quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik staan. Maar Fleetwood Mac zegt me ook niet veel. Ken de naam wel, maar daar houdt het wel mee op eigenlijk.
Deze heeft wel eens in m'n top 2000 lijstje gestaanquote:
Grote kans dat je de muziek weleens gehoord hebtquote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik staan. Maar Fleetwood Mac zegt me ook niet veel. Ken de naam wel, maar daar houdt het wel mee op eigenlijk.
Weet het wel zekerquote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Grote kans dat je de muziek weleens gehoord hebt
Willekeurige greep uit hitsquote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Grote kans dat je de muziek weleens gehoord hebt
Oh ja, die ken ik wel.quote:
eerste en derde zeggen me niks, tweede en vierde ken ik wel.quote:
Zo stom dat ik don`t stop was vergeten;. Little Lies was het eerste dat bij me opkwam.quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 20:19 schreef usagi414 het volgende:
Via Leo Blokhuis hierbij terecht gekomen. Wat mooi. RIP
Nice nice! Early yearsquote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zo stom dat ik don`t stop was vergeten;. Little Lies was het eerste dat bij me opkwam.
En deze:
[..]
Ja... voor inspiratie hoefden ze vast nooit heel ver te zoeken...quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:53 schreef molloot200 het volgende:
Oh en hoe kon ik Silver Springs vergeten
Die pijn in dit nummer. Stevie Nicks die de pijn bezingt aan het eind van haar relatie met Lindsay Buckingham, waarmee ze op dat moment gewoon op staat te treden![]()
![]()
[On why she wrote Silver Springs and what she wanted to say to Lindsey] 'I'm so angry with you. You will listen to me on the radio for the rest of your life, and it will bug you. I hope it bugs you.'quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja... voor inspiratie hoefden ze vast nooit heel ver te zoeken...
Big Lovequote:
Echt I wish dat ik in mijn tienerjaren mainstream muziek had die ik leuk vindquote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Big Love
Ook één van de nummers uit mijn groep 7/8 tijd
Ja, zo oud ben ik alweer
Ze hadden ook net een populair album rond die tijd met hits die de tand des tijds goed overleefd hebben
https://nl.wikipedia.org/wiki/Tango_in_the_Night
Sowieso Stevie Nicksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |