Haha wilde er net een grap over makenquote:
Haha jaquote:
Ik vond hem meer op Lance Stroll lijken. De skater danquote:
Het was heeeeeeeel veel beter dan het later wasquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:22 schreef Meke het volgende:
In m'n hoofd zag ze er toen nog enigszins normaal uit, maar eigenlijk toen ook al niet helemaal meer
Haha ja dat is zeker waarquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het was heeeeeeeel veel beter dan het later was
Nee dit is echt de OG Botox babequote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:22 schreef Meke het volgende:
In m'n hoofd zag ze er toen nog enigszins normaal uit, maar eigenlijk toen ook al niet helemaal meer
ABBA-pianootje.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:23 schreef Aoibhin het volgende:
Blijf gewoon weinig met dit nummer hebben
Eensquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:23 schreef Sableheart het volgende:
Voor mij was dit het begin van een hele slechte serie winnaars
2001 en 2002 vond ik echt het ergstquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eens
Al vond ik de Olsen Brothers nog wel meevallen, maar had toen liever Brainstorm zien winnen
da's waarschijnlijk inderdaad de beste van die serie, inderdaad.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eens
Al vond ik de Olsen Brothers nog wel meevallen, maar had toen liever Brainstorm zien winnen
Die continu aan zijn kruis zat tijdens het optreden?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:24 schreef Momo het volgende:
Ze is de tante van snotjoch Benjamin Ingrosso
Haha inderdaadquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:24 schreef Momo het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:24 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Die continu aan zijn kruis zat tijdens het optreden?
Soort guido-gemeenschap daar in Zweden.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:24 schreef Momo het volgende:
Ja, al vind ik wel van 2002 dat het ZO'N gigantisch prutjaar was, dat ik ergens ook gezien de line-up wel kan snappen dat Marie N toen wonquote:
Abba had ook een behoorlijke revival rond deze periode, zal zeker niet in hun nadeel hebben gespeeld.quote:
A-teens waren toen populair weet ik nog.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:25 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Abba had ook een behoorlijke revival rond deze periode, zal zeker niet in hun nadeel hebben gespeeld.
Dit valt me nu pas opquote:
Toen ook al ? Volgens mij is die revival pas echt begonnen na Mamma Miaquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:25 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Abba had ook een behoorlijke revival rond deze periode, zal zeker niet in hun nadeel hebben gespeeld.
Ja, en de musical ging ook rond deze tijd in première meende ik.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
A-teens waren toen populair weet ik nog.
1997 toch? Vlak hiervoor?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:26 schreef Sableheart het volgende:
[..]
welk jaar was het ook alweer dat alle heren lange haren hadden?
Was dat niet omdat het 25 jaar geleden was toen dat ze wonnen? Hele hype toen...quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:25 schreef sportfreak het volgende:
[..]
25 jaar na Waterloo CD scoorde ook sterk.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:27 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, en de musical ging ook rond deze tijd in première meende ik.
De Rachelquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:27 schreef Meke het volgende:
Ik dacht dat alleen vrouwen de Rachel hadden in de nineties
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:27 schreef Momo het volgende:
Ze houden die gitaren vast alsof ze nog nooit een gitaar hebben vastgehouden
Niet klagen, volgend jaar krijgen we een Oostenrijker die gaat breakdancen of een Portugees die gaat kunstschaatsen bij de plaatselijke dorpsclub.quote:
Ja dat was zogenaamd helemaal niet gepland of zoquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:30 schreef sportfreak het volgende:
Ok, we hebben dus:
- A-teens scoorde hits met ABBA covers in 1999
- De musical Mamma Mia ging in april 1999 in première
- ABBA won het Songfestival precies 25 jaren geleden met Waterloo
En nu kwam Zweden uitgerekend in dat jaar met een inzending met overduidelijk ABBA invloeden...
da's gezellig toch?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niet klagen, volgend jaar krijgen we een Oostenrijker die gaat breakdancen of een Portugees die gaat kunstschaatsen bij de plaatselijke dorpsclub.
Dat make more sense naar betreffende artiest en land, dan deze postcards uit 1999quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niet klagen, volgend jaar krijgen we een Oostenrijker die gaat breakdancen of een Portugees die gaat kunstschaatsen bij de plaatselijke dorpsclub.
Ik kan niet wachtenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het was zo hip, dat we nu ook weer denim op denim hebben.quote:
Breng mijn regisseuse niet op ideeënquote:
Ja ik ben alles alweer vergeten voordat het afgelopen isquote:
Heb ik al eens gezegd dat ik in de jaren 90 dacht dat ik popmuziek helemaal niets vond?quote:
Het eerste jaar van 100% televote en afschaffing van de taalregel. Heb het idee dat de meeste landen moeite hadden daarmee om te gaan en dus maar kozen voor veilige radiodeuntjes...quote:
quote:
Nee, maar ik snap het op zichquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:37 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Heb ik al eens gezegd dat ik in de jaren 90 dacht dat ik popmuziek helemaal niets vond?
En er pas veel later achter kwam dat het alleen de popmuziek van de jaren 90 was waar ik een hekel aan had?
zoals sportfreak zegt werd er juist in 1999 vooral gekozen voor veilige radio deuntjes.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, maar ik snap het op zich![]()
Al vind ik de ESF jaren '90 wel goed trouwens. Maar vooral bepaalde jaren. 1999 is inderdaad wel minder.
Never nooit meerquote:
Gewoon Top 5 dit hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:40 schreef Meke het volgende:
Ze wilden 100% zeker weten dat ze niet wéér twee keer na elkaar zouden winnen
Dacht dat dit heel hoog was geëindigd?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:40 schreef Meke het volgende:
dat probeerde Ierland in 1994 ook.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:40 schreef Meke het volgende:
Dat was 1 van de meest genante nummers ooit. Met die clichetekst en -act.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
Eddie Butler deed later nog eens solo mee. Was ook geen al te best nummer
En daar snap ik dus echt niks van. Rock and Roll Kids is een goed nummer en paste ook gewoon goed bij de trend van het ESF wat scoorde enzo.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:41 schreef Sableheart het volgende:
[..]
dat probeerde Ierland in 1994 ook.
Je had 'n Sync nogquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:42 schreef sportfreak het volgende:
Ze wijken wel wat af van de meeste landen dus zo'n slechte keuze vind ik dit niet
Al was de hype van boybands net voorbij geloof ik.
Jaquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat was 1 van de meest genante nummers ooit. Met die clichetekst en -act.
quote:
🙄🙄🙄🙄🙄quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dacht dat dit heel hoog was geëindigd?
Fred, wat doe jequote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vond al dat dit op Justin Timberlake.
da's waar, en deels is het ook vooral een mooi verhaal.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En daar snap ik dus echt niks van. Rock and Roll Kids is een goed nummer en paste ook gewoon goed bij de trend van het ESF wat scoorde enzo.
De Spelbrekers waren er dichtbij.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:43 schreef Sableheart het volgende:
[..]
da's waar, en deels is het ook vooral een mooi verhaal.
Maar het klopt dat een mannelijk duo op dat moment nog nooit gewonnen had.
Wat ben jij toch jong.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:44 schreef Aoibhin het volgende:
Zo nineties dit ook weerKleutersentiment
Dat was mijn gedachte ookquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:45 schreef sportfreak het volgende:
Hé, K3 toch nog op het Songfestival geraakt dat jaar?
Is dit niet het jaar dat K3 ook had kunnen gaan, als ze de Belgische voorronde hadden gewonnen dan?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:44 schreef Aoibhin het volgende:
Zo nineties dit ook weerKleutersentiment
Al was Heya Mamma wel beter dan ditquote:
Op het moment van uitzenden van deze editie was ik nog nét 5quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is dit niet het jaar dat K3 ook had kunnen gaan, als ze de Belgische voorronde hadden gewonnen dan?
Wie weet wat er was gebeurd als de pakken het hadden gedaanquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:45 schreef Sableheart het volgende:
[..]
wie weet wat er had kunnen gebeuren als het licht niet was uitgevallen.
Oh wauw jaaaaquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is dit niet het jaar dat K3 ook had kunnen gaan, als ze de Belgische voorronde hadden gewonnen dan?
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wie weet wat er was gebeurd als de pakken het hadden gedaan@:Toppers
geregistreerd op: dinsdag 17 maart 2009 @ 23:56quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wie weet wat er was gebeurd als de pakken het hadden gedaan@:Toppers
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
laatste bezoek: 4138 dagen, 1 uur geleden.
aantal posts: 0 (gemiddeld 0 per dag)
Opmerkelijke registratiedatum
Nou, had zo van Helene Fischer kunnen zijnquote:
Gewoon Duitse schlager a la Siegel met een Hebreeuws sausje eroverquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou, had zo van Helene Fischer kunnen zijn
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:51 schreef sportfreak het volgende:
Reis nach Jerusalem. Tja, wij hadden dat jaar ook een nummer kunnen sturen waar Jerusalem in voorkwam, waarom hebben we dat niet gedaan...
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:51 schreef sportfreak het volgende:
Reis nach Jerusalem. Tja, wij hadden dat jaar ook een nummer kunnen sturen waar Jerusalem in voorkwam, waarom hebben we dat niet gedaan...
En vooral een Turks sausjequote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gewoon Duitse schlager a la Siegel met een Hebreeuws sausje erover
Double datequote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:51 schreef sportfreak het volgende:
Dat was dan wel weer oude wijn die moest rijpen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:51 schreef Aoibhin het volgende:
Oh en nu Dino die in 2011 nog terugkwam!
Dino de dinoquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat was dan wel weer oude wijn die moest rijpen.
Haha ja dat zekerquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat was dan wel weer oude wijn die moest rijpen.
Volgens mij hebben ze nog telkens een stuk maand over aan het eind van hun geld bij de omroep, dus ik denk het niet.quote:
Ik zou het tof vindenquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:53 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind dit overigens wel verdiend Top 10 in dit deelnemersveld.
Sorry alvast voor als je het niks vindtquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:55 schreef Sableheart het volgende:
ik ben geduldig geweest, @:Aoibhin , hoop dat Estland de avond een beetje weet goed te maken.
Dat is dan ook een van de beste ESF landenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:56 schreef Fred_B het volgende:
Estland was inderdaad wel aardig. Niet in mijn Estland Top 5 overigens.
een zangeres met een mooie melodie is al snel goed, hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sorry alvast voor als je het niks vindt
ja viel mij ook al opquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:57 schreef Fascination het volgende:
Wat duurt de avond met inzendingen lang
Gelukkigquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:58 schreef Sableheart het volgende:
En dit is inderdaad de moeite van het wachten waard.
Postcards duurden langer dan tegenwoordig heb ik het idee?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:57 schreef Fascination het volgende:
Wat duurt de avond met inzendingen lang
de afgelopen 2 weken keken we 1965 en 1975, dat waren erg positieve verrassingen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Zeggen we dat niet vaak als je zon jaar terug kijken?
Zondags de hele dag in bed liggen zodat je maandag niet hoeft te slapen. Oké, genoteerd.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:04 schreef Momo het volgende:
Dont walk on a sunday, dont sleep on a monday
Ligt eraan welk jaarquote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Zeggen we dat niet vaak als je zon jaar terug kijken?
Ik merk zelf dat verder het terug is hoe minder ik met de muziek heb. Al vond ik 2000 tm 2002 wel bijzondere zwakke jaren. De laatste jaren zien we gelukkig wat meer creativiteit terug. Niet allemaal van die eenheidsworsten.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:03 schreef Sableheart het volgende:
[..]
de afgelopen 2 weken keken we 1965 en 1975, dat waren erg positieve verrassingen.
Ja 1975 was opvallend goedquote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:03 schreef Sableheart het volgende:
[..]
de afgelopen 2 weken keken we 1965 en 1975, dat waren erg positieve verrassingen.
Nee, ik ook niet. Maar 1999 viel wel echt tegen in vergelijking met mijn herinnering.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ligt eraan welk jaarIk zeg het zelf niet zo vaak
Ja ik zie de jaren '90 wel echt als sterk in heel veel opzichten. Weet ook niet of ik 1999 wel ooit als show in zijn geheel heb gekeken. De nummers wel eerder gehoord. Maar de line-up valt wel tegen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Maar 1999 viel wel echt tegen in vergelijking met mijn herinnering.
Die was dat 1996-1999 goed waren, 2000-2002 matig en vanaf dan weer beter.
Golden boyquote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:08 schreef F1gamer het volgende:
Op deze deun kan ik golden boy meezingen
Eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:10 schreef F1gamer het volgende:
1999 is gewoon het begin van de zwakkere ESF jaren
2000 en 2002 vallen ook wel echt uit de toon.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eigenlijk wel jaMaar denk dat gevoelsmatig mensen liever dan bij 2000 willen beginnen als begin van een decennium ofzo
Ja totdat ze het live zou zingenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:11 schreef usagi414 het volgende:
Deze interval is beter dan de meeste deelnemers
yupquote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:11 schreef usagi414 het volgende:
2001 ook wel. Vooral om het in zo`n groot stadion was.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
2000 en 2002 vallen ook wel echt uit de toon.
1998 vind ik wel een goede line-up hebben. 1997 ook een paar sterke inzendingenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:11 schreef Sableheart het volgende:
Ik ben nog bezig alle uitzendingen op volgorde te bekijken, en heb daarbij net 1995 gezien.
Het begin van de jaren 90 was inderdaad erg sterk, maar 1998 en met name 1999 herinner ik me meer als het begin van een zwakke reeks winnaars, ipv een voortzetting van de sterke serie 1994-1997
Zo eensquote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:11 schreef usagi414 het volgende:
Verwacht het wel en Turkije top 3quote:
Ja, al waren daar nog wel wat aardige nummers bij (oa Griekenland, Frankrijk, Slovenie). In de breedte ook heel matig.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:13 schreef usagi414 het volgende:
[..]
2001 ook wel. Vooral om het in zo`n groot stadion was.
Denk het welquote:
Oh ja Turkije ookquote:
Frankrijkquote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, al waren daar nog wel wat aardige nummers bij (oa Griekenland, Frankrijk, Slovenie). In de breedte ook heel matig.
Is 2001 het eerste jaar dat het Eurovisie werd zoals we het nu kennen? Met echt enthousiaste fans en zo. Mijn man zit zich te verbazen dat het allemaalquote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:13 schreef usagi414 het volgende:
[..]
2001 ook wel. Vooral om het in zo`n groot stadion was.
Cyprus gaat schroeien ten opzichte van het oorspronkelijke resultaat ja.quote:
Het ging een beetje geleidelijk aan volgens mij. Welk jaar écht de omslag was geen idee, maar denk ik wel begin '00quote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is 2001 het eerste jaar dat het Eurovisie werd zoals we het nu kennen? Met echt enthousiaste fans en zo. Mijn man zit zich te verbazen dat het allemaal
nog zo braaf is qua publiek...
Publiek zat toen vol met delegatieleden en officials. Weinig fans konden naar binnen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is 2001 het eerste jaar dat het Eurovisie werd zoals we het nu kennen? Met echt enthousiaste fans en zo. Mijn man zit zich te verbazen dat het allemaal
nog zo braaf is qua publiek...
Oh dat verwacht ik ook sowieso!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Cyprus gaat schroeien ten opzichte van het oorspronkelijke resultaat ja.
Ja, tweede helft jaren '00 was al min of meer als nu.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het ging een beetje geleidelijk aan volgens mij. Welk jaar écht de omslag was geen idee, maar denk ik wel begin '00
Hij ligt niet op een piano, dus ik vind het lastig vergelijken.quote:
Ja de lavendel mist ook alquote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij ligt niet op een piano, dus ik vind het lastig vergelijken.
To the funky beat!quote:
Ik vind de harde g in het Hebreeuws wel echt mooiquote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:21 schreef Sableheart het volgende:
dat was een mooie harde g.
Helaas dat Belgie een zachte g gebruikt.
quote:
Jep, maar het festival heeft heel snel een omslag gemaakt en probeer een beetje te duiden wanneer dat precies was. Zou ook een middagje op YT kunnen zoeken maar als iemand het hier wistquote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Publiek zat toen vol met delegatieleden en officials. Weinig fans konden naar binnen.
Ja wel geleidelijk? Voor mijn gevoel best plots... maar ik heb in het begin van de zero’s wat minder opgelet want bezig met andere dingen...quote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het ging een beetje geleidelijk aan volgens mij. Welk jaar écht de omslag was geen idee, maar denk ik wel begin '00
Ik ben juist begin van de zero's gaan kijken, maar kan me al wel herinneren dat het een publiek met fans was. Al is het in de loop der jaren natuurlijk wel nog veel losser en hysterischer geworden.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep, maar het festival heeft heel snel een omslag gemaakt en probeer een beetje te duiden wanneer dat precies was. Zou ook een middagje op YT kunnen zoeken maar als iemand het hier wist
[..]
Ja wel geleidelijk? Voor mijn gevoel best plots... maar ik heb in het begin van de zero’s wat minder opgelet want bezig met andere dingen...
Ik zou dan zeggen dat de echte omslag in 2003 was in Istanbulquote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep, maar het festival heeft heel snel een omslag gemaakt en probeer een beetje te duiden wanneer dat precies was. Zou ook een middagje op YT kunnen zoeken maar als iemand het hier wist
[..]
Ja wel geleidelijk? Voor mijn gevoel best plots... maar ik heb in het begin van de zero’s wat minder opgelet want bezig met andere dingen...
Heel tof jaquote:
2002 had het ook al wel een beetje, met die catwalk in het publiek en artiesten die daar interactie mee haddenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:24 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zou dan zeggen dat de echte omslag in 2003 was in Istanbul
toen de jaren kwamen dat NL zich nooit kwalificeerde heb ik het jaren nauwelijks gevolgdquote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben juist begin van de zero's gaan kijken, maar kan me al wel herinneren dat het een publiek met fans was. Al is het in de loop der jaren natuurlijk wel nog veel losser en hysterischer geworden.
De rest slaagde er wel in betere liedjes te sturen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toen de jaren kwamen dat NL zich nooit kwalificeerde heb ik het jaren nauwelijks gevolgd
2001 was in voetbalstadion toch?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
2002 had het ook al wel een beetje, met die catwalk in het publiek en artiesten die daar interactie mee hadden
En 2001 had natuurlijk wel die enorme venue ook
wij stuurden Sieneke en de 3Jsquote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De rest slaagde er wel in betere liedjes te sturen.
Oh, maar dan ben ik bij het legendarische concert dat Marco Borsato in de Arena gaat geven.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Schijnt dat alle computers kapot gaan om 31-12-1999 23:59
Wat een topvent, zo trouw aan zijn vrouw.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, maar dan ben ik bij het legendarische concert dat Marco Borsato in de Arena gaat geven.
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat een topvent, zo trouw aan zijn vrouw.Hij zou nooit zijn dingdong in een hemellichaam steken.
Dat zijn juist de jaren dat ik begon met kijkenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toen de jaren kwamen dat NL zich nooit kwalificeerde heb ik het jaren nauwelijks gevolgd
Nee, kan ik me ook niet voorstellen. Het zou nummers als Ik leef niet meer voor jou wel erg pijnlijk maken.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat een topvent, zo trouw aan zijn vrouw.Hij zou nooit zijn dingdong in een hemellichaam steken.
Godverquote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:28 schreef Momo het volgende:
[..]
2009, tussen Hind en Sieneke.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:31 schreef Koen66 het volgende:
wanneer deden de Toppers ook alweer mee, ook zo'n succes
Aldus Rene Froger die vond dat ze te ver boven het niveau van het rest van songfestival zaten toenquote:
2009quote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:31 schreef Koen66 het volgende:
wanneer deden de Toppers ook alweer mee, ook zo'n succes
Ja, en alleen Albanië had smaak, want die gaven ze 10 puntenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Aldus Rene Froger die vond dat ze te ver boven het niveau van het rest van songfestival zaten toen
En ondertussen wel uithalen naar landen uit Oost-Europa, terwijl Albanië hen het meest gafquote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, en alleen Albanië had smaak, want die gaven ze 10 punten![]()
Juist een land dat toen bekend stond aan veel punten geven aan kansloze acts
Mja, veel te onopvallend.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:33 schreef Koen66 het volgende:
2007 Edsilia had wel een finaleplaats verdiend vind ik eigenlijk
Hoe goed ik Edsiel ook vind, dat nummer was wel echt heel slapjes. En ik vond de live uitvoering ook tegenvallen. Ze zong veel minder dan van haar verwacht kan worden.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:33 schreef Koen66 het volgende:
2007 Edsilia had wel een finaleplaats verdiend vind ik eigenlijk
Was strategie van Albanië zodat ze zelf meer kans hadden de finale te halenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 23:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En ondertussen wel uithalen naar landen uit Oost-Europa, terwijl Albanië hen het meest gafHeerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |