haags_kwartiertje & Dotteke tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: Dotteke
Seizoen 27: Dotteke
Seizoen 28: HiDiHo
Seizoen 29: Dotteke
Seizoen 30: ZerokuSPOILER: Odes aan Zeroku Winnaar juni 2020 ----Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezier
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:
Alsof er straks viel change ist.quote:
Van jouw snor tegen mijn klotenquote:
Hey, Nikon.Goedemorgen.quote:
Vast een goede nacht gehad.quote:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-07-2020 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
zie ik niet veel zinn om dat me je hanswurst bloktquote:Op dinsdag 28 juli 2020 07:37 schreef Rob het volgende:
Wat nu
Ga ik weg om @:mario390 de tijd te geven mij in te halen is die slapjanus weg![]()
Tot laters maatquote:Op dinsdag 28 juli 2020 07:37 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb de hik,succes Zero.
En werk ze Haags.
Morguh Rob. Je bent weer een plaatsje hoger zie ik. Goed je best gedaan vannachtquote:Op dinsdag 28 juli 2020 07:37 schreef Rob het volgende:
Wat nu
Ga ik weg om @:mario390 de tijd te geven mij in te halen is die slapjanus weg![]()
Morguh Zeroquote:
morgenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Rob. Je bent weer een plaatsje hoger zie ik. Goed je best gedaan vannacht
Hoi Dot.. Goede morgen..quote:Op dinsdag 28 juli 2020 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Rob. Je bent weer een plaatsje hoger zie ik. Goed je best gedaan vannacht
Morguh Marioquote:
Slaap lekker Robquote:Op dinsdag 28 juli 2020 07:50 schreef Rob het volgende:
[..]
Hoi Dot.. Goede morgen..
mijn sjekkie is op en ik ga naar bed.. Fijne dag
nee die heeft zijn hanswurst hier de me bloktquote:Op dinsdag 28 juli 2020 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Mario
Je haalt hem zo weer in joh, zijn maar een paar punten
WIe is die Hanswurst dan die voor Rob bloktquote:Op dinsdag 28 juli 2020 07:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee die heeft zijn hanswurst hier de me blokt
Hij probeert weer te doen alsof ik rob help.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIe is die Hanswurst dan die voor Rob blokt
Rob speelt alleen die heeft niemand nodig om te blokken hoor.
Hij gaat zo een paar nachten zitten om iemand in te halen.
die is niet allein hoorquote:Op dinsdag 28 juli 2020 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIe is die Hanswurst dan die voor Rob blokt
Rob speelt alleen die heeft niemand nodig om te blokken hoor.
Hij gaat zo een paar nachten zitten om iemand in te halen.
je blokt me nach 59 sekonden, geloofquote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:02 schreef Zeroku het volgende:
Of hij verzint weer wat regeltjes. Zoals gisteren.
O echt. Is mij niet opgevallen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij probeert weer te doen alsof ik rob help.
Pas maar op Mario. Rob gaat zo een paar nachten zitten om je voor te blijven.quote:
de blokt me nach 59 sekonden , hier geloofen echt somige ik ben domquote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pas maar op Mario. Rob gaat zo een paar nachten zitten om je voor te blijven.
Je weet hij kan het heeft het eerder gedaan
Tik nu maar gewoon gezellig mee en haal punten.
En Zero blokt iedereen om zijn nr 1 plaats safe te houden
Ik hou dat niet in de gatenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
de blokt me nach 59 sekonden , hier geloofen echt somige ik ben dom
Wanneer heb jij vakantie dan Zero?quote:
Mooiste is dat ik mobiel post en niet eens de secondes kan zienquote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou dat niet in de gaten
Maar dat blokken op de sec heb ik ook gedaan
Nog niet echt gepland dit jaar. Veel te onzeker allemaal.quote:
Klopt, op de mobiel is dat niet te zien, of je moet een grote klok naast je hebben staanquote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mooiste is dat ik mobiel post en niet eens de secondes kan zien
Ja, echt lekker weg kan je toch niet. OOk dagjes uit is een risico. Het laait overal weer opquote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nog niet echt gepland dit jaar. Veel te onzeker allemaal.
Ja, daarom. Beter dagen opsparen voor het weer echt zou kunnen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, echt lekker weg kan je toch niet. OOk dagjes uit is een risico. Het laait overal weer op
En voor de rest is het lekker duur.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, echt lekker weg kan je toch niet. OOk dagjes uit is een risico. Het laait overal weer op
Hidi was daar goed inquote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt, op de mobiel is dat niet te zien, of je moet een grote klok naast je hebben staan
afgevoerd? waar?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:12 schreef FreshFruit het volgende:
Ben ik ik weer,er werd even iemand afgevoerd.
Ja zal wel een stuk duurder geworden zijn allemaalquote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En voor de rest is het lekker duur.
Ja, die kon dat heel goed. Volgens mij werkt hij weer en heeft geen tijd om te posten.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hidi was daar goed in. Jammer dat ie niet meer post.
Politie die een arrestatie deed bij ons in de buurt.De dame moest mit.Ze deed de deur niet open.quote:
okayquote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Politie die een arrestatie deed bij ons in de buurt.De dame moest mit.Ze deed de deur niet open.
Ze is wss een beetje in de war.quote:
Ja, jammer. Vorige maand was wel leuke strijdquote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die kon dat heel goed. Volgens mij werkt hij weer en heeft geen tijd om te posten.
Ik moest gisteren wel lachen om een post dat jij uit UTO zou komen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, jammer. Vorige maand was wel leuke strijd
Die heb ik gemist volgens mijquote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moest gisteren wel lachen om een post dat jij uit UTO zou komen.
Je bent toen gemeniod door Haags toch?quote:
Deze bedoel je?quote:Op maandag 27 juli 2020 21:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zeroku weer een arrogant mongooltje uit de utopia hoek/40+ die zijn plek niet kent wel terugkerend dingetje met die figuren
We zijn hier nu eenmaal,en we blijven ook.Althans ik wel.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Deze bedoel je?
Posts van Mikey kun je per definitie niet serieus nemen. Die loopt alleen te roeptoeteren hoe slecht het allemaal is in DTS. En als het spannend wordt, gaat hij FB maar weer volspammen met zielige verhalen.
Hij loopt alleen maar onzin te verkopen. Ik zou hulp krijgen om te winnenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We zijn hier nu eenmaal,en we blijven ook.Althans ik wel.
Ik snap zijn punt wel ,vaak in bepaalde groepen op FOK zitten ze niet op nieuwkomers te wachten.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij loopt alleen maar onzin te verkopen. Ik zou hulp krijgen om te winnen. Ik kom uit 40+/UTO
. Hij heeft geen flauw benul waar hij het over heeft. En als je hem daarop aanspreekt, begint hij weer te schelden. Totaal niet serieus te nemen.
Ongeacht of zijn punt wel of niet terecht is, de manier waarop hij probeert zijn punt er doorheen te drukken zegt voor mij al genoeg.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik snap zijn punt wel ,vaak in bepaalde groepen op FOK zitten ze niet op nieuwkomers te wachten.
En ja ,het gebeurt wel.
Maar voel je je daardoor minder welkom? Dacht het niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ongeacht of zijn punt wel of niet terecht is, de manier waarop hij probeert zijn punt er doorheen te drukken zegt voor mij al genoeg.
Zeker niet. Het is een beetje zoals alle onzin die hier voorbij komt, je leest er gewoon overheen. Alleen is dat nodeloze gescheld wel vervelend.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar voel je je daardoor minder welkom? Dacht het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |