haags_kwartiertje & Dotteke tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: Dotteke
Seizoen 27: Dotteke
Seizoen 28: HiDiHo
Seizoen 29: Dotteke
Seizoen 30: ZerokuSPOILER: Odes aan Zeroku Winnaar juni 2020 ----Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezier
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:
Alsof er straks viel change ist.quote:
Van jouw snor tegen mijn klotenquote:
Hey, Nikon.Goedemorgen.quote:
Vast een goede nacht gehad.quote:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-07-2020 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
zie ik niet veel zinn om dat me je hanswurst bloktquote:Op dinsdag 28 juli 2020 07:37 schreef Rob het volgende:
Wat nu
Ga ik weg om @:mario390 de tijd te geven mij in te halen is die slapjanus weg![]()
Tot laters maatquote:Op dinsdag 28 juli 2020 07:37 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb de hik,succes Zero.
En werk ze Haags.
Morguh Rob. Je bent weer een plaatsje hoger zie ik. Goed je best gedaan vannachtquote:Op dinsdag 28 juli 2020 07:37 schreef Rob het volgende:
Wat nu
Ga ik weg om @:mario390 de tijd te geven mij in te halen is die slapjanus weg![]()
Morguh Zeroquote:
morgenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Rob. Je bent weer een plaatsje hoger zie ik. Goed je best gedaan vannacht
Hoi Dot.. Goede morgen..quote:Op dinsdag 28 juli 2020 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Rob. Je bent weer een plaatsje hoger zie ik. Goed je best gedaan vannacht
Morguh Marioquote:
Slaap lekker Robquote:Op dinsdag 28 juli 2020 07:50 schreef Rob het volgende:
[..]
Hoi Dot.. Goede morgen..
mijn sjekkie is op en ik ga naar bed.. Fijne dag
nee die heeft zijn hanswurst hier de me bloktquote:Op dinsdag 28 juli 2020 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Mario
Je haalt hem zo weer in joh, zijn maar een paar punten
WIe is die Hanswurst dan die voor Rob bloktquote:Op dinsdag 28 juli 2020 07:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee die heeft zijn hanswurst hier de me blokt
Hij probeert weer te doen alsof ik rob help.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIe is die Hanswurst dan die voor Rob blokt
Rob speelt alleen die heeft niemand nodig om te blokken hoor.
Hij gaat zo een paar nachten zitten om iemand in te halen.
die is niet allein hoorquote:Op dinsdag 28 juli 2020 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIe is die Hanswurst dan die voor Rob blokt
Rob speelt alleen die heeft niemand nodig om te blokken hoor.
Hij gaat zo een paar nachten zitten om iemand in te halen.
je blokt me nach 59 sekonden, geloofquote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:02 schreef Zeroku het volgende:
Of hij verzint weer wat regeltjes. Zoals gisteren.
O echt. Is mij niet opgevallen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij probeert weer te doen alsof ik rob help.
Pas maar op Mario. Rob gaat zo een paar nachten zitten om je voor te blijven.quote:
de blokt me nach 59 sekonden , hier geloofen echt somige ik ben domquote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pas maar op Mario. Rob gaat zo een paar nachten zitten om je voor te blijven.
Je weet hij kan het heeft het eerder gedaan
Tik nu maar gewoon gezellig mee en haal punten.
En Zero blokt iedereen om zijn nr 1 plaats safe te houden
Ik hou dat niet in de gatenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
de blokt me nach 59 sekonden , hier geloofen echt somige ik ben dom
Wanneer heb jij vakantie dan Zero?quote:
Mooiste is dat ik mobiel post en niet eens de secondes kan zienquote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou dat niet in de gaten
Maar dat blokken op de sec heb ik ook gedaan
Nog niet echt gepland dit jaar. Veel te onzeker allemaal.quote:
Klopt, op de mobiel is dat niet te zien, of je moet een grote klok naast je hebben staanquote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mooiste is dat ik mobiel post en niet eens de secondes kan zien
Ja, echt lekker weg kan je toch niet. OOk dagjes uit is een risico. Het laait overal weer opquote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nog niet echt gepland dit jaar. Veel te onzeker allemaal.
Ja, daarom. Beter dagen opsparen voor het weer echt zou kunnen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, echt lekker weg kan je toch niet. OOk dagjes uit is een risico. Het laait overal weer op
En voor de rest is het lekker duur.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, echt lekker weg kan je toch niet. OOk dagjes uit is een risico. Het laait overal weer op
Hidi was daar goed inquote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt, op de mobiel is dat niet te zien, of je moet een grote klok naast je hebben staan
afgevoerd? waar?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:12 schreef FreshFruit het volgende:
Ben ik ik weer,er werd even iemand afgevoerd.
Ja zal wel een stuk duurder geworden zijn allemaalquote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En voor de rest is het lekker duur.
Ja, die kon dat heel goed. Volgens mij werkt hij weer en heeft geen tijd om te posten.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hidi was daar goed in. Jammer dat ie niet meer post.
Politie die een arrestatie deed bij ons in de buurt.De dame moest mit.Ze deed de deur niet open.quote:
okayquote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Politie die een arrestatie deed bij ons in de buurt.De dame moest mit.Ze deed de deur niet open.
Ze is wss een beetje in de war.quote:
Ja, jammer. Vorige maand was wel leuke strijdquote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die kon dat heel goed. Volgens mij werkt hij weer en heeft geen tijd om te posten.
Ik moest gisteren wel lachen om een post dat jij uit UTO zou komen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, jammer. Vorige maand was wel leuke strijd
Die heb ik gemist volgens mijquote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moest gisteren wel lachen om een post dat jij uit UTO zou komen.
Je bent toen gemeniod door Haags toch?quote:
Deze bedoel je?quote:Op maandag 27 juli 2020 21:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zeroku weer een arrogant mongooltje uit de utopia hoek/40+ die zijn plek niet kent wel terugkerend dingetje met die figuren
We zijn hier nu eenmaal,en we blijven ook.Althans ik wel.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Deze bedoel je?
Posts van Mikey kun je per definitie niet serieus nemen. Die loopt alleen te roeptoeteren hoe slecht het allemaal is in DTS. En als het spannend wordt, gaat hij FB maar weer volspammen met zielige verhalen.
Hij loopt alleen maar onzin te verkopen. Ik zou hulp krijgen om te winnenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We zijn hier nu eenmaal,en we blijven ook.Althans ik wel.
Ik snap zijn punt wel ,vaak in bepaalde groepen op FOK zitten ze niet op nieuwkomers te wachten.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij loopt alleen maar onzin te verkopen. Ik zou hulp krijgen om te winnen. Ik kom uit 40+/UTO
. Hij heeft geen flauw benul waar hij het over heeft. En als je hem daarop aanspreekt, begint hij weer te schelden. Totaal niet serieus te nemen.
Ongeacht of zijn punt wel of niet terecht is, de manier waarop hij probeert zijn punt er doorheen te drukken zegt voor mij al genoeg.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik snap zijn punt wel ,vaak in bepaalde groepen op FOK zitten ze niet op nieuwkomers te wachten.
En ja ,het gebeurt wel.
Maar voel je je daardoor minder welkom? Dacht het niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ongeacht of zijn punt wel of niet terecht is, de manier waarop hij probeert zijn punt er doorheen te drukken zegt voor mij al genoeg.
Zeker niet. Het is een beetje zoals alle onzin die hier voorbij komt, je leest er gewoon overheen. Alleen is dat nodeloze gescheld wel vervelend.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar voel je je daardoor minder welkom? Dacht het niet.
En dat staat mij veel meer aan,De bovenbuur was al in de stress dat ze voor hem kwamen.Best wel lief opgelost met een andere buuf.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:38 schreef Zeroku het volgende:
Het 'probleem' is volgens mij dat er hier vroeger gewoon losse worden werden neergeplempt. Een beetje á la Haags nu doet hier. En dat het nu is verandert in een SC.
Kijk, goed om te horen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dat staat mij veel meer aan,De bovenbuur was al in de stress dat ze voor hem kwamen.Best wel lief opgelost met een andere buuf.
Hey SBEquote:
Wat gelezen?quote:
Er was net een inval bij ons in de straat.Nou ja,een uur geleden.quote:
Jipske.quote:
Morguh Jippiequote:
Ik heb heerlijke buren.zij woont samen met de andere buurman.En mijn bovenbuur kan ik aardig controleren.quote:
Ik bedoelde of jij en SBE buren zijnquote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb heerlijke buren.zij woont samen met de andere buurman.En mijn bovenbuur kan ik aardig controleren.
O dat, als ik terug lees dan lees ik alleen maar gemiep van mario.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er was net een inval bij ons in de straat.Nou ja,een uur geleden.
Heldquote:
Dat is half DTSquote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
O dat, als ik terug lees dan lees ik alleen maar gemiep van mario.
Mag wel een keerquote:
Kom net een andere buur tegen,die noemt het de: "De Knettergek Flat".quote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:55 schreef Jippie het volgende:
We zijn allemaal buren van elkaar op deze aardkloot
Seks in de bejaardenflat *Oquote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kom net een andere buur tegen,die noemt het de: "De Knettergek Flat".
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
HALLO DAN.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Seks in de bejaardenflat *O
O6 hits ,die ken ik wel.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Seks in de bejaardenflat *O
Ik wel.quote:
Leuke of mooie?quote:
Mogguh Jippiequote:
Leuke. Denk ik. Wat is het verschilquote:
MrsL.in the house.quote:
Ik had de cd en was lachen om die op een feestje op te zetten. Soms merkten mensen het pas na 3 nummers op.quote:
Nou ja, dan zijn jullie twee (Soul en jij) de uitzondering die de regel bevestigt?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je moet vaker postenquote:
Eerlijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:14 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wil je eer eerlijk of sociaal gewenst antwoord
Lang geleden ‘cd’s’quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had de cd en was lachen om die op een feestje op te zetten. Soms merkten mensen het pas na 3 nummers op.
OLDSKOOLquote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Lang geleden ‘cd’s’lijkt wel net zo lang als cassettes.
Ken je de Volksjury?quote:
Thunderdome 1 kopiëren van een andere cassettebandjequote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Thunderdome 1 kopiëren van een andere cassettebandjeDoor het gekraak heen, kon je nog wel wat horen
Volksjury zag ik net toevallig staanquote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ken je de Volksjury?
Zelfspodcast.
Man man man poscast.
Ik heb gisteren eentje geluisterd over een overval in Duitsland,die was ook top.
Vink,de podcast is ook een aanrader.
Ga even een latte caramel zetten, en dan aan de bak.quote:
We hebben er een paar in de buurt die soms extra hulp nodig hebben.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nou ja, dan zijn jullie twee (Soul en jij) de uitzondering die de regel bevestigt?
We gaan nog veel meer 'verwarde' mensen zien de komende maanden, de wereld is 'gekmakend' momenteel
Dolce gusto?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ga even een latte caramel zetten, en dan aan de bak.
Hi Stoor! Er was van de week een drone sale op iBood.nl, vroeg mij af of je daar interesse in zou hebben. Want dan mention /dm ik je als er weer iets met drones isquote:
Puntjes?quote:
Die tapes ken ik.Er staat daar een track tussen waar iedereen gek op ging.En dat bleek van Ennio Morricone te zijn.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Thunderdome 1 kopiëren van een andere cassettebandjeDoor het gekraak heen, kon je nog wel wat horen
Silke en ? ,hele leuke dames.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Volksjury zag ik net toevallig staan. Is dat wat? Ook wel erg lange afleveringen zag ik.
Eerst mijn zelfbouw afmaken. Achteraf gezien, was een drone kopen misschien handiger en goedkoperquote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:19 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hi Stoor! Er was van de week een drone sale op iBood.nl, vroeg mij af of je daar interesse in zou hebben. Want dan mention /dm ik je als er weer iets met drones is
Denk dat die wel in elke buurt voorkomen, sommige weten het alleen nog nietquote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We hebben er een paar in de buurt die soms extra hulp nodig hebben.
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Gewoon een 'mini me' meenemen in je tas
Laura. Zie ik staanquote:
Waren pareltjes jaquote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die tapes ken ik.Er staat daar een track tussen waar iedereen gek op ging.En dat bleek van Ennio Morricone te zijn.
FF daar ben je weerquote:
Je kan hem nu wel naar eigen wens maken.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:21 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Eerst mijn zelfbouw afmaken. Achteraf gezien, was een drone kopen misschien handiger en goedkoperMaar Thanks
Weet ik, maar hij was een paar dagen afwezigquote:
Oh geen idee.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Weet ik, maar hij was een paar dagen afwezig
Ik zag deze wel enigszins aankomen.Maar dat het met zoveel overmacht ging niet helemaal.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:21 schreef Jippie het volgende:
[..]
Denk dat die wel in elke buurt voorkomen, sommige weten het alleen nog niet
Opzich best goed. Ik reageer niet zo goed op cafeïne, maar heb toch een extra bakkie Senseo gezet nuquote:
Hoe oud ben je daadwerkelijkquote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Opzich best goed. Ik reageer niet zo goed op cafeïne, maar heb toch een extra bakkie Senseo gezet nuVoel me 70... niet meer gewend, die noeste arbeid. Ik als kantoorpikkie.
Zo.quote:
Er staat 1 op Mixcloud nog.quote:
Ik heb alles zelf gemaakt. Zelfs de plastic onderdelen (frame, body van de drone) met een 3D printer.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:23 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je kan hem nu wel naar eigen wens maken.
Ik dacht misschien is een drone bij iBood misschien aantrekkelijk voor de onderdelen
32quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe oud ben je daadwerkelijk
Tuurlijk.quote:
Ik sla hem even op, luister ik hem laterquote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:26 schreef Zeroku het volgende:
JAAAAAAAAAAA AL #3 OP TRENDING. @:haags_kwartiertje
Broekie.quote:
60+quote:
quote:
quote:
Heb ik het wel over de Thunderdome in Heerenvee.quote:
Hey Mikeyquote:
Das wel een heul klein stukkiequote:
Morguh Mrslquote:
Mogguh Dotquote:
BINGO.quote:
Ouwe zak.quote:
Als politie mee moet dan is het gauw overdaad. Maar het lastige is dat je nooit weet wat een 'verward persoon' gaat doen. Wij hebben in het blok hiernaast ook een schizofreen gehad, die op zich een hele vriendelijke en behulpzame jongen was maar wel zijn huis bijna liet exploderen door de gaskraan wijd open te zetten Toen met spoed en onder dwang opgenomen. Vind dat altijd zo triest. Paar maanden terug plotseling overleden aan hartstilstand (ws bijwerking van hoge dosis antipsychotica die hij in depot kreeg ingespoten).quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag deze wel enigszins aankomen.Maar dat het met zoveel overmacht ging niet helemaal.
Noicequote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb ik het wel over de Thunderdome in Heerenvee.
Deze is ook een aanrader,zeker bij het klussen.
Geen idee, het weekend gaat wel warm worden.quote:
quote:
Koop wat wheyshakes, spieren vinden wat extra eiwitten na inspanning wel lekker.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Opzich best goed. Ik reageer niet zo goed op cafeïne, maar heb toch een extra bakkie Senseo gezet nuVoel me 70... niet meer gewend, die noeste arbeid. Ik als kantoorpikkie.
Werkse Stoor ,vanavond weer thuis douchen? Nehhhhhhhh zal er wel niet inzitten of wel, kit moet drogenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:33 schreef Stoorzendert het volgende:
Nou jochies en meisjes. Ik ga an die Arbeit! Laters
hier bijna de hele weekquote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen idee, het weekend gaat wel warm worden.
Dat heb ik dus ook, daarom drink ik decaquote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als het goed is wel. Nee geen kit. Het is de CV hè? De badkamer komt daarna pas.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Werkse Stoor ,vanavond weer thuis douchen? Nehhhhhhhh zal er wel niet inzitten of wel, kit moet drogen
Daarom drink ik Latte caramel. Decaf nog niet geprobeerd eigenlijkquote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, daarom drink ik deca
Hij is ook laat gaan pitten.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:33 schreef Jippie het volgende:
[..]
Koop wat wheyshakes, spieren vinden wat extra eiwitten na inspanning wel lekker.
Werk ze!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:33 schreef Stoorzendert het volgende:
Nou jochies en meisjes. Ik ga an die Arbeit! Laters
Geen medelijden.quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:40 schreef Zeroku het volgende:
Opwindende verhaaltjes in Rode Oortjes Radio. Geschreven door Caroline van Keeken, en uitgezonden door Frank van der Lende op 3FM. Ga er lekker voor zitten, doe je oortjes in en onthoud: De handjes mogen gerust onder de dekens.
Luister je deze ook @:freshfruit?
Die van Bobbi Eden was goed.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:40 schreef Zeroku het volgende:
Opwindende verhaaltjes in Rode Oortjes Radio. Geschreven door Caroline van Keeken, en uitgezonden door Frank van der Lende op 3FM. Ga er lekker voor zitten, doe je oortjes in en onthoud: De handjes mogen gerust onder de dekens.
Luister je deze ook @:freshfruit?
Ze heeft er meerdere ingesproken zie ik.quote:
En dan?quote:
Gaat het weL? Ik ben er dat weet je.quote:
wat bedoel je?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gaat het weL? Ik ben er dat weet je.
Wat bedoel jij.quote:
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:44 schreef Jippie het volgende:
OMT komt bijeen vanmiddag, vanavond persmomentje?
Nattekat is toch een manquote:
Ga weg....quote:
Stop er wat extra ❤️ in!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:48 schreef FreshFruit het volgende:
Ontbiijtje voor Soul halen.![]()
Ik vergeet altijd de helft.
Excuus,dacht eben etwas anders.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
https://www.ligaportal.at/ktn/kaerntner-liga/spielplan
Oh dat kan ookquote:
Ga zelf wegquote:
je heeft en komisch relatiequote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:48 schreef FreshFruit het volgende:
Ontbiijtje voor Soul halen.![]()
Ik vergeet altijd de helft.
Maar we kennen elkaar al meer dan 10 jaar Mario.En zo werkt het beter.quote:
Denk dat veel mensen een moord zouden doen voor zo'n 'komisch relatie', ik vind het super en hoop dat Cupido nog eens een pijltje schietquote:
Dat is het belangrijkste. Lekker boeiend wat iemand anders vindt.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar we kennen elkaar al meer dan 10 jaar Mario.En zo werkt het beter.
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen een moord zouden doen voor zo'n 'komisch relatie', ik vind het super en hoop dat Cupido nog eens een pijltje schiet
als en meid met me niet meer samen zijn wel, kregt zij van me en karte door de deurquote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar we kennen elkaar al meer dan 10 jaar Mario.En zo werkt het beter.
Dit vind ik echt zo lief en tevens waardevol.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen een moord zouden doen voor zo'n 'komisch relatie', ik vind het super en hoop dat Cupido nog eens een pijltje schiet
Alsof het nooit weg geweest is. Op de slechte conditie na.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Is het waterpolo weer naar je zin opgestart?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |