SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Mooi hoor.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:32 schreef MadMaster het volgende:
Van het The Unforgettable Fire album uit 1987...
Er zijn grenzenquote:
Yup, correcte bingo.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:34 schreef MadMaster het volgende:
Ah, voor de hubbie en zoon van Livelink, ik snap 'm...
Ja. Ik vrees dat ik ze volgende week elk uur ga appen om te vragen of ze nog leven.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:34 schreef MadMaster het volgende:
Ah, voor de hubbie en zoon van Livelink, ik snap 'm...
Heb je zo weinig vertrouwen in ze?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja. Ik vrees dat ik ze volgende week elk uur ga appen om te vragen of ze nog leven.
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:38 schreef livelink het volgende:
Maar serieus, ik vind het echt wel eng. Mijn zoon geloof ik wel, maar mijn man..
Hij denkt nog wel dat hij een jonge god is, maar de werkelijkheid is toch anders.
Je kent de beelden van mijn echtgenote vanaf 2000 meter, die leeft ook nog...quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja. Ik vrees dat ik ze volgende week elk uur ga appen om te vragen of ze nog leven.
Ze zullen vast wel goede begeleiding krijgen, neem ik aanquote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:38 schreef livelink het volgende:
Maar serieus, ik vind het echt wel eng. Mijn zoon geloof ik wel, maar mijn man....
Hij denkt nog wel dat hij een jonge god is, maar de werkelijkheid is toch anders.
Ik heb deze post geliked...quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:38 schreef livelink het volgende:
Maar serieus, ik vind het echt wel eng. Mijn zoon geloof ik wel, maar mijn man....
Ja, ik weet het. En vorige vakantie zijn ze ook geweest, maar nu gaan ze echt voor hun brevet.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kent de beelden van mijn echtgenote vanaf 2000 meter, die leeft ook nog...
Yep, dat was Soul II Soul met Get A Life...quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:40 schreef DJ11 het volgende:
Saint Etienne - Only Love Can Break Your Heart
De vibe doet me denken aan zo'n rap-nummer met van die kinderstemmen: "What's the meaning... what's the meaning of life?" (is dat Soul II Soul of zo?)
Ik heb altijd het idee bij deze song dat 'ie niet af is gemaakt.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:44 schreef DJ11 het volgende:
Hoewel het de eerste single van het album was, heeft dit nummer nooit de status bereikt van volgende singles als Weather With You en Four Seasons In One Day. Maar een fijn liedje blijft het wel:Crowded House - Chocolate Cake
Geen idee. Ik weet wel dat het hun Best Of-cd niet haalde, wat best opmerkelijk is voor een lead-single van een album.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee bij deze song dat 'ie niet af is gemaakt.
Geen idee wat, maar ik mis iets...
Tot de volgende keer. Bedankt voor het luisterenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:47 schreef Melting het volgende:
Zo laat al?
Ik moet gaan. Had al weg moeten zijn.
Bedankt voor de muziek, 11.
Fijne avond allemaal.
Je vraagt er om: Misschien dat het met Kerst wel aanslaat...quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:46 schreef DJ11 het volgende:
Hierna een nieuw liedje, waarvan ik het idee heb dat het weleens heel succesvol zou kunnen worden. Het heeft iets ABBA-achtigs. Instant catchy, prettig in het gehoor... - Benieuwd wat jullie ervan vinden
Heb je van Dead Or Alive - Cake And Eat It?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:49 schreef DJ11 het volgende:
Hierna gaan we brood bakken en daarna gaan we 8 minuten lang taart eten aan de andere kant van de oceaan
Nee, maar die kan ik opzoeken (althans proberen)quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je van Dead Or Alive - Cake And Eat It?
Veel plezier Meltingquote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:47 schreef Melting het volgende:
Zo laat al?
Fijne avond allemaal.
Ow, have a nice evening too...quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:47 schreef Melting het volgende:
Zo laat al?
Fijne avond allemaal.
Je hebt wel een verzoekje uitgekozen zeg... 8:35 minutenquote:
Ja, maar het verveelt me niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je hebt wel een verzoekje uitgekozen zeg... 8:35 minuten
Interessant land. Ik heb onlangs de serie Toms Ierland bekeken. Vond ik ook erg de moeite waard.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:02 schreef MadMaster het volgende:
Ik kijk ondertussen op TV half naar Tom Waes in Belfast/Ierland over de Ierse kwestie.
Toen we in 2001 Ierland bezochten om het concert van U2 bij te wonen was dat zo'n beetje het einde van de troubles (ondanks een bommelding die we van nabij meemaakten op een feestmarkt in Noord Ierland), maar het rommelt er dus nog steeds.
Aparte wereld daar...
Dit is zo'n conflict dat elk moment weer even kan oplaaien.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:02 schreef MadMaster het volgende:
Ik kijk ondertussen op TV half naar Tom Waes in Belfast/Ierland over de Ierse kwestie.
Toen we in 2001 Ierland bezochten om het concert van U2 bij te wonen was dat zo'n beetje het einde van de troubles (ondanks een bommelding die we van nabij meemaakten op een feestmarkt in Noord Ierland), maar het rommelt er dus nog steeds.
Aparte wereld daar...
De Brexit maakt de situatie er ook al niet beter op.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is zo'n conflict dat elk moment weer even kan oplaaien.
Yep, heb er veel over gelezen sinds we er zijn geweest.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is zo'n conflict dat elk moment weer even kan oplaaien.
Van het album Youthquake, waar ook You Spin Me Round op staat...quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:07 schreef DJ11 het volgende:
Verzoekje van MadMaster:Dead Or Alive - Cake And Eat It
Ik ken het niet, maar ben benieuwd.
In het geluid van de percussie herken ik You Spin Me Round een beetje.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van het album Youthquake, waar ook You Spin Me Round op staat...
Stock, Aitken & Waterman waren de producers van dat album.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
In het geluid van de percussie herken ik You Spin Me Round een beetje.
Hoor je er niet echt aan af, dat het een SA&W-productie is.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stock, Aitken & Waterman waren de producers van dat album.
Niet helemaal gelijk aan hun andere producties, maar wel zeer catchy en uptempo...
Pas na dat album van Dead Or Alive (uit 1984) ontwikkelde ze de sound die we vooral van ze kennen.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hoor je er niet echt aan af, dat het een SA&W-productie is.
De Pet Shop Boys hebben ook nog een nummer met Pete Burns opgenomen, in de tijd dat -ie al ernstig verbouwd was. "Jack and Jill Party" heet het.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pas na dat album van Dead Or Alive (uit 1984) ontwikkelde ze de sound die we vooral van ze kennen.
Daarvoor was het meer pop/Hi-NRG met veel synthesizers...
Ik kwam dit in mijn grote Radio 49-verzamelmap tegen en had er zin in:quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:17 schreef MadMaster het volgende:
Malcolm McLaren was een muzikaal en commercieel genie...
Toen was ik al lang afgehaakt, ik ken het niet...quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De Pet Shop Boys hebben ook nog een nummer met Pete Burns opgenomen, in de tijd dat -ie al ernstig verbouwd was. "Jack and Jill Party" heet het.
Ik zal het t.z.t. wel eens draaien. Ik heb het gedraaid toen het overlijden van Pete Burns bekend werd; ik was toen bezig met een show. Uiteraard ook You Spin Me... gedraaid.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen was ik al lang afgehaakt, ik ken het niet...
Dank voor het luisteren. Fijne avond verderquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:22 schreef MadMaster het volgende:
Mijn echtgenote komt net thuis, ze heeft de vierdaagse uitgelopen.
Ik ga dus even sociaal doen...
Dank voor de muziekjes 11...
Tot ziens MadMaster. Gelukkig heeft mw. MM het nog droog gehouden volgens mij.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:22 schreef MadMaster het volgende:
Mijn echtgenote komt net thuis, ze heeft de vierdaagse uitgelopen.
Ik ga dus even sociaal doen...
Dank voor de muziekjes 11...
Prima nummer inderdaad.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:21 schreef DJ11 het volgende:
Voormalig ego-tip van Rob Stenders en inmiddels een vaste waarde op de playlist van zowel Radio 2 als 3FM:Nick Klyne - Rain On Your Parade
Vreemd. Ik ervaar geen traagheid met FOK! vandaag.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:26 schreef zorro28 het volgende:
Het duurt soms echt 5 minuten om een reactie te kunnen plaatsen hier
Oh, daar heb ik eigenlijk geen last van de laatste tijd.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:26 schreef zorro28 het volgende:
Het duurt soms echt 5 minuten om een reactie te kunnen plaatsen hier
Goede vraag wel van Charlie.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:32 schreef DJ11 het volgende:
Charlie Winston - Where Can I Buy Happiness?
Ik richt me trouwens op ongeveer 22:15 uur als eindtijd van de show (mits jullie ook zin hebben om tot die tijd te blijven luisteren, want inkorten kan natuurlijk ook)
Ik blijf luisteren zolang als jij zin hebt.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:32 schreef DJ11 het volgende:
Charlie Winston - Where Can I Buy Happiness?
Ik richt me trouwens op ongeveer 22:15 uur als eindtijd van de show (mits jullie ook zin hebben om tot die tijd te blijven luisteren, want inkorten kan natuurlijk ook)
Tot 04:00 uur vannachtquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:36 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik blijf luisteren zolang als jij zin hebt.
Oh, dat is wel vermoeiend post dan, ja.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:37 schreef zorro28 het volgende:
Ik merk het probleem al. Zodra ik 1 reactie heb gepost, blijft hij op bezig staan er moet ik refreshen voordat het lukt nog een reactie te plaatsen.
Lekker nummer wel.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:39 schreef DJ11 het volgende:
Inmiddels bijna 2 miljoen keer gespeeld op Spotify, maar uiteraard nul aandacht in Nederland. Afkomstig van zijn mooie debuutalbum Things I Chose To Remember:Rhys Lewis - Good People
Het album staat er vol mee, maar z'n beste track van dit jaar is toch dat tussendoor-liedje dat niet op de plaat staat: The Sun Will Rise.quote:
Ja, die is mooi.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het album staat er vol mee, maar z'n beste track van dit jaar is toch dat tussendoor-liedje dat niet op de plaat staat: The Sun Will Rise.
Ik vind het ook op het eerste gehoor wel aangenaam.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:57 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer staat op het nieuwe album van Jack Garratt. Mooie tekst, maar vooral een prachtige opbouw. Er gebeurt heel veel.Jack Garratt - Doctor Please
Dit is typisch zo'n nummer dat in mijn verzamelmap belandt en dat ik pas bij het terugluisteren écht ontdek. Het is al een paar weken oudquote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het ook op het eerste gehoor wel aangenaam.
Een paar weken oud is splinternieuw voor mijquote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit is typisch zo'n nummer dat in mijn verzamelmap belandt en dat ik pas bij het terugluisteren écht ontdek. Het is al een paar weken oud
Alles wat ik voor het eerst draai en dat niet ouder dan een paar weken of maanden is, is voor mij nieuwquote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:04 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Een paar weken oud is splinternieuw voor mij
Het is nooit echt bekend geworden. Meer voor de echte fans.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:11 schreef DJ11 het volgende:
Eén van z'n allermooiste nummers. Staat niet eens in de Top 2000...
Voor mij ookquote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:12 schreef DJ11 het volgende:
Graag gedaan weerJullie bedankt voor het luisteren. Voor mij een fijne aftrap van de vakantie
Ik vind Postmodern Jukebox heel vaak wel lekker trouwens. Een guilty pleasure van mij.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:13 schreef DJ11 het volgende:
Scott Bradlee's Postmodern Jukebox - The Final Countdown
(bonus)
Ik kwam 'm in de grote verzamelmap tegen. Ik dacht: die moest ik maar eens draaienquote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor mij ook![]()
Dank je wel.
En deze versie van The Final Countdown![]()
![]()
quote:
Goedemorgen.quote:
quote:
Ik twijfel nog hoor... Het weer werkt niet echt mee tot nu toe.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 10:30 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen.
Oost, west, thuis is het ook niet verkeerd. Of wel Diaan?
Ik heb het geprobeerd...quote:Op zaterdag 25 juli 2020 10:39 schreef just me het volgende:
[..]welkom terug, je had de zon wel mee mogen nemen
aan de foto's te zien hebben jullie het wel fijn gehadquote:
Ja het was heerlijk! Erg blij dat we gewoon zijn gegaan.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 10:43 schreef just me het volgende:
[..]
aan de foto's te zien hebben jullie het wel fijn gehad
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 10:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja het was heerlijk! Erg blij dat we gewoon zijn gegaan.
Hier kan je gelukkig 24/7 je ongenoegen kenbaar maken...quote:Op zaterdag 25 juli 2020 10:44 schreef peaceman het volgende:
De overgang qua weer is wel een dingetje..![]()
Mooi!quote:Maar goed we hebben een fijne vakantie gehad en dat telt.
Ja dat was wel dubbel. Vooral dat er weinig open was qua winkels/parken was jammer. Aan de andere kant was het niet door een menigte te hoeven lopen wel prettig.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 10:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier kan je gelukkig 24/7 je ongenoegen kenbaar maken...
[..]
Mooi!
Ik vond het er allemaal wel erg desolaat uitzien op jullie foto's.
Ergens misschien wel prettig, maar iets meer reuring zou ik zelf wel meer op prijs stellen...
Het was inderdaad niet erg druk, maar er ging steeds meer open. Er was bijv. een groot verschil tussen de 1e avond en de laatste avond op de Boulevard. Bij het hotel was het elke avond wel druk op het terras en moest je op tijd zijn voor een plek. Overdag waren de bedjes ook wel bezet, maar was het in het zwembad meestal wel rustig.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 10:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier kan je gelukkig 24/7 je ongenoegen kenbaar maken...
[..]
Mooi!
Ik vond het er allemaal wel erg desolaat uitzien op jullie foto's.
Ergens misschien wel prettig, maar iets meer reuring zou ik zelf wel meer op prijs stellen...
Ik herken het wel, als wij in mei naar Spanje gaan is het ook nog geen hoogseizoen (gelukkig!) en is het er ook rustig. Maar dan is wel alles gewoon open en kan je eventueel wel alles doen.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 11:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja dat was wel dubbel. Vooral dat er weinig open was qua winkels/parken was jammer. Aan de andere kant was het niet door een menigte te hoeven lopen wel prettig.
En het weer/leven daar is gewoon fijn
Ik denk dat wij ons gelukkig mogen prijzen dat we überhaupt vrij zorgeloos op vakantie hebben kunnen gaan.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 11:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik herken het wel, als wij in mei naar Spanje gaan is het ook nog geen hoogseizoen (gelukkig!) en is het er ook rustig. Maar dan is wel alles gewoon open en kan je eventueel wel alles doen.
Vrienden van ons zitten nu in Portugal, boven Porto, in the middle of nowhere. Prachtige omgeving, boven op een berg bij een wijngaard. Maar behalve wijn en een zwembad is er daar geen reet te doen, behalve wat rondjes in de omgeving rijden. Na 2 dagen zou ik me dood vervelen...
Wij hebben nog wel veel kunnen doen, een paar dingen niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 11:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik herken het wel, als wij in mei naar Spanje gaan is het ook nog geen hoogseizoen (gelukkig!) en is het er ook rustig. Maar dan is wel alles gewoon open en kan je eventueel wel alles doen.
Daar zou ik ook niet aan moeten denken. Dat was bij ons (gelukkig) niet.quote:Vrienden van ons zitten nu in Portugal, boven Porto, in the middle of nowhere. Prachtige omgeving, boven op een berg bij een wijngaard. Maar behalve wijn en een zwembad is er daar geen reet te doen, behalve wat rondjes in de omgeving rijden. Na 2 dagen zou ik me dood vervelen...
Dat is het belangrijkste, nog net voor de echte drukte...quote:Op zaterdag 25 juli 2020 11:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik denk dat wij ons gelukkig mogen prijzen dat we überhaupt vrij zorgeloos op vakantie hebben kunnen gaan.
Ja dat hadden wij ook al bedacht. Je merkte nu al dat het drukker werd.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 11:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste, nog net voor de echte drukte...
Wat had je gepost dan, dat je een like verdiende?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 12:17 schreef Tuned22 het volgende:
Heeft er al iemand een duimpje omhoog gekregen?![]()
Mijne is afkomstig van just mewat een eer
Iets over dat Grapperhaus een parfum met frettengeur op de markt zou moeten brengen geloof ikquote:Op zaterdag 25 juli 2020 12:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat had je gepost dan, dat je een like verdiende?
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 12:19 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Iets over dat Grapperhaus een parfum met frettengeur op de markt zou moeten brengen geloof ikzodat iedereen afstand van elkaar houdt.
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 12:17 schreef Tuned22 het volgende:
Heeft er al iemand een duimpje omhoog gekregen?![]()
Mijne is afkomstig van just mewat een eer
Dan like ik jouw postquote:Op zaterdag 25 juli 2020 12:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Deze post kan ik geen like geven
Heb ik een like?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 12:23 schreef Tuned22 het volgende:
Goed bezig, Oscar![]()
Is dat jouw eerste like, Melting?
Ja, er staat +1 en als je op die plus klikt zie je van wie de like afkomstig is.quote:
Nou zie ik het.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 12:28 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ja, er staat +1 en als je op die plus klikt zie je van wie de like afkomstig is.
Ach wat naarquote:Op zaterdag 25 juli 2020 14:17 schreef brother52 het volgende:
Godver, alweer een collega omgevallen... dat is de 2e binnen een jaar...
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 14:17 schreef brother52 het volgende:
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 14:17 schreef brother52 het volgende:
Oh wat een naar bericht, sterktequote:Op zaterdag 25 juli 2020 14:17 schreef brother52 het volgende:
quote:
Sterktequote:Op zaterdag 25 juli 2020 14:17 schreef brother52 het volgende:
1,2,3,4,5,6,7quote:
Sterkte!quote:Op zaterdag 25 juli 2020 14:17 schreef brother52 het volgende:
Sterkte.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 14:17 schreef brother52 het volgende:
Waarschijnlijk letterlijk en figuurlijk omgevallen.quote:
Sterkte...quote:Op zaterdag 25 juli 2020 14:17 schreef brother52 het volgende:
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk letterlijk en figuurlijk omgevallen.
Hij was met zijn vrouw aan het fietsen in Limburg, hij zette aan voor het laatste stukje van de heuvel en ze vond hem onderaan de afdaling.
jeetje dat is wel heel heel ergquote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hij was met zijn vrouw aan het fietsen in Limburg, hij zette aan voor het laatste stukje van de heuvel en ze vond hem onderaan de afdaling.
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oh, wat een dramaquote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ben alvast begonnenquote:
Niet?quote:
Hierna dan maar een makkelijke.quote:
Zou het iets worden deze groep ja?quote:
Hé hé hé!quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die helaas wel, afgrijselijke ouwelullenmuziek die redelijk hoog in de Top2000 staat
geef het een kansquote:
Bijna.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:09 schreef Symphonic het volgende:
Jovink en de Voederbietels - ze houdt van je en daar moet je blij om zijn
Raar bandje. Ze hebben hun uiterlijk ook niet mee.quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Raar bandje. Ze hebben hun uiterlijk ook niet mee.
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:14 schreef MadMaster het volgende:
Dit zijn wle de Gibson Brothers met Cuba...
Dit was toeval.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:15 schreef MadMaster het volgende:
Was dit toeval of doordat ik ze noemde?
Flipendo!quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Toeval bestaat niet, Mad heeft gewoon voorspellende gaves
Beide niet gezien. Gelukkig dus maar.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:20 schreef MadMaster het volgende:
Die gelijknamige film en musical zijn om te janken...
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fusilleren aan de grens van de Duitse heuvelen...
Blauwe bonen en peper, je haalt het ook door elkaarquote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fusilleren aan de grens van de Duitse heuvelen...
Money makes the world go roundquote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:27 schreef MadMaster het volgende:
Ik was al Wordy Rappinghood aan het typen, da begint ook met dat gerinkel...
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:37 schreef MadMaster het volgende:
Geen idee van wie Dear Mrs. Applebee is...
Adriaan had ook maar 1 Bassie...quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:39 schreef Symphonic het volgende:
Deze basgitaar was laatst bij de British Repairshop.
Die bassist heeft zijn hele leven maar 1 bas gehad en dat was deze.
het is een lampenkapquote:
ik zie toch duidelijk een lampenkap op de hoesquote:
Ah.... op die manier.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:48 schreef just me het volgende:
[..]
ik zie toch duidelijk een lampenkap op de hoes
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:53 schreef livelink het volgende:
Hij had bij The Jackson Five moeten blijven.
Nee joh.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:53 schreef livelink het volgende:
Hij had bij The Jackson Five moeten blijven.
Ik ben geen echte fan.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:55 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee joh.
Dit nummer is niet mijn favoriet, maar wat hij verder allemaal gemaakt heeft is wel het neusje van de zalm hoor
Jij luistert te veel naar Limburgse muziek.quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:56 schreef MadMaster het volgende:
Felicidad - Albino & Romina Power (of zo)
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij luistert te veel naar Limburgse muziek.
Hij had uiteindelijk zelf ook een soort neusje van de zalm...quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:55 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee joh.
Dit nummer is niet mijn favoriet, maar wat hij verder allemaal gemaakt heeft is wel het neusje van de zalm hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |