abonnement Unibet Coolblue
  zondag 19 juli 2020 @ 02:34:50 #101
117098 Hathor
Effe niet
pi_194154599
Het zijn de zwarten die tegenwoordig alleen maar met huidskleur bezig zijn, ze lopen 100 jaar achter.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 19 juli 2020 @ 02:38:58 #102
323401 Kijkertje
met filter
pi_194154625
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 02:34 schreef Hathor het volgende:
Het zijn de zwarten die tegenwoordig alleen maar met huidskleur bezig zijn, ze lopen 100 jaar achter.
Dat is niet zo gek natuurlijk als door decennialang racisme er een behoorlijke achterstand is opgelopen qua vertegenwoordiging in verschillende vakgebieden.

quote:
After George Floyd's killing in the custody of Minneapolis police last month, Hollywood entertainment companies sent out a flurry of statements supporting the Black Lives Matter movement's fight against police brutality and systemic racism.

Studios, music labels and streaming services promised donations to antiracist nonprofits and declared their commitment to diversity. Internal memos called for reflection on the industry's poor record of inclusion and diversity.

Still, the entertainment industry's long history of failures when it comes to race continues to weigh on the minds of many of the Black filmmakers, executives and others interviewed by The Times. Many note the stark absence of Black executives in studios' ranks. The Writers Guild of America West's Committee of Black Writers on Friday published an open letter to studios demanding that actions follow words.

The Times interviewed nearly two dozen Black entertainment industry professionals, spanning directors, producers, writers, designers, agents and executives. They discussed systemic racism in Hollywood, what needs to change and their frustration with years of talk and little action.

"This conversation needed to happen for a long time about racism and race in our industry," said Cynthia Erivo, the actor, singer and songwriter who was nominated for two Oscars for 2019's "Harriet." "It feels like for the first time people are listening."

Bron
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 19 juli 2020 @ 10:29:21 #103
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
  zondag 19 juli 2020 @ 16:16:43 #104
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_194161954
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 23:36 schreef Isdatzo het volgende:

Waarvoor dank.

Vooruit, hier gaan we dan. Bereid je voor op een hoop tekst, ik heb 't zo kort mogelijk proberen te houden.
Dat mag.

quote:
Heel stuk tekst...
Het complete exteem rechts verhaal is nav die Telegram groep, dat was het eigenlijk zo'n beetje.

Overigens zit er nog wel een detail in het verhaal wat gemakshalve vergeten wordt:

quote:
“Based upon current information, we assess the greatest threat of lethal violence continues to emanate from lone offenders with racially or ethnically motivated violent extremist ideologies and [domestic violent extremists] with personalized ideologies,” according to the bulletin, which was obtained by ABC News.
"Lethal violence" en "lone offenders" vwb exteem rechts...

quote:
“Additionally,” the document notes, “anarchist extremists continue to pose the most significant threat of targeted assaults against police, as well as targeting government buildings and police vehicles for damage, sometimes with improvised incendiary devices.”
En dit wordt dus gezegd over de anarchisten, ergo, daar gaat de meeste dreiging vanuit.

quote:
Eén van de conclusies: Intelligence shared by fusion centers continues to be unreliable and ineffective.
Als dat zo is dan werkt dat natuurlijk meerdere kanten op he. Het is niet zo dat ze het vwb antifa allemaal fout hebben en voor extreem rechts goed of andersom.

quote:
Nou, dat was een leuk zijstraatje. Terug naar de anarchisten *O* .
Zoals je kunt lezen komt de meeste dreiging uit de anarchisten hoek. En niet vanuit extreem rechts.

quote:
Hè? Ik koppel anarchisten helemaal niet aan extreem rechts. Dat doet niemand. Ik zeg alleen dat de focus heel erg op de Antifa ligt, en niet op extreem rechts, waar die laatste groep juist meer aandacht verdient dan de eerste op basis van daadwerkelijke inlichtingen.
De daadwerkelijke inlichtingen (voor zover geverifieerd) wijzen eigenlijk alleen maar naar die extreem rechtse Telegram groep en social media. Het is vnl SOCINT. Niet dat je dat moet negeren/ bagatelliseren maar gezien het assessment dat de dreiging vanuit de anarchistische hoek gewoon een stuk hoger is ligt daar natuurlijk veel meer de focus op.

quote:
Heus? Dan wil ik graag zien waaruit blijkt dat de invloed van die dekselse anarchisten niet ontzettend opgeblazen wordt.
Lijkt me niet. Je kunt natuurlijk al die rapporten etc. ter discussie stellen maar de bottomline is dat de meeste dreiging vanuit de anarchistische hoek komt. De lethale dreiging door wat extreem rechtse einzelgangers bestaat ook maar dat is feitelijk maar heel minimaal tov de anarchisten.

Extreem rechts moet je natuurlijk niet uit het oog verliezen en strak in de gaten houden maar gezien de tot nu toe verzamelde gegevens kan ik met de beste wil van wereld extreem rechts niet verantwoordelijk houden voor het huidige geweld. Dat komt toch echt op conto van BLM en de anarchisten/ Antifa.

quote:
Wat een arbeidsethos :P .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:P
  zondag 19 juli 2020 @ 17:03:51 #105
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_194162925
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 16:16 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dat mag.
[..]

Het complete exteem rechts verhaal is nav die Telegram groep, dat was het eigenlijk zo'n beetje.
Nee. Dan heb je mijn post gewoon niet gelezen. Ik geef meerdere voorbeelden waaruit concrete dreiging blijkt. Die voorbeelden heb ik voor anarchistische groeperingen niet kunnen vinden in die documenten, anders had ik ze evengoed vermeld.
quote:
Overigens zit er nog wel een detail in het verhaal wat gemakshalve vergeten wordt:
[..]

"Lethal violence" en "lone offenders" vwb exteem rechts...
[..]

En dit wordt dus gezegd over de anarchisten, ergo, daar gaat de meeste dreiging vanuit.
Exact. Gezegd.

Je haalt nu een nieuwsbericht aan over een document dat ik besproken heb. Ik heb in de bespreking van dat document laten zien dat waar dat gezegd wordt over de antifa, de daadwerkelijke aanwijzingen daarvoor er niet zijn. Andersom zijn die er wél wanneer het over de extreem-rechtse groeperingen gaat.
quote:
[..]

Als dat zo is dan werkt dat natuurlijk meerdere kanten op he. Het is niet zo dat ze het vwb antifa allemaal fout hebben en voor extreem rechts goed of andersom.
Ho, dit gaat specifiek over die 3 artikelen van die fusion centers die ik behoorlijk uitgebreid bespreek. De voorbeelden die ik daarin aanhaal, dat zijn geen dreigingen of vermoedens of andere vage shit, maar dat zijn incidenten die daadwerkelijk hebben plaatsgevonden. Het punt is dat die fusion centers menen dat er een gigantische anarchistische dreiging is, ,maar dat het aantal daadwerkelijke incidenten waarbij anarchisten betrokken behoorlijk beperkt is. Hetzelfde kan je niet zeggen over het aantal incidenten met white supremacists en andere extreemrechtse groeperingen. Iedere idioot weet natuurlijk dat er al decennialang problemen zijn met rechts-extremistisch geweld in de VS.

quote:
[..]

Zoals je kunt lezen komt de meeste dreiging uit de anarchisten hoek. En niet vanuit extreem rechts.
_O- is dit serieus? Die vermeende dreiging is voornamelijk gebaseerd op "HURPDURP stapels bakstenen ANTIFA!!!"-tweet van een rechtsextremist/complotgekkie, een Craigslist advertentie, een streep verf op een gebouw, etc.

Aan de andere kant zijn er daadwerkelijk Boogaloo Boys (met militaire achtergrond) opgepakt die het plan hadden om met explosieven en molotovcocktails chaos en ellende te zaaien tijdens de BLM-protesten), er wapens van rechts-extremisten in beslag zijn genomen, etc.
quote:
[..]

De daadwerkelijke inlichtingen (voor zover geverifieerd) wijzen eigenlijk alleen maar naar die extreem rechtse Telegram groep en social media. Het is vnl SOCINT. Niet dat je dat moet negeren/ bagatelliseren maar gezien het assessment dat de dreiging vanuit de anarchistische hoek gewoon een stuk hoger is ligt daar natuurlijk veel meer de focus op.

[..]

Lijkt me niet. Je kunt natuurlijk al die rapporten etc. ter discussie stellen maar de bottomline is dat de meeste dreiging vanuit de anarchistische hoek komt. De lethale dreiging door wat extreem rechtse einzelgangers bestaat ook maar dat is feitelijk maar heel minimaal tov de anarchisten.
1) Ik laat zien waarop die rapporten en verslagen gebaseerd zijn, en op basis waarvan dreigingen worden ingeschat.
2) Daaruit blijkt dat waar de focus heel erg op anarchisten/antifa ligt, daar bijzonder weinig concrete aanleiding voor is.

Jouw redenatie is van het niveau "er is veel aandacht voor de antifa omdat daar de focus op ligt dus dat is logisch en terecht".

quote:
Extreem rechts moet je natuurlijk niet uit het oog verliezen en strak in de gaten houden maar gezien de tot nu toe verzamelde gegevens kan ik met de beste wil van wereld extreem rechts niet verantwoordelijk houden voor het huidige geweld. Dat komt toch echt op conto van BLM en de anarchisten/ Antifa.
Nee. Nee. En nogmaals: nee.

Kom dan eens met de concrete aanwijzingen waaruit dat blijkt. Tot nu toe heb ik meer aanwijzingen gezien voor rechtsextremisten die zich willen voordoen als antifa, dan voor incidenten waarbij de antifa daadwerkelijk een rol heeft gehad in de onrusten _O- .
quote:
[..]

:P
:6

[ Bericht 0% gewijzigd door Isdatzo op 19-07-2020 17:13:25 ]
Huilen dan.
pi_194163652
quote:
7s.gif Op zondag 19 juli 2020 02:38 schreef Kijkertje het volgende:
Dat is niet zo gek natuurlijk als door decennialang racisme er een behoorlijke achterstand is opgelopen qua vertegenwoordiging in verschillende vakgebieden.
Waar blijkt uit dat racisme hier de bepalende factor is? :s)
  zondag 19 juli 2020 @ 18:05:00 #107
323401 Kijkertje
met filter
pi_194163772
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 17:53 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Waar blijkt uit dat racisme hier de bepalende factor is? :s)

Omdat ze daar onderzoek naar gedaan hebben :s)

quote:
The committee cited the union’s recent 2020 inclusion report, which found that “systemic discrimination against writers from underrepresented groups remains pervasive,” with white writers scoring 80% of all film jobs in 2019 while Black writers only got 5.6% of writing jobs, according to UCLA’s 2020 Hollywood Diversity Report. “Some have tried to blame this on a shortage of Black writers, yet there are at least 808 self-identified Black writers in the Guild; we have been here, ready to work,” the writers said. (WGAW membership overall is around 10,000.)

Bron


[ Bericht 0% gewijzigd door Isdatzo op 19-07-2020 18:43:00 (linkje gefixt) ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_194164045
quote:
6s.gif Op zondag 19 juli 2020 18:05 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Omdat ze daar onderzoek naar gedaan hebben :s)
[..]

Wat een slap onderzoek _O-
  zondag 19 juli 2020 @ 18:40:41 #109
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_194164224
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 18:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Wat een slap onderzoek _O-
Vertel, wat is jouw kritiek op het onderzoek? Wat klopt er niet. Is het de opzet? Is het de dataverzameling? Volgen conclusies of stellingen logisch uit de gegevens, of worden er claims gemaakt die niet ondersteund worden door de data?

Of zijn het gewoon de bevindingen waarmee je het ONEENS :( !! bent?
Huilen dan.
pi_194164275
quote:
6s.gif Op zondag 19 juli 2020 18:05 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Omdat ze daar onderzoek naar gedaan hebben :s)
[..]

Daar staat letterlijk dat zwarte mensen nog geen 10% van het WGAW lidmaatschap zijn, en gemiddeld 5.6% van de klussen kregen. Rekening houdend met dingen als locatie, ervaring. salariseisen, etc. valt dat cijfer met gemak te verklaren.

Maar nee, is racisme :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_194164462
quote:
6s.gif Op zondag 19 juli 2020 18:05 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Omdat ze daar onderzoek naar gedaan hebben :s)
[..]

Dit toont verschillen aan ja, dit toont niet aan dat deze verschillen een uitkomst zijn van racisme ;). Overigens worden die verschillen op bijna alle vlakken steeds kleiner volgens het report.

Dit staat er ook in:



Maar uiteraard is het nog niet goed, want er is nog vermeende discriminatie :s). Dit benadrukt ook weer dat het nooit goed zal zijn.

Sowieso blijft die obsessie om een juiste afspiegeling van de maatschappij te willen zien erg opmerkelijk. Het is dan ook oprecht een nieuwe religie geworden.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2020 18:56:06 ]
  zondag 19 juli 2020 @ 19:05:26 #112
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_194164629
quote:
7s.gif Op zondag 19 juli 2020 17:03 schreef Isdatzo het volgende:

Nee. Nee. En nogmaals: nee.

Kom dan eens met de concrete aanwijzingen waaruit dat blijkt. Tot nu toe heb ik meer aanwijzingen gezien voor rechtsextremisten die zich willen voordoen als antifa, dan voor incidenten waarbij de antifa daadwerkelijk een rol heeft gehad in de onrusten _O- .
Wat voor aanwijzingen zie jij dan? Heb jij die relschoppers gevraagd van welke vereniging ze lid zijn?

Je kunt natuurlijk helemaal niks geloven van wat er in die intell documenten staat en deels hoeft dat ook niet aangezien er een flink aantal "unverified" zijn. Maar waarom zou ik moeten twijfelen aan de zaken die er wel in staan? Of is dat fake news ofzo?

quote:
Jouw redenatie is van het niveau "er is veel aandacht voor de antifa omdat daar de focus op ligt dus dat is logisch en terecht".
Uh neen. Er is veel aandacht voor antifa/ anarchisten omdat dat een reden heeft en die reden is dat daar de meeste dreiging vanuit gaat. Daar kun je het wel of niet mee eens zijn maar zo liggen de kaarten nou eenmaal.

Echt, met de beste wil van de wereld kan ik in dat hele verhaal niet ontdekken dat extreem rechts de grote boosdoener is.
  zondag 19 juli 2020 @ 19:05:35 #113
3542 Gia
User under construction
pi_194164635
quote:
7s.gif Op zondag 19 juli 2020 02:38 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Dat is niet zo gek natuurlijk als door decennialang racisme er een behoorlijke achterstand is opgelopen qua vertegenwoordiging in verschillende vakgebieden.
[..]

Ja, als je niet voor een blanke baas wilt werken, dan krijg je dit, natuurlijk.
  zondag 19 juli 2020 @ 19:37:55 #114
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_194165225
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 19:05 schreef AchJa het volgende:

[..]

Wat voor aanwijzingen zie jij dan? Heb jij die relschoppers gevraagd van welke vereniging ze lid zijn?
Je zou, bijvoorbeeld, eens die ellendige lap tekst van mij kunnen doorlezen. We hebben het nu toch over de aanwijzingen die er (al dan niet) op tafel liggen met betrekking tot de invloed van links- dan wel rechts-extremistische groeperingen op de BLM-onrusten.
quote:
Je kunt natuurlijk helemaal niks geloven van wat er in die intell documenten staat en deels hoeft dat ook niet aangezien er een flink aantal "unverified" zijn. Maar waarom zou ik moeten twijfelen aan de zaken die er wel in staan? Of is dat fake news ofzo?
Nee, maar zoals ik eerder al zei:

Die vermeende dreiging is voornamelijk gebaseerd op "HURPDURP stapels bakstenen ANTIFA!!!"-tweet van een rechtsextremist/complotgekkie, een Craigslist advertentie, een streep verf op een gebouw, etc.

quote:
[..]

Uh neen. Er is veel aandacht voor antifa/ anarchisten omdat dat een reden heeft en die reden is dat daar de meeste dreiging vanuit gaat.
Nou, dat BLIJKT dan nergens uit, zoals ik dus heb laten zien.
quote:
Daar kun je het wel of niet mee eens zijn maar zo liggen de kaarten nou eenmaal.
IJzersterk argument.
quote:
Echt, met de beste wil van de wereld kan ik in dat hele verhaal niet ontdekken dat extreem rechts de grote boosdoener is.
Ik zeg niet dat ze De Grote Boosdoener zijn. Allerminst. Ik denk dat zowel de anarchistische als extreem-rechtse groeperingen een marginale invloed hebben op de hele BLM-situatie. Ik zeg alleen dat die groeperingen behorende tot de laatste categorie meer aandacht verdienen dan groeperingen in de eerste categorie, op basis van de beschikbare inlichtingen, en dat de realiteit helaas anders is.

Ze gaan nu met een stofkam op zoek naar anarchisten. Waar je normaal zou kunnen denken dat je met een stofkam effectief stof vangt (maar natuurlijk alléén daar waar je kamt) blijkt nu dat je niet eens stof vangt! Misschien moet je dan die stofkam ergens anders inzetten? Bijvoorbeeld daar waar het stof zich daadwerkelijk bevindt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Isdatzo op 19-07-2020 20:40:34 ]
Huilen dan.
pi_194165241
quote:
7s.gif Op zondag 19 juli 2020 18:40 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Vertel, wat is jouw kritiek op het onderzoek? Wat klopt er niet. Is het de opzet? Is het de dataverzameling? Volgen conclusies of stellingen logisch uit de gegevens, of worden er claims gemaakt die niet ondersteund worden door de data?

Of zijn het gewoon de bevindingen waarmee je het ONEENS :( !! bent?
De conclusie slaat nergens op.
  zondag 19 juli 2020 @ 19:49:56 #116
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_194165413
quote:
7s.gif Op zondag 19 juli 2020 19:37 schreef Isdatzo het volgende:
IJzersterk argument.
Ik ga er verder niet al teveel woorden meer aan vuil maken aangezien wij hier niet gaan uitkomen. Maar deze opmerking is natuurlijk wel heel bijzonder. Jij gelooft simpelweg niet wat er in de rapporten staat en dat mag. Ik hecht er wel wat meer waarde aan.
  zondag 19 juli 2020 @ 19:55:43 #117
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_194165544
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 19:49 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik ga er verder niet al teveel woorden meer aan vuil maken aangezien wij hier niet gaan uitkomen. Maar deze opmerking is natuurlijk wel heel bijzonder. Jij gelooft simpelweg niet wat er in de rapporten staat en dat mag. Ik hecht er wel wat meer waarde aan.
Ik beoordeel wat er in die rapporten staat op wat er dan ook daadwerkelijk in die rapporten staat. Daar waar jij (blijkbaar) klakkeloos aanneemt dat er achter elke boom een anarchist verstopt staat wanneer Trump, Bart, of anderen dat roepen, of wanneer zo'n verslag het heeft over anarchistische dreigingen, ben ik toch wel benieuwd hoe ze daarbij komen.


Er wordt van alles geroepen over anarchistische dreigingen, maar dat wordt nergens van gewicht voorzien (door bijvoorbeeld concrete incidenten of concrete inlichtingen).

[ Bericht 3% gewijzigd door Isdatzo op 19-07-2020 20:21:19 ]
Huilen dan.
pi_194165728
Nou Isdatzo heeft me overtuigd hoor, de enige dreiging die uitgaat van antifa/anarchisten/zelfverklaarde communistische revolutionairen wordt gevormd door false flaggende boze witte nazi mannen ook wel bekend als "boogaloo"-aanhangers/volgers. _O-
  zondag 19 juli 2020 @ 20:08:41 #119
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_194165773
quote:
10s.gif Op zondag 19 juli 2020 20:05 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Nou Isdatzo heeft me overtuigd hoor, de enige dreiging die uitgaat van antifa/anarchisten/zelfverklaarde communistische revolutionairen wordt gevormd door false flaggende boze witte nazi mannen ook wel bekend als "boogaloo"-aanhangers/volgers. _O-
Dat is helemaal niet wat ik zeg. Doe niet zo achterlijk.
Huilen dan.
  zondag 19 juli 2020 @ 20:08:57 #120
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_194165781
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 18:54 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dit toont verschillen aan ja, dit toont niet aan dat deze verschillen een uitkomst zijn van racisme ;). Overigens worden die verschillen op bijna alle vlakken steeds kleiner volgens het report.

Dit staat er ook in:

[ afbeelding ]

Maar uiteraard is het nog niet goed, want er is nog vermeende discriminatie :s). Dit benadrukt ook weer dat het nooit goed zal zijn.

Sowieso blijft die obsessie om een juiste afspiegeling van de maatschappij te willen zien erg opmerkelijk. Het is dan ook oprecht een nieuwe religie geworden.
Een veelvoorkomende fout die in dit topic wordt gemaakt. Dat het door racisme komt is een ongetoetste hypothese, en geen conclusie.
  zondag 19 juli 2020 @ 20:32:21 #121
13456 AchJa
Shut up!!!
  zondag 19 juli 2020 @ 20:40:06 #122
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_194166452
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 20:32 schreef AchJa het volgende:

[..]

Zo vat ik het anders ook op.
Dan kan ik jou niet meer serieus nemen.

quote:
7s.gif Op zondag 19 juli 2020 19:37 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Je zou, bijvoorbeeld, eens die ellendige lap tekst van mij kunnen doorlezen. We hebben het nu toch over de aanwijzingen die er (al dan niet) op tafel liggen met betrekking tot de invloed van links- dan wel rechts-extremistische groeperingen op de BLM-onrusten.
[..]

Nee, maar zoals ik eerder al zei:

Die vermeende dreiging is voornamelijk gebaseerd op "HURPDURP stapels bakstenen ANTIFA!!!"-tweet van een rechtsextremist/complotgekkie, een Craigslist advertentie, een streep verf op een gebouw, etc.
[..]

Nou, dat BLIJKT dan nergens uit, zoals ik dus heb laten zien.
[..]

IJzersterk argument.
[..]

Ik zeg niet dat ze De Grote Boosdoener zijn. Allerminst. Ik denk dat zowel de anarchistische als extreem-rechtse groeperingen een marginale invloed hebben op de hele BLM-situatie. Ik zeg alleen dat die groeperingen behorende tot de laatste categorie meer aandacht verdienen dan groeperingen in de eerste categorie, op basis van de beschikbare inlichtingen, en dat de realiteit helaas anders is.

Ze gaan nu met een stofkam op zoek naar anarchisten. Waar je normaal zou kunnen denken dat je met een stofkam effectief stof vangt (maar natuurlijk alléén daar waar je kamt) blijkt nu dat je niet eens stof vangt! Misschien moet je dan die stofkam ergens anders inzetten? Bijvoorbeeld daar waar het stof zich daadwerkelijk bevindt.
Huilen dan.
  zondag 19 juli 2020 @ 20:54:46 #123
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_194166746
quote:
7s.gif Op zondag 19 juli 2020 19:55 schreef Isdatzo het volgende:
Er wordt van alles geroepen over anarchistische dreigingen, maar dat wordt nergens van gewicht voorzien (door bijvoorbeeld concrete incidenten of concrete inlichtingen).
En wat voor concrete inlichtingen, behalve de opmerkingen in die Telegram groep waar alles aan opgehangen schijnt te zijn, hebben we dan vwb extreem rechts?
  zondag 19 juli 2020 @ 20:55:41 #124
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_194166766
quote:
7s.gif Op zondag 19 juli 2020 20:40 schreef Isdatzo het volgende:
Dan kan ik jou niet meer serieus nemen.
Dus het geweld wat we zien is verzonnen?

Ik snap ondertussen totaal niet meer waar je heen wil...

[ Bericht 6% gewijzigd door AchJa op 19-07-2020 21:02:30 ]
  zondag 19 juli 2020 @ 21:11:00 #125
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_194167048
Onder andere senator Jeff Merkley, speaker of the House Nancy Pelosi en burgemeester van Portland Ted Wheeler proberen allen te voorkomen dat federale opsporings- en handhavingsdiensten federale gebouwen beschermen, ondanks dat gewelddadige relschoppers de afgelopen vijf weken gebouwen in brand hebben gestoken en leden van ordediensten hebben aangevallen.
Wat ik nu lees is dat de Democrats die zich inspannen tegen de federale diensten in feite -of op zijn minst indirect- extreemrechtse groeperingen aan het verdedigen zijn.

twitter


Boven is onder en onder is boven. Delusional heeft opnieuw een dieptepunt bereikt.

[ Bericht 0% gewijzigd door dellipder op 19-07-2020 21:18:13 ]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')