ah ja ! vervelend man.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:27 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ook al gebruikt, een rol. Kreeg ik een schrale anus van een allemaal haartjes op die rol.
Enkel tijdens het pijpen door een vrouwquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:29 schreef Broder het volgende:
schuif je dan ook je vinger er een beetje tussen
oke ja ik vind het dan fijn mijn vochtige vinger langs mijn wangen te strijken en dan buiten in de wind voelt beetje koud maar fijn weeniequote:Op donderdag 7 mei 2015 19:31 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Enkel tijdens het pijpen door een vrouw
Hahahaha.quote:
Alleen eckte venten denk ikquote:Op donderdag 7 mei 2015 20:33 schreef ColombianChick het volgende:
Volgens mij hebben alle mannen dat me vriend zegt sat ook altijd
zweetreet ok, maar een vies bezwete rug .. bah!!quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:15 schreef Kaptali het volgende:
[..]
Hahahaha.
Heb er ook last van TS. Ook van een zweetrug. Ik let er op dat ik niet te hard fiets en ik kleed me niet (te) warm, dat helpt meestal wel.
Heb ik tijdens de seksquote:Op donderdag 7 mei 2015 20:54 schreef Druppelss het volgende:
[..]
zweetreet ok, maar een vies bezwete rug .. bah!!
Vrouwenbipsenquote:
Ik vind het erger dat Fushia2 hier vertelt hoe zijn reet eruitziet.quote:Op zondag 10 mei 2015 03:22 schreef Homijn het volgende:
Waarom klikte ik dit topic aan?
Hoe krijg ik deze halve minuut van mijn leven ooit nog terug?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |