O6 hits ,die ken ik wel.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Seks in de bejaardenflat *O
Ik wel.quote:
Leuke of mooie?quote:
Mogguh Jippiequote:
Leuke. Denk ik. Wat is het verschilquote:
MrsL.in the house.quote:
Ik had de cd en was lachen om die op een feestje op te zetten. Soms merkten mensen het pas na 3 nummers op.quote:
Nou ja, dan zijn jullie twee (Soul en jij) de uitzondering die de regel bevestigt?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kom net een andere buur tegen,die noemt het de: "De Knettergek Flat".
Je moet vaker postenquote:
Eerlijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:14 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wil je eer eerlijk of sociaal gewenst antwoord
Lang geleden ‘cd’s’quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had de cd en was lachen om die op een feestje op te zetten. Soms merkten mensen het pas na 3 nummers op.
OLDSKOOLquote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Lang geleden ‘cd’s’lijkt wel net zo lang als cassettes.
Ken je de Volksjury?quote:
Thunderdome 1 kopiëren van een andere cassettebandjequote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Thunderdome 1 kopiëren van een andere cassettebandjeDoor het gekraak heen, kon je nog wel wat horen
Volksjury zag ik net toevallig staanquote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ken je de Volksjury?
Zelfspodcast.
Man man man poscast.
Ik heb gisteren eentje geluisterd over een overval in Duitsland,die was ook top.
Vink,de podcast is ook een aanrader.
Ga even een latte caramel zetten, en dan aan de bak.quote:
We hebben er een paar in de buurt die soms extra hulp nodig hebben.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nou ja, dan zijn jullie twee (Soul en jij) de uitzondering die de regel bevestigt?
We gaan nog veel meer 'verwarde' mensen zien de komende maanden, de wereld is 'gekmakend' momenteel
Dolce gusto?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ga even een latte caramel zetten, en dan aan de bak.
Hi Stoor! Er was van de week een drone sale op iBood.nl, vroeg mij af of je daar interesse in zou hebben. Want dan mention /dm ik je als er weer iets met drones isquote:
Puntjes?quote:
Die tapes ken ik.Er staat daar een track tussen waar iedereen gek op ging.En dat bleek van Ennio Morricone te zijn.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Thunderdome 1 kopiëren van een andere cassettebandjeDoor het gekraak heen, kon je nog wel wat horen
Silke en ? ,hele leuke dames.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Volksjury zag ik net toevallig staan. Is dat wat? Ook wel erg lange afleveringen zag ik.
Eerst mijn zelfbouw afmaken. Achteraf gezien, was een drone kopen misschien handiger en goedkoperquote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:19 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hi Stoor! Er was van de week een drone sale op iBood.nl, vroeg mij af of je daar interesse in zou hebben. Want dan mention /dm ik je als er weer iets met drones is
Denk dat die wel in elke buurt voorkomen, sommige weten het alleen nog nietquote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We hebben er een paar in de buurt die soms extra hulp nodig hebben.
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Gewoon een 'mini me' meenemen in je tas
Laura. Zie ik staanquote:
Waren pareltjes jaquote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die tapes ken ik.Er staat daar een track tussen waar iedereen gek op ging.En dat bleek van Ennio Morricone te zijn.
FF daar ben je weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |