chickmagnet weggevenquote:Op donderdag 23 juli 2020 13:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wil die dude nou nog steeds z'n hondje niet aan mij geven?
Mag niet van z'n ex-vrouw denk ik. Blijkbaar heeft die er iets over te zeggen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij deelt die hond al met zijn ex (lol)quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Flauw gedoequote:Op donderdag 23 juli 2020 13:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mag niet van z'n ex-vrouw denk ik. Blijkbaar heeft die er iets over te zeggen.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mag niet van z'n ex-vrouw denk ik. Blijkbaar heeft die er iets over te zeggen.
quote:Kaninchendashond
Van alle dashonden (misschien beter bekend als teckel) is de Kaninchendashond de kleinste. Vroeger werd de dashond gebruikt om te jagen op dassen, vandaar de naam. Tegenwoordig worden ze vooral gehouden als huishond, maar dat betekent niet dat ze hun jachtdrift volledig zijn verloren! Ze hebben nog steeds een grote passie voor werken en moeten dan ook goed getraind en bezig gehouden worden. Anders kan het weleens gebeuren dat de dashond buiten zelf op pad gaat.
aangezet ouwe pikkebaasquote:
Meestal heb je dan de broek niet aan. Dat verklaart wel het gedeeld ouderschap over een hond, maar dit geheel terzijde en tevens ter info.quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:06 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom zou je zo'n swiffer willen als huisdier?
godverdomme dat wil ik ook godverdomme eikelquote:Op donderdag 23 juli 2020 14:13 schreef Caland het volgende:
Wij krijgen dus per jaar 5 dagen om je in te zetten voor maatschappelijke doeleinden, vrijwilligerswerk en dat soort zooi.
Nu heb ik met de voorzitter van mijn voetbalclub geregeld dat ik daar een weekje terecht kan op papier (lees: hele week vrij). Gratis 5 dagen extra vakantie gewoon omdat het kan
GENOT
Dit ter info
quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:13 schreef Caland het volgende:
Wij krijgen dus per jaar 5 dagen om je in te zetten voor maatschappelijke doeleinden, vrijwilligerswerk en dat soort zooi.
Nu heb ik met de voorzitter van mijn voetbalclub geregeld dat ik daar een weekje terecht kan op papier (lees: hele week vrij). Gratis 5 dagen extra vakantie gewoon omdat het kan
GENOT
Dit ter info
Hoeveel gram?quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:14 schreef JanCees het volgende:
ik verwacht vandaag overigens 2 pakketjes
dit volledig ter informatie
slappe hapquote:Op donderdag 23 juli 2020 14:13 schreef Caland het volgende:
GENOT
Dit ter info
Ik weet niet zeker of we wel hetzelfde artikel hebben gelezen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:41 schreef Elan het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)nruimte-br~ab2fd00c/
VVD ook om, @:maxi-mus
Doe niet zo paniekerig.quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:42 schreef Elan het volgende:
In de buitenruimte ook echthad beter meteen 1000 van die coronadingen kunnen bestellen pff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |