Het slaat nergens op maar bij The Riddle moet ik steeds aan dit denken:quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja![]()
En vanmiddag had ik al The Riddle in mijn hoofdHelp me
Ohh maar die vind ik heel tofquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Draai nu "Manic Monday", dan ben ik "Shiny Happy People" zo weer kwijt.
Heb ook 2 weken rondgelopen met "Winter will be magic again" na het Kate Bush gevulde topic
Als de stijging door zet dan zeker wel monddoekjes in alle openbare gelegenheden / winkels, verwacht ik.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:50 schreef molloot200 het volgende:
Ben opzich wel benieuwd wat we hier in Nederland nog gaan krijgen aan maatregelen.
Zo blijf ik hier ook vaak veel te lang plakkenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:48 schreef molloot200 het volgende:
Ik dacht dat het 22:48 was maar toen plots was het een uur later
Dit verwacht ik ook.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als de stijging door zet dan zeker wel monddoekjes in alle openbare gelegenheden / winkels, verwacht ik.
Hopelijk komen we de winter goed door...
Dat zeker jaquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Is ie ook, maar ook een heel besmettelijke melodie die blijft hangen...
Ja ik heb besloten dat vandaag niet te doen want dat is heel verradelijk.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zo blijf ik hier ook vaak veel te lang plakken
Toch vraag ik me af hoe ze dat dan overal willen gaan handhaven. Wat doe je als mensen weigeren?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als de stijging door zet dan zeker wel monddoekjes in alle openbare gelegenheden / winkels, verwacht ik.
Hopelijk komen we de winter goed door...
Wuthering Heights, Cloudbusting, Don't Give up.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
Babooshka, Babooshka, Babooshka-ya-ya!
Ben de andere nummers kwijt!
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja ik heb besloten dat vandaag niet te doen want dat is heel verradelijk.
Lekker even m'n wachtrij afluisteren en dan ga ik slapen. First Aid Kit
Bedoelde dat de melodieën van de voorgaande liedjes nu uit m'n hoofd zijnquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Wuthering Heights, Cloudbusting, Don't Give up.
Ik heb dat na dat topic December Will Be Magic Again op repeat gezet ook is het nog lang geen kerst. Wat een top nummer.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
Babooshka, Babooshka, Babooshka-ya-ya!
Ben de andere nummers kwijt!
Oh die krijgen we er zo weer in!quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Bedoelde dat de melodieën van de voorgaande liedjes nu uit m'n hoofd zijn
Maar +1 voor poging
Oeh First Aid Kitquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja ik heb besloten dat vandaag niet te doen want dat is heel verradelijk.
Lekker even m'n wachtrij afluisteren en dan ga ik slapen. First Aid Kit
Katequote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Wuthering Heights, Cloudbusting, Don't Give up.
Echt een van de beste kerstnummersquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:56 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik heb dat na dat topic December Will Be Magic Again op repeat gezet ook is het nog lang geen kerst. Wat een top nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |