zusje van ijsmeis.zipquote:
die heeft 4ebe ook. En die zet ze in je rugquote:
@4EverBlackEyed mag hier wel een keertje langskomen danquote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:07 schreef wise het volgende:
die heeft 4ebe ook. En die zet ze in je rug!!!
Voor je het weet is het alweer kerst en is het 2021...quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:07 schreef wise het volgende:
[..]
die heeft 4ebe ook. En die zet ze in je rug!!!
Hue hue huequote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:16 schreef Nine. het volgende:
[..]
@:4everblackeyed mag hier wel een keertje langskomen dan
Komende van jou kan dat buitengewoon moeilijk iets betekenen.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:53 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat fijn, eindelijk iemand die redelijk normaal is.
Of hij is druk bezig met kappa knoffo’s eten met ze nieuwe chickie in Roffaquote:Op maandag 3 augustus 2020 11:26 schreef Nine. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk of hij is zelf inmiddels moe geworden van die suffe act
Aan het genieten van een welverdiende vakantiequote:Op maandag 3 augustus 2020 11:26 schreef Nine. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk of hij is zelf inmiddels moe geworden van die suffe act
quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:37 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Toen je uit de hemel viel ?? Luv Joe man
Haha jij had je tickets natuurlijk al weggedaan sukkelige poepstamperquote:Op maandag 3 augustus 2020 08:37 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Gaypride was afgelast dit jaar toch?
Homo’s in Italië.quote:Op maandag 3 augustus 2020 21:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vertel eens beknopt waar het over gaat
Europa leaguequote:Op dinsdag 4 augustus 2020 05:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met Arsenal
Kampioen worden doen ze niet meer in ieder gevalquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 05:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze moeten ergens beginnen
Nee voorlopig niet neequote:Op dinsdag 4 augustus 2020 06:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kampioen worden doen ze niet meer in ieder geval
Nuquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 10:25 schreef Rozevla het volgende:
Wanneer weer frikadelle vreten sgat ? @:amarantha
Ik steekbgraag een frikandel in je oogquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 10:25 schreef Rozevla het volgende:
Wanneer weer frikadelle vreten sgat ? @:amarantha
Ik wil jouw zwel frikandel op een andere plekquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:51 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik steekbgraag een frikandel in je oog
Nu maak je hem verlegenquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 12:36 schreef Rozevla het volgende:
Ik wil jouw zwel frikandel op een andere plek
Ik had broodje met mozarella, kip en beetje andalousequote:Op dinsdag 4 augustus 2020 12:43 schreef Rozevla het volgende:
TOETOET
LUNCH GENOT!!!!
Saté broodje, frikandel broodje en een kaas broodje.
En dat zegt iemand die samen met zijn vriend gezellig tegelijkertijd naar de wc gaatquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 12:58 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Helemaal niet optyfen met he gay shit
Pas op hoor, straks komt hij boos doen in je DMquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 13:39 schreef Nine. het volgende:
[..]
Aldus de man die zelf graag vingers en inlegkruisjes in zijn kont propt
Again, stond niet voor niks in onzquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 13:39 schreef Nine. het volgende:
[..]
Aldus de man die zelf graag vingers en inlegkruisjes in zijn kont propt
Jij bent hier de zemmel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 13:03 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die samen met zijn vriend gezellig tegelijkertijd naar de wc gaatzemmel
Ik heb anders, in tegenstelling tot jou, nog nooit wat in mijn reet gestopt.quote:
Onzin, dit stond gewoon in KLB. KLB / Zweetreetquote:
En dan nog, zulke dingen gaye dingen verzin je niet als niet dergelijke gevoelens hebtquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:25 schreef Fushia2 het volgende:
Zou ik een inlegkruisje gebruiken met warm weer?mijn reet scheren heb ik 1x gedaan en is fucking veel werk en na een dag jeukt het als de tering
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:05 schreef Nine. het volgende:
[..]
Onzin, dit stond gewoon in KLB. KLB / Zweetreet
[..]
En dan nog, zulke dingen gaye dingen verzin je niet als niet dergelijke gevoelens hebt
Ik heb ook nog nooit wat in mijn reet gestopt?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:04 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik heb anders, in tegenstelling tot jou, nog nooit wat in mijn reet gestopt.
Het geeft niks dat je homo bent, maar kom er dan gewoon eerlijk voor uit.
Behalve inlegkruisjes dan natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:09 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit wat in mijn reet gestopt?![]()
En vingers...quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:11 schreef JochemSjakie het volgende:
Behalve inlegkruisjes dan natuurlijk.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:07 schreef Fushia2 het volgende:
Maar moet toegeven dat ik ooit een vinger rond mijn reet kreeg tijdens het pijpen en het wel lekker vond.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:50 schreef Fushia2 het volgende:
Net had ik wat jeuk aan mijn reet en ging ik dus krabben. Mijn vinger kwam langs mijn bilnaad en het voelde wat vochtig aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |