SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met Haags
En Cinda danst met DavidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Als dat geen snoeiharde noikseks word.....quote:
Rabbitgodquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als dat geen snoeiharde noikseks word.....
Van mij ook.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn dag is weer helemaal goed.
MATTIEquote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee jou niet![]()
[..]
Poetsieeeeeeee! kusje
Ik heb je gemistquote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee jou niet![]()
[..]
Poetsieeeeeeee! kusje
Dat is je geraden ookquote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee jou niet![]()
[..]
Poetsieeeeeeee! kusje
Kopje is wel echt al een tijdje afwezig hier.....,quote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wel leuk zo'n onthaal door mijn lieve FOK! meisjesWaar is kopje ?
Hoe bevalt je promotie?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wel leuk zo'n onthaal door mijn lieve FOK! meisjesWaar is kopje ?
Hoe komt het?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Joah.
Ben zelf ook aardig uitgekeken op FOK! momenteel.
Op FOK! niet, maar bepaalde topics wel.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Joah.
Ben zelf ook aardig uitgekeken op FOK! momenteel.
Dan blijf ik daar gewoon even weg, tot ik het weer leuk en of gezellig vindquote:
Dat doe ik ook nu iddquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan blijf ik daar gewoon even weg, tot ik het weer leuk en of gezellig vind
Dat moeten we niet hebbenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders kreeg je klappen
Maak je dan zelf dramaquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders kreeg je klappen
Beterquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:50 schreef Amee het volgende:
[..]
Weleens. Haha! Niet van het formaat DTS, natuurlijk.
Maar ga je dit voor je muis gebruiken of ga je MiniToT tapen?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:51 schreef ToT het volgende:
Irritant, de draadloze muis blijft haperen omdat ik de usb-receiver achter in de computer gedaan heb; dan is het signaal zwakker.
Doe ik het aan de voorkant in de computer, dan vind ik 'm binnen de kortste keren met een beetje geluk terug in de tuinkist of parasolvoet of achter de tv-meubel, en met wat pech in de wc of in de vuilnisbak, maar naar alle waarschijnlijkheid vind ik het gewoon nooit meer terug!
Ow wacht:
[ afbeelding ]
Hacinquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar ga je dit voor je muis gebruiken of ga je MiniToT tapen?![]()
Uhhm, ik weet niet hoor maar post er nu ookquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Jij niet idd.
Je post ook nooit meer in dts toch?
Ojaquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Uhhm, ik weet niet hoor maar post er nu ook
Klopt.....niet bij te houden die gesprekkenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Jij niet idd.
Je post ook nooit meer in dts toch?
Welke steen?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 19:11 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Aloa, woon je nog onder de steen?
Misschien is het juist beter dan dat ik onder een steen lig...quote:Op dinsdag 28 juli 2020 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Onder een steen wonen = dat je helemaal niks meekrijgt van wat er om je heen gebeurt!
Sinds de dts invasie is hier wel wat veranderd jammergenoeg......maar alles okee met Meneer Konijn en Muis??quote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:47 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier nog een beetje fatsoenlijk gebaggerd?
Jammer welquote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Sinds de dts invasie is hier wel wat veranderd jammergenoeg......maar alles okee met Meneer Konijn en Muis??
Weer aan het werk na drie weken vakantiequote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer wel![]()
Hier gaat het wel prima. Lekker rustig aan druk zijn met vanalles.
Hoe is het in jou prinsessendom?
Niet echt ideaal inderdaad......quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:18 schreef ToT het volgende:
Yup, sfeer is veranderd en de opsplitsing naar [JUI] die een gevolg van de komst van DTS hier naar toe was, doet de boel ook niet echt goed.
Sommigen posten wel op beide plekken, maar ideaal is het niet.
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet echt ideaal inderdaad......
Maareh MiniTot lekker in dromenland intussen?
Ah de fase wanneer wel of juist niet middagdutje.....quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]Niet bepaald, nee!
![]()
Zijn middagdutje heeft VEEL te lang geduurd en daarom is hij nu klaarwakker en super vrolijk en actief.
Maar hem vroegtijdig uit zijn middagdutje wakker maken heeft ook niet echt ideale uitkomsten.
Precies.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ah de fase wanneer wel of juist niet middagdutje.....
Toch eens met een consultatiebureau gaan praten......speentje is eigenlijk niet meer nodig.....maar extra hulp kan handig zijnquote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies.
Een paar keer heeft hij het overgeslagen, maar soms crasht hij aan het eind van de middag en heeft hij zijn slaapje weer veel te laat.
Nu was het slaapje zo lang omdat hij vanmorgen veel te vroeg wakker werd omdat hij zijn speentje kwijtgeraakt was/
Ik wil met de dagopvang het speentje afbouwen; hij gaat er eerst 3 uur naar toe en zal volop afleiding hebben, maar ook thuis geef ik 'm alleen als hij er om vraagt of als hij overstuur is.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Toch eens met een consultatiebureau gaan praten......speentje is eigenlijk niet meer nodig.....maar extra hulp kan handig zijn
Maar waarom is hij dan overstuur?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wil met de dagopvang het speentje afbouwen; hij gaat er eerst 3 uur naar toe en zal volop afleiding hebben, maar ook thuis geef ik 'm alleen als hij er om vraagt of als hij overstuur is.
Kan door van alles zijn; als hij zich ergens tegen gestoten heeft, of als je iets afpakt wat hij aan het slopen is (elektrische tandenborstel van mama bijvoorbeeld, waar hij vandaag de tegels mee aan het schoonmaken was) enz.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar waarom is hij dan overstuur?
Herken dat gedrag niet echt van mijn kids eigenlijk.....dus daarom: misschien om deskundige hulp vragen? Goed bedoeld hèquote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan door van alles zijn; als hij zich ergens tegen gestoten heeft, of als je iets afpakt wat hij aan het slopen is (elektrische tandenborstel van mama bijvoorbeeld, waar hij vandaag de tegels mee aan het schoonmaken was) enz.
Ik las tepelsquote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan door van alles zijn; als hij zich ergens tegen gestoten heeft, of als je iets afpakt wat hij aan het slopen is (elektrische tandenborstel van mama bijvoorbeeld, waar hij vandaag de tegels mee aan het schoonmaken was) enz.
Dat spullen pakken en slopen, bedoel je?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Herken dat gedrag niet echt van mijn kids eigenlijk.....dus daarom: misschien om deskundige hulp vragen? Goed bedoeld hè
Die van mij gingen ook op onontdekkingstocht, maar nooit dat ik dacht dat ik in moest grijpen eigenlijk ....quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat spullen pakken en slopen, bedoel je?
Aam de ene kant is het bloedirritant, aan de andere kant ben ik blij dat hij zo ondernemend en avontuurlijk is.
Hier heb ik al kinderslotjes op allerlei lades en deurtjes.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Die van mij gingen ook op onontdekkingstocht, maar nooit dat ik dacht dat ik in moest grijpen eigenlijk ....
Hopelijk kunnen zij hem een beetje opvoedenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier heb ik al kinderslotjes op allerlei lades en deurtjes.
Laatst 5 speentjes teruggevonden in een tuinkist en vandaag 2 speentjes en een tandenborstel teruggevonden in de parasolvoet.
De kam van mama kwam laatst in de wc terecht.
Ik moet altijd de stoel bij mijn bureau aanschuiven omdat hij anders met het toetsenbord en de muis gaat kloten en ik moet allemaal zooi op de computer zetten omdat hij er anders op klimt om alsnog bij de muis te kunnen komen. 1 ding wat er op staat is een jerrycan van 5 liter. Die tilt hij er dus gewoon van af om er alsnog op te kunnen klimmen!
De koelkast had hij laatst ook al open gemaakt (grote Amerikaanse, met zware deuren.)
De klinken van de deuren wijzen nu naar boven.
Lampen doet hij steevast aan (ook buitenlampen), net als staande ventilatoren.
Hij speelt met de mop, bezem, stoffers en blikken, ragebol enz. Hij imiteert ons overigens wel veel; hij gaat dan echt op zijn manier schoonmaken!
Dus jaaaa....ik ben blij met die dagopvang!
Whehe!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen zij hem een beetje opvoeden
Hier was vooral zoonlief eigenwijs, maar heb hem toch kunnen sturen uiteindelijkquote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!We gaan het merken!
Ja SOMS leert hij wel dat iets niet mag, maar met veel andere dingen blijft hij dan toch eigenwijs!
Haha, mooi zo!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hier was vooral zoonlief eigenwijs, maar heb hem toch kunnen sturen uiteindelijk
Ja hier zat maar 14 maanden verschil dus vaak steun aan elkaar.....quote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, mooi zo!
Nee maar Mini-ToT is echt een heel druk mannetje!
Ik heb vaak maar wat op Youtube aan staan, maar dan moet hij echt op mijn schoot zitten om te kijken; hij wordt helemaal gek als je hem in zijn stoeltje wil zetten.
Met eten zit hij daar tegenwoordig ook niet meer in.
Ik probeer het keer op keer en soms lukt het met moeite om hem in die hoge stoel te zetten, maar dan klimt hij er zo weer uit.
Okee met riempjes enzo kun je hem dan wel vastzetten, maar dan heb je hier een gillend speenvarken in huis.
Hij moet zijn vrijheid hebben, en HEEEEEEEL veel lichamelijk contact!
Ahhh beter ja!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja hier zat maar 14 maanden verschil dus vaak steun aan elkaar.....
Hey ToTquote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:18 schreef ToT het volgende:
Yup, sfeer is veranderd en de opsplitsing naar [JUI] die een gevolg van de komst van DTS hier naar toe was, doet de boel ook niet echt goed.
Ja hoor. Kwamquote:
Haha okee dan!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor. Kwam
Je alleen ff dag zeggen.
Ik lig er net in. Nog even kijken en dan slapen.quote:
In het koninkrijk gaat alles goed, beetje Corona bestrijden, beetje voor werkgelegenheid zorgen, de economie redden...quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer wel![]()
Hier gaat het wel prima. Lekker rustig aan druk zijn met vanalles.
Hoe is het in jou prinsessendom?
Goed, gisteren weer een nieuwe. Was eerst Gedetacheerd, nu vaste aanstelling plus September opleidingquote:
quote:
Dank u dank uquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2020 06:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
Dank u dank u
Edit: @:ToT
Oh ja, vergeten te melden, Die Ph ex van mij ? Zit nu getrouwd, mogelijk bevrucht, in DenemarkenKreeg laatst een melding van FlixBus, bijna een jaar geleden naar Brussel geweest. Zodoende kwam ik bij haar uit
Best een What the actual fuck momentje
![]()
Ah, thx!quote:Op woensdag 29 juli 2020 09:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Dat is dit ToT
https://www.flixbus.nl
Mogguh allen
quote:Op woensdag 29 juli 2020 11:43 schreef Nattekat het volgende:
Mijn computer is net ontploft.
Hoe gaat het met jullie?
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op woensdag 29 juli 2020 11:43 schreef Nattekat het volgende:
Mijn computer is net ontploft.
Hoe gaat het met jullie?
Op de aan knop drukken.quote:Op woensdag 29 juli 2020 11:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Hier alles goed en wel
Daar ook?
Ojee, gelukkig dat jij niks hebtquote:Op woensdag 29 juli 2020 12:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op de aan knop drukken.
Daarna eng geluid, plof, rook, vuurwerk geurtje
In de winkelquote:Op woensdag 29 juli 2020 12:11 schreef Nattekat het volgende:
Nu wil ik zo snel mogelijk een nieuwe voeding. Waar de fuck gaan we die vandaan halen
Oh zit er geen computer winkel in de buurt?quote:Op woensdag 29 juli 2020 12:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alle winkels zijn digitaal, en ik kan niet tot morgen wachten
Jawel, maar die lijkt alleen maar één heel goedkoop merk te hebben.quote:Op woensdag 29 juli 2020 12:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh zit er geen computer winkel in de buurt?
Dan heb je wel ieder geval iets, en kan je online een bestellenquote:Op woensdag 29 juli 2020 12:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jawel, maar die lijkt alleen maar één heel goedkoop merk te hebben.
Kabels trekken is ellende, dat ga ik maar één keer doen.quote:Op woensdag 29 juli 2020 12:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan heb je wel ieder geval iets, en kan je online een bestellen
ToTquote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:18 schreef ToT het volgende:
dank je ToTquote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:30 schreef ToT het volgende:
Een voorbeeld van een DTS'er die sowieso de sfeer wel goed weet te krijgen!
En sowieso zitten er wel velen die tof zijn.
vOOR IEMAND DI ER NIET MEER WILDE POSTEN HEB JE AFGELOPEN NACHT TOCH AARDIG WAT GEPOSTquote:
Jullie zijn beiden gewoon hartstikke tof!quote:
ach ja als ik slaap en er wordt echt lelijk over mij gepost is dat niet oke doe het elf nl niet en was echt lelijkquote:Op woensdag 29 juli 2020 16:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Jullie zijn beiden gewoon hartstikke tof!Alleen kunnen jullie niet goed met elkaar opschieten. Net als ik met iemand anders nu.
We zien je wel weer wanneer je zin hebt!quote:Op woensdag 29 juli 2020 16:47 schreef ToT het volgende:
Mja en ik krijg gewoon steeds minder en minder zin in FOK!
Ik log ff helemaal uit, ben ik tenminste ook minder snel geneigd om weer ff te komen kijken.
Je kan niet met iedereen vrienden zijnquote:Op woensdag 29 juli 2020 16:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Jullie zijn beiden gewoon hartstikke tof!Alleen kunnen jullie niet goed met elkaar opschieten. Net als ik met iemand anders nu.
Neenquote:Op donderdag 30 juli 2020 12:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Haga,
Alles kits achter de rits?
Ben je met je clienten bezig?
Jaaaaaquote:Op donderdag 30 juli 2020 12:32 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja prima! Gaat het veranderen dan?
Of de temperaturen van morgen?
Ja heel jammerquote:Op donderdag 30 juli 2020 12:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een beetje overdreven ja
Dat is wel gewaagd hoorquote:Op donderdag 30 juli 2020 15:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Jawel, gaat zijn gangetje. Net even gaan fietsen buiten de paleistuinen maar op de dijk.
Nice.quote:Op donderdag 30 juli 2020 15:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Jawel, gaat zijn gangetje. Net even gaan fietsen buiten de paleistuinen maar op de dijk.
Valt zwaar tegen de laatste tijd......quote:Op donderdag 30 juli 2020 17:17 schreef dud0r het volgende:
Valt er hier nog wat te neuken stelletje baggerhonden?
Waf wafquote:Op donderdag 30 juli 2020 17:17 schreef dud0r het volgende:
Valt er hier nog wat te neuken stelletje baggerhonden?
Hey dikzak!quote:
Heb je al een sabbatical?quote:
Dat is jammer.quote:Op donderdag 30 juli 2020 18:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dat gaat voorlopig even niet door
Neequote:Op donderdag 30 juli 2020 18:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is jammer.
Heb ik nog wat gemist hier de afgelopen maanden?
Dacht ik al wel.quote:
Goed om te horen vriendquote:Op donderdag 30 juli 2020 18:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dacht ik al wel.
Hier gaat het prima hoor.
Met jou dan? Loopt het ondertussen weer een beetje op de zaak?quote:
Mwah redelijk. Nog niet op volle 100% zeg maar. Maar met aanpassing van de regels is er al meer mogelijk dan pak hem beet 1.5 maand terug. Voorlopig nog niet op het oude zeg maar.quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met jou dan? Loopt het ondertussen weer een beetje op de zaak?
Ik ben niet meer op kantoor geweest sinds maart ofzo.quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah redelijk. Nog niet op volle 100% zeg maar. Maar met aanpassing van de regels is er al meer mogelijk dan pak hem beet 1.5 maand terug. Voorlopig nog niet op het oude zeg maar.
Jij werkt zeker veel thuis nu?
Werken jullie niet in ploegen dan?quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben niet meer op kantoor geweest sinds maart ofzo.
En ik kan wel naar kantoor maar het heeft zo weinig nut. Kunnen er maximaal zes van de afdeling zitten op het stuk waar we zitten.
Dus kan niet eens met de hele afdeling tegelijk er zijn.
Waarom zou ik in ploegen werken met een kantoorbaanquote:Op donderdag 30 juli 2020 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Werken jullie niet in ploegen dan?
Wel klote denk ik, mis je het niet?
Ah ja zo kan het ook.quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom zou ik in ploegen werken met een kantoorbaan
Ik ben er ondertussen aan gewend en eens in de zoveel tijd komt de afdeling samen bij iemand in de tuin om dingen te bespreken. Vorige week nog een uitje gehad dus dan zie je elkaar nog wat erg gezellig is.
Wij kunnen alles vanuit huis doen, je loopt alleen minder snel langs bij iemand als je wat nodig hebt. Maar het is vooral de gezelligheid die je mist.quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah ja zo kan het ook.
Heb hier ook gewoon 3 man op en 3 man af. Werkt prima.
Is ook zo.quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wij kunnen alles vanuit huis doen, je loopt alleen minder snel langs bij iemand als je wat nodig hebt. Maar het is vooral de gezelligheid die je mist.
Verder gaat het allemaal wel prima met videobellen.
Loopt het bij je vriendin ook weer een beetje normaal?quote:
Ja gelukkig wel. Met wat regels en aanpassingen maar het draait weer op volle toerenquote:Op donderdag 30 juli 2020 20:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Loopt het bij je vriendin ook weer een beetje normaal?
hey schatquote:
@Zipportal kijk ditquote:Op donderdag 30 juli 2020 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah ja zo kan het ook.
Heb hier ook gewoon 3 man op en 3 man af. Werkt prima.
Hey wandelende patatzakquote:
Alles goed?quote:
quote:
oeps Sorry alles okequote:
Ja hoorquote:
mooi zoquote:
hey schattie @devzeroquote:
Hey babequote:Op donderdag 30 juli 2020 23:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hey schattie @:devzero
Nog steeds ziekquote:Op donderdag 30 juli 2020 23:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hey wandelende patatzak
[..]
Alles goed?
Toch geen rona hè?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 09:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nog steeds ziek![]()
Wat leuk om jou hier weer ff gezien te hebbenIk heb je gemist
![]()
Nee joh gekkiequote:Op vrijdag 31 juli 2020 09:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Toch geen rona hè?
Ik heb jou ook gemist![]()
Oh "gelukkig" maar.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 09:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee joh gekkie![]()
![]()
Gewoon de same old schildklier ellende
Ik heb vrij genomen vandaag dus ik heb weekendquote:Op vrijdag 31 juli 2020 09:13 schreef stokj het volgende:
Dus is iedereen hard aan het werk voor het weekend of juist al bezig met het weekend?
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 09:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb vrij genomen vandaag dus ik heb weekend
Lekker wordt best wam vandaagquote:Op vrijdag 31 juli 2020 09:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb vrij genomen vandaag dus ik heb weekend
Te warm voor mijquote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Lekker wordt best wam vandaag
ik vind het wel lekker en zo werkenquote:
Werken heb ik al helemaal geen zin in met deze warmte. Daarom ook maar vrij genomen.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik vind het wel lekker en zo werken
waarom speel jij niet meer mee in dts? lijkt mij leuk als jij weer mee komt doenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Werken heb ik al helemaal geen zin in met deze warmte. Daarom ook maar vrij genomen.
Straks even ijsje halen
Geen zin in.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
waarom speel jij niet meer mee in dts? lijkt mij leuk als jij weer mee komt doen
Snap ik heel goed ...quote:
Snap ik. Ik ben nou eenmaal erg misbaar.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Maar leuk jou hier te lezen, ik ben er nog niet zo lang hoor. maar mensen miste jou vaak
hoiloaquote:
meerdere hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Snap ik. Ik ben nou eenmaal erg misbaar.
Ja toch @:m0onlight @:poezeligding
[..]
hoiloa
Haags mist me altijdquote:
Klopt leuk je hier te lezen al ken ik jou nog niet. hoe gaat het met jou?quote:
Goed hoor. Nu even lunchen en dan straks even een ijsje halen.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Klopt leuk je hier te lezen al ken ik jou nog niet. hoe gaat het met jou?
Met Mij gaat het goedquote:Op vrijdag 31 juli 2020 12:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goed hoor. Nu even lunchen en dan straks even een ijsje halen.
Met jou?
@:limoentjuh 😘
Duudje!!quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:45 schreef dud0r het volgende:
Hey sletjes.
Deze is vandaag eindelijk officieel uitgekomen.
Wat een godvergeten gruwelijk lekker nummer zeg.
Oke kusjes toedeledoei
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:45 schreef dud0r het volgende:
Hey sletjes.
Deze is vandaag eindelijk officieel uitgekomen.
Wat een godvergeten gruwelijk lekker nummer zeg.
Oke kusjes toedeledoei
Goed hoor schat. Met jou?quote:
Neuken?quote:
Ja?quote:
Alleen als je heel goed bentquote:
Maar één manier om daar achter te komenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 18:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Alleen als je heel goed bent
Waarheid als een koequote:Op zaterdag 1 augustus 2020 18:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar één manier om daar achter te komen
Lieverd, je weet toch dat je mij altijd moet delen.quote:
Ik zal m'n schoenen uit doenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 18:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
mijn lichaam is een tempel en om in de tempel te komen moet je heel bijzonder zijn![]()
![]()
![]()
Niet leukquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 18:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lieverd, je weet toch dat je mij altijd moet delen.
je schoenen uit doen en bent bijzonder humzzz is dat alles wat je te bieden heb . beetje karrigquote:
Ja die moet je toch uit doen als je een tempel betreedt?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 18:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
je schoenen uit doen en bent bijzonder humzzz is dat alles wat je te bieden heb . beetje karrig
Dat wist je van tevoren.quote:
met alleen je schoenen uit red je het verreweg niet bij mij.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 18:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja die moet je toch uit doen als je een tempel betreedt?
[..]
Dat wist je van tevoren.
Ik moet ook nog aan m'n reservevrouw @:mickytjuh denken
Oké oké nou voor deze keer dan maarquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 18:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja die moet je toch uit doen als je een tempel betreedt?
[..]
Dat wist je van tevoren.
Ik moet ook nog aan m'n reservevrouw @:mickytjuh denken
Ik weet verder niet wat een man bijzonder maakt voor jou.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 18:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
met alleen je schoenen uit red je het verreweg niet bij mij.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 18:17 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oké oké nou voor deze keer dan maar
een man is voor mij bijzonder als hij zelfverzekerd is. met meerdere sex wil en er gewoon om vraagtquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 18:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik weet verder niet wat een man bijzonder maakt voor jou.
Ik heb een BMI van 75 en weeg 240 kilo.
Doet dat je al wateren?
Je kan aan Haags vragen of dit waar is.
En aan @:madam-april
[..]
Ik check al deze puntenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 18:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
een man is voor mij bijzonder als hij zelfverzekerd is. met meerdere sex wil en er gewoon om vraagt
Mooi zo babequote:
Binnenkort maar wat plannen dan.quote:
nee weeg 230 kiloquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 18:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Binnenkort maar wat plannen dan.
Ben je wel een beetje lekker?
Geil.quote:
157quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 18:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geil.
Ben je wel kleiner dan 1.80meter?
boh maak me gek.quote:
lieg geen cmquote:
Kleine vrouwen zijn fijnquote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 18:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kleine vrouwen zijn fijn
Grote vrouwen zijn eng
Klopt jij bent echt #viesdikquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 18:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik weet verder niet wat een man bijzonder maakt voor jou.
Ik heb een BMI van 75 en weeg 240 kilo.
Doet dat je al wateren?
Je kan aan Haags vragen of dit waar is.
En aan @:madam-april
[..]
JAAAAAAAAA. Met z'n zessen naar de geitjes. Mogen de meiden weer op m'n scootmobiel rondscheurenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 18:52 schreef madam-april het volgende:
[..]
Klopt jij bent echt #viesdikbinnenkort weer naar de geitjes hè?
Nee.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 19:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
@:Dudor kom aub terug ook in dts mensen missen je
Jaaaaaquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 18:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
JAAAAAAAAA. Met z'n zessen naar de geitjes. Mogen de meiden weer op m'n scootmobiel rondscheuren
okequote:
Ik zag dat die Oostenrijkse triangeljosti er nog steeds zit en alweer boos was omdat niemand hem punten gunde en die bejaarde doos zonder realiteitsbesef die te dom is om te poepen ook nog dus nee dank je.quote:
Hoop wel dat het minder warm is dan het aankomende week wordt.quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 19:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zag dat die Oostenrijkse triangeljosti er nog steeds zit en alweer boos was omdat niemand hem punten gunde en die bejaarde doos zonder realiteitsbesef die te dom is om te poepen ook nog dus nee dank je.
[..]
Hoop wel dat het minder warm is dan het aankomende week wordt.
Hoewel hoe warmer het is hoe minder jij aan hebt waarschijnlijk
Super goed, ze groeit als koolquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hey madam.....gaat het goed met je jongste telg?
Goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |