, en bezoekers de stuipen op het lijf jaagt, hebben ze de investering terugverdiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |