haags_kwartiertje & Dotteke tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: Dotteke
Seizoen 27: Dotteke
Seizoen 28: HiDiHo
Seizoen 29: Dotteke
Seizoen 30: ZerokuSPOILER: Odes aan Zeroku Winnaar juni 2020 ----Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezier![]()
Hi Jippiequote:
kei hardquote:
Aloaquote:
Vandaag valt het tegen het weer maar morgen dus niet meer 😎quote:
Ja en Nu?quote:
Slapen. En jij?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog plannen dit weekend jongens?
Ik vond het vandaag ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Vandaag valt het tegen het weer maar morgen dus niet meer 😎
Hi Dotquote:
Alleen maar slapen?quote:
Ja, dan trek ik mijn paarse broek aan en ren gillend door de straat terwijl ik bolk roep tegen iedereen. Met masker natuurlijk.quote:
Alleen maar uilen die boven de tent 's nachts zaten te bolkenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:24 schreef Jippie het volgende:
[..]
He! Nog wilde dieren tegen gekomen met kamperen?
Jammer.quote:
Niet koud was het maar liever geen constante wolkendek met grijze ambience 😜quote:
Ik denk ik doe niet eens een poging omdat er toch wel gekaapt gaat wordenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik dacht niet dat mijn kaap het zou halen
Volgende week weer regen genotquote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Morgen wordt het weer mooi weer, dus zonde om hele dag in bed te liggen
Ojaaaa ok nee plannen worden veranderd. Buiten liggen met een muziekje en snacks😎quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Morgen wordt het weer mooi weer, dus zonde om hele dag in bed te liggen
prec ik kaap zelf niet ,maar ook geen poging meer. snap jouquote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik denk ik doe niet eens een poging omdat er toch wel gekaapt gaat worden
En onweer zag ik, maar is natuurlijk nooit 100% zekerquote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgende week weer regen genot
Die heb ik hier ook soms ook, Ransuilenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, dan trek ik mijn paarse broek aan en ren gillend door de straat terwijl ik bolk roep tegen iedereen. Met masker natuurlijk.
[..]
Alleen maar uilen die boven de tent 's nachts zaten te bolken
Je gaat er niet dood van hoorquote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
prec ik kaap zelf niet ,maar ook geen poging meer. snap jou
Dat is beter inderdaadquote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ojaaaa ok nee plannen worden veranderd. Buiten liggen met een muziekje en snacks😎
Moodkillerquote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgende week weer regen genot
Laten we het hopen. LITERS!!!!quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En onweer zag ik, maar is natuurlijk nooit 100% zeker
Moet het nou altijd weer over haags gaan?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:30 schreef Jippie het volgende:
[..]
Die heb ik hier ook soms ook, Ransuilen
Moet ontspannend blijven dat is wel de insteekquote:
Staat er toch ook niet... en geen energie om erop in te gaan . heb pestbui en hoequote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je gaat er niet dood van hoor
Liefst niet overdag, maar vroeg in de ochtend of in de avond/nachtquote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laten we het hopen. LITERS!!!!
Maar heb je wel genoemd in de TTquote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik denk ik doe niet eens een poging omdat er toch wel gekaapt gaat worden
Komt dan helemaal goed..quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Moet ontspannend blijven dat is wel de insteek
Waarom een pestbuiquote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Staat er toch ook niet... en geen energie om erop in te gaan . heb pestbui en hoe
Wie moet ik op zijn bek slaan?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Staat er toch ook niet... en geen energie om erop in te gaan . heb pestbui en hoe
Nee dat niet maar eerlijk hou van slapen..quote:
Ik ook, maar soms zo zonde om over dag te slapenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee dat niet maar eerlijk hou van slapen..
Dat zou genot voor jou betekenen. Gaan we niet doen. Ook in mij schuilt een sadist.quote:
Zonde van je tijd idd.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ook, maar soms zo zonde om over dag te slapen
Kan er ook niets aan doen dat hij regelmatig mijn nachtrust verstoortquote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Moet het nou altijd weer over haags gaan?
Vooral met mooi weer, slecht weer is anders watquote:
ja want de tijd is weg.. maar dan had je het nodig 😎quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ook, maar soms zo zonde om over dag te slapen
Complete DTS knokploegquote:
Red ik niet, val dan in slaapquote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik ga intens lui zijn. Dus hele dag in bed liggen en netflixen 😎
Haags is leven!quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Moet het nou altijd weer over haags gaan?
Thuis.quote:
7 uur?quote:
quote:
Jij bent dan klaar voor het weekend iig voorzien 👌quote:
Ik ben niet zo van de schultenbrauquote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Geen schultenbrau en alleen de schuur
Klik op je clit.quote:
Bier is bier 🍻 🍺quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de schultenbrau
Okee Holger dan, patser!quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Viesquote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:
Oja joh 😜quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vrouwen die bier drinken hebben vaak last van een stink kut
Die wipt wel weer langsquote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:schakeltopia was er ook maar eenmalig
Gadver Haagsquote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vrouwen die bier drinken hebben vaak last van een stink kut
Meestal Brand idd.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij drinkt toch ander merk bier?
Onze kutjessnuiver.quote:
Ik ook, zie zo'n vieze mee-eterneus voor me.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hahaha omg 😂 teveel beeld STOP HET!!!!
Die had zijn vriendinnetje vandaag weer op bezoek!quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb je nog een aflevering uit 'De avonturen van mini-ToT'?
Dat is wel vreemd, dat ze dan wel eetquote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik eet de laatste tijd vaak olijven, terwijl ik die dingen helemaal niet lust.
Omdat gezond?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik eet de laatste tijd vaak olijven, terwijl ik die dingen helemaal niet lust.
Leg jij dat bier eens even heel snel terug op de plek waar je het vandaan hebt, kereltje.quote:
✋ STOPquote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ook, zie zo'n vieze mee-eterneus voor me.
Bewonderenswaardig hoeveel tekst jij kan typen in dit topicquote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Die had zijn vriendinnetje vandaag weer op bezoek!
Er werd hevig geknuffeld, samen filmpjes kijken, ze hebben pret gehad in zijn bed (niet te veel beelddenken!Gewoon geklauter en met knuffels gooien enzo!
) enz.
Verder heb ik net de dagopvang een mailtje gestuurd dat ik er toch van af zie; ze beweerden dat het vanuit de regering landelijk beleid is dat je je koter aan de poort moet afgeven en dat geen enkele ouder ooit naar binnen mag lopen, maar dat is echt gelul. Ik heb net contact gehad met een opvang waar je gewoon continu in en uit mag lopen en je kind mag brengen wanneer je wil. Geen verplichte vaste tijden, lagere kosten en je mag net zo lang blijven als je wil.
Ja, zit door een salade-pasta heen die ik wél lekker vind.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel vreemd, dat ze dan wel eet
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Bewonderenswaardig hoeveel tekst jij kan typen in dit topic
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Bewonderenswaardig hoeveel tekst jij kan typen in dit topic
Mee eens jaquote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Eensch!Maar Brand vind ik net ff iets lekkerder.
Goeie. Doet het iets met je libido?quote:
het verrijkt je leven 🙌 uiteindelijkquote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, zit door een salade-pasta heen die ik wél lekker vind.
Kan nu nergens meer zeggen 'dalussiknie'.
Geen idee eigenlijk..quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Goeie. Doet het iets met je libido?
Jij weet!quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
het verrijkt je leven 🙌 uiteindelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |