quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik staan. Maar Fleetwood Mac zegt me ook niet veel. Ken de naam wel, maar daar houdt het wel mee op eigenlijk.
Deze heeft wel eens in m'n top 2000 lijstje gestaanquote:
Grote kans dat je de muziek weleens gehoord hebtquote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik staan. Maar Fleetwood Mac zegt me ook niet veel. Ken de naam wel, maar daar houdt het wel mee op eigenlijk.
Weet het wel zekerquote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Grote kans dat je de muziek weleens gehoord hebt
Willekeurige greep uit hitsquote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Grote kans dat je de muziek weleens gehoord hebt
Oh ja, die ken ik wel.quote:
eerste en derde zeggen me niks, tweede en vierde ken ik wel.quote:
Zo stom dat ik don`t stop was vergeten;. Little Lies was het eerste dat bij me opkwam.quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 20:19 schreef usagi414 het volgende:
Via Leo Blokhuis hierbij terecht gekomen. Wat mooi. RIP
Nice nice! Early yearsquote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zo stom dat ik don`t stop was vergeten;. Little Lies was het eerste dat bij me opkwam.
En deze:
[..]
Ja... voor inspiratie hoefden ze vast nooit heel ver te zoeken...quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:53 schreef molloot200 het volgende:
Oh en hoe kon ik Silver Springs vergeten
Die pijn in dit nummer. Stevie Nicks die de pijn bezingt aan het eind van haar relatie met Lindsay Buckingham, waarmee ze op dat moment gewoon op staat te treden![]()
![]()
[On why she wrote Silver Springs and what she wanted to say to Lindsey] 'I'm so angry with you. You will listen to me on the radio for the rest of your life, and it will bug you. I hope it bugs you.'quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja... voor inspiratie hoefden ze vast nooit heel ver te zoeken...
Big Lovequote:
Echt I wish dat ik in mijn tienerjaren mainstream muziek had die ik leuk vindquote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Big Love
Ook één van de nummers uit mijn groep 7/8 tijd
Ja, zo oud ben ik alweer
Ze hadden ook net een populair album rond die tijd met hits die de tand des tijds goed overleefd hebben
https://nl.wikipedia.org/wiki/Tango_in_the_Night
Sowieso Stevie Nicksquote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Echt I wish dat ik in mijn tienerjaren mainstream muziek had die ik leuk vind
Dit is wel enigszins herkenbaar jaquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:00 schreef molloot200 het volgende:
Ding met die mainstream muziek die ik niet leuk vind / niet uit mezelf op zou zetten, is dat als er dan een feestje is dat iedereen de nieuwe nummers dan kent, en ik kan ze dan net een beetje meezingen 5 feestjes later
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Gers Pardoel & Sef – Bagagedrager ???
Ik ben nog net iets ouder, maar door dit album leerde ik Fleetwood Mac kennen,quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Big Love
Ook één van de nummers uit mijn groep 7/8 tijd
Ja, zo oud ben ik alweer
Ze hadden ook net een populair album rond die tijd met hits die de tand des tijds goed overleefd hebben
https://nl.wikipedia.org/wiki/Tango_in_the_Night
Snollebolletjes!quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:00 schreef molloot200 het volgende:
Ding met die mainstream muziek die ik niet leuk vind / niet uit mezelf op zou zetten, is dat als er dan een feestje is dat iedereen de nieuwe nummers dan kent, en ik kan ze dan net een beetje meezingen 5 feestjes later
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik kan je zo'n ellendig lange lijst geven van nummer 1-hits uit de jaren '10 die ik niet tof vind, vooral de laatste 4-5 jaar dragen daar goed aan bij gok ik
KON DIT NIET IN EEN SPOILERquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Op zich wordt er nog steeds wel goede muziek gemaakt, maar heb dan ook een brede smaak.
Draai ook prima "The Weeknd", "Christine and the Queens" of "Billie Eilish"...
Die laatste heeft dan weer een heel tof huisdier!
[ afbeelding ]
Je weet wat ik bedoel prins!quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Is het zo schokkend dat ik The Weeknd luister?
Ik ken alleen maar Arcadequote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:04 schreef molloot200 het volgende:
Even gekeken (https://nl.wikipedia.org/(...)andse_Top_40_in_2019) maar alle nummers van 2019 kunnen me gestolen worden op Arcade na want die blijft bijzonder
Ok nu ben ik benieuwd welke ik nog meer wel tof vind ik ga een lijstje maken van de '10s
Ohh die ken ik dan wel! Is tof jaquote:
Let Her Go zou ik dan meteen weer schrappenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:09 schreef molloot200 het volgende:
2010: Fireflies mag blijven
2011: Somebody That I Used To Know
2012: Let Her Go want Passenger is wel tof al is Let Her Go wel één van de mindere imo
2013: -
2014: -
2015: -
2016: -
2017: -
2018: daarvan vind ik Shotgun nog wel een leuk vrolijk nummertje
2019: Arcade dus
Oof echt heel weinig dit, minder dan ik dacht. En dan die Bruno Mars nummers die ertussen stonden zijn ook wel sentiment hoor maar dat is het dan wel zo'n beetje
Nee precies, maar ben hem denk ik gewoon toevallig eens tegengekomen volgens mij. In een lijstje van een ander ofzoquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh? Dat is niet eens één van hun hele bekende volgens mij
2014 Rather Be - Clean Bandit feat. Jess Glynnequote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:09 schreef molloot200 het volgende:
2010: Fireflies mag blijven
2011: Somebody That I Used To Know
2012: Let Her Go want Passenger is wel tof al is Let Her Go wel één van de mindere imo
2013: -
2014: -
2015: -
2016: -
2017: -
2018: daarvan vind ik Shotgun nog wel een leuk vrolijk nummertje
2019: Arcade dus
Oof echt heel weinig dit, minder dan ik dacht. En dan die Bruno Mars nummers die ertussen stonden zijn ook wel sentiment hoor maar dat is het dan wel zo'n beetje
Ik zag eerst de plaatjes niet, ,maar waarom zo`n beest als huisdierquote:
Passenger heeft zulk veel betere nummers dat ik het ze ook gewoon gun hoorquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Let Her Go zou ik dan meteen weer schrappenVind dat zo'n eindeloos gezemel. Somebody that I used to know zou ik ook niet heel erg missen
Ik heb van de regulierdere varianten al genoeg in mijn huisquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:12 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zag eerst de plaatjes niet, ,maar waarom zo`n beest als huisdier
Die moet ik nu eerst even terugluisterenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
2014 Rather Be - Clean Bandit feat. Jess Glynne
Vond ik ook wel tof!
James was ook niet zo enthousiastquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:12 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zag eerst de plaatjes niet, ,maar waarom zo`n beest als huisdier
Ah, ik was al bang dat niemand een van de mooiste nummers ooit gemaakt ging posten.quote:
Die is prachtig inderdaadquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah, ik was al bang dat niemand een van de mooiste nummers ooit gemaakt ging posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |