SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met Haags
En Cinda danst met DavidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Als dat geen snoeiharde noikseks word.....quote:
Rabbitgodquote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als dat geen snoeiharde noikseks word.....
Van mij ook.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 12:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn dag is weer helemaal goed.
MATTIEquote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee jou niet![]()
[..]
Poetsieeeeeeee! kusje
Ik heb je gemistquote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee jou niet![]()
[..]
Poetsieeeeeeee! kusje
Dat is je geraden ookquote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee jou niet![]()
[..]
Poetsieeeeeeee! kusje
Kopje is wel echt al een tijdje afwezig hier.....,quote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wel leuk zo'n onthaal door mijn lieve FOK! meisjesWaar is kopje ?
Hoe bevalt je promotie?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 15:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wel leuk zo'n onthaal door mijn lieve FOK! meisjesWaar is kopje ?
Hoe komt het?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Joah.
Ben zelf ook aardig uitgekeken op FOK! momenteel.
Op FOK! niet, maar bepaalde topics wel.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Joah.
Ben zelf ook aardig uitgekeken op FOK! momenteel.
Dan blijf ik daar gewoon even weg, tot ik het weer leuk en of gezellig vindquote:
Dat doe ik ook nu iddquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan blijf ik daar gewoon even weg, tot ik het weer leuk en of gezellig vind
Dat moeten we niet hebbenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders kreeg je klappen
Maak je dan zelf dramaquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders kreeg je klappen
Beterquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:50 schreef Amee het volgende:
[..]
Weleens. Haha! Niet van het formaat DTS, natuurlijk.
Maar ga je dit voor je muis gebruiken of ga je MiniToT tapen?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:51 schreef ToT het volgende:
Irritant, de draadloze muis blijft haperen omdat ik de usb-receiver achter in de computer gedaan heb; dan is het signaal zwakker.
Doe ik het aan de voorkant in de computer, dan vind ik 'm binnen de kortste keren met een beetje geluk terug in de tuinkist of parasolvoet of achter de tv-meubel, en met wat pech in de wc of in de vuilnisbak, maar naar alle waarschijnlijkheid vind ik het gewoon nooit meer terug!
Ow wacht:
[ afbeelding ]
Hacinquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar ga je dit voor je muis gebruiken of ga je MiniToT tapen?![]()
Uhhm, ik weet niet hoor maar post er nu ookquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Jij niet idd.
Je post ook nooit meer in dts toch?
Ojaquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Uhhm, ik weet niet hoor maar post er nu ook
Klopt.....niet bij te houden die gesprekkenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Jij niet idd.
Je post ook nooit meer in dts toch?
Welke steen?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 19:11 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Aloa, woon je nog onder de steen?
Misschien is het juist beter dan dat ik onder een steen lig...quote:Op dinsdag 28 juli 2020 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Onder een steen wonen = dat je helemaal niks meekrijgt van wat er om je heen gebeurt!
Sinds de dts invasie is hier wel wat veranderd jammergenoeg......maar alles okee met Meneer Konijn en Muis??quote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:47 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier nog een beetje fatsoenlijk gebaggerd?
Jammer welquote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Sinds de dts invasie is hier wel wat veranderd jammergenoeg......maar alles okee met Meneer Konijn en Muis??
Weer aan het werk na drie weken vakantiequote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer wel![]()
Hier gaat het wel prima. Lekker rustig aan druk zijn met vanalles.
Hoe is het in jou prinsessendom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |