Jazeker.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hebben we morgen ook beeld uit Roemenië?
Ik ben bang dat we het einde van het seizoen niet halen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:56 schreef Momo het volgende:
We gaan fietsen![]()
Hopelijk duurt het ook 100 dagen...
Goed wel. Jij?quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:32 schreef El-Stinho het volgende:
@:slobeend wat vind je van de nieuwe matt berninger
Ik denk dat minder dan de helft van de koersen die nu gepland staan gereden gaan worden.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we het einde van het seizoen niet halen.
Nee, niet he?quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jos Bakelants. Kan dat, @:showtimer?
Gejost wordenquote:Op woensdag 22 juli 2020 23:20 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nee, niet he?
http://www.vlaamswoordenboek.be/definities/term/jos
Alleen jammer dat niemand in Vlaanderen die naam fatsoenlijk uit kan spreken.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gejost worden
Jan zal wel fan zijn van Van Emden. En dat begrijpen wij natuurlijk.
Altijdquote:Op woensdag 22 juli 2020 23:40 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ach ja, wat verbleekt niet bij ESF? Louter geweldige posts daar
Of niet @:Momo?
Maar de ESF liefde is groot in WLR, vergis je niet. Alleen onze HansiHinterseerN1Fan spartelt tegen. Heel raar.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:40 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ach ja, wat verbleekt niet bij ESF? Louter geweldige posts daar
Of niet @:Momo?
quote:Op donderdag 23 juli 2020 00:00 schreef showtimer het volgende:
[..]
Maar de ESF liefde is groot in WLR, vergis je niet. Alleen onze HansiHinterseerN1Fan spartelt tegen. Heel raar.
Het is echt komkommertijd he. Als het zelfs de NOS haalt. Hem al 3 keer op de radio gehoord ookquote:Op donderdag 23 juli 2020 00:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://nos.nl/video/2341(...)cob-irritant-is.html
Wat een sneeuwvlokje
Mogen we je nummer?quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Mijn nieuwe telefoon is gearriveerd. Wat een prachtig moment.
Wat voor telefoon is het geworden?quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Mijn nieuwe telefoon is gearriveerd. Wat een prachtig moment.
Ik ben een iPhone pleb.quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Wat voor telefoon is het geworden?
Je lijkt mij een Huawei type
Dat valt vies tegenquote:
Steek dat duimpje omhoog maar in je reet.quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Tsja, Friezen, ze hebben nog net geen syndroom van down.
Dat soort mensen volg je toch voor de foto's? ik lees die teksten nooit joh.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:17 schreef franklop het volgende:
Dat soort mensen ga ik dus ook niet meer volgen op Insta
Ja ok. Is ook wel weer zo.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat soort mensen volg je toch voor de foto's? ik lees die teksten nooit joh.
Het is dat ik mezelf niet liken kan.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Steek dat duimpje omhoog maar in je reet.
Je bent nog erger dan Wilfriet Sjenee.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is dat ik mezelf niet liken kan.
Vrouwen zijn elkaars ergste vijand.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:14 schreef Momo het volgende:
Haha meteen fangirls die mij aanvallen als ik een kritisch bericht plaats.
Daar heb je eigenlijk wel gelijk in. Ik heb niet snel mot met iemand, maar als wel zo is met andere vrouwen.quote:
Dit neem ik als een compliment. Zonder Wilfred geen VI.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je bent nog erger dan Wilfriet Sjenee.
Eens.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit neem ik als een compliment. Zonder Wilfred geen VI.
Ondanks dat ik geen VI meer kijk, zit ik wel eens te lurken in dat topic. Dan zie je echt de meest vreemde namen voorbij komen als opvolging, het is weerzinwekkend. Dan heb je totaal geen affiniteit en feeling met het programma. De cohesie en chemie van Wilfred met de rest is onovertroffen. Wat je er ook neerzet, het is slecht.quote:
Iemand opperde zelfs Henk Spaan.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ondanks dat ik geen VI meer kijk, zit ik wel eens te lurken in dat topic. Dan zie je echt de meest vreemde namen voorbij komen als opvolging, het is weerzinwekkend. Dan heb je totaal geen affiniteit en feeling met het programma. De cohesie en chemie van Wilfred met de rest is onovertroffen. Wat je er ook neerzet, het is slecht.
Peter R de Vries.quote:
Omdat ik anders niks meer heb te kijken op tv?quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:39 schreef El-Stinho het volgende:
Waarom zou je per se VI door moeten laten gaan? Beter dan tot voor 2015 wordt het niet meer.
Hoe moet het dan over twintig jaar met je verder?quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat ik anders niks meer heb te kijken op tv?
Alsof die jongen met zijn ongezonde levenswijze het nog twintig jaar uit gaat zingen hier.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe moet het dan over twintig jaar met je verder?
Open de browser Google Chrome.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:48 schreef Chiappucci het volgende:
Weet iemand hoe ik Twitter-berichten en zo op Fok weer kan zien?
Ik zie wel dat er staat "Gooi de cookies weg in je browser", maar geen idee hoe ik dat zou moeten doen.
Thanks! En is het dan nog van belang welke periode je daar kiest? En moet ik dan alleen het vakje met 'Cookies en andere sitegegevens' aan laten staan of gewoon alle drie?quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Open de browser Google Chrome.
Klik rechtsboven op het pictogram met drie stipjes .
Klik op Meer hulpprogramma's > Browsegegevens wissen.
Een venster opent. ...
Selecteer achter 'Periode' vanaf welk moment de cookies verwijderd moeten worden.
Klik op Gegevens wissen.
Ik doe altijd van het begin, maar dan moet je wel opnieuw inloggen op allerlei websites. Cookies vakje is genoeg.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:54 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Thanks! En is het dan nog van belang welke periode je daar kiest? En moet ik dan alleen het vakje met 'Cookies en andere sitegegevens' aan laten staan of gewoon alle drie?
Niks moet, maar het is toch best prima tv als je dat gezeik er om heen even weg denkt?quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:39 schreef El-Stinho het volgende:
Waarom zou je per se VI door moeten laten gaan? Beter dan tot voor 2015 wordt het niet meer.
Lol. Als ik incidenteel kijk, is het altijd een herhaling van zetten. Ik mis de kantinehelden, ik mis het leesbrilletje voor het nieuws in de VI, toen momentjes van de week nog echt glans hadden, ik mis de Gamma-dugout.quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niks moet, maar het is toch best prima tv als je dat gezeik er om heen even weg denkt?
Thnx, ouwe reus!quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik doe altijd van het begin, maar dan moet je wel opnieuw inloggen op allerlei websites. Cookies vakje is genoeg.
Waarom kan Hansie het niet gewoon presenteren? Niet dat ik nog ooit kijk, maar dat lijkt me erg vermakelijkquote:Op donderdag 23 juli 2020 13:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Harry Mens lijkt me wel vermakelijk. En verder is het leuk als Dickie vaker langs zou komen.
er gaan steeds meer stemmen opquote:Op donderdag 23 juli 2020 13:10 schreef El-Stinho het volgende:
Geen nieuwssite kan ik veilig openen zonder mondkapjesgedram.
https://www.ad.nl/politie(...)nruimte-br~ab2fd00c/quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
er gaan steeds meer stemmen op
Nee, je wordt er gewoon mee kapotgeslagen op elke site.
Maar waarom gaf Femke zelf niet het goede voorbeeld bij die BLM demonstratie dan?quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:14 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/politie(...)nruimte-br~ab2fd00c/
Ik wil niet een mondkapje moeten dragen, zijn gewoon kutdingen heb ik ervaren in de OV, als ik mezelf aan de RIVM-maatregelen houd en me niet als een tokkie gedraag.quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is net als een gordel dragen in de auto.quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik wil niet een mondkapje moeten dragen, zijn gewoon kutdingen heb ik ervaren in de OV, als ik mezelf aan de RIVM-maatregelen houd en me niet als een tokkie gedraag.
Omdat Femke een hypocriet stuk verdriet is.quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar waarom gaf Femke zelf niet het goede voorbeeld bij die BLM demonstratie dan?
Dit doe je expres.quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is net als een gordel dragen in de auto.
De brave burger moet lijden onder het gedrag van de recalcitrantenquote:Op donderdag 23 juli 2020 13:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik wil niet een mondkapje moeten dragen, zijn gewoon kutdingen heb ik ervaren in de OV, als ik mezelf aan de RIVM-maatregelen houd en me niet als een tokkie gedraag.
https://nos.nl/artikel/23(...)vierkante-repen.htmlquote:Op donderdag 23 juli 2020 13:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is sowieso beter om niet naar nos.nl te gaan.quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)vierkante-repen.html
Is dit beter dan
Altijd?quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik doe altijd van het begin, maar dan moet je wel opnieuw inloggen op allerlei websites. Cookies vakje is genoeg.
Hoeveel van die dingen heb je gekocht dan? Ik heb ze nog niet eens.quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat mijn vriendin ziet met wat voor gekken ik elke dag aan het communiceren ben.quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:28 schreef showtimer het volgende:
[..]
Altijd?Je hebt toch niets te verbergen? Je kan die dingen ook per website wissen he. Iets praktischer.
Is er al een update?quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Mijn telefoon is nog niet over gegaan.
Nou ja, nee.quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is net als een gordel dragen in de auto.
Wie is er gek?quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat mijn vriendin ziet met wat voor gekken ik elke dag aan het communiceren ben.
Ik vind het redelijk irritant aanvoelen. Het stoort me, maar niet genoeg om het daarom niet te dragen in de trein ofzo, het is wel uit te houden. Als je er inderdaad niets van merkt heb je mazzel, dat is wel prettig.quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Van een mondkapje merk je echt geen reet. Je moet wel een enorme Karen zijn om je daar, om die reden, tegen te verzetten.
Ik heb ze niet meer, maar in de weken dat ik naar school moest heb ik ze na verloop van tijd gewoon meerdere dagen gebruikt. Ik merkte dat ik nooit in een situatie kwam waar ik dicht op andere mensen stond. Ook niet in de supermarkt om maar wat te noemen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:30 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hoeveel van die dingen heb je gekocht dan? Ik heb ze nog niet eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |