Nou dankjewel hoor, ik heb toevallig een youtube account.quote:
Er zijn altijd uitzonderingen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou dankjewel hoor, ik heb toevallig een youtube account.
Geen likes voor deze post. Is WLR voor Ajax?quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit blijft echt ge-wel-dig.
Wat is hier zo geweldig aan? Die man is in diepe rouw, haal jij daar plezier uit?quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geen likes voor deze post. Is WLR voor Ajax?
Ik zat laatst een video te bekijken - werkelijk geen idee meer welk - en toen dook BenAffleckN1Fan plots op in de comments. Toen schrok ik wel even.quote:
Het altijd arrogante Ajax kwam wel eventjes de titel ophalen bij MIJN Superboeren, in zo'n geval is het natuurlijk wel héérlijk als dat feest niet doorgaat.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat is hier zo geweldig aan? Die man is in diepe rouw, haal jij daar plezier uit?
Welke video was dat?quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zat laatst een video te bekijken - werkelijk geen idee meer welk - en toen dook BenAffleckN1Fan plots op in de comments. Toen schrok ik wel even.
Martijn Meerdink.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het altijd arrogante Ajax kwam wel eventjes de titel ophalen bij MIJN Superboeren, in zo'n geval is het natuurlijk wel héérlijk als dat feest niet doorgaat.
Ik zie hem nog wel eens voorbijkomen onder VI filmpjes.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik word altijd erg enthousiast van de reacties van drunkensailor112.
Is dat Tim de Cler daarachter? Die vond zelf altijd dat hij er wel lekker in zat.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:22 schreef Mani89 het volgende:
"oud-internationals"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mij wel, of Kevin Hofland misschien? Wat een magistraal oud-internationals elftal zou dat zijn. Doet Romano Denneboom dan ook mee denk je?quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dat Tim de Cler daarachter? Die vond zelf altijd dat hij er wel lekker in zat.
Edit: nee lijkt mij Tim niet bij nader inzien.
Marco van Basten heeft echt werkelijk alles verkeerd gedaan.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:22 schreef Mani89 het volgende:
"oud-internationals"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Romano mag de kleedkamers aanvegen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mij wel, of Kevin Hofland misschien? Wat een magistraal oud-internationals elftal zou dat zijn. Doet Romano Denneboom dan ook mee denk je?
Bouhlarouz vond ik ook altijd zo'n overschat fenomeen. Een Slager.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Het lokale G-elftal zit hier niet eens op te wachten.
En dan had je ook nog dat teringwijf van 'm.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bouhlarouz vond ik ook altijd zo'n overschat fenomeen. Een Slager.
Die kon er ook geen reet van.
En dat kut.. nee, dit kan niet.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En dan had je ook nog dat teringwijf van 'm.
Graydonmannetje in de achtergrond.quote:
Het zijn altijd die types die nog jarenlang op mogen (en willen) draven voor de oud-internationals.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mij wel, of Kevin Hofland misschien? Wat een magistraal oud-internationals elftal zou dat zijn. Doet Romano Denneboom dan ook mee denk je?
Andwele Slorry, Dik Marcellis.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:36 schreef maxi-mus het volgende:
Roy Beerens, Bakkal, Hofs, Barry van galen. Dat zal wel allemaal narigheid onder Marco zijn geweest.
Een van weinige Nederlanders die kan zeggen dat hij wereldkampioen is in het voetbal.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Wat kon deze jongen vrije trappen nemen he.
Nelomquote:
Is dat niet tevens het "kale bolletje" achter Meerdink?quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:36 schreef maxi-mus het volgende:
Roy Beerens, Bakkal, Hofs, Barry van galen. Dat zal wel allemaal narigheid onder Marco zijn geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
Is dat niet tevens het "kale bolletje" achter Meerdink?Scherp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
Is dat niet tevens het "kale bolletje" achter Meerdink?Dat lijkt me wel gewoon De Cler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb zon gevoel dat we allemaal aan het mondkapje moeten straks, niet alleen in het OV.
Wist je dat mijn familie die-hard Twente-supporters zijn?quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:48 schreef Mani89 het volgende:
Wout Drama is ook wel een smet op het oranje shirt zeg, amai.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:53 schreef Momo het volgende:
Ik stel voor dat Halsema haar handhavers opdracht geeft om wat harder te zijn... Dan met name in binnenstad en Wallengebied...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb zon gevoel dat we allemaal aan het mondkapje moeten straks, niet alleen in het OV.
Toch al snel een jaar of tien genoten van zijn onkunde.quote:
Ik vraag mij ook stel je gaat het verplichten in alle winkels in Nederland. Stel Trudy loopt de AH binnen en loopt gewoon door en zegt geen mondkapje op te willen doen. Wat doen ze dan in de winkel? Is er beveiliging die haar naar buiten gooit? Dat heeft de AH in bijvoorbeeld Emmen niet lijkt mij. Haar spullen niet afrekenen ? Alleen maar foei zeggen?quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik stel voor dat Halsema haar handhavers opdracht geeft om wat harder te zijn... Dan met name in binnenstad en Wallengebied...
Michael Mols en Denny Landzaat, dat kan ook echt niet natuurlijk.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:57 schreef showtimer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat je een like verdient.
Mag hopen dat er in Nederland niet zoveel Karens zijnquote:Op donderdag 23 juli 2020 17:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vraag mij ook stel je gaat het verplichten in alle winkels in Nederland. Stel Trudy loopt de AH binnen en loopt gewoon door en zegt geen mondkapje op te willen doen. Wat doen ze dan in de winkel? Is er beveiliging die haar naar buiten gooit? Dat heeft de AH in bijvoorbeeld Emmen niet lijkt mij. Haar spullen niet afrekenen ? Alleen maar foei zeggen?
Martijn Reuserquote:Op donderdag 23 juli 2020 17:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Michael Mols en Denny Landzaat, dat kan ook echt niet natuurlijk.
Oja die heb je ook nog.quote:
Dat vind ik echt zo'n nitwit.quote:
Meerdink ziet er hier behoorlijk terminaal uit.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:05 schreef wimderon het volgende:
We schakelen over naar 2020:
[ afbeelding ]
Martijn Reuser, Derk Boerrigter en Olaf Lindenbergh (die laatste twee hebben niet eens interlands gespeeld). En na afloop lekker kaarsvet drinken met Theo, Theo Lucius.
Ik schakel in en zie een renner die een kilometer lang geen trap heeft gedaanquote:Op donderdag 23 juli 2020 18:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
https://livestream.com/romania-live-events/ts2020
Hier schrik ik van.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Wist je dat mijn familie die-hard Twente-supporters zijn?
quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Meerdink ziet er hier behoorlijk terminaal uit.
Martijn Meerdink moet wel erg goed zijn in de kleedkamer en de 3de helft dat hij elk jaar mee mag doen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:05 schreef wimderon het volgende:
We schakelen over naar 2020:
[ afbeelding ]
Martijn Reuser, Derk Boerrigter en Olaf Lindenbergh (die laatste twee hebben niet eens interlands gespeeld). En na afloop lekker kaarsvet drinken met Theo, Theo Lucius.
Ik zie Bryan Roy op een van die foto's. Dat zal ook een leuke derde helft zijn geweest.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staat op elke foto ook aan de zijkant, dan kun je 'm er zo afknippen.
Heb jij een frituurpan?quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:26 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben donuts in de frituurpan aan het mikken.
Heb je al een instagram live gedaan?quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:26 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben donuts in de frituurpan aan het mikken.
Ik heb er eentje in laten vliegen door mijn ouders.quote:
Oh dat is ook wel een leuk idee ja.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:26 schreef showtimer het volgende:
[..]
Heb je al een instagram live gedaan?
Quoi?quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:32 schreef showtimer het volgende:
[..]
Schrok jij ook van Mol zijn dochter?
Er zijn er 2 gedumpt op mijn sociale werkplaats door iemand die er na 2 weken achterkwam dat eenden geen leuke huisdieren zijn. Nu moet ík ze opvoeden. Lol.quote:
Is dit je avondeten?quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:33 schreef Mani89 het volgende:
Best leuk al dit, nu de toppings nog.
[ afbeelding ]
Dit ziet er echt ranzig uit.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:33 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
weird duck.gifquote:Op donderdag 23 juli 2020 18:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er zijn er 2 gedumpt op mijn sociale werkplaats door iemand die er na 2 weken achterkwam dat eenden geen leuke huisdieren zijn. Nu moet ík ze opvoeden. Lol.
16.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Die is 14 of zo. Ik vind daar niets van.
Van vet doorweekt papier.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:33 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat om het mooie plaatje straks met de toppings zodat het leuk staat op instagram. Het opeten laat ik aan mijn arme collega's over haha.quote:
Nee, ik ben namelijk geen vet varken (in tegenstelling tot Mani).quote:
Ah, de Dexter dekmantel zodat ze denken dat je normaal bent.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het gaat om het mooie plaatje straks met de toppings zodat het leuk staat op instagram. Het opeten laat ik aan mijn arme collega's over haha.
Heel goed.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er zijn er 2 gedumpt op mijn sociale werkplaats door iemand die er na 2 weken achterkwam dat eenden geen leuke huisdieren zijn. Nu moet ík ze opvoeden. Lol.
Er zijn echt zoveel mooiere foto's te vinden van Dua Lipa.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, ik ben namelijk geen vet varken (in tegenstelling tot Mani).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |