Daar moeten ze je ook niet zo te zien.quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Snel maar naar een proleten SC verhuisd.
Respectloos hoe ze daar met grondleggers omgaanquote:Op donderdag 23 juli 2020 13:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar moeten ze je ook niet zo te zien.
Mensen die naar Amsterdam gaan denken doorgaans niet zo goed na.quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:16 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
DAGJESMENSEN
@:zipportal @:wereldgozer
Waarom zou je daarheen willen?quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:16 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
DAGJESMENSEN
Dat hele 'schijt aan de 1,5 meter' begon zo'n beetje met de 'Trap Zwarte Piet z'n kop in demonstratie' die dat wijf toestond... En dan nu dagjesmensen willen werenquote:Op donderdag 23 juli 2020 13:16 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
DAGJESMENSEN
Dat bewijst volgens @Caland hoe dom je bent.quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik moet dit gemist hebben, context?
(lol)quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat bewijst volgens @:caland hoe dom je bent.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik moet dit gemist hebben, context?
Ik heb hem vanmorgen ook echt een keer of 10 gekekenquote:Op donderdag 23 juli 2020 13:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dit is denk ik het beste filmpje dat ik ooit heb gezien
Wat een heerlijke vent trumpgodquote:Op donderdag 23 juli 2020 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb hem vanmorgen ook echt een keer of 10 gekeken
Tranen van het lachen
basement joequote:Op donderdag 23 juli 2020 13:29 schreef onlogisch het volgende:
Biden snapt het niet meer. Voor meer informatie kunt u neuroloog @:maxi-mus een dm sturen.
Bijna Kerstquote:
Oh ik moest klikkenquote:
Nog maar 155 dagen.quote:
Lijkt wel op HarrieGOD @PicoMMPquote:Op donderdag 23 juli 2020 13:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan vind je deze vast ook leuk!
[ afbeelding ]
@:Lenny_Leonard
@:Wereldgozer
Ik keek eens in m'n 66767766 quote alertsquote:Op donderdag 23 juli 2020 13:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
De SC teruglezen.
Fucking n00b.
Uh.. Ik weet niet hoe hij die twitter bij jou weergeeft, maar als je dat filmpje niet direct ziet moet je je cookies even weggooien (heb ik van danny geleerd)quote:
Helaas zijn alle festiviteiten vanwege carona afgelast. Volgend jaar een nieuwe kans Lenny!quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog maar 155 dagen.
Pepernoten liggen bij sommige supermarkten al in de winkel.
FEE kan bijna open
@:ggmm
Fucking n00bquote:Op donderdag 23 juli 2020 13:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh.. Ik weet niet hoe hij die twitter bij jou weergeeft, maar als je dat filmpje niet direct ziet moet je je cookies even weggooien (heb ik van danny geleerd)
Denk er dan wel aan om enkel en alleen die van FOK weg te gooien, ik had per ongeluk al mn cookies verwijderd en toen moest ik overal opnieuw inloggen. Dat was me wat zeg!
Ik had dat ook gedaan.quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh.. Ik weet niet hoe hij die twitter bij jou weergeeft, maar als je dat filmpje niet direct ziet moet je je cookies even weggooien (heb ik van danny geleerd)
Denk er dan wel aan om enkel en alleen die van FOK weg te gooien, ik had per ongeluk al mn cookies verwijderd en toen moest ik overal opnieuw inloggen. Dat was me wat zeg!
Dat is niet waar. Alleen carnaval is afgelast. Waar ik natuurlijk ziedend over ben.quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Helaas zijn alle festiviteiten vanwege carona afgelast. Volgend jaar een nieuwe kans Lenny!
Wat een avonturen weer, sjonge!quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
De rest volgt nog.quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Alleen carnaval is afgelast. Waar ik natuurlijk ziedend over ben.
Niemand kan kerst stoppen.
Is goed.quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:flippiee en ik houden jou dan hiervoor verantwoordelijk.
Ik ook!quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:flippiee en ik houden jou dan hiervoor verantwoordelijk.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
https://www.dordrecht.net(...)nterklaas-2020-07-23
DORDRECHT - In november zal er geen traditionele intocht van Sinterklaas zijn. Dat blijkt uit het volgende bericht van de organisatie:
Geen intocht op 14 november in Dordrecht:
Vanavond heeft het bestuur van de Stichting Intocht Dordrecht het lastige besluit genomen dat het dit jaar geen reguliere intocht zal organiseren.
@:maxi-mus
@:yvonne ook gewoon in Dordrecht. Nee, dit kan niet.
Wellicht kunnen ze uitwijken naar Papendrecht, al wonen daar ook alleen maar tokkies.quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
DORDRECHT - In november zal er geen traditionele intocht van Sinterklaas zijn. Dat blijkt uit het volgende bericht van de organisatie:
Vanavond heeft het bestuur van de Stichting Intocht Dordrecht het lastige besluit genomen dat het dit jaar geen reguliere intocht zal organiseren.
Harrie is geen teckelquote:Op donderdag 23 juli 2020 13:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lijkt wel op HarrieGOD @:picommp
Een plaatje met een melding dat ik of m'n cookies weg wilde gooien of de inhoud op Twitter wilde bekijken.quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon naar Papendrecht gaan, daar is alles nog normaal.quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dit is de humor van user @3rr0rquote:Op donderdag 23 juli 2020 13:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan vind je deze vast ook leuk!
[ afbeelding ]
@:Lenny_Leonard
@:Wereldgozer
Ah, ja. Dan moet je je cookies eenmalig weggooien en dan zie je de tweet voortaan direct.quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een plaatje met een melding dat ik of m'n cookies weg wilde gooien of de inhoud op Twitter wilde bekijken.
Oy!quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht kunnen ze uitwijken naar Papendrecht, al wonen daar ook alleen maar tokkies.
Misschien een beetje als hij z'n baard scheertquote:Op donderdag 23 juli 2020 13:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt, maar toch lijkt ie wel een beetje toch?
[ twitter ]
Wil die dude nou nog steeds z'n hondje niet aan mij geven?quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt, maar toch lijkt ie wel een beetje toch?
[ twitter ]
chickmagnet weggevenquote:Op donderdag 23 juli 2020 13:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wil die dude nou nog steeds z'n hondje niet aan mij geven?
Mag niet van z'n ex-vrouw denk ik. Blijkbaar heeft die er iets over te zeggen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij deelt die hond al met zijn ex (lol)quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Flauw gedoequote:Op donderdag 23 juli 2020 13:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mag niet van z'n ex-vrouw denk ik. Blijkbaar heeft die er iets over te zeggen.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mag niet van z'n ex-vrouw denk ik. Blijkbaar heeft die er iets over te zeggen.
quote:Kaninchendashond
Van alle dashonden (misschien beter bekend als teckel) is de Kaninchendashond de kleinste. Vroeger werd de dashond gebruikt om te jagen op dassen, vandaar de naam. Tegenwoordig worden ze vooral gehouden als huishond, maar dat betekent niet dat ze hun jachtdrift volledig zijn verloren! Ze hebben nog steeds een grote passie voor werken en moeten dan ook goed getraind en bezig gehouden worden. Anders kan het weleens gebeuren dat de dashond buiten zelf op pad gaat.
aangezet ouwe pikkebaasquote:
Meestal heb je dan de broek niet aan. Dat verklaart wel het gedeeld ouderschap over een hond, maar dit geheel terzijde en tevens ter info.quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:06 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom zou je zo'n swiffer willen als huisdier?
godverdomme dat wil ik ook godverdomme eikelquote:Op donderdag 23 juli 2020 14:13 schreef Caland het volgende:
Wij krijgen dus per jaar 5 dagen om je in te zetten voor maatschappelijke doeleinden, vrijwilligerswerk en dat soort zooi.
Nu heb ik met de voorzitter van mijn voetbalclub geregeld dat ik daar een weekje terecht kan op papier (lees: hele week vrij). Gratis 5 dagen extra vakantie gewoon omdat het kan
GENOT
Dit ter info
quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:13 schreef Caland het volgende:
Wij krijgen dus per jaar 5 dagen om je in te zetten voor maatschappelijke doeleinden, vrijwilligerswerk en dat soort zooi.
Nu heb ik met de voorzitter van mijn voetbalclub geregeld dat ik daar een weekje terecht kan op papier (lees: hele week vrij). Gratis 5 dagen extra vakantie gewoon omdat het kan
GENOT
Dit ter info
Hoeveel gram?quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:14 schreef JanCees het volgende:
ik verwacht vandaag overigens 2 pakketjes
dit volledig ter informatie
slappe hapquote:Op donderdag 23 juli 2020 14:13 schreef Caland het volgende:
GENOT
Dit ter info
Ik weet niet zeker of we wel hetzelfde artikel hebben gelezen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:41 schreef Elan het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)nruimte-br~ab2fd00c/
VVD ook om, @:maxi-mus
Doe niet zo paniekerig.quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:42 schreef Elan het volgende:
In de buitenruimte ook echthad beter meteen 1000 van die coronadingen kunnen bestellen pff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |