Heb ik ook tot op zekere hoogte, maar het ligt gewoon zo gruwelijk lekker als ik net wakker benquote:Op vrijdag 24 juli 2020 13:10 schreef bellahadid het volgende:
[..]
Als ik tot laat in bed lig, heb ik de hele dag het gevoel dat ik achter de feiten aanloop.En "laat" is voor mij al 9/9.30
zo jullie passen echt bij elkaarquote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb ik ook tot op zekere hoogte, maar het ligt gewoon zo gruwelijk lekker als ik net wakker ben
Zal ik haar op date vragen?quote:
Zal ik doen vriendquote:
Heb je nog plek over.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb ik ook tot op zekere hoogte, maar het ligt gewoon zo gruwelijk lekker als ik net wakker ben
Ben je in Zeeland zoals de rest van Nederland, België en Duitsland?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 17:06 schreef Rozevla het volgende:
Weekend
Morgen kei veel zuipen en mossels vreten!
Voor jou wel😏quote:
Nee we hebben mossel feest in het dorp, mossels worden hierheen gehaaldquote:Op vrijdag 24 juli 2020 17:17 schreef bellahadid het volgende:
[..]
Ben je in Zeeland zoals de rest van Nederland, België en Duitsland?
Bedankt Sade 😊quote:
Weer jelquote:
Hoe kom je daar nou bij, al zijn gesprekken met vrouwen op datingsites voelt hij ook altijd prima bij aan dat het toch niks gaat worden omdat hij een raar kereltje is die bij niemand goed ligt maar ondanks dat toch stug door blijft gaan omdat een paar mensen hem keihard voor de gek houden en hem het gevoel geven dat er iemand is die hem toch wel mag.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat zeg jij standaard, maar je voelt het allemaal niet bijster goed aan
Ik kom niet eens op datingsites. Alleen op datingapps.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij, al zijn gesprekken met vrouwen op datingsites voelt hij ook altijd prima bij aan dat het toch niks gaat worden omdat hij een raar kereltje is die bij niemand goed ligt maar ondanks dat toch stug door blijft gaan omdat een paar mensen hem keihard voor de gek houden en hem het gevoel geven dat er iemand is die hem toch wel mag.
Zo dat was een lange zin, heb die getypt zonder te ademen zelfs (lol) maar dat is niks vergeleken met het zuurstoftekort wat Chevy heeft geleden tijdens zijn geboorte (lol)
Hoe lang nog voordat je je focus op armere landen legt?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik kom niet eens op datingsites. Alleen op datingapps.
Sukkeln00b
Dat van mij is al langquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:17 schreef Azula het volgende:
Holy fuck m’n haar wordt laaaaaaaaaaang kkblij.
Voor een man dan hè (lol)quote:
Oké Rollo. Best lang ja.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Voor een man dan hè (lol)
Tot de schouders ongeveer
Wat vind je van lang haar bij mannen?quote:
Nee niet voor mij. Zelfs Aquaman en Thor komen er niet mee weg en dan hebben we het wel echt over mannen die IRL ook gewoon een soort halfgoden zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat vind je van lang haar bij mannen?
Ik ga stukquote:Op vrijdag 24 juli 2020 21:47 schreef Catkiller het volgende:
Ga je die bleke twink die vastgeroest zit tussen zijn bed en zijn playseat nu de naam geven van een echte man
Ik ren naar de kapper!quote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:09 schreef Azula het volgende:
[..]
Nee niet voor mij. Zelfs Aquaman en Thor komen er niet mee weg en dan hebben we het wel echt over mannen die IRL ook gewoon een soort halfgoden zijn.
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:18 schreef Azula het volgende:
[..]
Vergeet je stuurtje en gaspedaal niet.
Wat een bak tekst over het afval van het forum. Dat zijn ook allemaal debieltjes; scrupukneus, Verdrietje, dragonballmenneke. Houdt elkaar in stand. Vroeger probeerden ze het niet eens blabla, laat staan dat jij zo’n post maaktquote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij, al zijn gesprekken met vrouwen op datingsites voelt hij ook altijd prima bij aan dat het toch niks gaat worden omdat hij een raar kereltje is die bij niemand goed ligt maar ondanks dat toch stug door blijft gaan omdat een paar mensen hem keihard voor de gek houden en hem het gevoel geven dat er iemand is die hem toch wel mag.
Zo dat was een lange zin, heb die getypt zonder te ademen zelfs (lol) maar dat is niks vergeleken met het zuurstoftekort wat Chevy heeft geleden tijdens zijn geboorte (lol)
En dat moet via jou, laat die kalende ginger gewoon hier posten. Jij kan daar best voor zorgen.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:44 schreef Catkiller het volgende:
@:Crack_ Hans zou je keihard doen, groetjes
Ach joh laat hem zich lekker opwinden. Je moet je ergens druk om maken. (lol)quote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat een bak tekst over het afval van het forum. Dat zijn ook allemaal debieltjes; scrupukneus, Verdrietje, dragonballmenneke. Houdt elkaar in stand. Vroeger probeerden ze het niet eens blabla, laat staan dat jij zo’n post maakt
Overigens heb jij natuurlijk geoefend met poepluiers vol met gele babypoep, dus dit is geen prestatie dat snap je zelf ook wel
Hij heeft ook lang haar misschien samen keertje headbangen onder genot van wat pils?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 01:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach joh laat hem zich lekker opwinden. Je moet je ergens druk om maken. (lol)
Interessant stereotype vriendquote:Op zaterdag 25 juli 2020 01:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hij heeft ook lang haar misschien samen keertje headbangen onder genot van wat pils?
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 01:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je nou al eens geneukt?
Pas op dat je niet verstrengeld raakt in elkaars haar voor je het weet ben je aan het zoenenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 01:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Interessant stereotype vriend
Lijkt me enig
Vleierquote:Op zaterdag 25 juli 2020 01:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
prof is nog wel echt dappre strijder hiero
Ja leuk Azulaquote:
(lol)quote:Op zaterdag 25 juli 2020 02:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pas op dat je niet verstrengeld raakt in elkaars haar voor je het weet ben je aan het zoenen
@Crack_ Je hoeft niet snel te antwoorden, hij kan nog wel 30 jaar wachten.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:44 schreef Catkiller het volgende:
@:Crack_ Hans zou je keihard doen, groetjes
we zouden je graag erelid maken van ons groepjequote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat een bak tekst over het afval van het forum. Dat zijn ook allemaal debieltjes; scrupukneus, Verdrietje, dragonballmenneke. Houdt elkaar in stand. Vroeger probeerden ze het niet eens blabla, laat staan dat jij zo’n post maakt
Overigens heb jij natuurlijk geoefend met poepluiers vol met gele babypoep, dus dit is geen prestatie dat snap je zelf ook wel
ga weg joh met die berichten van hans, laat hem hier maar eens komenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 11:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
@:Crack_ Je hoeft niet snel te antwoorden, hij kan nog wel 30 jaar wachten.
@Flippiee voorzag hem niet in de liefde die hij verdiendequote:
Nee sorry hij niet zo van rijstquote:
Eens.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 11:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
we zouden je graag erelid maken van ons groepje
LOLquote:
Jezus. Ga maar weer offline.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 12:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gister tijdens dat potje Line of Sight (schietspel) was ik weer eens lekker bezig.
In het Nederlands roep je dan bijvoorbeeld “koekoek!!”
Maar dat snappen die buitenlanders natuurlijk niet. Daarom zeg ik ipv daarvan dus altijd “CUCKOOOOO”
Dit was mijn spreekbeurt.
Bedankt maat, m’n eigen post nog even gelezen, weer gelachenquote:
Ook deze post is niet grappig.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 12:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bedankt maat, m’n eigen post nog even gelezen, weer gelachen
Die komen zeker niet meer terug?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 12:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wellicht, onze Hans acht ik ook wel in staat om vrouwen te laten verdwijnen
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 13:16 schreef Rozevla het volgende:
Ik ga het ook gewoon niet meer onder stoelen of banken steken.
IK HOU VAN AMARANTHA !
Alleen in zijn fantasieënquote:Op zaterdag 25 juli 2020 13:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die komen zeker niet meer terug?
Waarom zou je "koekoek" roepen?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 12:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gister tijdens dat potje Line of Sight (schietspel) was ik weer eens lekker bezig.
In het Nederlands roep je dan bijvoorbeeld “koekoek!!”
Maar dat snappen die buitenlanders natuurlijk niet. Daarom zeg ik ipv daarvan dus altijd “CUCKOOOOO”
Dit was mijn spreekbeurt.
Nou ja als je net iemand een kogel door zijn kop jaagt zeg je zo van KOEKOEK! Snap jequote:
Je zou toch denken dat je eerder iets roept van:quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ja als je net iemand een kogel door zijn kop jaagt zeg je zo van KOEKOEK! Snap je
Omdat ie een mongool isquote:
Nee joh. Is maar een spelletje meid.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 21:47 schreef bellahadid het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat je eerder iets roept van:
STERF!! VANG DEZE KOGEL! HIER VIEZE NAZI! PAK DEZE!
Of zo..?
Wanneer word je een schaap?quote:
(lol)quote:
Maakt dat ons normies?quote:
Weet niet hoe hij eruitziet maar ik ben het ermee eens.quote:
Je moet me wel quoten he als je wat wil vragen. Nou gewoon, een hele lays partypack naar binnen flikkeren vlak voordat je gaat slapen.quote:
Jij moet haast wel fotomodel zijn zou je toch zeggenquote:Op zondag 26 juli 2020 12:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet niet hoe hij eruitziet maar ik ben het ermee eens.
Zo'n alternatieve ondervoede bleke slungel met vies vet halflang haar en een spleet tussen zijn tanden, kan zo aan de slag voor Zalando kleding.quote:Op zondag 26 juli 2020 12:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij moet haast wel fotomodel zijn zou je toch zeggen
Haar in een knotje en een beetje zwoel kijken en de outfits vliegen de winkelmand in met de bijgevoegde opmerking naar verdere info over deze knul.quote:Op zondag 26 juli 2020 13:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo'n alternatieve ondervoede bleke slungel met vies vet halflang haar en een spleet tussen zijn tanden, kan zo aan de slag voor Zalando kleding.
Lekker boeiend profezeur!!!quote:Op zondag 26 juli 2020 16:32 schreef Le_Professeur het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7955263_e84c5e9f
Haha wat ontzettend ludiekquote:Op zondag 26 juli 2020 16:32 schreef Le_Professeur het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7955263_e84c5e9f
Was sarcastisch, Einsteinquote:
Je houdt het wel lang volquote:Op zondag 26 juli 2020 17:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb al verkering hij niet ahahah
Was ik al. Ben hel alweer kwijt inmiddels wat een kutweer afgelopen tijd.quote:Op zondag 26 juli 2020 20:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben je een beetje bijgekleurd al haha
nouquote:Op zondag 26 juli 2020 18:30 schreef Le_Professeur het volgende:
@:hetzalallemaalwel Alweer een pingel gekregenDas echt geen zuivere koffie meer
Ughquote:Op zondag 26 juli 2020 20:18 schreef Azula het volgende:
[..]
Was ik al. Ben hel alweer kwijt inmiddels wat een kutweer afgelopen tijd.
Nee maar het is ook niet zo dat ik elke dag in m’n bikini buiten kan liggen hè.quote:Op zondag 26 juli 2020 21:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ugh
Maar het is niet zo dat het alleen maar bewolkt is geweest
Hier ben ik al!quote:
Gayquote:Op maandag 27 juli 2020 13:24 schreef Rozevla het volgende:
Lekker een tosti en een wijntje erbij.
Super
Ik zou willen dat ik ook dat privilege had!quote:Op maandag 27 juli 2020 13:24 schreef Rozevla het volgende:
Lekker een tosti en een wijntje erbij.
Super
Sorry, dat mogen alleen wij witten.quote:Op maandag 27 juli 2020 14:08 schreef bellahadid het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik ook dat privilege had!
@Fushia heeft liever inlegkruisjes en wat vingers in zijn harige reet.quote:Op maandag 27 juli 2020 13:33 schreef Rozevla het volgende:
Ja tegen een lekkere dikke piemel zeg ik geen nee.
Hoi Ninequote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:27 schreef Nine. het volgende:
[..]
@:fushia heeft liever inlegkruisjes en wat vingers in zijn harige reet.
Pas op, straks is hij weer eens ziedendwoest, en dan gaat hij je rare boze DM's sturenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:05 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
@:fushia, ben jij dat?
[ afbeelding ]
vind dat hij er mooi op staatquote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:07 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Pas op, straks is hij weer eens ziedendwoest, en dan gaat hij je rare boze DM's sturen
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:08 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
[..]
vind dat hij er mooi op staat
Klopt niet. Je bent jaloers omdat je enkel missio mag neuken. Om de week.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:27 schreef Nine. het volgende:
[..]
@:fushia heeft liever inlegkruisjes en wat vingers in zijn harige reet.
Sympathiek, maar helaas niet mijn typ. (dat rijmt bijna)quote:
Een waarom kom je daar nu pas mee? Ik ga jou mooi niet feliciteren want ik geloof hier geen biet van.quote:
quote:
Je lijkt erg op zoek naar externe validatie.quote:
Hee kijk jou eens een woordenboek ingeslikt hebben.quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:46 schreef ElohimOne het volgende:
[..]
[..]
Je lijkt erg op zoek naar externe validatie.
Goede vriend. Nimmer zal ik een boek doorslikken.quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:47 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hee kijk jou eens een woordenboek ingeslikt hebben.
Vind je jezelf nu helemaal wauw ???
wil jij mijn kwakje inslikken en je wauw voelen :3quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:47 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hee kijk jou eens een woordenboek ingeslikt hebben.
Vind je jezelf nu helemaal wauw ???
jij tekent je wenkbrauwen, dus nee.quote:
Vind je vrouwen eng?quote:Op donderdag 30 juli 2020 10:59 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Deze acthoelang hoe je hem vol?
mannen zoals bella kunnen hun wenkbrauwen ook verven hoorquote:Op donderdag 30 juli 2020 10:59 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Deze acthoelang hoe je hem vol?
Nielsquote:
quote:
En dat ben ik?quote:Op donderdag 30 juli 2020 12:32 schreef wise het volgende:
[..]iemand van de oude garde die nu onder een andere naam gaat
Ja, weekje Schwarzwaltquote:
niet chai.zip of chloro.rar hebbenquote:
zusje van ijsmeis.zipquote:
die heeft 4ebe ook. En die zet ze in je rugquote:
@4EverBlackEyed mag hier wel een keertje langskomen danquote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:07 schreef wise het volgende:
die heeft 4ebe ook. En die zet ze in je rug!!!
Voor je het weet is het alweer kerst en is het 2021...quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:07 schreef wise het volgende:
[..]
die heeft 4ebe ook. En die zet ze in je rug!!!
Hue hue huequote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:16 schreef Nine. het volgende:
[..]
@:4everblackeyed mag hier wel een keertje langskomen dan
Komende van jou kan dat buitengewoon moeilijk iets betekenen.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:53 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat fijn, eindelijk iemand die redelijk normaal is.
Of hij is druk bezig met kappa knoffo’s eten met ze nieuwe chickie in Roffaquote:Op maandag 3 augustus 2020 11:26 schreef Nine. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk of hij is zelf inmiddels moe geworden van die suffe act
Aan het genieten van een welverdiende vakantiequote:Op maandag 3 augustus 2020 11:26 schreef Nine. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk of hij is zelf inmiddels moe geworden van die suffe act
quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:37 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Toen je uit de hemel viel ?? Luv Joe man
Haha jij had je tickets natuurlijk al weggedaan sukkelige poepstamperquote:Op maandag 3 augustus 2020 08:37 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Gaypride was afgelast dit jaar toch?
Homo’s in Italië.quote:Op maandag 3 augustus 2020 21:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vertel eens beknopt waar het over gaat
Europa leaguequote:Op dinsdag 4 augustus 2020 05:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met Arsenal
Kampioen worden doen ze niet meer in ieder gevalquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 05:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze moeten ergens beginnen
Nee voorlopig niet neequote:Op dinsdag 4 augustus 2020 06:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kampioen worden doen ze niet meer in ieder geval
Nuquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 10:25 schreef Rozevla het volgende:
Wanneer weer frikadelle vreten sgat ? @:amarantha
Ik steekbgraag een frikandel in je oogquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 10:25 schreef Rozevla het volgende:
Wanneer weer frikadelle vreten sgat ? @:amarantha
Ik wil jouw zwel frikandel op een andere plekquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:51 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik steekbgraag een frikandel in je oog
Nu maak je hem verlegenquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 12:36 schreef Rozevla het volgende:
Ik wil jouw zwel frikandel op een andere plek
Ik had broodje met mozarella, kip en beetje andalousequote:Op dinsdag 4 augustus 2020 12:43 schreef Rozevla het volgende:
TOETOET
LUNCH GENOT!!!!
Saté broodje, frikandel broodje en een kaas broodje.
En dat zegt iemand die samen met zijn vriend gezellig tegelijkertijd naar de wc gaatquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 12:58 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Helemaal niet optyfen met he gay shit
Pas op hoor, straks komt hij boos doen in je DMquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 13:39 schreef Nine. het volgende:
[..]
Aldus de man die zelf graag vingers en inlegkruisjes in zijn kont propt
Again, stond niet voor niks in onzquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 13:39 schreef Nine. het volgende:
[..]
Aldus de man die zelf graag vingers en inlegkruisjes in zijn kont propt
Jij bent hier de zemmel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 13:03 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die samen met zijn vriend gezellig tegelijkertijd naar de wc gaatzemmel
Ik heb anders, in tegenstelling tot jou, nog nooit wat in mijn reet gestopt.quote:
Onzin, dit stond gewoon in KLB. KLB / Zweetreetquote:
En dan nog, zulke dingen gaye dingen verzin je niet als niet dergelijke gevoelens hebtquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:25 schreef Fushia2 het volgende:
Zou ik een inlegkruisje gebruiken met warm weer?mijn reet scheren heb ik 1x gedaan en is fucking veel werk en na een dag jeukt het als de tering
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:05 schreef Nine. het volgende:
[..]
Onzin, dit stond gewoon in KLB. KLB / Zweetreet
[..]
En dan nog, zulke dingen gaye dingen verzin je niet als niet dergelijke gevoelens hebt
Ik heb ook nog nooit wat in mijn reet gestopt?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:04 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik heb anders, in tegenstelling tot jou, nog nooit wat in mijn reet gestopt.
Het geeft niks dat je homo bent, maar kom er dan gewoon eerlijk voor uit.
Behalve inlegkruisjes dan natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:09 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit wat in mijn reet gestopt?![]()
En vingers...quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:11 schreef JochemSjakie het volgende:
Behalve inlegkruisjes dan natuurlijk.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:07 schreef Fushia2 het volgende:
Maar moet toegeven dat ik ooit een vinger rond mijn reet kreeg tijdens het pijpen en het wel lekker vond.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:50 schreef Fushia2 het volgende:
Net had ik wat jeuk aan mijn reet en ging ik dus krabben. Mijn vinger kwam langs mijn bilnaad en het voelde wat vochtig aan.
Niet je eigen vingers in je reet steken tijdens het pagga slaanquote:
Je hoeft je echt niet te schamen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:39 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Bilnaad is geen anus. Voel eens bij jezelf?
Wat jij van mij vindt, vind ik niet zo heel belangrijk eigenlijk. Ik ben zelfverzekerd genoeg om gewoon gelukkig te zijn met wie ik ben. Dat jij nu in een stuip trekt zodra iemand het over jou heeft.. tsja.. dat zegt genoeg over hoe jij in je vel zit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:47 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja, @:nine. en @:jochemsjakie hebben issuesnmet hun geaardheid
Ik voel mij gewoon prima hoor Henkquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 17:25 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Wat jij van mij vindt, vind ik niet zo heel belangrijk eigenlijk. Ik ben zelfverzekerd genoeg om gewoon gelukkig te zijn met wie ik ben. Dat jij nu in een stuip trekt zodra iemand het over jou heeft.. tsja.. dat zegt genoeg over hoe jij in je vel zit.
Vandaar altijd je ziedende reacties zodra iemand een geintje met je uithaaltquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 19:12 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik voel mij gewoon prima hoor Henk
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 06:28 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Gisteren was je 9 minuten later.
Ik heb geen behoefte om jouw vunzige topics te imiteren en in de praktijk te brengenquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:39 schreef Fushia2 het volgende:
Bilnaad is geen anus. Voel eens bij jezelf?
Jammer hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2020 09:50 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte om jouw vunzige topics te imiteren en in de praktijk te brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |