quote:Op zondag 26 juli 2020 12:22 schreef aTypisch het volgende:
bitcoin staat weer boven de $10k per stuk jongens
Eigenlijk is het maar waardeloos, toch?quote:Op zondag 26 juli 2020 12:22 schreef aTypisch het volgende:
bitcoin staat weer boven de $10k per stuk jongens
alles is waardeloosquote:Op zondag 26 juli 2020 12:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eigenlijk is het maar waardeloos, toch?
Tja?quote:Op zondag 26 juli 2020 00:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Magere score voor zo'n bovengemiddelde film.
Dat is niet verboden.quote:Op zondag 26 juli 2020 12:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vond hem wel echt gaaf hoor! 9.0/10 en film van het jaar wat mij betreft.
Niemand heeft je gemist. Dit is heel erg pijnlijk.quote:Op zondag 26 juli 2020 12:35 schreef Buitendam het volgende:
Hallo vrienden, ik ben terug van vakantie.
Ik jullie wel. Eenzijdige vriendschap is ook vriendschap!quote:Op zondag 26 juli 2020 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niemand heeft je gemist. Dit is heel erg pijnlijk.
Welkom terug user Buitendam. Leuk gehad in Luxemburg?quote:Op zondag 26 juli 2020 12:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik jullie wel. Eenzijdige vriendschap is ook vriendschap!
Heel leuk, het was een dolle boel.quote:Op zondag 26 juli 2020 12:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Welkom terug user Buitendam. Leuk gehad in Luxemburg?
Dat durf ik niet te zeggen.. heb ik nog iets leuks gemist?quote:Op zondag 26 juli 2020 12:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Mooi. Lekker goedkoop sloffen shag scoren toch.
Niet echt, nee.quote:Op zondag 26 juli 2020 12:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen.. heb ik nog iets leuks gemist?grote schandalen?
quote:Op zondag 26 juli 2020 12:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Niet echt, nee.
Nou ja, @:Doublepain is vertrokken. @:Charrell aka @:Charlotte3 is terug (zat niemand op te wachten).
@:Elan en @:Scrummie2.1 zijn inmiddels een setje, @:onlogisch heeft z'n sportschoolabo opgezegd en het gemiddelde IQ alhier is nog steeds 73.
Welkom terug.quote:Op zondag 26 juli 2020 12:35 schreef Buitendam het volgende:
Vriend Doublepain.. een van de weinige PSV'ers waar ik me niet voor schaamde.quote:Op zondag 26 juli 2020 12:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Niet echt, nee.
Nou ja, @:Doublepain is vertrokken. @:Charrell aka @:Charlotte3 is terug (zat niemand op te wachten).
@:Elan en @:Scrummie2.1 zijn inmiddels een setje, @:onlogisch heeft z'n sportschoolabo opgezegd en het gemiddelde IQ alhier is nog steeds 73.
quote:Op zondag 26 juli 2020 12:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Niet echt, nee.
Dan ben ik hoger dan het gemiddeldequote:Op zondag 26 juli 2020 12:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Niet echt, nee.
Gelukkig! We hebben je gemist herr Kommissar.quote:Op zondag 26 juli 2020 12:35 schreef Buitendam het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |