De Pet Shop Boys hebben ook nog een nummer met Pete Burns opgenomen, in de tijd dat -ie al ernstig verbouwd was. "Jack and Jill Party" heet het.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pas na dat album van Dead Or Alive (uit 1984) ontwikkelde ze de sound die we vooral van ze kennen.
Daarvoor was het meer pop/Hi-NRG met veel synthesizers...
Ik kwam dit in mijn grote Radio 49-verzamelmap tegen en had er zin in:quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:17 schreef MadMaster het volgende:
Malcolm McLaren was een muzikaal en commercieel genie...
Malcolm McLaren & The Bootzilla Orchestra - Waltz Darling
Toen was ik al lang afgehaakt, ik ken het niet...quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De Pet Shop Boys hebben ook nog een nummer met Pete Burns opgenomen, in de tijd dat -ie al ernstig verbouwd was. "Jack and Jill Party" heet het.
Ik zal het t.z.t. wel eens draaien. Ik heb het gedraaid toen het overlijden van Pete Burns bekend werd; ik was toen bezig met een show. Uiteraard ook You Spin Me... gedraaid.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen was ik al lang afgehaakt, ik ken het niet...
Nick Klyne - Rain On Your Parade
Dank voor het luisteren. Fijne avond verderquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:22 schreef MadMaster het volgende:
Mijn echtgenote komt net thuis, ze heeft de vierdaagse uitgelopen.
Ik ga dus even sociaal doen...
Dank voor de muziekjes 11...
Tot ziens MadMaster. Gelukkig heeft mw. MM het nog droog gehouden volgens mij.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:22 schreef MadMaster het volgende:
Mijn echtgenote komt net thuis, ze heeft de vierdaagse uitgelopen.
Ik ga dus even sociaal doen...
Dank voor de muziekjes 11...
Prima nummer inderdaad.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:21 schreef DJ11 het volgende:
Voormalig ego-tip van Rob Stenders en inmiddels een vaste waarde op de playlist van zowel Radio 2 als 3FM:Nick Klyne - Rain On Your Parade
Vreemd. Ik ervaar geen traagheid met FOK! vandaag.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:26 schreef zorro28 het volgende:
Het duurt soms echt 5 minuten om een reactie te kunnen plaatsen hier
Oh, daar heb ik eigenlijk geen last van de laatste tijd.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:26 schreef zorro28 het volgende:
Het duurt soms echt 5 minuten om een reactie te kunnen plaatsen hier
Talk Talk - Life's What You Make It
Charlie Winston - Where Can I Buy Happiness?
Goede vraag wel van Charlie.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:32 schreef DJ11 het volgende:
Ik richt me trouwens op ongeveer 22:15 uur als eindtijd van de show (mits jullie ook zin hebben om tot die tijd te blijven luisteren, want inkorten kan natuurlijk ook)
Pet Shop Boys - Happy People
Ik blijf luisteren zolang als jij zin hebt.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:32 schreef DJ11 het volgende:
Ik richt me trouwens op ongeveer 22:15 uur als eindtijd van de show (mits jullie ook zin hebben om tot die tijd te blijven luisteren, want inkorten kan natuurlijk ook)
Tot 04:00 uur vannachtquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:36 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik blijf luisteren zolang als jij zin hebt.
Rhys Lewis - Good People
Oh, dat is wel vermoeiend post dan, ja.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:37 schreef zorro28 het volgende:
Ik merk het probleem al. Zodra ik 1 reactie heb gepost, blijft hij op bezig staan er moet ik refreshen voordat het lukt nog een reactie te plaatsen.
Lekker nummer wel.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:39 schreef DJ11 het volgende:
Inmiddels bijna 2 miljoen keer gespeeld op Spotify, maar uiteraard nul aandacht in Nederland. Afkomstig van zijn mooie debuutalbum Things I Chose To Remember:Rhys Lewis - Good People
Het album staat er vol mee, maar z'n beste track van dit jaar is toch dat tussendoor-liedje dat niet op de plaat staat: The Sun Will Rise.quote:
Ja, die is mooi.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het album staat er vol mee, maar z'n beste track van dit jaar is toch dat tussendoor-liedje dat niet op de plaat staat: The Sun Will Rise.
New Order - 1963 (95 Arthur Baker mix)
Jack Garratt - Doctor Please
Ik vind het ook op het eerste gehoor wel aangenaam.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:57 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer staat op het nieuwe album van Jack Garratt. Mooie tekst, maar vooral een prachtige opbouw. Er gebeurt heel veel.Jack Garratt - Doctor Please
Dit is typisch zo'n nummer dat in mijn verzamelmap belandt en dat ik pas bij het terugluisteren écht ontdek. Het is al een paar weken oudquote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het ook op het eerste gehoor wel aangenaam.
Tom Grennan - Oh Please
Een paar weken oud is splinternieuw voor mijquote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit is typisch zo'n nummer dat in mijn verzamelmap belandt en dat ik pas bij het terugluisteren écht ontdek. Het is al een paar weken oud
Alles wat ik voor het eerst draai en dat niet ouder dan een paar weken of maanden is, is voor mij nieuwquote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:04 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Een paar weken oud is splinternieuw voor mij
Het is nooit echt bekend geworden. Meer voor de echte fans.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:11 schreef DJ11 het volgende:
Eén van z'n allermooiste nummers. Staat niet eens in de Top 2000...
Voor mij ookquote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:12 schreef DJ11 het volgende:
Graag gedaan weerJullie bedankt voor het luisteren. Voor mij een fijne aftrap van de vakantie
Ik vind Postmodern Jukebox heel vaak wel lekker trouwens. Een guilty pleasure van mij.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:13 schreef DJ11 het volgende:
Scott Bradlee's Postmodern Jukebox - The Final Countdown
(bonus)
Ik kwam 'm in de grote verzamelmap tegen. Ik dacht: die moest ik maar eens draaienquote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor mij ook![]()
Dank je wel.
En deze versie van The Final Countdown![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |