haags_kwartiertje & Dotteke tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de OP en de fipo krijg je ook gewoon een punt.
Kapen van een topic wordt niet gewaardeerd! Gewoon niet.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: Dotteke
Seizoen 27: Dotteke
Seizoen 28: HiDiHo
Seizoen 29: Dotteke
Seizoen 30: ZerokuSPOILER: Odes aan Zeroku Winnaar juni 2020 ----Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n zware stem dan
Wel een leuk nummer
quote:
Haha, en dat vind Mini-ToT grappig?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]Sinds de puberteit al!
Maar de laatste tijd wordt het wel nog weer dieper.
Misschien omdat ik de vader van Peppa Pig steeds imiteer als ik het samen met Mini-ToT kijk.
Die interesseert het geen ene neuk!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Haha, en dat vind Mini-ToT grappig?
Logisch, dan verpest je die liedjes natuurlijkquote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Die interesseert het geen ene neuk!
Zolang ik maar niet met Minidisco-liedjes mee zing!![]()
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Die interesseert het geen ene neuk!
Zolang ik maar niet met Minidisco-liedjes mee zing!![]()
Ja op normale toonhoogte kan ik gewoon echt niet zingen!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Logisch, dan verpest je die liedjes natuurlijk
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Opgeslokt worden door de zon, als die eenmaal supernova gaat!
Dat duurt nog ffquote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Opgeslokt worden door de zon, als die eenmaal supernova gaat!
Het is juli, als er één dag in de maand geen terrasweer is dan ben ik al verbaasdquote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Het is geen eens terras weer, of daar wel?
Even weer al die zuurverdiende doekoes spenderenquote:
Graadje of 25 bij jou?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is juli, als er één dag in de maand geen terrasweer is dan ben ik al verbaasd
Dan beter negerseksquote:
Nja wordt wel weer mooier weer zag ikquote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is juli, als er één dag in de maand geen terrasweer is dan ben ik al verbaasd
Welke 5te?quote:
Jep, 25.4 nu. Maximum vandaag was 27.5. Rest van de week rond de 30 maar aangezien het droge seizoen begonnen is niet zo erg meer als dat het een maand terug was gelukkig.quote:
Het wordt altijd weer eens mooier weerquote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja wordt wel weer mooier weer zag ik
DJ Jurgen.quote:
Zou doen als iemand één van de drie 21e chromosomen van haar pikt.quote:
We zouden in een muziekteam moeten zitten. Ik pre 90 en jij post 90.quote:
Niet.quote:
Nostradamusquote:
Stond hem goed.quote:
Ja aan je UI te zien ben je al een beetje aan het ontbinden.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:38 schreef aloa het volgende:
Het duurt te lang, ik sta hier al een tijdje...
Stofwisselingsziekte, dat kan ik tenminste zosnel even vinden.quote:
Mijn broertje deed soms de imitatie,iedereen lag in een deuk,hij verzon ook eigen teksten.quote:
Ik had het al gevonden maar wat bedoel je ermee?quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja aan je UI te zien ben je al een beetje aan het ontbinden.
[ afbeelding ]
quote:
Gaat wel dat nummer.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Verder wel een leuk nummer.
Alleen dat van 17 miljoen mensen...![]()
![]()
niks is onzinquote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had het al gevonden maar wat bedoel je ermee?
Maar meer ook niet.quote:
Je liet mij schrikken.quote:
Het land van... ook wel.quote:
De blauwe mannetjesquote:
Dat kan ook nog.quote:
Niet zo'n fan van die langequote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kan ook nog.
Ik bedoelde die van Lange Frans enzo.
Zit je een medisch woordenboek door te nemen?quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kan ook nog.
Ik bedoelde die van Lange Frans enzo.
Dit nummer vond ik nog wel aardig maar ik had toen wel een kuttijd.quote:
Die heb ik ooit live gezien.quote:
Je begeeft je nu op vlak en dun ijs met mij hier.quote:
Wel apart dat bepaalde muziek je kan herinneren aan bepaalde momenten in je levenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dit nummer vond ik nog wel aardig maar ik had toen wel een kuttijd.
Was dat wat?quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je begeeft je nu op vlak en dun ijs met mij hier.
Heb ik wel met meerdere leuke herinneringen of mindere. Bij dit nummer was mijn moeder net overleden.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Wel apart dat bepaalde muziek je kan herinneren aan bepaalde momenten in je leven
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zit je een medisch woordenboek door te nemen?
Paolo Conte - Max herinnert me altijd aan grijze, grauwe regenachtige zondagen bij een oom en tante!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Wel apart dat bepaalde muziek je kan herinneren aan bepaalde momenten in je leven
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb ik wel met meerdere leuke herinneringen of mindere. Bij dit nummer was mijn moeder net overleden.
Goed nr idd die bij mij ook wel herinneringen oproept.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Paolo Conte - Max herinnert me altijd aan grijze, grauwe regenachtige zondagen bij een oom en tante!
Echt, dat nummer kwam echt AL-TIJD op zulke dagen op de radio, op whatever radiostation ze toen naar aan het luisteren waren!
Blijf het wel een geweldig nummer vinden!
Nopequote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook niet de laatste opnames van Steve Irwin?
Nee, liever niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook niet de laatste opnames van Steve Irwin?
Die fase is al voorbij hier.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:01 schreef ToT het volgende:
Sow, ik heb echt een tyfushekel aan Peppa Pig!
Broekie.quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die fase is al voorbij hier.
Klopt, niemand had het door dat hij een hartstilstand had.quote:
Ah leuk. Nog een jaartje doorbikkelen en vanaf dan wordt het eigenlijk alleen maar gemakkelijker.quote:
Net als met Kees van de serie van Flodder.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, niemand had het door dat hij een hartstilstand had.
Daar gaan je punten.quote:
Ik hoop het niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zijn er weer nieuwe afleveringen?
Ach we sodeflikkeren 'm toch keihard naar de dagopvang toe!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah leuk. Nog een jaartje doorbikkelen en vanaf dan wordt het eigenlijk alleen maar gemakkelijker.
Daar heb je het al.quote:
Not the mama....quote:
Vraag aan mario, die houdt het bij.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als het goed is heeft ze twee pluspunten
Dat duurt weer uren.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vraag aan mario, die houdt het bij.
WTFtwitter:LaurieLuckritz twitterde op maandag 13-07-2020 om 15:02:55Wait for it! https://t.co/qKEEd6oxal reageer retweet
Ik had het al gehoord op vakantie van Engelse vrienden en het moest hier nog op tv komen.quote:
Lijkt mijn schoonmoeder welquote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:09 schreef aloa het volgende:
WTFtwitter:LaurieLuckritz twitterde op maandag 13-07-2020 om 15:02:55Wait for it! https://t.co/qKEEd6oxal reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:09 schreef aloa het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die ruikt ook naar vis?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lijkt mijn schoonmoeder wel
Oeps sorryquote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik gunde mrsL een puntje maar jullie moesten het weer verpesten. Nu ben ik boos.
Is lief, maar heb al best veelquote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik gunde mrsL een puntje maar jullie moesten het weer verpesten. Nu ben ik boos.
Jij niet, jij bent ook lief.quote:
Die hoeft geen punt; die staat precies boven mij!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Kan jij aub even komen?quote:
@Geerdquote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Kan jij aub even komen?
Dat klinkt best wel fout.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Kan jij aub even komen?
😁😁😁😁👍quote:
🙄🙄🙄quote:
Schatjequote:
Doe ik welquote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
nou wilde alleen vragen of je aub mijn voetjes wilde komen masseren🙄
thanks darlingquote:
Ohw, ik kon wel goed masseren.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
nou wilde alleen vragen of je aub mijn voetjes wilde komen masseren🙄
held ik draag vannacht het mooie setje die ik van jou hebt gehadquote:
ho ho ik had het zwaar moest winkelenquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
held ik draag vannacht het mooie setje die ik van jou hebt gehad![]()
![]()
Ik ben boos op je. Je zit met mij te flirten en je wil Haags.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ho ho ik had het zwaar moest winkelen
zit nu onder de tafel te rillenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben boos op je. Je zit met mij te flirten en je wil Haags.
![]()
Pics?!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
held ik draag vannacht het mooie setje die ik van jou hebt gehad![]()
![]()
Ik ben nu echt verdrietig.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zit nu onder de tafel te rillen![]()
![]()
ik ookquote:
Batterijen er ff uit halen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zit nu onder de tafel te rillen![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
IMG]https://www.mupload.nl/img/g1f5sl1787c4.jpg[/IMG]
@:FreschFruit
Die lamlul heet @FreshFruitquote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
IMG]https://www.mupload.nl/img/g1f5sl1787c4.jpg[/IMG]
Noem jij FreshFruit een lamlul?quote:
Is dat een zomerjas?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
https://www.mupload.nl/img/g1f5sl1787c4.jpg
Ja. Wil jij een klap op je muil van @Zeroku ?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Noem jij FreshFruit een lamlul?
Of heeft-ie inmiddels blauwe tabletjes?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Yo schwansie, hoe is het leven?quote:
Leuke jasquote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
https://www.mupload.nl/img/g1f5sl1787c4.jpg
@:FreshFruit
jaquote:
Zo is dat.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
@:poezeligding is mijn poezeligdinnetje
ja had tig jassen geprobeerd deze werd hetquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
@:poezeligding is mijn poezeligdinnetje
PUNTquote:
hey waarom krijg ik nu klappen?quote:
Je bent helemaal van slag Rambo.quote:
Gelukkig toch nog een gevondenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja had tig jassen geprobeerd deze werd het
quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
prec vind lastig zomerjasquote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gelukkig toch nog een gevonden
Soms ook lastig een te vinden, of je ziet een leuke maar valt dan toch tegen etc
Waarvoor?quote:
?quote:
Zin om haags verrot te schelden.quote:
Dat zou betekenen dat ik dit kutforum serieus neem.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Zeroblauw past bij jou.
Waarom is Zer nog geen mod?
Oei.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat ik dit kutforum serieus neem.
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat ik dit kutforum serieus neem.
Gaat zn gangetje. Mensen roepen van alles menen er geen kut van. Dat soort dingen.quote:
Heb ik al eens voor je gedaan.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zin om haags verrot te schelden.
Mij niet gezien dus.quote:
waarom moet ik klappen krijgen aloa vertel?quote:
Ik ook welquote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb ik al eens voor je gedaan.
Haagsquote:
Mijn interesse in zake dezeN (volgens mijn Leids studentje is dat een versteende uitspraak) is wél oprecht.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:32 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Gaat zn gangetje. Mensen roepen van alles menen er geen kut van. Dat soort dingen.
Je zit in onzin.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
waarom moet ik klappen krijgen aloa vertel?
Verstandig man.quote:
HAAAAAAAAAGS OUWE VIEZE VERVELENDE ...quote:
Wist je toch al.quote:
Motherfocker burn...quote:
waar blijft mijn excuus voor die rake klappenquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
waar blijft mijn excuus voor die rake klappen![]()
![]()
Ik vrees dat alles op zeer korte termijn helemaal naar de klote gaat. Behoorlijk zwartgallig I know, maar ik weet ook niet meer wat ik er mee aanmoet.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mijn interesse in zake dezeN (volgens mijn Leids studentje is dat een versteende uitspraak) is wél oprecht.
Ik doe alsof ik niet alles weet.quote:
quote:
Wat versta je onder 'alles'?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:35 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Ik vrees dat alles op zeer korte termijn helemaal naar de klote gaat. Behoorlijk zwartgallig I know, maar ik weet ook niet meer wat ik er mee aanmoet.
Om het een beetje spannend te houden. Ik snap je.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik doe alsof ik niet alles weet.
tja drugs maakt meer kapot als je lief isquote:
Sterke strategie.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik doe alsof ik niet alles weet.
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Om het een beetje spannend te houden. Ik snap je.
[ afbeelding ]
Pfoe. Die tenor is wel een aanwinst hoorquote:
Dat gaan we niet in één avond veranderen. Maar ook jouw leven komt in en op orde, al lijkt het nu onmogelijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:37 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Alles waar ik mee te maken heb. Mijn leven.
Blauw keeltje ...quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Pfoe. Die tenor is wel een aanwinst hoor
Soms wel, soms niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Pfoe. Die tenor is wel een aanwinst hoor
Jij bent meer van de glittergifjes?quote:
Soms niet en soms niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij bent meer van de glittergifjes?
Owkee.quote:
???quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAGS OUWE VIEZE VERVELENDE ...
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Blauw keeltje ...
Ja lieverd, we kunnen weer even vooruit.
Had ik ff zin an.quote:
Nog nooit zo weinig motivatie gehad voor wat dan ook....quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat gaan we niet in één avond veranderen. Maar ook jouw leven komt in en op orde, al lijkt het nu onmogelijk.
Heyyyquote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:43 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Nog nooit zo weinig motivatie gehad voor wat dan ook....
Eerst aan mij vragen de volgende keer.quote:
Princwssa.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |