SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKKoel en donker bewaren
Jaaaaa je bent gewoon wcht student af nuquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:29 schreef MMF93 het volgende: Het kwartje viel echt net pas: ik ben gewoon afgestudeerd
. Geen tentamen of scriptiestress meer, niet meer hele weekenden studeren en geen sociaal leven hebben, ik mag gewoon eindelijk gaan beginnen met werken en dan we kunnen straks eindelijk echt een huis kopen
. Heel bizar dit, ik heb hier zó naar toegeleefd
.
Dan ken je katten nog nietquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Kan me niet voorstellen dat dat lekker ligt eigenlijk.
Logan gaat ook altijd standaard op mijn telefoon of op de afstandsbediening liggenquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:27 schreef Arizona het volgende: [..] Nou onze kat heeft de afstandsbediening wel eens lang verborgen gehouden onder zijn slapende lijf
![]()
quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:31 schreef molloot200 het volgende:
Die titel moest er nog van komen hè Guana
Ik heb dan ook telkens bedenkstress en dan komt het er toch altijd minder leuk uit dan ik denk dat het eruit komtquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]![]()
Moest alleen snel iets bedenken, alleen 'Hof der Reflectie' vond ik niet leuk.
'Indifferent cats' is toch ook echt zo'n ding?quote:
Ja preciesquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:32 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Logan gaat ook altijd standaard op mijn telefoon of op de afstandsbediening liggen. En zet dan ook de tv uit of spoelt de serie ineens door
Ja ditquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb dan ook telkens bedenkstress en dan komt het er toch altijd minder leuk uit dan ik denk dat het eruit komt
Het Mysteriequote:Op woensdag 15 juli 2020 11:33 schreef Aoibhin het volgende:
Ik geloof dat ik hem op heb gegeten ofzo
'Schat, zet jij de TV op het darmkanaal?'quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:33 schreef Aoibhin het volgende:
Ik geloof dat ik hem op heb gegeten ofzo
Nice.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
'Schat, zet jij de TV op het darmkanaal?'
Ja of ineens over het toetsenbord lopen en bijna mijn verhaal deletenquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:32 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Logan gaat ook altijd standaard op mijn telefoon of op de afstandsbediening liggen. En zet dan ook de tv uit of spoelt de serie ineens door
Ja dat heb ik nu.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ditEn dan later krijg ik een ingeving met iets wat erop lijkt, maar toch leuker is
quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:36 schreef molloot200 het volgende:
Nou ik ben bijna rond voor jaar 2 hoor. 65 uit de 69 studiepunten nu binnen. Voor het laatste vak het tentamen net teruggekregen, een nette 7. Alleen de posteropdracht nog terugkrijgen (al verwacht ik daar geen onvoldoende voor) en dan kan ik echt vakantie gaan vieren
Die van ons ging ook regelmatig in de krantenbak zitten.quote:
Verdwaald in het Hof der Herinneringquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |