SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Voorzorg voor als het internet uitvalt. Juist in die zware tijden kan je wel wat afleiding gebruikenquote:
Ahh komt 'ie zo langzaam?quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:45 schreef Guanabana het volgende:
Haha TT
nog niet hoor, binnen nu en twee weken wel als het goed is
Detailsquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:45 schreef Guanabana het volgende:
Haha TT
nog niet hoor, binnen nu en twee weken wel als het goed is
Ga hem denk ik binnen nu en een week bestellen. Maar wellicht eerder. Ben er op zich wel bijna uit.quote:
Nou, als je de zekerheid wel hebt, gewoon er voor gaan zou ik zeggenquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ga hem denk ik binnen nu en een week bestellen. Maar wellicht eerder. Ben er op zich wel bijna uit.
Anders FOK!sters welquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Daar kunnen zelfs FOK!kers alleen maar van dromen
Lief van je dat je de FOK!kers even geruststeltquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou dat wordt dan eerder een nachtmerrie hoor.
Mijn pc is alweer ongeveer 6,5 jaar in dienstquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:44 schreef Redefine het volgende:
Ik ben nog steeds blij dat ik mijn desktop pc helemaal zelf heb samengesteld. Ook al was dat bij elkaar niet goedkoopDaarnaast gebruik ik een Chromebook als laptop.
Ja. Met een SSD kun je flink langer vooruit dan voorheen. De rest van de hardware verouderd ook wel. Maar is meer gebruiks gebonden.quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn pc is alweer ongeveer 6,5 jaar in dienstDe toevoeging van een SSD heeft wel geholpen om die levensduur nog eens flink op te rekken, maar ik denk wel dat ik binnen nu en een jaar een nieuwe ga bouwen
De voeding is in die tijd stuk gegaan, maar die kwam uit een vorige computer. En een harde schijf, terwijl dat juist de nieuwste was die er in zat. Dat bleek een serie te zijn met belachelijk hoge uitvalquote:Op woensdag 15 juli 2020 19:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Met een SSD kun je flink langer vooruit dan voorheen. De rest van de hardware verouderd ook wel. Maar is meer gebruiks gebonden.
deze man weet.quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voorzorg voor als het internet uitvalt. Juist in die zware tijden kan je wel wat afleiding gebruiken
quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:07 schreef Aoibhin het volgende:
De jobimobiel is terecht!![]()
![]()
Hij zat in mijn tas🤣 ik heb het nu pas door nu ik buiten sta en even mijn script erbij wilde pakken
quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:07 schreef Aoibhin het volgende:
![]()
Hij zat in mijn tas🤣 ik heb het nu pas door nu ik buiten sta en even mijn script erbij wilde pakken
Hoezeequote:Op woensdag 15 juli 2020 19:07 schreef Aoibhin het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |