Ze neigen steeds meer naar slap gelul helaas.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:27 schreef molloot200 het volgende:
Ik vond Imagine Dragons trouwens ook toffe nummers maken ooit maar de meer recentere nummers vind ik ook niks bijvoorbeeld
Jaquote:
Zeker!quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:28 schreef Cee het volgende:
Oh ja, een andere moderne klassieker vind ik Pompeii van Bastille.
Ja ik zit te wachten op ronde 2 hoor!quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
De ESF Top-50 van de ESF SC heeft ook nog maar 6 volgers...
Wie volgt 'm even?
En moeten we niet al eens een nieuwe stemronde houden?
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
Nik Kershaw? Of DJ Agostino?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja![]()
En vanmiddag had ik al The Riddle in mijn hoofdHelp me
Bastille heeft ook veel toffe nummers (zowel bekend als onbekend)quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:28 schreef Cee het volgende:
Worn Down Pianoquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Andersom heb je ook nummers die in Nederland de top 40 hebben gehaald en verder nergensDe Macarena-versie uit 1993 bijvoorbeeld, of Worn down piano.
Ik ookquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja ik zit te wachten op ronde 2 hoor!
Nog een leuk feitje daarover!quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:28 schreef Cee het volgende:
De Agostino versiequote:
Nu nog even kijken of de Bobbysocks het kunnen wegspoelenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Die heeft wel wat meer hersenplaksel idd.
Die laten het wel swingen.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nu nog even kijken of de Bobbysocks het kunnen wegspoelen
Is die ook gemuted?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nu nog even kijken of de Bobbysocks het kunnen wegspoelen
Nu volgt als het goed is de winnaarsperformancequote:
quote:
Het irritante alleen aan dat soort muziekjes is dat je dan vaak weer díe in je kop gaat krijgenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dit helpt ook altijd prima om van een random melodie af te komen:
Oh, maar die ben je zo weer kwijt als je Schnappie draait.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het irritante alleen aan dat soort muziekjes is dat je dan vaak weer díe in je kop gaat krijgen
Hou oooopppquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh, maar die ben je zo weer kwijt als je Schnappie draait.
Of "It's a hard knock life".
Ah, je snapt het eindelijk!quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hmm... ik begin het probleem te zien...
Draai nu "Manic Monday", dan ben ik "Shiny Happy People" zo weer kwijt.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hou oooopppStraks ga ik dromen over een medley
Ik vraag me nog steeds de purpose van het terughalen van het driekwarts- langzamere, minder vrolijke stuk in het midden af (vlak na 2:00) zonder tekst oidquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dit helpt ook altijd prima om van een random melodie af te komen:
Als opbouw naar het vrolijke deel, meer contrast?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds de purpose van het terughalen van het driekwarts- langzamere, minder vrolijke stuk in het midden af (vlak na 2:00) zonder tekst oid
Mja zou kunnen maar ik blijf het random vinden en het voelt zo ertussen geproptquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als opbouw naar het vrolijke deel, meer contrast?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |