Haha wilde er net een grap over makenquote:
Haha jaquote:
Ik vond hem meer op Lance Stroll lijken. De skater danquote:
Het was heeeeeeeel veel beter dan het later wasquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:22 schreef Meke het volgende:
In m'n hoofd zag ze er toen nog enigszins normaal uit, maar eigenlijk toen ook al niet helemaal meer
Haha ja dat is zeker waarquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het was heeeeeeeel veel beter dan het later was
Nee dit is echt de OG Botox babequote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:22 schreef Meke het volgende:
In m'n hoofd zag ze er toen nog enigszins normaal uit, maar eigenlijk toen ook al niet helemaal meer
ABBA-pianootje.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:23 schreef Aoibhin het volgende:
Blijf gewoon weinig met dit nummer hebben
Eensquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:23 schreef Sableheart het volgende:
Voor mij was dit het begin van een hele slechte serie winnaars
2001 en 2002 vond ik echt het ergstquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eens
Al vond ik de Olsen Brothers nog wel meevallen, maar had toen liever Brainstorm zien winnen
da's waarschijnlijk inderdaad de beste van die serie, inderdaad.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eens
Al vond ik de Olsen Brothers nog wel meevallen, maar had toen liever Brainstorm zien winnen
Die continu aan zijn kruis zat tijdens het optreden?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:24 schreef Momo het volgende:
Ze is de tante van snotjoch Benjamin Ingrosso
Haha inderdaadquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:24 schreef Momo het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:24 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Die continu aan zijn kruis zat tijdens het optreden?
Soort guido-gemeenschap daar in Zweden.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:24 schreef Momo het volgende:
Ja, al vind ik wel van 2002 dat het ZO'N gigantisch prutjaar was, dat ik ergens ook gezien de line-up wel kan snappen dat Marie N toen wonquote:
Abba had ook een behoorlijke revival rond deze periode, zal zeker niet in hun nadeel hebben gespeeld.quote:
A-teens waren toen populair weet ik nog.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:25 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Abba had ook een behoorlijke revival rond deze periode, zal zeker niet in hun nadeel hebben gespeeld.
Dit valt me nu pas opquote:
Toen ook al ? Volgens mij is die revival pas echt begonnen na Mamma Miaquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:25 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Abba had ook een behoorlijke revival rond deze periode, zal zeker niet in hun nadeel hebben gespeeld.
Ja, en de musical ging ook rond deze tijd in première meende ik.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
A-teens waren toen populair weet ik nog.
1997 toch? Vlak hiervoor?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:26 schreef Sableheart het volgende:
[..]
welk jaar was het ook alweer dat alle heren lange haren hadden?
Was dat niet omdat het 25 jaar geleden was toen dat ze wonnen? Hele hype toen...quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:25 schreef sportfreak het volgende:
[..]
25 jaar na Waterloo CD scoorde ook sterk.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:27 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, en de musical ging ook rond deze tijd in première meende ik.
De Rachelquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:27 schreef Meke het volgende:
Ik dacht dat alleen vrouwen de Rachel hadden in de nineties
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:27 schreef Momo het volgende:
Ze houden die gitaren vast alsof ze nog nooit een gitaar hebben vastgehouden
Niet klagen, volgend jaar krijgen we een Oostenrijker die gaat breakdancen of een Portugees die gaat kunstschaatsen bij de plaatselijke dorpsclub.quote:
Ja dat was zogenaamd helemaal niet gepland of zoquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:30 schreef sportfreak het volgende:
Ok, we hebben dus:
- A-teens scoorde hits met ABBA covers in 1999
- De musical Mamma Mia ging in april 1999 in première
- ABBA won het Songfestival precies 25 jaren geleden met Waterloo
En nu kwam Zweden uitgerekend in dat jaar met een inzending met overduidelijk ABBA invloeden...
da's gezellig toch?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niet klagen, volgend jaar krijgen we een Oostenrijker die gaat breakdancen of een Portugees die gaat kunstschaatsen bij de plaatselijke dorpsclub.
Dat make more sense naar betreffende artiest en land, dan deze postcards uit 1999quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niet klagen, volgend jaar krijgen we een Oostenrijker die gaat breakdancen of een Portugees die gaat kunstschaatsen bij de plaatselijke dorpsclub.
Ik kan niet wachtenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het was zo hip, dat we nu ook weer denim op denim hebben.quote:
Breng mijn regisseuse niet op ideeënquote:
Ja ik ben alles alweer vergeten voordat het afgelopen isquote:
Heb ik al eens gezegd dat ik in de jaren 90 dacht dat ik popmuziek helemaal niets vond?quote:
Het eerste jaar van 100% televote en afschaffing van de taalregel. Heb het idee dat de meeste landen moeite hadden daarmee om te gaan en dus maar kozen voor veilige radiodeuntjes...quote:
quote:
Nee, maar ik snap het op zichquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:37 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Heb ik al eens gezegd dat ik in de jaren 90 dacht dat ik popmuziek helemaal niets vond?
En er pas veel later achter kwam dat het alleen de popmuziek van de jaren 90 was waar ik een hekel aan had?
zoals sportfreak zegt werd er juist in 1999 vooral gekozen voor veilige radio deuntjes.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, maar ik snap het op zich![]()
Al vind ik de ESF jaren '90 wel goed trouwens. Maar vooral bepaalde jaren. 1999 is inderdaad wel minder.
Never nooit meerquote:
Gewoon Top 5 dit hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:40 schreef Meke het volgende:
Ze wilden 100% zeker weten dat ze niet wéér twee keer na elkaar zouden winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |