Jazeker.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hebben we morgen ook beeld uit Roemenië?
Ik ben bang dat we het einde van het seizoen niet halen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:56 schreef Momo het volgende:
We gaan fietsen![]()
Hopelijk duurt het ook 100 dagen...
Goed wel. Jij?quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:32 schreef El-Stinho het volgende:
@:slobeend wat vind je van de nieuwe matt berninger
Ik denk dat minder dan de helft van de koersen die nu gepland staan gereden gaan worden.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we het einde van het seizoen niet halen.
Nee, niet he?quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jos Bakelants. Kan dat, @:showtimer?
Gejost wordenquote:Op woensdag 22 juli 2020 23:20 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nee, niet he?
http://www.vlaamswoordenboek.be/definities/term/jos
Alleen jammer dat niemand in Vlaanderen die naam fatsoenlijk uit kan spreken.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gejost worden
Jan zal wel fan zijn van Van Emden. En dat begrijpen wij natuurlijk.
Altijdquote:Op woensdag 22 juli 2020 23:40 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ach ja, wat verbleekt niet bij ESF? Louter geweldige posts daar
Of niet @:Momo?
Maar de ESF liefde is groot in WLR, vergis je niet. Alleen onze HansiHinterseerN1Fan spartelt tegen. Heel raar.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:40 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ach ja, wat verbleekt niet bij ESF? Louter geweldige posts daar
Of niet @:Momo?
quote:Op donderdag 23 juli 2020 00:00 schreef showtimer het volgende:
[..]
Maar de ESF liefde is groot in WLR, vergis je niet. Alleen onze HansiHinterseerN1Fan spartelt tegen. Heel raar.
Het is echt komkommertijd he. Als het zelfs de NOS haalt. Hem al 3 keer op de radio gehoord ookquote:Op donderdag 23 juli 2020 00:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://nos.nl/video/2341(...)cob-irritant-is.html
Wat een sneeuwvlokje
Mogen we je nummer?quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Mijn nieuwe telefoon is gearriveerd. Wat een prachtig moment.
Wat voor telefoon is het geworden?quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Mijn nieuwe telefoon is gearriveerd. Wat een prachtig moment.
Ik ben een iPhone pleb.quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Wat voor telefoon is het geworden?
Je lijkt mij een Huawei type
Dat valt vies tegenquote:
Steek dat duimpje omhoog maar in je reet.quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Tsja, Friezen, ze hebben nog net geen syndroom van down.
Dat soort mensen volg je toch voor de foto's? ik lees die teksten nooit joh.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:17 schreef franklop het volgende:
Dat soort mensen ga ik dus ook niet meer volgen op Insta
Ja ok. Is ook wel weer zo.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat soort mensen volg je toch voor de foto's? ik lees die teksten nooit joh.
Het is dat ik mezelf niet liken kan.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Steek dat duimpje omhoog maar in je reet.
Je bent nog erger dan Wilfriet Sjenee.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is dat ik mezelf niet liken kan.
Vrouwen zijn elkaars ergste vijand.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:14 schreef Momo het volgende:
Haha meteen fangirls die mij aanvallen als ik een kritisch bericht plaats.
Daar heb je eigenlijk wel gelijk in. Ik heb niet snel mot met iemand, maar als wel zo is met andere vrouwen.quote:
Dit neem ik als een compliment. Zonder Wilfred geen VI.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je bent nog erger dan Wilfriet Sjenee.
Eens.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit neem ik als een compliment. Zonder Wilfred geen VI.
Ondanks dat ik geen VI meer kijk, zit ik wel eens te lurken in dat topic. Dan zie je echt de meest vreemde namen voorbij komen als opvolging, het is weerzinwekkend. Dan heb je totaal geen affiniteit en feeling met het programma. De cohesie en chemie van Wilfred met de rest is onovertroffen. Wat je er ook neerzet, het is slecht.quote:
Iemand opperde zelfs Henk Spaan.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ondanks dat ik geen VI meer kijk, zit ik wel eens te lurken in dat topic. Dan zie je echt de meest vreemde namen voorbij komen als opvolging, het is weerzinwekkend. Dan heb je totaal geen affiniteit en feeling met het programma. De cohesie en chemie van Wilfred met de rest is onovertroffen. Wat je er ook neerzet, het is slecht.
Peter R de Vries.quote:
Omdat ik anders niks meer heb te kijken op tv?quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:39 schreef El-Stinho het volgende:
Waarom zou je per se VI door moeten laten gaan? Beter dan tot voor 2015 wordt het niet meer.
Hoe moet het dan over twintig jaar met je verder?quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat ik anders niks meer heb te kijken op tv?
Alsof die jongen met zijn ongezonde levenswijze het nog twintig jaar uit gaat zingen hier.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe moet het dan over twintig jaar met je verder?
Open de browser Google Chrome.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:48 schreef Chiappucci het volgende:
Weet iemand hoe ik Twitter-berichten en zo op Fok weer kan zien?
Ik zie wel dat er staat "Gooi de cookies weg in je browser", maar geen idee hoe ik dat zou moeten doen.
Thanks! En is het dan nog van belang welke periode je daar kiest? En moet ik dan alleen het vakje met 'Cookies en andere sitegegevens' aan laten staan of gewoon alle drie?quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Open de browser Google Chrome.
Klik rechtsboven op het pictogram met drie stipjes .
Klik op Meer hulpprogramma's > Browsegegevens wissen.
Een venster opent. ...
Selecteer achter 'Periode' vanaf welk moment de cookies verwijderd moeten worden.
Klik op Gegevens wissen.
Ik doe altijd van het begin, maar dan moet je wel opnieuw inloggen op allerlei websites. Cookies vakje is genoeg.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:54 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Thanks! En is het dan nog van belang welke periode je daar kiest? En moet ik dan alleen het vakje met 'Cookies en andere sitegegevens' aan laten staan of gewoon alle drie?
Niks moet, maar het is toch best prima tv als je dat gezeik er om heen even weg denkt?quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:39 schreef El-Stinho het volgende:
Waarom zou je per se VI door moeten laten gaan? Beter dan tot voor 2015 wordt het niet meer.
Lol. Als ik incidenteel kijk, is het altijd een herhaling van zetten. Ik mis de kantinehelden, ik mis het leesbrilletje voor het nieuws in de VI, toen momentjes van de week nog echt glans hadden, ik mis de Gamma-dugout.quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niks moet, maar het is toch best prima tv als je dat gezeik er om heen even weg denkt?
Thnx, ouwe reus!quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik doe altijd van het begin, maar dan moet je wel opnieuw inloggen op allerlei websites. Cookies vakje is genoeg.
Waarom kan Hansie het niet gewoon presenteren? Niet dat ik nog ooit kijk, maar dat lijkt me erg vermakelijkquote:Op donderdag 23 juli 2020 13:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Harry Mens lijkt me wel vermakelijk. En verder is het leuk als Dickie vaker langs zou komen.
er gaan steeds meer stemmen opquote:Op donderdag 23 juli 2020 13:10 schreef El-Stinho het volgende:
Geen nieuwssite kan ik veilig openen zonder mondkapjesgedram.
https://www.ad.nl/politie(...)nruimte-br~ab2fd00c/quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
er gaan steeds meer stemmen op
Nee, je wordt er gewoon mee kapotgeslagen op elke site.
Maar waarom gaf Femke zelf niet het goede voorbeeld bij die BLM demonstratie dan?quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:14 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/politie(...)nruimte-br~ab2fd00c/
Ik wil niet een mondkapje moeten dragen, zijn gewoon kutdingen heb ik ervaren in de OV, als ik mezelf aan de RIVM-maatregelen houd en me niet als een tokkie gedraag.quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is net als een gordel dragen in de auto.quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik wil niet een mondkapje moeten dragen, zijn gewoon kutdingen heb ik ervaren in de OV, als ik mezelf aan de RIVM-maatregelen houd en me niet als een tokkie gedraag.
Omdat Femke een hypocriet stuk verdriet is.quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar waarom gaf Femke zelf niet het goede voorbeeld bij die BLM demonstratie dan?
Dit doe je expres.quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is net als een gordel dragen in de auto.
De brave burger moet lijden onder het gedrag van de recalcitrantenquote:Op donderdag 23 juli 2020 13:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik wil niet een mondkapje moeten dragen, zijn gewoon kutdingen heb ik ervaren in de OV, als ik mezelf aan de RIVM-maatregelen houd en me niet als een tokkie gedraag.
https://nos.nl/artikel/23(...)vierkante-repen.htmlquote:Op donderdag 23 juli 2020 13:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is sowieso beter om niet naar nos.nl te gaan.quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)vierkante-repen.html
Is dit beter dan
Altijd?quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik doe altijd van het begin, maar dan moet je wel opnieuw inloggen op allerlei websites. Cookies vakje is genoeg.
Hoeveel van die dingen heb je gekocht dan? Ik heb ze nog niet eens.quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat mijn vriendin ziet met wat voor gekken ik elke dag aan het communiceren ben.quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:28 schreef showtimer het volgende:
[..]
Altijd?Je hebt toch niets te verbergen? Je kan die dingen ook per website wissen he. Iets praktischer.
Is er al een update?quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Mijn telefoon is nog niet over gegaan.
Nou ja, nee.quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is net als een gordel dragen in de auto.
Wie is er gek?quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat mijn vriendin ziet met wat voor gekken ik elke dag aan het communiceren ben.
Ik vind het redelijk irritant aanvoelen. Het stoort me, maar niet genoeg om het daarom niet te dragen in de trein ofzo, het is wel uit te houden. Als je er inderdaad niets van merkt heb je mazzel, dat is wel prettig.quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Van een mondkapje merk je echt geen reet. Je moet wel een enorme Karen zijn om je daar, om die reden, tegen te verzetten.
Ik heb ze niet meer, maar in de weken dat ik naar school moest heb ik ze na verloop van tijd gewoon meerdere dagen gebruikt. Ik merkte dat ik nooit in een situatie kwam waar ik dicht op andere mensen stond. Ook niet in de supermarkt om maar wat te noemen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:30 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hoeveel van die dingen heb je gekocht dan? Ik heb ze nog niet eens.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind het redelijk irritant aanvoelen. Het stoort me, maar niet genoeg om het daarom niet te dragen in de trein ofzo, het is wel uit te houden. Als je er inderdaad niets van merkt heb je mazzel, dat is wel prettig.
Ik heb meerdere mondkapjes gekocht van verschillende stoffen en het maakt echt uit welke je opzet hoe kut het is. Al zou het best kunnen zijn dat de mondkapjes die het benauwdst zijn het beste werken...quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom zou ik 'moeten' als ik nooit in de problemen kom met social distancing?quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Van een mondkapje merk je echt geen reet. Je moet wel een enorme Karen zijn om je daar, om die reden, tegen te verzetten.
Met bril is het wel vervelend vind ik persoonlijk. Bij uitademen beslaan (in ieder geval binnen) de glazenquote:Op donderdag 23 juli 2020 13:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Supermarkt heb je dat tegenwoordig toch niet meer zelf in de hand? Compleet losgeslagen zooitje overal. Personeel wordt gewoon genegeerd als ze opmerken dat iedere klant een eigen kar moet hebben.quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb ze niet meer, maar in de weken dat ik naar school moest heb ik ze na verloop van tijd gewoon meerdere dagen gebruikt. Ik merkte dat ik nooit in een situatie kwam waar ik dicht op andere mensen stond. Ook niet in de supermarkt om maar wat te noemen.
Ik weet niet wat irritanter is: dit soort mensen of die mensen die de Karenhype vanuit de VS overnemen.quote:
Karen is een legitieme meme.quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik weet niet wat irritanter is: dit soort mensen of die mensen die de Karenhype vanuit de VS overnemen.
In mijn Appie niet het probleem. Heerlijk rustig.quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:48 schreef showtimer het volgende:
[..]
Supermarkt heb je dat tegenwoordig toch niet meer zelf in de hand? Compleet losgeslagen zooitje overal. Personeel wordt gewoon genegeerd als ze opmerken dat iedere klant een eigen kar moet hebben.
Ik woon in een keurige buurt waar dit soort praktijken gelukkig niet voorkomenquote:Op donderdag 23 juli 2020 13:48 schreef showtimer het volgende:
[..]
Supermarkt heb je dat tegenwoordig toch niet meer zelf in de hand? Compleet losgeslagen zooitje overal. Personeel wordt gewoon genegeerd als ze opmerken dat iedere klant een eigen kar moet hebben.
Het is vreselijk irritant. Net zo achterlijk als de paar weken met een miljoen 'kappa knoffo'-topics op FOK!.quote:
Zou ze overal voor in zijn?quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Wie helpt onze Jose uit de brand?
Wat is dat?quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is vreselijk irritant. Net zo achterlijk als de paar weken met een miljoen 'kappa knoffo'-topics op FOK!.
Dan ga ik Appie ook maar eens proberen. Lee Dell was een hel.quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In mijn Appie niet het probleem. Heerlijk rustig.
Helpt wel dat er tegenover de Appie in de promenade een Dirk zit die 90% van de supermarktbezoekers aantrekt hier.quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:14 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dan ga ik Appie ook maar eens proberen. Lee Dell was een hel.
Ik heb oprecht geen idee over wat je het hebt.quote:
Jose stemt vast GroenLinksquote:Op donderdag 23 juli 2020 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Je kent geen memes?quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik heb oprecht geen idee over wat je het hebt.
Ja dat verklaart veel. Dirk is volgens mij de enige super waar ik heb gezien dat de wachtrij buiten langer was dan het aantal toegestane klanten in de winkel.quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Helpt wel dat er tegenover de Appie in de promenade een Dirk zit die 90% van de supermarktbezoekers aantrekt hier.
Memes ken ik wel. Karen nietquote:Op donderdag 23 juli 2020 14:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Je kent geen memes?
[ afbeelding ]
Dit soort dingen?
Karen is een pejoratieve term die in de VS en andere Engelssprekende landen wordt gebruikt voor een vrouw die zich disproportioneel bevoorrecht of veeleisend gedraagt. De term wordt tevens gebruikt voor vrouwen die vragen naar een leidinggevende, anti-vaxxer zijn of een bob kapsel hebben.quote:
Ik woon in een buurt waar je wakker schrikt van mensen die hun ballon vullen met lachgasquote:Op donderdag 23 juli 2020 14:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik woon in een keurige buurt waar dit soort praktijken gelukkig niet voorkomen
Niks mis met een bob-kapselquote:Op donderdag 23 juli 2020 14:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Karen is een pejoratieve term die in de VS en andere Engelssprekende landen wordt gebruikt voor een vrouw die zich disproportioneel bevoorrecht of veeleisend gedraagt. De term wordt tevens gebruikt voor vrouwen die vragen naar een leidinggevende, anti-vaxxer zijn of een bob kapsel hebben.
Er is een hele subreddit voor (r/FuckYouKaren)
Dan was dat haar reden voor de flauwtequote:
The National altijd +1quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is de enige Karen die ik waardeer.
Dan krijg je van mij ook nog een Carin cadeau.quote:
Dank u zeerquote:Op donderdag 23 juli 2020 15:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan krijg je van mij ook nog een Carin cadeau.
Ik vind van niet. Ik denk steeds positiever over hem.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:48 schreef El-Stinho het volgende:
@:Mani89 moet een likeverbod krijgen.
Niet op ingaan, anders blijft hij bezig.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:48 schreef El-Stinho het volgende:
Sorry ik kan niet meer stoppen nu.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:48 schreef El-Stinho het volgende:
wanneer begin jij eigenlijk aan kinderen?quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vast wel iemand met klepperende eierstokken te vinden Bob.
Ik wil geen kinderen. Maar mijn vriendin wel dus dat kutkind (@Koffieplanter) zal er wel komen. Ze is nu net afgestudeerd dus het zal nog wel even duren gelukkig.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
wanneer begin jij eigenlijk aan kinderen?
Lol wat een dorpsgekquote:Op donderdag 23 juli 2020 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Net afgestudeerd is juist het perfecte moment.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wil geen kinderen. Maar mijn vriendin wel dus dat kutkind (@:koffieplanter) zal er wel komen. Ze is nu net afgestudeerd dus het zal nog wel even duren gelukkig.
Nou nee want ze heeft ook meteen een vaste aanstelling gekregen. En werkgevers zitten niet zo te wachten op iemand die toch al weinig werkervaring heeft en er dan ook nog meer dan een jaar tussenuit is geweest.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Net afgestudeerd is juist het perfecte moment.
Afkeuren op zwangerschap mag niet.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou nee want ze heeft ook meteen een vaste aanstelling gekregen. En werkgevers zitten niet zo te wachten op iemand die toch al weinig werkervaring heeft en er dan ook nog meer dan een jaar tussenuit is geweest.
Lees nog eens.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Afkeuren op zwangerschap mag niet.
Ik vind het ook wel noodzakelijk voor deze aarde om mijn genen door te geven maar het hele concept van zo'n ding opvoeden staat mij niet zo aan.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Maxi-mus probeert zich naarstig te glibberen naar een kindloos bestaan, maar, neem van mij aan, als moeders de vrouw het wenst, dan komt dat ding er.
Ik weet toevallig dat jij een leuke jongen bent die er goed uit ziet en je woont in een levendige studentenstad. Heb je te hoge eisen misschien?quote:
De vrouwen die ik tegenkom vallen niet op onzekere mannen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik weet toevallig dat jij een leuke jongen bent die er goed uit ziet en je woont in een levendige studentenstad. Heb je te hoge eisen misschien?
Kan je niet gewoon zeggen dat je mod bent en iedereen je hier hoog heeft zitten?quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De vrouwen die ik tegenkom vallen niet op onzekere mannen.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon zeggen dat je mod bent en iedereen je hier hoog heeft zitten?
Ik haal mijn vrouwen altijd uit het Pieter Baan Centrum, misschien iets om te overwegen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De vrouwen die ik tegenkom vallen niet op onzekere mannen.
Klik eens op het cijfertje lieverd.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe zie je dan dat Mani alles liket? Kan toch ook een ander zijn?
Krijg jij geen notificaties?quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe kom je er weer van af? huehuehue.quote:
Als je op het cijfertje klikt kun je zien wie de post heeft geliked.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Klik eens op dat getalletje.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:
Jeetje Danny is flink op dreef laatste dagen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als je op het cijfertje klikt kun je zien wie de post heeft geliked.
@Frozen-assassin doet een slechte zaak wbt een potentiele invite voor de WLR appgroep.quote:
Ik ga eerst zelf even een stukje fietsen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Zitten we al klaar voor de Sibiu Tour?
Hij was ook al niet op de vorige meet, dat zijn minpunten.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
@:Frozen-assassin doet een slechte zaak wbt een potentiele invite voor de WLR appgroep.
Vrouwen die contact met je opnemen omdat ze zelfmoord willen plegen als je niet langs komt is niet zo leuk. True story.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik haal mijn vrouwen altijd uit het Pieter Baan Centrum, misschien iets om te overwegen.
Ik zit.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Zitten we al klaar voor de Sibiu Tour?
Ohquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is met je kloten aan het spelen.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit doet me denken aan mijn conversatie met @:Slobeend die in blinde paniek was na mijn comment over een niet bestaande Discord.
Kan bijna niet anders dan dat dit echt waar is.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit doet me denken aan mijn conversatie met @:Slobeend die in blinde paniek was na mijn comment over een niet bestaande Discord.
Misschien krijgen we na Kudus ook wel een Fausto.quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Klaassen toch niet naar Ajax. Ach, nee.
Die meet waar we Slobeend voor waren vergeten uit te nodigen?quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij was ook al niet op de vorige meet, dat zijn minpunten.
Drank de Boer ligt er binnenkort uit bij Atlanta, het zal toch niet?quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Boerderijhoofdquote:Op donderdag 23 juli 2020 16:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Drank de Boer ligt er binnenkort uit bij Atlanta, het zal toch niet?
Doe je dat op Facebook wel altijd? Dat vind ik zo treurig. Iets posten en het daarna zelf liken.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:01 schreef Mani89 het volgende:
Het blijft jammer dat je je eigen posts niet kan liken.
Op youtube doe ik dat wel altijd.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doe je dat op Facebook wel altijd? Dat vind ik zo treurig. Iets posten en het daarna zelf liken.
Nou dankjewel hoor, ik heb toevallig een youtube account.quote:
Er zijn altijd uitzonderingen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou dankjewel hoor, ik heb toevallig een youtube account.
Geen likes voor deze post. Is WLR voor Ajax?quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit blijft echt ge-wel-dig.
Wat is hier zo geweldig aan? Die man is in diepe rouw, haal jij daar plezier uit?quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geen likes voor deze post. Is WLR voor Ajax?
Ik zat laatst een video te bekijken - werkelijk geen idee meer welk - en toen dook BenAffleckN1Fan plots op in de comments. Toen schrok ik wel even.quote:
Het altijd arrogante Ajax kwam wel eventjes de titel ophalen bij MIJN Superboeren, in zo'n geval is het natuurlijk wel héérlijk als dat feest niet doorgaat.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat is hier zo geweldig aan? Die man is in diepe rouw, haal jij daar plezier uit?
Welke video was dat?quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zat laatst een video te bekijken - werkelijk geen idee meer welk - en toen dook BenAffleckN1Fan plots op in de comments. Toen schrok ik wel even.
Martijn Meerdink.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het altijd arrogante Ajax kwam wel eventjes de titel ophalen bij MIJN Superboeren, in zo'n geval is het natuurlijk wel héérlijk als dat feest niet doorgaat.
Ik zie hem nog wel eens voorbijkomen onder VI filmpjes.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik word altijd erg enthousiast van de reacties van drunkensailor112.
Is dat Tim de Cler daarachter? Die vond zelf altijd dat hij er wel lekker in zat.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:22 schreef Mani89 het volgende:
"oud-internationals"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mij wel, of Kevin Hofland misschien? Wat een magistraal oud-internationals elftal zou dat zijn. Doet Romano Denneboom dan ook mee denk je?quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dat Tim de Cler daarachter? Die vond zelf altijd dat hij er wel lekker in zat.
Edit: nee lijkt mij Tim niet bij nader inzien.
Marco van Basten heeft echt werkelijk alles verkeerd gedaan.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:22 schreef Mani89 het volgende:
"oud-internationals"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Romano mag de kleedkamers aanvegen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mij wel, of Kevin Hofland misschien? Wat een magistraal oud-internationals elftal zou dat zijn. Doet Romano Denneboom dan ook mee denk je?
Bouhlarouz vond ik ook altijd zo'n overschat fenomeen. Een Slager.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Het lokale G-elftal zit hier niet eens op te wachten.
En dan had je ook nog dat teringwijf van 'm.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bouhlarouz vond ik ook altijd zo'n overschat fenomeen. Een Slager.
Die kon er ook geen reet van.
En dat kut.. nee, dit kan niet.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En dan had je ook nog dat teringwijf van 'm.
Graydonmannetje in de achtergrond.quote:
Het zijn altijd die types die nog jarenlang op mogen (en willen) draven voor de oud-internationals.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mij wel, of Kevin Hofland misschien? Wat een magistraal oud-internationals elftal zou dat zijn. Doet Romano Denneboom dan ook mee denk je?
Andwele Slorry, Dik Marcellis.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:36 schreef maxi-mus het volgende:
Roy Beerens, Bakkal, Hofs, Barry van galen. Dat zal wel allemaal narigheid onder Marco zijn geweest.
Een van weinige Nederlanders die kan zeggen dat hij wereldkampioen is in het voetbal.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Wat kon deze jongen vrije trappen nemen he.
Nelomquote:
Is dat niet tevens het "kale bolletje" achter Meerdink?quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:36 schreef maxi-mus het volgende:
Roy Beerens, Bakkal, Hofs, Barry van galen. Dat zal wel allemaal narigheid onder Marco zijn geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
Is dat niet tevens het "kale bolletje" achter Meerdink?Scherp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
Is dat niet tevens het "kale bolletje" achter Meerdink?Dat lijkt me wel gewoon De Cler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb zon gevoel dat we allemaal aan het mondkapje moeten straks, niet alleen in het OV.
Wist je dat mijn familie die-hard Twente-supporters zijn?quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:48 schreef Mani89 het volgende:
Wout Drama is ook wel een smet op het oranje shirt zeg, amai.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:53 schreef Momo het volgende:
Ik stel voor dat Halsema haar handhavers opdracht geeft om wat harder te zijn... Dan met name in binnenstad en Wallengebied...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb zon gevoel dat we allemaal aan het mondkapje moeten straks, niet alleen in het OV.
Toch al snel een jaar of tien genoten van zijn onkunde.quote:
Ik vraag mij ook stel je gaat het verplichten in alle winkels in Nederland. Stel Trudy loopt de AH binnen en loopt gewoon door en zegt geen mondkapje op te willen doen. Wat doen ze dan in de winkel? Is er beveiliging die haar naar buiten gooit? Dat heeft de AH in bijvoorbeeld Emmen niet lijkt mij. Haar spullen niet afrekenen ? Alleen maar foei zeggen?quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik stel voor dat Halsema haar handhavers opdracht geeft om wat harder te zijn... Dan met name in binnenstad en Wallengebied...
Michael Mols en Denny Landzaat, dat kan ook echt niet natuurlijk.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:57 schreef showtimer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat je een like verdient.
Mag hopen dat er in Nederland niet zoveel Karens zijnquote:Op donderdag 23 juli 2020 17:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vraag mij ook stel je gaat het verplichten in alle winkels in Nederland. Stel Trudy loopt de AH binnen en loopt gewoon door en zegt geen mondkapje op te willen doen. Wat doen ze dan in de winkel? Is er beveiliging die haar naar buiten gooit? Dat heeft de AH in bijvoorbeeld Emmen niet lijkt mij. Haar spullen niet afrekenen ? Alleen maar foei zeggen?
Martijn Reuserquote:Op donderdag 23 juli 2020 17:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Michael Mols en Denny Landzaat, dat kan ook echt niet natuurlijk.
Oja die heb je ook nog.quote:
Dat vind ik echt zo'n nitwit.quote:
Gewoon via FOK!.quote:
Meerdink ziet er hier behoorlijk terminaal uit.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:05 schreef wimderon het volgende:
We schakelen over naar 2020:
[ afbeelding ]
Martijn Reuser, Derk Boerrigter en Olaf Lindenbergh (die laatste twee hebben niet eens interlands gespeeld). En na afloop lekker kaarsvet drinken met Theo, Theo Lucius.
Ik schakel in en zie een renner die een kilometer lang geen trap heeft gedaanquote:Op donderdag 23 juli 2020 18:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
https://livestream.com/romania-live-events/ts2020
Hier schrik ik van.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Wist je dat mijn familie die-hard Twente-supporters zijn?
quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Meerdink ziet er hier behoorlijk terminaal uit.
Martijn Meerdink moet wel erg goed zijn in de kleedkamer en de 3de helft dat hij elk jaar mee mag doen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:05 schreef wimderon het volgende:
We schakelen over naar 2020:
[ afbeelding ]
Martijn Reuser, Derk Boerrigter en Olaf Lindenbergh (die laatste twee hebben niet eens interlands gespeeld). En na afloop lekker kaarsvet drinken met Theo, Theo Lucius.
Ik zie Bryan Roy op een van die foto's. Dat zal ook een leuke derde helft zijn geweest.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staat op elke foto ook aan de zijkant, dan kun je 'm er zo afknippen.
Heb jij een frituurpan?quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:26 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben donuts in de frituurpan aan het mikken.
Heb je al een instagram live gedaan?quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:26 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben donuts in de frituurpan aan het mikken.
Ik heb er eentje in laten vliegen door mijn ouders.quote:
Oh dat is ook wel een leuk idee ja.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:26 schreef showtimer het volgende:
[..]
Heb je al een instagram live gedaan?
Quoi?quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:32 schreef showtimer het volgende:
[..]
Schrok jij ook van Mol zijn dochter?
Er zijn er 2 gedumpt op mijn sociale werkplaats door iemand die er na 2 weken achterkwam dat eenden geen leuke huisdieren zijn. Nu moet ík ze opvoeden. Lol.quote:
Is dit je avondeten?quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:33 schreef Mani89 het volgende:
Best leuk al dit, nu de toppings nog.
[ afbeelding ]
Dit ziet er echt ranzig uit.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:33 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
weird duck.gifquote:Op donderdag 23 juli 2020 18:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er zijn er 2 gedumpt op mijn sociale werkplaats door iemand die er na 2 weken achterkwam dat eenden geen leuke huisdieren zijn. Nu moet ík ze opvoeden. Lol.
16.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Die is 14 of zo. Ik vind daar niets van.
Van vet doorweekt papier.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:33 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat om het mooie plaatje straks met de toppings zodat het leuk staat op instagram. Het opeten laat ik aan mijn arme collega's over haha.quote:
Nee, ik ben namelijk geen vet varken (in tegenstelling tot Mani).quote:
Ah, de Dexter dekmantel zodat ze denken dat je normaal bent.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het gaat om het mooie plaatje straks met de toppings zodat het leuk staat op instagram. Het opeten laat ik aan mijn arme collega's over haha.
Heel goed.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er zijn er 2 gedumpt op mijn sociale werkplaats door iemand die er na 2 weken achterkwam dat eenden geen leuke huisdieren zijn. Nu moet ík ze opvoeden. Lol.
Er zijn echt zoveel mooiere foto's te vinden van Dua Lipa.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, ik ben namelijk geen vet varken (in tegenstelling tot Mani).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |