quote:Op zaterdag 25 juli 2020 19:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik had er wéér één![]()
Was snel verwijderd, wat gek...
[ afbeelding ]
Deze mag ook wel in zo`n lijstje.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 19:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik had er wéér één![]()
Was snel verwijderd, wat gek...
[ afbeelding ]
Die laatste linkquote:Op zaterdag 25 juli 2020 19:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Deze mag ook wel in zo`n lijstje.
https://www.thebestsocial(...)gen-whatsapp-fraude/
https://www.thebestsocial(...)lichter-fraude-zoon/
https://www.thebestsocial(...)rs-reacties-trollen/
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 19:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Die laatste link
Krijg gelijk inspiratie en hoop op meer oplichters
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 19:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Die laatste link
Krijg gelijk inspiratie en hoop op meer oplichters
Over 1985. We zaten in een huisje vlak bij Breda, met een gammele tv. Maar zo goed om dit weer te zienquote:
Aaaaah Live Aid. Vind ik zo vet om te zien hèquote:Op zaterdag 25 juli 2020 20:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Over 1985. We zaten in een huisje vlak bij Breda, met een gammele tv. Maar zo goed om dit weer te zien
Dan heb ik je al denk ik.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 18:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja 2 accounts die met Holographic beginnen.
Er zijn mensen die de hele code uit elkaar halen en dat hebben gezien (en die hebben bijna altijd gelijk).
Jouw generatie heeft dit:quote:Op zaterdag 25 juli 2020 20:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Aaaaah Live Aid. Vind ik zo vet om te zien hè
Jaaa vet hequote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:38 schreef Prisha het volgende:
@:Meke ik heb de docu helemaal afgekeken. Wauw!!! Nog hartstikke bedankt voor het delen
Vind ik oprecht ook wel mooi dit. Is dat ik niks met Ariana heb, maar daargelaten vind ik dit soort concerten en acties wel echt heel tof hoorquote:
Dit is ook tof. Maar LiveAid was toch het eerste en zit je aan de buis gekluisterd. Dit had ik nog nooit meegemaaktquote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vind ik oprecht ook wel mooi dit. Is dat ik niks met Ariana heb, maar daargelaten vind ik dit soort concerten en acties wel echt heel tof hoor
Queenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 20:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Over 1985. We zaten in een huisje vlak bij Breda, met een gammele tv. Maar zo goed om dit weer te zien
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 20:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:12 schreef Redefine het volgende:
Over muzieklegendes gesproken. R.I.P. Peter Green
Moest googlen, nu schaam ik me.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:12 schreef Redefine het volgende:
Die ken ik niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:12 schreef Redefine het volgende:
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Net nog deze zitten luisteren. De Peter Green's Fleetwood Mac tijd heeft ook wel hele fijne nummertjes hoor
RIP Peter Green
Ik ben ook iets meer fan van de later Fleetwood Mac, maar ook Peter Green kan ik wel erg waarderen.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Moest googlen, nu schaam ik me.Maar ben ook meer van de Fleetwood Mac 2.0.
Oh en RIP Regis Philbin.
Een van de oprichters van Fleetwood Mac.quote:
Was hij van prijs je rijk ?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Moest googlen, nu schaam ik me.Maar ben ook meer van de Fleetwood Mac 2.0.
Oh en RIP Regis Philbin.
Ja, dat zag ik staan. Maar Fleetwood Mac zegt me ook niet veel. Ken de naam wel, maar daar houdt het wel mee op eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een van de oprichters van Fleetwood Mac.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |