Die mensen krijg ik nooit op visite.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ik kan me voorstellen dat dat al helemaal irritant isTenzij het visite is die je wel naar bed mee zou willen nemen
Ja ik voel me dan heel erg een vreemde in mijn eigen huis.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Doe ik zelf wel inderdaad, liefst direct na het ontbijt. Maar ik heb sowieso een hekel aan bij mensen blijven slapen hoor. Ik wil gewoon m'n eigen bed en m'n eigen routine.
Oh ja dat was die figuur die toch ook een boek had meegenomen?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wij hadden een keer mensen over de vloer die waren blijven slapen (vind ik sowieso al erg), en die wilden dus maar niet weggaan de volgende dag![]()
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik zou het een ongeschreven regel vinden dat je zo snel mogelijk weer optyft na zoiets.
Vind ik eigenlijk wel het beste uit de film.quote:
Het eten is ook wel lekkerquote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit, de band dan. Het eten ken ik niet.
Jaquote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja dat was die figuur die toch ook een boek had meegenomen?![]()
![]()
Maar helemaal eens hoor. Te lang blijven plakken vind ik dan ook echt wel een no-go.
Ja, andersom ook inderdaad. Ik wil ook geen slaapgasten.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ik voel me dan heel erg een vreemde in mijn eigen huis.
Mijn nieuwe laptop heeft ook een veel betere microfoon. Dus de kwaliteit is nu ook beter dan eerstquote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat is leuk he?Ik heb sinds een paar maanden ook het zingen gevonden. Vind het echt leuk om soms ook zelf liedjes in te zingen (en nee, ben te onzeker om wat te laten horen). Maar dat doe ik liever ook niet als mijn ouders thuis zijn
Ik vind het vooral awkward om voor het eerst bij iemand te blijven slapen. Want dan weet je toch niet helemaal hoe dat bij die persoon "hoort" en voel je je minder vrij enzo.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Doe ik zelf wel inderdaad, liefst direct na het ontbijt. Maar ik heb sowieso een hekel aan bij mensen blijven slapen hoor. Ik wil gewoon m'n eigen bed en m'n eigen routine.
Ik ook niet hoor, maar stélquote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die mensen krijg ik nooit op visite.
Ik ookquote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk wel het beste uit de film.
Ja klopt, echt heel irritant. Maar nou spreek ik sowieso met vrienden ook liever op neutraal terrein af hoor, gewoon ergens wat eten of drinken en daarna iedereen weer naar huis.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind het vooral awkward om voor het eerst bij iemand te blijven slapen. Want dan weet je toch niet helemaal hoe dat bij die persoon "hoort" en voel je je minder vrij enzo.
Haha soms is het leuk om oude verhalen op te halen hoorquote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jaoja dat had ik al eens verteld.
We vallen in herhaling.
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ookEn het beste Disney schurkenlied, voor zover ik weet
Oeh wat fijn!quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mijn nieuwe laptop heeft ook een veel betere microfoon. Dus de kwaliteit is nu ook beter dan eerst
Inderdaad, vind ik ook fijnerquote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja klopt, echt heel irritant. Maar nou spreek ik sowieso met vrienden ook liever op neutraal terrein af hoor, gewoon ergens wat eten of drinken en daarna iedereen weer naar huis.
Ja soms heb je dat met bepaalde nummers. Dan denk je "oh leuk, even zingen!" en dan begin je en loop je al gauw tegen allemaal moeilijkheden aanquote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:39 schreef Guanabana het volgende:
Ik dacht laatst, ik ga leuk dit nummer zingen:
Maar die is echt veel moeilijker dan het lijkt
Ja, dat ook wel, denk ik. Zover ik alle Disney-films ken.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ookEn het beste Disney schurkenlied, voor zover ik weet
Die film heb ik tijdje terug voor het eerst gezien (wel Nederlandstalig uiteraard.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:39 schreef Guanabana het volgende:
Ik dacht laatst, ik ga leuk dit nummer zingen:
Maar die is echt veel moeilijker dan het lijkt
Maar eigenlijk zijn al die Disneynummers allemaal superhoog en vrij onmogelijkquote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja soms heb je dat met bepaalde nummers. Dan denk je "oh leuk, even zingen!" en dan begin je en loop je al gauw tegen allemaal moeilijkheden aanEn dat het terwijl je het nummer luistert niet opvalt als een moeilijk te zingen nummer.
Het hele album ook zeg, jeetjequote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:34 schreef Momo het volgende:
Wist niet dat ik dit ooit zou zeggen maar de nieuwe Taylor Swift single is echt goed,.
een HEEL leuke film!quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die film heb ik tijdje terug voor het eerst gezien (wel Nederlandstalig uiteraard.). Vond het wel een leuke film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |