Haha wilde er net een grap over makenquote:
Haha jaquote:
Ik vond hem meer op Lance Stroll lijken. De skater danquote:
Het was heeeeeeeel veel beter dan het later wasquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:22 schreef Meke het volgende:
In m'n hoofd zag ze er toen nog enigszins normaal uit, maar eigenlijk toen ook al niet helemaal meer
Haha ja dat is zeker waarquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het was heeeeeeeel veel beter dan het later was
Nee dit is echt de OG Botox babequote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:22 schreef Meke het volgende:
In m'n hoofd zag ze er toen nog enigszins normaal uit, maar eigenlijk toen ook al niet helemaal meer
ABBA-pianootje.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:23 schreef Aoibhin het volgende:
Blijf gewoon weinig met dit nummer hebben
Eensquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:23 schreef Sableheart het volgende:
Voor mij was dit het begin van een hele slechte serie winnaars
2001 en 2002 vond ik echt het ergstquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eens
Al vond ik de Olsen Brothers nog wel meevallen, maar had toen liever Brainstorm zien winnen
da's waarschijnlijk inderdaad de beste van die serie, inderdaad.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eens
Al vond ik de Olsen Brothers nog wel meevallen, maar had toen liever Brainstorm zien winnen
Die continu aan zijn kruis zat tijdens het optreden?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:24 schreef Momo het volgende:
Ze is de tante van snotjoch Benjamin Ingrosso
Haha inderdaadquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:24 schreef Momo het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:24 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Die continu aan zijn kruis zat tijdens het optreden?
Soort guido-gemeenschap daar in Zweden.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:24 schreef Momo het volgende:
Ja, al vind ik wel van 2002 dat het ZO'N gigantisch prutjaar was, dat ik ergens ook gezien de line-up wel kan snappen dat Marie N toen wonquote:
Abba had ook een behoorlijke revival rond deze periode, zal zeker niet in hun nadeel hebben gespeeld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |