Ja, zo wordt het nooit wat met je planning...of het past in de nieuwe manier met eten omgaan.😎quote:
Ik wil het...maar ben zoooo sterk ;-)quote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, zo wordt het nooit wat met je planning...of het past in de nieuwe manier met eten omgaan.😎
Tja, ik had café noir en een stukke tong van de scherpe stukjes.
Toen heb ik de trommel maar leeggegeten. Niet meer doen.
Nee en die website via het archief is zo traaaaaag. Ik weet niet of ik hier het geduld voor heb.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:37 schreef AnneX het volgende:
Bedoel je deze Isa? https://web.archive.org/w(...)l/blog/tapas-burgers
vanwege chorizo.
Ik heb zeker weten nog geen 15 pagina's in een minuut willen bekijken, want het laden van 1 pagina duurt al een minuutquote:Too Many Requests
We are limiting the number of URLs you can submit to be Archived to the Wayback Machine, using the Save Page Now features, to no more than 15 per minute.
If you submit more than that we will block Save Page Now requests from your IP number for 5 minutes.
Ohohohquote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:35 schreef Isabeau het volgende:
Gevonden! https://web.archive.org/w(...)og/delicioso-chorizo
Bij mij verschenen geen foto's, maar ze zijn echt goddelijk. Voor de visualisatie: ze lijken dus op samosa's, gevuld met chorizo en kaas.
Ik kwam er via deze: https://web.archive.org/w(...)chicken-puff-samosas
En dat is misschien lekker voor mensen die geen chorizo willen
Ik heb het recept nu geprint en het gaat in een kookboek. Want ze waren toch echt wel briljant handig als je eens een hapje mee moet nemen voor een feestje, picknick etc. Iedereen was er dol op.quote:
QED. Een verlies voor kokende mensen, die websitequote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:45 schreef AnneX het volgende:
Ja, het laden duurt lang.
Daarom de de favo’s geprint.
Desalniettemin...hoera dat in de spelonken van internet de recepten zijn terug te
vinden.![]()
Als je er toch bent, print dan de recepten van roti, lazy sunday casserole, another lazy sunday, —> beef sausages + balsamico tomatoe, !!! , ridiculous good roasted carrots !!! roasted paprika + tomatosoup, Ragû alla bolognese, indonesion meatballs, rosemary & garlic bitter rolls, garlic parsley naan,
To name a few![]()
Neuh...Kay zei onlangs op twitter tegen iemand, die erom vroeg, dat er een nieuw format klaarligt.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:45 schreef Isabeau het volgende:
Nu ik zo door de site aan het bladeren was, wat ongelofelijk jammer dat kayotic niet meer bestaat. Verlies voor mensen die van koken houden. Kayotic staat ook te koop.
Ja, dat gaat of nog eeuwen duren of nooit dus. Haast is er duidelijk niet, want het ligt er al heel lang uit.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 17:47 schreef AnneX het volgende:
Neuh...Kay zei onlangs op twitter tegen iemand, die erom vroeg, dat er een nieuw format klaarligt.
Alleen had zij er geen tijd voor, duurde wel 2 dagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Werden mensen maar bang. Kom net van de Mc vandaan. Gelijk bloedchagrijnig. Een in- en uitgang, iemand doet net of ie overzicht aan t houden is maar snapt 1,5m ook niet. En sta ik op een speciale stip te wachten op m'n bestelling, loopt een medewerkster 5x gewoon vlak langs me.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 16:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat het leugens zijn om ons bang te houden.
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:13 schreef sigme het volgende:
Zo.. even nagenieten in het avondzonnetje op ons nieuwe bankje.Haa wat koddigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heerlijk he de zon!Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Zo.. even nagenieten in het avondzonnetje op ons nieuwe bankje.Gaaf bankje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo.. even nagenieten in het avondzonnetje op ons nieuwe bankje.Zo, bevielen die zo goed op Borkum?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Werden mensen maar bang. Kom net van de Mc vandaan. Gelijk bloedchagrijnig. Een in- en uitgang, iemand doet net of ie overzicht aan t houden is maar snapt 1,5m ook niet. En sta ik op een speciale stip te wachten op m'n bestelling, loopt een medewerkster 5x gewoon vlak langs me.
Tis dat ik de kinderen had beloofd te gaan maar voorlopig niet meer.
Hoop niet dat er iemand ziek was.
Mja als je dat ding goed gebruikt... word e er niet ziek van.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:38 schreef Kaatje1 het volgende:
FB kennis is van plan om in het OV een mondkapje te weigeren...dan betaal ik de boete wel, zo'n ding is heel ongezond, daar kan je ziek van worden.![]()
En de meest rare theorien plaatsen waarom er nu zoveel extra besmettingen zijn
Zij denkt ziek te worden van het herinademen van gif wat je normaal uitademtquote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:42 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja als je dat ding goed gebruikt... word e er niet ziek van.
En bovendien is het vooral om anderen niet te besmetten...
Hm ik vond het mondkapje in het ov niet heel aangenaam...quote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zij denkt ziek te worden van het herinademen van gif wat je normaal uitademt
Hm na mijn laatste wandelschoenen.. durf ik niet zo goed meerquote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:53 schreef fietsie het volgende:
Ik heb net nieuwe wandelschoenen. Na 2x 3km lopen vandaag moeten mn voeten echt even bijkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |