eerder handhaven want iemand de tering in schelden komt niet zo heel vaak voor.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
vind ik ook wel hoor
maar om zo iemand nu gelijk de tering te schelden vind ik ook niet super sociaal
dan zou ik de regel eerder laten vallen dan handhaven
Er is een nuance,als je mij kaapt is er niks aan de hand.Bij iemand anders is het net even anders.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
vind ik ook wel hoor
maar om zo iemand nu gelijk de tering te schelden vind ik ook niet super sociaal
Voorheen leek DTS wel een kaap wedstrijd, was gewoon leuk om te zien wie het luktequote:Op woensdag 15 juli 2020 17:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
IK NEEM jou feedback ter harte . alleen denk ik dat van kapen nog meer ellende komt onderling en ben je terug bij af
In 40+ ging het ook zo.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Voorheen leek DTS wel een kaap wedstrijd, was gewoon leuk om te zien wie het lukte
bij de meeste mensen is er niets aan de hand denk ikquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is een nuance,als je mij kaapt is er niks aan de hand.Bij iemand anders is het net even anders.
wat denk je van ow van die accepteer ik het wel van die niet want. nee sfeerbepalend kapenquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
bij de meeste mensen is er niets aan de hand denk ik
Denk ik ook,maar de desbetreffende user wel.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
bij de meeste mensen is er niets aan de hand denk ik
Dat is nu ook zo lullig,want ik mag ze beide graag.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wat denk je van ow van die accepteer ik het wel van die niet want. nee sfeerbepalend kapen
ik heb het over als je het toe gaat laten dit gevolg kan zijn . niet over wat er vannacht gebeurdequote:Op woensdag 15 juli 2020 17:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is nu ook zo lullig,want ik mag ze beide graag.
Ik heb daar nooit een hol aan gevonden. Werd trouwens veelal gedaan door de users die uit vbl kwamen (Waar het wel wordt geaccepteerd).quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Voorheen leek DTS wel een kaap wedstrijd, was gewoon leuk om te zien wie het lukte
Maar wanneer 90% wel leuk is,en 10% niet,moet dan alles dicht?quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:50 schreef sp3c het volgende:
geen idee man
punt is dat er teveel kleinigheden niet geaccepteerd worden
dan is zo'n spelletje vrij snel niet leuk meer
Zo veel regels zijn er niet.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:50 schreef sp3c het volgende:
geen idee man
punt is dat er teveel kleinigheden niet geaccepteerd worden
dan is zo'n spelletje vrij snel niet leuk meer
moet nietquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar wanneer 90% wel leuk is,en 10% niet,moet dan alles dicht?
precquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zo veel regels zijn er niet.
1. De lapo opent het nieuwe topic, zoals op heel fok
2. Je scheldt elkaar niet uit
Dat zijn de enige twee regels. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Conjo.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Precies ja, zo moeilijk is het niet.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Pendejo.quote:
Dan beloon je dus iemand die "asociaal' gedrag vertoont.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
vind ik ook wel hoor
Daar is deze hele rel mee begonnen volgens mij?quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:59 schreef mootie het volgende:
De focus ligt nu op het kapen. Ik neem aan dat dat maar een heeeeel klein deel van het probleem is?
Ik denk dat je nu heel erg gelijk hebt.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:59 schreef mootie het volgende:
De focus ligt nu op het kapen. Ik neem aan dat dat maar een heeeeel klein deel van het probleem is?
Waarom 'asociaal' schaf de TT af en dan is er ook geen kaap probleem meerquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan beloon je dus iemand die "asociaal' gedrag vertoont.
Het was den druppel,Mootie ziet het heul skerp.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Daar is deze hele rel mee begonnen volgens mij?
Hoe zou jij DTS graag zien?quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:00 schreef Mikeytt het volgende:
Dat TT's niet door mods buiten ONZ aangepast worden. Anders is kapen wel heel aantrekkelijk.
ik vind altijd wel leuk om de Tt van anderen te lezen of te maken.......quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:00 schreef Jippie het volgende:
[..]
Waarom 'asociaal' schaf de TT af en dan is er ook geen kaap probleem meer
We zitten hier in ONZ toch?
Is het ookquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik vind altijd wel leuk om de Tt van anderen te lezen of te maken.......
Zelfde als nu, maar niet dat Haags TT's gaat zitten aanpassen. Daardoor ben ik een een kaap-spree gegaan.quote:
quote:
Het staat in de op dat het niet gewardeerd wordt.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja kapen wordt juist oorlog als toegestaan wordt
Dat is eigenlijk wat er is gebeurd en dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:33 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb ook een kanttekening;mensen die niet in DTS posten maar bloed ruiken hebben hier niets te zoeken.
Wel raar dat er steeds over een kliek wordt gesproken. Als dat zo was dan was ik er ook nooit tussen gekomen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dus DTS is alleen toegankelijk voor een vaste kliek spelers, of hoe moet ik dit zien?
Het is ook moeilijk en bijna niet te doen. Er zijn noquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En hoe zie je dat dit gecontroleerd moet worden?
Ik begrijp het idee er achter, maar het moet natuurlijk wel uitvoerbaar zijn. Er zijn nou eenmaal mensen op Fok die het leuk vinden om ergens te gaan zieken.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Omdat het bewust wordt gedaan om te zuigen, treiteren. Geef iemand gewoon 2 minuten de tijd zoals afgesproken.
Prima, als mods buiten ONZ er wel vanaf blijven uiteraard. *Kuch* haags *kuch*quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik vind altijd wel leuk om de Tt van anderen te lezen of te maken.......
Ja ik weet dat het gebeurde gister, maar wist niet wat er stond dus sorry heb daar geen mening overquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Prima, als mods buiten ONZ er wel vanaf blijven uiteraard. *Kuch* haags *kuch*
In dit geval denk ik dat haags wel gelijk had om de TT te wijzigenquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja ik weet dat het gebeurde gister, maar wist niet wat er stond dus sorry heb daar geen mening over
🙄🙄quote:
Topactie.quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:06 schreef aloa het volgende:
[..]
In dit geval denk ik dat haags wel gelijk had om de TT te wijzigen
maar de reeks loopt lekker verder zonder problemen ... dan vind ik het ene kwaad (kapen) een stuk minder erg dan het andere kwaad (schelden)quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan beloon je dus iemand die "asociaal' gedrag vertoont.
Oke ja ik.had geen mening. Ook niet over dat haags gedaan wist niet wat er stondquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:06 schreef aloa het volgende:
[..]
In dit geval denk ik dat haags wel gelijk had om de TT te wijzigen
Zonder kaap is er helemaal niks aan de hand.quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar de reeks loopt lekker verder zonder problemen ... dan vind ik het ene kwaad (kapen) een stuk minder erg dan het andere kwaad (schelden)
dus of zet gewoon een tr en praat er verder niet meer over of laat het gaan
Beide is not done gewoon nietquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar de reeks loopt lekker verder zonder problemen ... dan vind ik het ene kwaad (kapen) een stuk minder erg dan het andere kwaad (schelden)
Hey maatje,wat er ook gebeurd is,ik neem je niks kwalijk.quote:
Dat is dus banwaardig.quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey maatje,wat er ook gebeurd is,ik neem je niks kwalijk.
Ik heb een tr enzo gezet en gezet maar voordat er wat aan werd gedaan kreeg ik een opmerking dat ik op moest rotten.quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |