Maar heb je wel genoemd in de TTquote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik denk ik doe niet eens een poging omdat er toch wel gekaapt gaat worden
Komt dan helemaal goed..quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Moet ontspannend blijven dat is wel de insteek
Waarom een pestbuiquote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Staat er toch ook niet... en geen energie om erop in te gaan . heb pestbui en hoe
Wie moet ik op zijn bek slaan?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Staat er toch ook niet... en geen energie om erop in te gaan . heb pestbui en hoe
Nee dat niet maar eerlijk hou van slapen..quote:
Ik ook, maar soms zo zonde om over dag te slapenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee dat niet maar eerlijk hou van slapen..
Dat zou genot voor jou betekenen. Gaan we niet doen. Ook in mij schuilt een sadist.quote:
Zonde van je tijd idd.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ook, maar soms zo zonde om over dag te slapen
Kan er ook niets aan doen dat hij regelmatig mijn nachtrust verstoortquote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Moet het nou altijd weer over haags gaan?
Vooral met mooi weer, slecht weer is anders watquote:
ja want de tijd is weg.. maar dan had je het nodig 😎quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ook, maar soms zo zonde om over dag te slapen
Complete DTS knokploegquote:
Red ik niet, val dan in slaapquote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik ga intens lui zijn. Dus hele dag in bed liggen en netflixen 😎
Haags is leven!quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Moet het nou altijd weer over haags gaan?
Thuis.quote:
7 uur?quote:
quote:
Jij bent dan klaar voor het weekend iig voorzien 👌quote:
Ik ben niet zo van de schultenbrauquote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Geen schultenbrau en alleen de schuur
Klik op je clit.quote:
Bier is bier 🍻 🍺quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de schultenbrau
Okee Holger dan, patser!quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Viesquote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |