Gayquote:Op maandag 27 juli 2020 13:24 schreef Rozevla het volgende:
Lekker een tosti en een wijntje erbij.
Super
Ik zou willen dat ik ook dat privilege had!quote:Op maandag 27 juli 2020 13:24 schreef Rozevla het volgende:
Lekker een tosti en een wijntje erbij.
Super
Sorry, dat mogen alleen wij witten.quote:Op maandag 27 juli 2020 14:08 schreef bellahadid het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik ook dat privilege had!
@Fushia heeft liever inlegkruisjes en wat vingers in zijn harige reet.quote:Op maandag 27 juli 2020 13:33 schreef Rozevla het volgende:
Ja tegen een lekkere dikke piemel zeg ik geen nee.
Hoi Ninequote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:27 schreef Nine. het volgende:
[..]
@:fushia heeft liever inlegkruisjes en wat vingers in zijn harige reet.
Pas op, straks is hij weer eens ziedendwoest, en dan gaat hij je rare boze DM's sturenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:05 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
@:fushia, ben jij dat?
[ afbeelding ]
vind dat hij er mooi op staatquote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:07 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Pas op, straks is hij weer eens ziedendwoest, en dan gaat hij je rare boze DM's sturen
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 09:08 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
[..]
vind dat hij er mooi op staat
Klopt niet. Je bent jaloers omdat je enkel missio mag neuken. Om de week.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 08:27 schreef Nine. het volgende:
[..]
@:fushia heeft liever inlegkruisjes en wat vingers in zijn harige reet.
Sympathiek, maar helaas niet mijn typ. (dat rijmt bijna)quote:
Een waarom kom je daar nu pas mee? Ik ga jou mooi niet feliciteren want ik geloof hier geen biet van.quote:
quote:
Je lijkt erg op zoek naar externe validatie.quote:
Hee kijk jou eens een woordenboek ingeslikt hebben.quote:Op woensdag 29 juli 2020 20:46 schreef ElohimOne het volgende:
[..]
[..]
Je lijkt erg op zoek naar externe validatie.
Goede vriend. Nimmer zal ik een boek doorslikken.quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:47 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hee kijk jou eens een woordenboek ingeslikt hebben.
Vind je jezelf nu helemaal wauw ???
wil jij mijn kwakje inslikken en je wauw voelen :3quote:Op woensdag 29 juli 2020 23:47 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hee kijk jou eens een woordenboek ingeslikt hebben.
Vind je jezelf nu helemaal wauw ???
jij tekent je wenkbrauwen, dus nee.quote:
Vind je vrouwen eng?quote:Op donderdag 30 juli 2020 10:59 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Deze acthoelang hoe je hem vol?
mannen zoals bella kunnen hun wenkbrauwen ook verven hoorquote:Op donderdag 30 juli 2020 10:59 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Deze acthoelang hoe je hem vol?
Nielsquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |