Ja maar hoe veel anderen die ook wakker zijn zouden zich op de vlakte hebben gehouden? Dat weet je nooit.quote:Op maandag 27 juli 2020 01:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wel bevestiging gekregen dat er nog iemand wakker is
Niets zo eindeloos mooi, als de eindeloze vlakte.quote:Op maandag 27 juli 2020 01:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Aaah, de vlakte. Plek der Nederlanders!
We hebben ook nog brede rivieren die traag door oneindig laagland gaanquote:Op maandag 27 juli 2020 02:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Niets zo eindeloos mooi, als de eindeloze vlakte.
Die rivieren in Nederland zullen wel denken; "wat een kutland is dit! Ik wil omlaag maar alles is hier plat!quote:Op maandag 27 juli 2020 02:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
We hebben ook nog brede rivieren die traag door oneindig laagland gaan
Die kapsonesbeekjes mogen al blij zijn dat ze door ons land heen mógen stromen!quote:Op maandag 27 juli 2020 02:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Die rivieren in Nederland zullen wel denken; "wat een kutland is dit! Ik wil omlaag maar alles is hier plat!"
Hahaquote:Op maandag 27 juli 2020 02:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die kapsonesbeekjes mogen al blij zijn dat ze door ons land heen mógen stromen!
Gevlucht uit Duitsland of België, de meeste. Snap ik wel.quote:
Inderdaad! En de meesten komen zelfs nog van verder weg. Best erg dat ze in België en Duitsland natuurlijk eigenlijk al veilig waren maar dan alsnog Nederland binnensneaken.quote:Op maandag 27 juli 2020 02:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gevlucht uit Duitsland of België, de meeste. Snap ik wel.
Toen was ik al wakkerquote:Op maandag 27 juli 2020 05:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En goedemorgen trouwens.
Veel te vroeg dit.![]()
Werken of gewoon erg vroeg wakker?quote:Op maandag 27 juli 2020 05:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En goedemorgen trouwens.
Veel te vroeg dit.![]()
Oehquote:Op maandag 27 juli 2020 07:23 schreef molloot200 het volgende:
Goedemorgen
Molloot is excited want vandaag is de bekendmaking van de kandidaten van WIDMmaar hij kan er om 10:00 niet live bij zijn maar hij is wel heel benieuwd!!!!!
JAAA BEN BENIIIEEEUWDquote:Op maandag 27 juli 2020 07:23 schreef molloot200 het volgende:
Goedemorgen
Molloot is excited want vandaag is de bekendmaking van de kandidaten van WIDMmaar hij kan er om 10:00 niet live bij zijn maar hij is wel heel benieuwd!!!!!
Is er een live topic?quote:Op maandag 27 juli 2020 07:23 schreef molloot200 het volgende:
Goedemorgen
Deze denk ik: MOL / [WIDM] Algemeen - Waar we wachten op een extra seizoen na de zomerquote:
Ben benieuwd of het een heel normaal seizoen of een beknopt simpelere seizoen omdat het even tussendoor is.quote:Op maandag 27 juli 2020 08:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Deze denk ik: MOL / [WIDM] Algemeen - Waar we wachten op een extra seizoen na de zomer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |