quote:Op zondag 26 juli 2020 12:22 schreef aTypisch het volgende:
bitcoin staat weer boven de $10k per stuk jongens
Eigenlijk is het maar waardeloos, toch?quote:Op zondag 26 juli 2020 12:22 schreef aTypisch het volgende:
bitcoin staat weer boven de $10k per stuk jongens
alles is waardeloosquote:Op zondag 26 juli 2020 12:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eigenlijk is het maar waardeloos, toch?
Tja?quote:Op zondag 26 juli 2020 00:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Magere score voor zo'n bovengemiddelde film.
Dat is niet verboden.quote:Op zondag 26 juli 2020 12:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vond hem wel echt gaaf hoor! 9.0/10 en film van het jaar wat mij betreft.
Niemand heeft je gemist. Dit is heel erg pijnlijk.quote:Op zondag 26 juli 2020 12:35 schreef Buitendam het volgende:
Hallo vrienden, ik ben terug van vakantie.
Ik jullie wel. Eenzijdige vriendschap is ook vriendschap!quote:Op zondag 26 juli 2020 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niemand heeft je gemist. Dit is heel erg pijnlijk.
Welkom terug user Buitendam. Leuk gehad in Luxemburg?quote:Op zondag 26 juli 2020 12:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik jullie wel. Eenzijdige vriendschap is ook vriendschap!
Heel leuk, het was een dolle boel.quote:Op zondag 26 juli 2020 12:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Welkom terug user Buitendam. Leuk gehad in Luxemburg?
Dat durf ik niet te zeggen.. heb ik nog iets leuks gemist?quote:Op zondag 26 juli 2020 12:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Mooi. Lekker goedkoop sloffen shag scoren toch.
Niet echt, nee.quote:Op zondag 26 juli 2020 12:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen.. heb ik nog iets leuks gemist?grote schandalen?
quote:Op zondag 26 juli 2020 12:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Niet echt, nee.
Nou ja, @:Doublepain is vertrokken. @:Charrell aka @:Charlotte3 is terug (zat niemand op te wachten).
@:Elan en @:Scrummie2.1 zijn inmiddels een setje, @:onlogisch heeft z'n sportschoolabo opgezegd en het gemiddelde IQ alhier is nog steeds 73.
Welkom terug.quote:Op zondag 26 juli 2020 12:35 schreef Buitendam het volgende:
Vriend Doublepain.. een van de weinige PSV'ers waar ik me niet voor schaamde.quote:Op zondag 26 juli 2020 12:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Niet echt, nee.
Nou ja, @:Doublepain is vertrokken. @:Charrell aka @:Charlotte3 is terug (zat niemand op te wachten).
@:Elan en @:Scrummie2.1 zijn inmiddels een setje, @:onlogisch heeft z'n sportschoolabo opgezegd en het gemiddelde IQ alhier is nog steeds 73.
quote:Op zondag 26 juli 2020 12:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Niet echt, nee.
Dan ben ik hoger dan het gemiddeldequote:Op zondag 26 juli 2020 12:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Niet echt, nee.
Gelukkig! We hebben je gemist herr Kommissar.quote:Op zondag 26 juli 2020 12:35 schreef Buitendam het volgende:
Da's toevallig.quote:
Daar krijg je zo'n 110k aan satoshi's voorquote:Op zondag 26 juli 2020 12:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:aTypisch
Als ik voor 10 euro bitcoin koop, wanneer ben ik dan miljonair?
Niet meer doenquote:Op zondag 26 juli 2020 14:16 schreef Tjacka het volgende:
WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #1148 Omweer
Leuk grapje gemaakt in WKN
Niet gelezen.quote:Op zondag 26 juli 2020 12:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Niet echt, nee.
Ik dacht dat hier jong volk zat dat ieder weekend het vocht uit de bar zuipt. Eten ze zaterdag om half één 's nachts negerzoenenquote:
Wil je het gewoon op chocoladezoenen houden? Wij zijn hier tegen racisme.quote:Op zondag 26 juli 2020 14:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik dacht dat hier jong volk zat dat ieder weekend het vocht uit de bar zuipt. Eten ze zaterdag om half één 's nachts negerzoenen.
hey maatquote:Op zondag 26 juli 2020 14:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik dacht dat hier jong volk zat dat ieder weekend het vocht uit de bar zuipt. Eten ze zaterdag om half één 's nachts negerzoenen.
Het lijkt wel alsof hij zich verheven voelt boven jou.quote:
Waarom doe je nu net alsof @Tjacka een grote idioot is?quote:
Broccoli, rijst en kipfilet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |