Alleen maar slapen?quote:
Ja, dan trek ik mijn paarse broek aan en ren gillend door de straat terwijl ik bolk roep tegen iedereen. Met masker natuurlijk.quote:
Alleen maar uilen die boven de tent 's nachts zaten te bolkenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:24 schreef Jippie het volgende:
[..]
He! Nog wilde dieren tegen gekomen met kamperen?
Jammer.quote:
Niet koud was het maar liever geen constante wolkendek met grijze ambience 😜quote:
Ik denk ik doe niet eens een poging omdat er toch wel gekaapt gaat wordenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik dacht niet dat mijn kaap het zou halen
Volgende week weer regen genotquote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Morgen wordt het weer mooi weer, dus zonde om hele dag in bed te liggen
Ojaaaa ok nee plannen worden veranderd. Buiten liggen met een muziekje en snacks😎quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Morgen wordt het weer mooi weer, dus zonde om hele dag in bed te liggen
prec ik kaap zelf niet ,maar ook geen poging meer. snap jouquote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik denk ik doe niet eens een poging omdat er toch wel gekaapt gaat worden
En onweer zag ik, maar is natuurlijk nooit 100% zekerquote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgende week weer regen genot
Die heb ik hier ook soms ook, Ransuilenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, dan trek ik mijn paarse broek aan en ren gillend door de straat terwijl ik bolk roep tegen iedereen. Met masker natuurlijk.
[..]
Alleen maar uilen die boven de tent 's nachts zaten te bolken
Je gaat er niet dood van hoorquote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
prec ik kaap zelf niet ,maar ook geen poging meer. snap jou
Dat is beter inderdaadquote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ojaaaa ok nee plannen worden veranderd. Buiten liggen met een muziekje en snacks😎
Moodkillerquote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgende week weer regen genot
Laten we het hopen. LITERS!!!!quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En onweer zag ik, maar is natuurlijk nooit 100% zeker
Moet het nou altijd weer over haags gaan?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:30 schreef Jippie het volgende:
[..]
Die heb ik hier ook soms ook, Ransuilen
Moet ontspannend blijven dat is wel de insteekquote:
Staat er toch ook niet... en geen energie om erop in te gaan . heb pestbui en hoequote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je gaat er niet dood van hoor
Liefst niet overdag, maar vroeg in de ochtend of in de avond/nachtquote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laten we het hopen. LITERS!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |