Allebei die Rb16’s zijn onbestuurbaar volgens mij.quote:Op zondag 19 juli 2020 15:08 schreef Breekfast het volgende:
Auto is straks onbestuurbaar, Max wordt gefrustreerd en zet hem vervolgens bewust in de bandenstapel om er klaar mee te zijn.
Moeten ze ook de voorwielophanging aanpassen die dit seizoen veranderd is. En dat kost tokens, waardoor je voor volgend jaar niets meer mag aanpassen. Lijkt me niet verstandig.quote:Op zondag 19 juli 2020 15:06 schreef tja77 het volgende:
Dit was gewoon een bewuste actie van Max.
![]()
Nu kan het team snel wat onderdelen van vorig seizoen op die auto pompen.
Dubbele DNF?quote:Op zondag 19 juli 2020 15:09 schreef beantherio het volgende:
Ik verwacht nu helemaal niks meer. Alles is winst.
Onzin.quote:Op zondag 19 juli 2020 15:09 schreef Mansjester het volgende:
Max is mentaal dus niet sterk zodra het totaal niet loopt. Maakt teveel domme fouten en is gefrustreerd.
Als het niet slecht loopt is het top 2 van de wereld.
Als het draait is hij heel goed. Alleen het draait vaak niet.quote:Op zondag 19 juli 2020 15:09 schreef Mansjester het volgende:
Max is mentaal dus niet sterk zodra het totaal niet loopt. Maakt teveel domme fouten en is gefrustreerd.
Beetje zoals hamlap vroeger dus. 6 wereldtitels confirmedquote:Op zondag 19 juli 2020 15:09 schreef Mansjester het volgende:
Klopt. Vandaag was een test. En is die voor gezakt.quote:Op zondag 19 juli 2020 15:09 schreef Mansjester het volgende:
quote:Op zondag 19 juli 2020 15:04 schreef ondeugend het volgende:
Misschien heeft Max de balans wel gefikst
quote:Op zondag 19 juli 2020 15:10 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Klopt. Vandaag was een test. En is die voor gezakt.
Als het droog blijft...quote:Op zondag 19 juli 2020 15:11 schreef heywoodu het volgende:
Binnen vijf ronden zitten de eerste slicks er al onder, of nog wel eerder.
Kvyat vindt dat ookquote:Op zondag 19 juli 2020 15:11 schreef heywoodu het volgende:
Baan is al bijna droog jaquote:Op zondag 19 juli 2020 15:11 schreef heywoodu het volgende:
In ieder geval zijn behaalde startpositie dus. Mooi, goed werk van de monteurs!quote:
U zei?quote:Op zondag 19 juli 2020 15:12 schreef DerRabbit het volgende:
Word nu al een top wedstrijd![]()
Of Max gaat er weer alleen vanaf als een kneus of hij neemt de hele top 5 mee in bocht 1
Ik nietquote:Op zondag 19 juli 2020 15:13 schreef Aguero het volgende:
Sow, wie had dat een kwartier geleden gedacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |