Kijk 1/2 pagina's terug...quote:Op zondag 19 juli 2020 15:05 schreef TjjWester het volgende:
Ik schakel net in. Wat is er aan de hand?? Last minute reparaties aan de red bull??
Dagjesvolk.quote:Op zondag 19 juli 2020 15:05 schreef TjjWester het volgende:
Ik schakel net in. Wat is er aan de hand?? Last minute reparaties aan de red bull??
Zit daar altijd met verbazing naar te kijken, petje afquote:
quote:Op zondag 19 juli 2020 15:05 schreef TjjWester het volgende:
Max de boarding in tijdens het inrijdenquote:Op zondag 19 juli 2020 15:05 schreef TjjWester het volgende:
Dan mag ie die monteurs op zijn blote knietjes danken. Monteurs naar het podium.quote:
In de bandenstapels onderweg naar de grid. Voorweilophaning gebroken.quote:Op zondag 19 juli 2020 15:05 schreef TjjWester het volgende:
quote:Op zondag 19 juli 2020 15:04 schreef ondeugend het volgende:
Misschien heeft Max de balans wel gefikst
Knielen.quote:Op zondag 19 juli 2020 15:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan mag ie die monteurs op zijn blote knietjes danken. Monteurs naar het podium.
Ga je met je eenvoudige straatauto naar de garage, ben je hem een week kwijt.quote:Op zondag 19 juli 2020 15:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zit daar altijd met verbazing naar te kijken, petje af
Bizar, wel klasse van die monteurs.quote:Op zondag 19 juli 2020 15:06 schreef Justevo het volgende:
Die mechanics.. ongekend. Bandjes zitten er gewoon op!
Nee die zit in de autoquote:
quote:
quote:Op zondag 19 juli 2020 15:06 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ga je met je eenvoudige straatauto naar de garage, ben je hem een week kwijt.
quote:Op zondag 19 juli 2020 15:04 schreef ondeugend het volgende:
Dit dus, menig garagehouder kan hier wat van leren.quote:Op zondag 19 juli 2020 15:06 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ga je met je eenvoudige straatauto naar de garage, ben je hem een week kwijt.
WAT ZIT DIE KUTKOP VAN EEN KAMPHUES TE LACHEN?????quote:
Want? Mooie crashes is toch mede een reden om dit geldcircus te sponsoren en te kijken.quote:Op zondag 19 juli 2020 15:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan mag ie die monteurs op zijn blote knietjes danken. Monteurs naar het podium.
Het zit DIEP.quote:Op zondag 19 juli 2020 15:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
gelukkig, we hebben eentje die de Ajax gif kan vervangen
quote:
Om op een gegeven moment alsnog in het grind te eindigen.quote:Op zondag 19 juli 2020 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Max gaat een prachtige inhaalrace rijden
gvdquote:Op zondag 19 juli 2020 15:04 schreef ondeugend het volgende:
Allebei die Rb16’s zijn onbestuurbaar volgens mij.quote:Op zondag 19 juli 2020 15:08 schreef Breekfast het volgende:
Auto is straks onbestuurbaar, Max wordt gefrustreerd en zet hem vervolgens bewust in de bandenstapel om er klaar mee te zijn.
Moeten ze ook de voorwielophanging aanpassen die dit seizoen veranderd is. En dat kost tokens, waardoor je voor volgend jaar niets meer mag aanpassen. Lijkt me niet verstandig.quote:Op zondag 19 juli 2020 15:06 schreef tja77 het volgende:
Dit was gewoon een bewuste actie van Max.
![]()
Nu kan het team snel wat onderdelen van vorig seizoen op die auto pompen.
Dubbele DNF?quote:Op zondag 19 juli 2020 15:09 schreef beantherio het volgende:
Ik verwacht nu helemaal niks meer. Alles is winst.
Onzin.quote:Op zondag 19 juli 2020 15:09 schreef Mansjester het volgende:
Max is mentaal dus niet sterk zodra het totaal niet loopt. Maakt teveel domme fouten en is gefrustreerd.
Als het niet slecht loopt is het top 2 van de wereld.
Als het draait is hij heel goed. Alleen het draait vaak niet.quote:Op zondag 19 juli 2020 15:09 schreef Mansjester het volgende:
Max is mentaal dus niet sterk zodra het totaal niet loopt. Maakt teveel domme fouten en is gefrustreerd.
Beetje zoals hamlap vroeger dus. 6 wereldtitels confirmedquote:Op zondag 19 juli 2020 15:09 schreef Mansjester het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |