Batterijen er ff uit halen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zit nu onder de tafel te rillen![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
IMG]https://www.mupload.nl/img/g1f5sl1787c4.jpg[/IMG]
@:FreschFruit
Die lamlul heet @FreshFruitquote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
IMG]https://www.mupload.nl/img/g1f5sl1787c4.jpg[/IMG]
Noem jij FreshFruit een lamlul?quote:
Is dat een zomerjas?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
https://www.mupload.nl/img/g1f5sl1787c4.jpg
Ja. Wil jij een klap op je muil van @Zeroku ?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Noem jij FreshFruit een lamlul?
Of heeft-ie inmiddels blauwe tabletjes?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Yo schwansie, hoe is het leven?quote:
Leuke jasquote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
https://www.mupload.nl/img/g1f5sl1787c4.jpg
@:FreshFruit
jaquote:
Zo is dat.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
@:poezeligding is mijn poezeligdinnetje
ja had tig jassen geprobeerd deze werd hetquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
@:poezeligding is mijn poezeligdinnetje
PUNTquote:
hey waarom krijg ik nu klappen?quote:
Je bent helemaal van slag Rambo.quote:
Gelukkig toch nog een gevondenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja had tig jassen geprobeerd deze werd het
quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
prec vind lastig zomerjasquote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gelukkig toch nog een gevonden
Soms ook lastig een te vinden, of je ziet een leuke maar valt dan toch tegen etc
Waarvoor?quote:
?quote:
Zin om haags verrot te schelden.quote:
Dat zou betekenen dat ik dit kutforum serieus neem.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Zeroblauw past bij jou.
Waarom is Zer nog geen mod?
Oei.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat ik dit kutforum serieus neem.
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat ik dit kutforum serieus neem.
Gaat zn gangetje. Mensen roepen van alles menen er geen kut van. Dat soort dingen.quote:
Heb ik al eens voor je gedaan.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zin om haags verrot te schelden.
Mij niet gezien dus.quote:
waarom moet ik klappen krijgen aloa vertel?quote:
Ik ook welquote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb ik al eens voor je gedaan.
Haagsquote:
Mijn interesse in zake dezeN (volgens mijn Leids studentje is dat een versteende uitspraak) is wél oprecht.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:32 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Gaat zn gangetje. Mensen roepen van alles menen er geen kut van. Dat soort dingen.
Je zit in onzin.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
waarom moet ik klappen krijgen aloa vertel?
Verstandig man.quote:
HAAAAAAAAAGS OUWE VIEZE VERVELENDE ...quote:
Wist je toch al.quote:
Motherfocker burn...quote:
waar blijft mijn excuus voor die rake klappenquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
waar blijft mijn excuus voor die rake klappen![]()
![]()
Ik vrees dat alles op zeer korte termijn helemaal naar de klote gaat. Behoorlijk zwartgallig I know, maar ik weet ook niet meer wat ik er mee aanmoet.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mijn interesse in zake dezeN (volgens mijn Leids studentje is dat een versteende uitspraak) is wél oprecht.
Ik doe alsof ik niet alles weet.quote:
quote:
Wat versta je onder 'alles'?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:35 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Ik vrees dat alles op zeer korte termijn helemaal naar de klote gaat. Behoorlijk zwartgallig I know, maar ik weet ook niet meer wat ik er mee aanmoet.
Om het een beetje spannend te houden. Ik snap je.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik doe alsof ik niet alles weet.
tja drugs maakt meer kapot als je lief isquote:
Sterke strategie.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik doe alsof ik niet alles weet.
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Om het een beetje spannend te houden. Ik snap je.
[ afbeelding ]
Pfoe. Die tenor is wel een aanwinst hoorquote:
Dat gaan we niet in één avond veranderen. Maar ook jouw leven komt in en op orde, al lijkt het nu onmogelijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:37 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Alles waar ik mee te maken heb. Mijn leven.
Blauw keeltje ...quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Pfoe. Die tenor is wel een aanwinst hoor
Soms wel, soms niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Pfoe. Die tenor is wel een aanwinst hoor
Jij bent meer van de glittergifjes?quote:
Soms niet en soms niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij bent meer van de glittergifjes?
Owkee.quote:
???quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAGS OUWE VIEZE VERVELENDE ...
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Blauw keeltje ...
Ja lieverd, we kunnen weer even vooruit.
Had ik ff zin an.quote:
Nog nooit zo weinig motivatie gehad voor wat dan ook....quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat gaan we niet in één avond veranderen. Maar ook jouw leven komt in en op orde, al lijkt het nu onmogelijk.
Heyyyquote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:43 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Nog nooit zo weinig motivatie gehad voor wat dan ook....
Eerst aan mij vragen de volgende keer.quote:
Princwssa.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |