Wat kom je "hier" doen?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
We doen online een bestelling bij de DM en laten die bij het filiaal in Meppen afleveren
Naar Kaufland, DM, Sigme en onze gezamenlijke krokettenvriendquote:
Triggerwoord.quote:Op maandag 20 juli 2020 19:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Zijn ook audiologische trainingen mogelijk in aanvulling daarop, om de auditieve overgevoeligheid te laten afnemen.
Aha, dat dacht ik al. Controleer even z'n openingstijden, die heeft ie aangepastquote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
en onze gezamenlijke krokettenvriend
Waarom ze direct verdenken van eigen schuld. Dat het bij jou makkelijk ging, wil niet zeggen dat dat overal zo was.quote:Op maandag 20 juli 2020 21:38 schreef z80 het volgende:
[..]
Van die gene die vast zitten wil ik graag weten of ze de eerst mogelijkheid voorbij hebben laten gaan. Zo van komt wel. Of dat ze ergens ver weg in een uithoek zitten.
Van waar ik zat met vakantie was terug vliegen het makkelijkste. Ook toen ik al lang en breed thuis was weren er nog zat mogelijkheden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Als een persoon in een gezin getest wordt, moet iedereen contact vermijden tot het resultaat er is.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 08:45 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
geen enkel probleem! Vriendelijke jongen aan de telefoon...Wel balen, betekent nu wel thuis blijven, helaas. Maar goed, de duutser kan met de jongens dingen gaan doen!
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:58 schreef derLudolf het volgende:
Restaurants, lang getwijfeld, maar ik denk dat Kiek in de Pann de place-to-be is
https://www.kiek-in-de-pann.de/Bedankt voor de tips. Ik zal er eens naar kijken. Ik weet nog niet op welke dag we gaan en in welke plaats we slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verheug me er wel op. Ook al is het voor het grootste deel een functioneel tripje, we hebben zo toch in elk geval 2 dagen vrij dit jaar.Spoilers!
Google zegt:quote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:19 schreef derLudolf het volgende:
Bedoel je ipv Kaufland geen Marktkauf? Kaufland zit niet in Meppen voor zo ver ik weet.
Dan zal het wel zo zijnquote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Google zegt:
Address: Am Neuen Markt 1, 49716 Meppen, Germany
Wij deelden die gewoon hoor, met mensen die een beetje dichtbij staan.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 09:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Maar ik ben denk ook wel een rare (vind ik zelf niet hoor haha) want ik vind het ook onzin dat mensen geheim moeten houden wat de naam van hun kind word.
Hai.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Naar Kaufland, DM, Sigme en onze gezamenlijke krokettenvriendWe gaan waarschijnlijk een nachtje in een B&B.
We zoeken nog om iets te doen in zuid-oost Drenthe of net over de grens voor een paar uur. We houden niet van wandelen en niet van kunst. En we zijn al bij het Hunebedcentrum geweest.
En tips voor een restaurant zijn ook welkom.
Het verschil tussen Twente en Drenthe zou jij toch moeten wetenquote:
Oh wacht. Ik las 'of net over de grens' niet als 'net over de grens met Duitsland' maar als 'net over de grens met de provincie daaronder'.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het verschil tussen Twente en Drenthe zou jij toch moeten weten
Ah joh, allemaal het verre Oosten/Noorden/weetikhet. Één pot natquote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh wacht. Ik las 'of net over de grens' niet als 'net over de grens met Duitsland' maar als 'net over de grens met de provincie daaronder'.![]()
* Lonaa verlaat stilletjes de SC weer
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:51 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ah joh, allemaal het verre Oosten/Noorden/weetikhet. Één pot nat![]()
*rent snel weg*
Dat komt door die Vegan-bubbel van je.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:51 schreef Candaasje het volgende:
[..]
*rent snel weg*
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:51 schreef Candaasje het volgende:
[..]
*rent snel weg*
Onder ZO Drenthe ligt de Grafschaft Bentheim en dan pas kom je in Twentequote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh wacht. Ik las 'of net over de grens' niet als 'net over de grens met Duitsland' maar als 'net over de grens met de provincie daaronder'.![]()
* Lonaa verlaat stilletjes de SC weer
Hou verdomme die rotzooi bij je. De boel te vervuilen!!!einz1111quote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:54 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
We zijn allemaal één*Strooit met bloemetjes*
Ik bezit een auto dus ik had best een stukje tegemoet kunnen komen.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Onder ZO Drenthe ligt de Grafschaft Bentheim en dan pas kom je in Twente
Beide ook mooi trouwens.
iew, natuurlijkquote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:54 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
In Volendam moet je gewoon een bos paling halen en zorgen dat je helemaal onder het vet zitquote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:00 schreef Myraela het volgende:
Hebben mensen toevallig ook leuke tips voor omgeving Volendam? Ik wil daar dus een keer heen, maar ik kon helemaal geen toffe restaurants vinden. Niet met fatsoenlijke vega-opties in ieder geval. En waarschijnlijk ben ik er na een uur ook wel uitgekeken, dus nog iets in de buurt zou ook wel tof zijn.
Dat is een van de weinige dingen die ik echt mis aan de vis allergie. Dat vond ik toch zo ontzettend lekker.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In Volendam moet je gewoon een bos paling halen en zorgen dat je helemaal onder het vet zit
Dat. Je kan de dijk op en neer en een boot pakken naar Marken, maar dat is het wel zo'n beetjequote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In Volendam moet je gewoon een bos paling halen en zorgen dat je helemaal onder het vet zit
Zelf geen tips, geeft HappyCow geen opties in de buurt?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:00 schreef Myraela het volgende:
Hebben mensen toevallig ook leuke tips voor omgeving Volendam? Ik wil daar dus een keer heen, maar ik kon helemaal geen toffe restaurants vinden. Niet met fatsoenlijke vega-opties in ieder geval. En waarschijnlijk ben ik er na een uur ook wel uitgekeken, dus nog iets in de buurt zou ook wel tof zijn.
En ik maar denken dat ik het stadskind wasquote:
Dit klinkt echt zo ranzigquote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Echt voor alle soorten vis? Nog nooit van gehoord, wat zit er in vis waar je niet tegen kunt dan?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat is een van de weinige dingen die ik echt mis aan de vis allergie. Dat vond ik toch zo ontzettend lekker.
het heeft iets met een bepaald eiwit te maken. Mijn zus heeft het ook. Broer niet, ouders ook niet, maar de moeder van mijn moeder had het ookquote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Echt voor alle soorten vis? Nog nooit van gehoord, wat zit er in vis waar je niet tegen kunt dan?
'Allergie voor vissen wordt veroorzaakt door een reactie op eiwit in visvlees (spier). Het dominerende allergeen is een spiereiwit dat parvalbumine wordt genoemd.'quote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
het heeft iets met een bepaald eiwit te maken. Mijn zus heeft het ook. Broer niet, ouders ook niet, maar de moeder van mijn moeder had het ook
Niet echt nee. Misschien maar naar Amsterdam uitwijken ofzo.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:46 schreef Candaasje het volgende:
Zelf geen tips, geeft HappyCow geen opties in de buurt?
Ik zie dat lijstje, en gelukkig heb ik "alleen maar" last van het maag/darm deel, en ook nooit meteen maar na een uur of 3. Heb je ergens gegeten en dan midden in de nacht wakkerworden van misselijk/overgeven etc. Ik heb toch echt geen vis gehad....volgende dag nagebeld, begruiken ze vissaus en oestersaus...wat begrijp je als kok dan niet van een visallergiequote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:59 schreef Candaasje het volgende:
[..]
'Allergie voor vissen wordt veroorzaakt door een reactie op eiwit in visvlees (spier). Het dominerende allergeen is een spiereiwit dat parvalbumine wordt genoemd.'
meer info: https://www.voedselallergie.nl/allergenen/vis.html
Het komt vaker voor.
HATSJOE!quote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:54 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Ah jammer ja. In A'dam zelf zit inderdaad wel genoeg. Soms verrassen kleine dorpjes je nog wel eens met vega(n) aanbod, hoewel het me van Volendam ook wel echt had verbaasdquote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet echt nee. Misschien maar naar Amsterdam uitwijken ofzo.
Oh dat is zo rot. Ik ben blij dat ik zelf geen lichamelijke klachten krijg van eten, maar het puur dus een ethisch standpunt is, want ik heb toch ook al een aantal keer gehad dat mijn kennis over voeding(srestricties) beter was dan dat van het restaurant/eettent/etc. (En dan heb ik het niet alleen over de Mac Donalds met 16jarige werknemers. Ik stel mijn verwachtingen ook wel per keer bij natuurlijkquote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zie dat lijstje, en gelukkig heb ik "alleen maar" last van het maag/darm deel, en ook nooit meteen maar na een uur of 3. Heb je ergens gegeten en dan midden in de nacht wakkerworden van misselijk/overgeven etc. Ik heb toch echt geen vis gehad....volgende dag nagebeld, begruiken ze vissaus en oestersaus...wat begrijp je als kok dan niet van een visallergie![]()
En maar niet snappen waarom je steeds misselijk bent na bij een bepaald (geweldig) restaurant te hebben gegeten, kok wist zeker dat hij geen visproducten gebruikte. Maar hij had de tapenade bij de hanos vandaan...anjosvis (en dan vond ik zo lekker, die tapenade)
Ja, dat wordt thuisblijven dus hè. *Gooit ellendig-lang-wattenstaafje naar Blues*quote:
Yesquote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Triggerwoord.
De eerste plek waar ik aan zou kloppen met tinnitus of hyperacusis zou een audiologisch centrum zijn. Multidisciplinair, extra feest.
Die in Limburg hebben een toffe combitherapie voor tinnitus, audiologisch en psychologisch en evt aangevuld met andere disciplines.
Hope soquote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:34 schreef Jagärtrut het volgende:
man, ik kreeg de tranen in m'n ogen van die wattenstaaf. Ik noem het bewust geen wattenstaafje, bah.
Nu maar hopen dat ze snel bellen, en dat het negatief is. Dan kunnen we verder vakantie vieren.
*Vangt op met neusquote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:32 schreef Candaasje het volgende:
Ja, dat wordt thuisblijven dus hè. *Gooit ellendig-lang-wattenstaafje naar Blues*
Zijn jullie in ieder geval wel al van de tuin aan het genieten?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:34 schreef Jagärtrut het volgende:
man, ik kreeg de tranen in m'n ogen van die wattenstaaf. Ik noem het bewust geen wattenstaafje, bah.
Nu maar hopen dat ze snel bellen, en dat het negatief is. Dan kunnen we verder vakantie vieren.
Duimduimduimquote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:34 schreef Jagärtrut het volgende:
http://www.kayotic.nl/blog/quote:Op dinsdag 21 juli 2020 09:24 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Lonaa, zijn mini hartige muffins een idee? Ook makkelijk meenemen. @:Isabeau, ik wil ook wel dat recept voor chorizohapjes
Hertrouwen doen ze bij mij in de familie nauwelijks aan; laatste waren:quote:Op dinsdag 21 juli 2020 11:59 schreef golfer het volgende:
En iedereen trouwt natuurlijk ook maar eenmaal in hun leven, hè?
40% van alle huwelijken eindigt in een echtscheiding.
Mijn pa heeft 9 broers en zussen. Nul scheidingen, allemaal jong getrouwd.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:56 schreef sigme het volgende:
Hertrouwen doen ze bij mij in de familie nauwelijks aan; laatste waren:
* opa vaderszijde vóórdat hij mijn oma trouwde, en dat was afgesproken werk, de vrouw die hij scheidde had hij uitsluitend geëcht zodat ze geen 'onecht' kind kreeg - het kind was niet van hem
* opa moederszijde, na de vechtscheiding van mijn oma trouwde hij hun inwonende huisvriendin
In de familie van mijn lief doen ze er ook al nauwelijks aan. Eén echtscheiding, van zijn ouders, nadat vader het gesticht in draaide, en moeder is later hertrouwd. Voor de rest geen hertrouwers denk ik, in de generaties van broers/zussen/ooms/tantes/grootouders.
Mijn neven en nichten daarentegenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:59 schreef golfer het volgende:
Uitzonderingen op die 40% heb je natuurlijk overal.
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wij deelden die gewoon hoor, met mensen die een beetje dichtbij staan.
En ik heb niks met het huwelijksaanzoek.
Misschien hoort het bij elkaar
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:34 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik wist het ook van Lein voor het kindje werd geborenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:05 schreef FutureFairytale het volgende:
![]()
Je bent de eerste van wie ik dit hoor. Je hoeft t ook niet met de wereld te delen maar waarom zo 'spannend' gaan lopen doen tegen je fam. Mn zusje is hoogzwanger en ik ben de enige die geen namen aan t raden is. Maakt toch niet uit, je kunt er niks aan veranderen.
Of zou dat t misschien zijn? Dat mensen beïnvloed worden en dan toch wel naam kunnen veranderen? Dan alsnog, prima toch
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wist het ook van Lein voor het kindje werd geboren
Volgens fb, vinden een groot deel van die lui het leugens. De wappie der wappies is nog niet langsgekomen, ben benieuwd. Die had het gisteren ergens over dat werd ondersteund door “ wel 100 artsen over de hele wereld”quote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat zou 'ik zeg nee tegen 1,5 meter' van het coronanieuws van vandaag vinden?
Ik ken dat audiologisch centrum van vroegah. Toen begon dat succes natuurlijkquote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes![]()
Die toko in zuid Limburg (Adelante bedoel je toch?) vind ik in het algemeen zwaar overhyped maar hun audiologische centrum is grensoverschrijdend bekend en erg goed.
Geinig, dat heb ik ook overal waar ik ben geweestquote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ken dat audiologisch centrum van vroegah. Toen begon dat succes natuurlijk![]()
De rest van Adelante ken ik niet
Weet niet meer hoe!quote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar volgens mij heeft @:AnneX een mogelijkheid om bij de Kayotic recepten te komen
Dank, opgeslagenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:24 schreef Clubsoda het volgende:
https://web.archive.org/w(...)log/category/recipes
Hier helemaal geen scheidingen in de familie.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Hertrouwen doen ze bij mij in de familie nauwelijks aan; laatste waren:
* opa vaderszijde vóórdat hij mijn oma trouwde, en dat was afgesproken werk, de vrouw die hij scheidde had hij uitsluitend geëcht zodat ze geen 'onecht' kind kreeg - het kind was niet van hem
* opa moederszijde, na de vechtscheiding van mijn oma trouwde hij hun inwonende huisvriendin
In de familie van mijn lief doen ze er ook al nauwelijks aan. Eén echtscheiding, van zijn ouders, nadat vader het gesticht in draaide, en moeder is later hertrouwd. Voor de rest geen hertrouwers denk ik, in de generaties van broers/zussen/ooms/tantes/grootouders.
Dat het leugens zijn om ons bang te houden.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Zeg maar nee, dan krijg je er tweequote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Die wil ik NUquote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:37 schreef AnneX het volgende:
Bedoel je deze Isa? https://web.archive.org/w(...)l/blog/tapas-burgers
vanwege chorizo.
Ja, zo wordt het nooit wat met je planning...of het past in de nieuwe manier met eten omgaan.😎quote:
Ik wil het...maar ben zoooo sterk ;-)quote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, zo wordt het nooit wat met je planning...of het past in de nieuwe manier met eten omgaan.😎
Tja, ik had café noir en een stukke tong van de scherpe stukjes.
Toen heb ik de trommel maar leeggegeten. Niet meer doen.
Nee en die website via het archief is zo traaaaaag. Ik weet niet of ik hier het geduld voor heb.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:37 schreef AnneX het volgende:
Bedoel je deze Isa? https://web.archive.org/w(...)l/blog/tapas-burgers
vanwege chorizo.
Ik heb zeker weten nog geen 15 pagina's in een minuut willen bekijken, want het laden van 1 pagina duurt al een minuutquote:Too Many Requests
We are limiting the number of URLs you can submit to be Archived to the Wayback Machine, using the Save Page Now features, to no more than 15 per minute.
If you submit more than that we will block Save Page Now requests from your IP number for 5 minutes.
Ohohohquote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:35 schreef Isabeau het volgende:
Gevonden! https://web.archive.org/w(...)og/delicioso-chorizo
Bij mij verschenen geen foto's, maar ze zijn echt goddelijk. Voor de visualisatie: ze lijken dus op samosa's, gevuld met chorizo en kaas.
Ik kwam er via deze: https://web.archive.org/w(...)chicken-puff-samosas
En dat is misschien lekker voor mensen die geen chorizo willen
Ik heb het recept nu geprint en het gaat in een kookboek. Want ze waren toch echt wel briljant handig als je eens een hapje mee moet nemen voor een feestje, picknick etc. Iedereen was er dol op.quote:
QED. Een verlies voor kokende mensen, die websitequote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:45 schreef AnneX het volgende:
Ja, het laden duurt lang.
Daarom de de favo’s geprint.
Desalniettemin...hoera dat in de spelonken van internet de recepten zijn terug te
vinden.![]()
Als je er toch bent, print dan de recepten van roti, lazy sunday casserole, another lazy sunday, —> beef sausages + balsamico tomatoe, !!! , ridiculous good roasted carrots !!! roasted paprika + tomatosoup, Ragû alla bolognese, indonesion meatballs, rosemary & garlic bitter rolls, garlic parsley naan,
To name a few![]()
Neuh...Kay zei onlangs op twitter tegen iemand, die erom vroeg, dat er een nieuw format klaarligt.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:45 schreef Isabeau het volgende:
Nu ik zo door de site aan het bladeren was, wat ongelofelijk jammer dat kayotic niet meer bestaat. Verlies voor mensen die van koken houden. Kayotic staat ook te koop.
Ja, dat gaat of nog eeuwen duren of nooit dus. Haast is er duidelijk niet, want het ligt er al heel lang uit.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:47 schreef AnneX het volgende:
Neuh...Kay zei onlangs op twitter tegen iemand, die erom vroeg, dat er een nieuw format klaarligt.
Alleen had zij er geen tijd voor, duurde wel 2 dagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Werden mensen maar bang. Kom net van de Mc vandaan. Gelijk bloedchagrijnig. Een in- en uitgang, iemand doet net of ie overzicht aan t houden is maar snapt 1,5m ook niet. En sta ik op een speciale stip te wachten op m'n bestelling, loopt een medewerkster 5x gewoon vlak langs me.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat het leugens zijn om ons bang te houden.
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:13 schreef sigme het volgende:
Zo.. even nagenieten in het avondzonnetje op ons nieuwe bankje.Haa wat koddigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heerlijk he de zon!Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Zo.. even nagenieten in het avondzonnetje op ons nieuwe bankje.Gaaf bankje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo.. even nagenieten in het avondzonnetje op ons nieuwe bankje.Zo, bevielen die zo goed op Borkum?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Werden mensen maar bang. Kom net van de Mc vandaan. Gelijk bloedchagrijnig. Een in- en uitgang, iemand doet net of ie overzicht aan t houden is maar snapt 1,5m ook niet. En sta ik op een speciale stip te wachten op m'n bestelling, loopt een medewerkster 5x gewoon vlak langs me.
Tis dat ik de kinderen had beloofd te gaan maar voorlopig niet meer.
Hoop niet dat er iemand ziek was.
Mja als je dat ding goed gebruikt... word e er niet ziek van.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:38 schreef Kaatje1 het volgende:
FB kennis is van plan om in het OV een mondkapje te weigeren...dan betaal ik de boete wel, zo'n ding is heel ongezond, daar kan je ziek van worden.![]()
En de meest rare theorien plaatsen waarom er nu zoveel extra besmettingen zijn
Zij denkt ziek te worden van het herinademen van gif wat je normaal uitademtquote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:42 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja als je dat ding goed gebruikt... word e er niet ziek van.
En bovendien is het vooral om anderen niet te besmetten...
Hm ik vond het mondkapje in het ov niet heel aangenaam...quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zij denkt ziek te worden van het herinademen van gif wat je normaal uitademt
Hm na mijn laatste wandelschoenen.. durf ik niet zo goed meerquote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:53 schreef fietsie het volgende:
Ik heb net nieuwe wandelschoenen. Na 2x 3km lopen vandaag moeten mn voeten echt even bijkomen
Zo.. even nagenieten in het avondzonnetje op ons nieuwe bankje.Oh leuk! Die hadden ze in Lauwersoog ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |