Waarom zou ik in ploegen werken met een kantoorbaanquote:Op donderdag 30 juli 2020 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Werken jullie niet in ploegen dan?
Wel klote denk ik, mis je het niet?
Ah ja zo kan het ook.quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom zou ik in ploegen werken met een kantoorbaan
Ik ben er ondertussen aan gewend en eens in de zoveel tijd komt de afdeling samen bij iemand in de tuin om dingen te bespreken. Vorige week nog een uitje gehad dus dan zie je elkaar nog wat erg gezellig is.
Wij kunnen alles vanuit huis doen, je loopt alleen minder snel langs bij iemand als je wat nodig hebt. Maar het is vooral de gezelligheid die je mist.quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah ja zo kan het ook.
Heb hier ook gewoon 3 man op en 3 man af. Werkt prima.
Is ook zo.quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wij kunnen alles vanuit huis doen, je loopt alleen minder snel langs bij iemand als je wat nodig hebt. Maar het is vooral de gezelligheid die je mist.
Verder gaat het allemaal wel prima met videobellen.
Loopt het bij je vriendin ook weer een beetje normaal?quote:
Ja gelukkig wel. Met wat regels en aanpassingen maar het draait weer op volle toerenquote:Op donderdag 30 juli 2020 20:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Loopt het bij je vriendin ook weer een beetje normaal?
hey schatquote:
@Zipportal kijk ditquote:Op donderdag 30 juli 2020 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah ja zo kan het ook.
Heb hier ook gewoon 3 man op en 3 man af. Werkt prima.
Hey wandelende patatzakquote:
Alles goed?quote:
quote:
oeps Sorry alles okequote:
Ja hoorquote:
mooi zoquote:
hey schattie @devzeroquote:
Hey babequote:Op donderdag 30 juli 2020 23:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hey schattie @:devzero
Nog steeds ziekquote:Op donderdag 30 juli 2020 23:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hey wandelende patatzak
[..]
Alles goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |