quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zit je een medisch woordenboek door te nemen?
Paolo Conte - Max herinnert me altijd aan grijze, grauwe regenachtige zondagen bij een oom en tante!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Wel apart dat bepaalde muziek je kan herinneren aan bepaalde momenten in je leven
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb ik wel met meerdere leuke herinneringen of mindere. Bij dit nummer was mijn moeder net overleden.
Goed nr idd die bij mij ook wel herinneringen oproept.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Paolo Conte - Max herinnert me altijd aan grijze, grauwe regenachtige zondagen bij een oom en tante!
Echt, dat nummer kwam echt AL-TIJD op zulke dagen op de radio, op whatever radiostation ze toen naar aan het luisteren waren!
Blijf het wel een geweldig nummer vinden!
Zoontjequote:
Nopequote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook niet de laatste opnames van Steve Irwin?
Nee, liever niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook niet de laatste opnames van Steve Irwin?
Die fase is al voorbij hier.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:01 schreef ToT het volgende:
Sow, ik heb echt een tyfushekel aan Peppa Pig!
Broekie.quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die fase is al voorbij hier.
Klopt, niemand had het door dat hij een hartstilstand had.quote:
Ah leuk. Nog een jaartje doorbikkelen en vanaf dan wordt het eigenlijk alleen maar gemakkelijker.quote:
Net als met Kees van de serie van Flodder.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, niemand had het door dat hij een hartstilstand had.
Daar gaan je punten.quote:
Welke puntenquote:
quote:
Ik hoop het niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zijn er weer nieuwe afleveringen?
Au!quote:
Ach we sodeflikkeren 'm toch keihard naar de dagopvang toe!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah leuk. Nog een jaartje doorbikkelen en vanaf dan wordt het eigenlijk alleen maar gemakkelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |