Europa leaguequote:Op dinsdag 4 augustus 2020 05:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met Arsenal
Kampioen worden doen ze niet meer in ieder gevalquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 05:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze moeten ergens beginnen
Nee voorlopig niet neequote:Op dinsdag 4 augustus 2020 06:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kampioen worden doen ze niet meer in ieder geval
Nuquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 10:25 schreef Rozevla het volgende:
Wanneer weer frikadelle vreten sgat ? @:amarantha
Ik steekbgraag een frikandel in je oogquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 10:25 schreef Rozevla het volgende:
Wanneer weer frikadelle vreten sgat ? @:amarantha
Ik wil jouw zwel frikandel op een andere plekquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:51 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik steekbgraag een frikandel in je oog
Nu maak je hem verlegenquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 12:36 schreef Rozevla het volgende:
Ik wil jouw zwel frikandel op een andere plek
Ik had broodje met mozarella, kip en beetje andalousequote:Op dinsdag 4 augustus 2020 12:43 schreef Rozevla het volgende:
TOETOET
LUNCH GENOT!!!!
Saté broodje, frikandel broodje en een kaas broodje.
En dat zegt iemand die samen met zijn vriend gezellig tegelijkertijd naar de wc gaatquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 12:58 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Helemaal niet optyfen met he gay shit
Pas op hoor, straks komt hij boos doen in je DMquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 13:39 schreef Nine. het volgende:
[..]
Aldus de man die zelf graag vingers en inlegkruisjes in zijn kont propt
Again, stond niet voor niks in onzquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 13:39 schreef Nine. het volgende:
[..]
Aldus de man die zelf graag vingers en inlegkruisjes in zijn kont propt
Jij bent hier de zemmel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 13:03 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die samen met zijn vriend gezellig tegelijkertijd naar de wc gaatzemmel
Ik heb anders, in tegenstelling tot jou, nog nooit wat in mijn reet gestopt.quote:
Onzin, dit stond gewoon in KLB. KLB / Zweetreetquote:
En dan nog, zulke dingen gaye dingen verzin je niet als niet dergelijke gevoelens hebtquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:25 schreef Fushia2 het volgende:
Zou ik een inlegkruisje gebruiken met warm weer?mijn reet scheren heb ik 1x gedaan en is fucking veel werk en na een dag jeukt het als de tering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |