abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194193396
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 16:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Die wil ik NU
Ja, zo wordt het nooit wat met je planning...of het past in de nieuwe manier met eten omgaan.😎

Tja, ik had café noir en een stukke tong van de scherpe stukjes.
Toen heb ik de trommel maar leeggegeten. Niet meer doen. 8)7
pi_194193502
Alles met chorizo is wel echt goddelijk. :9
pi_194193520
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 16:49 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ja, zo wordt het nooit wat met je planning...of het past in de nieuwe manier met eten omgaan.😎

Tja, ik had café noir en een stukke tong van de scherpe stukjes.
Toen heb ik de trommel maar leeggegeten. Niet meer doen. 8)7
Ik wil het...maar ben zoooo sterk ;-)
We have far more in common than that which devides us..
pi_194193812
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 16:37 schreef AnneX het volgende:
Bedoel je deze Isa? https://web.archive.org/w(...)l/blog/tapas-burgers
vanwege chorizo.
Nee en die website via het archief is zo traaaaaag. Ik weet niet of ik hier het geduld voor heb.

En het kan dus onder 'party foods' 'fun foods' 'snacks'....het zoeken gaat fijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194193831
En dan dit:
quote:
Too Many Requests
We are limiting the number of URLs you can submit to be Archived to the Wayback Machine, using the Save Page Now features, to no more than 15 per minute.
If you submit more than that we will block Save Page Now requests from your IP number for 5 minutes.
Ik heb zeker weten nog geen 15 pagina's in een minuut willen bekijken, want het laden van 1 pagina duurt al een minuut _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194194032
Gevonden! https://web.archive.org/w(...)og/delicioso-chorizo
Bij mij verschenen geen foto's, maar ze zijn echt goddelijk. Voor de visualisatie: ze lijken dus op samosa's, gevuld met chorizo en kaas.

Ik kwam er via deze: https://web.archive.org/w(...)chicken-puff-samosas
En dat is misschien lekker voor mensen die geen chorizo willen :7
pi_194194076
Noooooohhh, ik had dus die mooie Chioggia bieten. En ik heb ze gepoft. Ik had wel verwacht dat ze minder mooi zouden worden en dat je niet meer de prachtige cirkels zou zien. Maar ik had niet verwacht dat ze er gewoon als een aardappel uit zouden komen.
pi_194194108
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 17:35 schreef Isabeau het volgende:
Gevonden! https://web.archive.org/w(...)og/delicioso-chorizo
Bij mij verschenen geen foto's, maar ze zijn echt goddelijk. Voor de visualisatie: ze lijken dus op samosa's, gevuld met chorizo en kaas.

Ik kwam er via deze: https://web.archive.org/w(...)chicken-puff-samosas
En dat is misschien lekker voor mensen die geen chorizo willen :7
Ohohoh
pi_194194154
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 17:41 schreef Kaatje1 het volgende:

Ohohoh
Ik heb het recept nu geprint en het gaat in een kookboek. Want ze waren toch echt wel briljant handig als je eens een hapje mee moet nemen voor een feestje, picknick etc. Iedereen was er dol op.
pi_194194169
Nu ik zo door de site aan het bladeren was, wat ongelofelijk jammer dat kayotic niet meer bestaat. Verlies voor mensen die van koken houden. Kayotic staat ook te koop.
pi_194194177
Ja, het laden duurt lang.
Daarom de de favo’s geprint.
Desalniettemin...hoera dat in de spelonken van internet de recepten zijn terug te
vinden. *O*
Als je er toch bent, print dan de recepten van roti, lazy sunday casserole, another lazy sunday, —> beef sausages + balsamico tomatoe, !!! , ridiculous good roasted carrots !!! roasted paprika + tomatosoup, Ragû alla bolognese, indonesion meatballs, rosemary & garlic bitter rolls, garlic parsley naan,

To name a few B-) :Y)
pi_194194201
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 17:45 schreef AnneX het volgende:
Ja, het laden duurt lang.
Daarom de de favo’s geprint.
Desalniettemin...hoera dat in de spelonken van internet de recepten zijn terug te
vinden. *O*
Als je er toch bent, print dan de recepten van roti, lazy sunday casserole, another lazy sunday, —> beef sausages + balsamico tomatoe, !!! , ridiculous good roasted carrots !!! roasted paprika + tomatosoup, Ragû alla bolognese, indonesion meatballs, rosemary & garlic bitter rolls, garlic parsley naan,

To name a few B-) :Y)
QED. Een verlies voor kokende mensen, die website -O-
pi_194194207
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 17:45 schreef Isabeau het volgende:
Nu ik zo door de site aan het bladeren was, wat ongelofelijk jammer dat kayotic niet meer bestaat. Verlies voor mensen die van koken houden. Kayotic staat ook te koop.
Neuh...Kay zei onlangs op twitter tegen iemand, die erom vroeg, dat er een nieuw format klaarligt.
Alleen had zij er geen tijd voor, duurde wel 2 dagen.
pi_194194263
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 17:47 schreef AnneX het volgende:

Neuh...Kay zei onlangs op twitter tegen iemand, die erom vroeg, dat er een nieuw format klaarligt.
Alleen had zij er geen tijd voor, duurde wel 2 dagen.
Ja, dat gaat of nog eeuwen duren of nooit dus. Haast is er duidelijk niet, want het ligt er al heel lang uit.
  Moderator dinsdag 21 juli 2020 @ 18:31:39 #285
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194194696
Hmm, de nieuwe James Bond is allicht de moeite om in het Eye test bekijken. Als ze hem daar in 70mm gaan projecteren.

https://www.indiewire.com(...)man-1984-1202213355/
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194194816
#veegtzweetvanvoorhoofd Naaimachine liep vast, naald viel eruit. Onderplaat opengemaakt, kluit stof en garen eruit gehaald, stof eruit geblazen, alles weer in elkaar gezet en pfff hij doet het weer
pi_194194875
Na de eerste 10km zitten mijn voeten al onder de blaren -O- weet nog niet of ik het morgen nog een keer probeer.

Ben wel echt toe aan nieuwe wandelschoenen.
  dinsdag 21 juli 2020 @ 18:53:17 #288
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194194967
Ik heb net nieuwe wandelschoenen. Na 2x 3km lopen vandaag moeten mn voeten echt even bijkomen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194195028
So...even uitbuiken in het avondzonnetje op het bankje voor de deur. B-)
Straks stukkie fietsen in het dorp naar een 50-jarige voor een borrel én muziek op straat.
Het zag er al heel hysterisch uit. w/ met een torenhoge Sara en versieringen.
pi_194195251
Zo.. even nagenieten in het avondzonnetje op ons nieuwe bankje.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_194195318
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 16:34 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat het leugens zijn om ons bang te houden.
Werden mensen maar bang. Kom net van de Mc vandaan. Gelijk bloedchagrijnig. Een in- en uitgang, iemand doet net of ie overzicht aan t houden is maar snapt 1,5m ook niet. En sta ik op een speciale stip te wachten op m'n bestelling, loopt een medewerkster 5x gewoon vlak langs me.
Tis dat ik de kinderen had beloofd te gaan maar voorlopig niet meer.
Hoop niet dat er iemand ziek was.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_194195341
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:13 schreef sigme het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haa wat koddig :D
Heerlijk he de zon!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_194195438
quote:
SPOILER
Gaaf bankje!
  dinsdag 21 juli 2020 @ 19:24:48 #294
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194195459
quote:
SPOILER
Zo, bevielen die zo goed op Borkum?
The love you take is equal to the love you make.
pi_194195462
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:17 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Werden mensen maar bang. Kom net van de Mc vandaan. Gelijk bloedchagrijnig. Een in- en uitgang, iemand doet net of ie overzicht aan t houden is maar snapt 1,5m ook niet. En sta ik op een speciale stip te wachten op m'n bestelling, loopt een medewerkster 5x gewoon vlak langs me.
Tis dat ik de kinderen had beloofd te gaan maar voorlopig niet meer.
Hoop niet dat er iemand ziek was.
-O- Zeker van een medewerkster verwacht je eigenlijk wel meer
pi_194195659
FB kennis is van plan om in het OV een mondkapje te weigeren...dan betaal ik de boete wel, zo'n ding is heel ongezond, daar kan je ziek van worden. o|O
En de meest rare theorien plaatsen waarom er nu zoveel extra besmettingen zijn
pi_194195721
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:38 schreef Kaatje1 het volgende:
FB kennis is van plan om in het OV een mondkapje te weigeren...dan betaal ik de boete wel, zo'n ding is heel ongezond, daar kan je ziek van worden. o|O
En de meest rare theorien plaatsen waarom er nu zoveel extra besmettingen zijn
Mja als je dat ding goed gebruikt... word e er niet ziek van.

En bovendien is het vooral om anderen niet te besmetten... :)
pi_194195851
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:42 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja als je dat ding goed gebruikt... word e er niet ziek van.

En bovendien is het vooral om anderen niet te besmetten... :)
Zij denkt ziek te worden van het herinademen van gif wat je normaal uitademt
pi_194195910
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 19:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zij denkt ziek te worden van het herinademen van gif wat je normaal uitademt
Hm ik vond het mondkapje in het ov niet heel aangenaam...
maar hij was toch niet luchtdicht.. dus ik heb gewoon normaal zuurstof geademd volgens mij.
pi_194195968
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2020 18:53 schreef fietsie het volgende:
Ik heb net nieuwe wandelschoenen. Na 2x 3km lopen vandaag moeten mn voeten echt even bijkomen
Hm na mijn laatste wandelschoenen.. durf ik niet zo goed meer :)

Wandel wel op deze.. _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')