SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
quote:Vol goede moed en met karrenvrachten aan verwachtingen liep ik op een snikhete middag door straten met namen als Hof der Reflectie en met pijn in het hart moet ik zeggen: het viel me allemaal niet mee.
quote:Misschien kwam die weerzin ook wel, omdat ik deze zogeheten Gesloten Stad dan door Het Hof der Gedachten moest betreden. Op de een of andere manier word ik ietwat onpasselijk van dergelijke namen die het resultaat lijken van een avondje stevig blowen door een stelletje overjarige antroposofen.
Ah zo zie je die wijk wel echt goed. Wel veel afwisseling. In mijn dorp wordt er een nieuwe wijk gebouwd waarvan de straten wel verdacht veel lijken op twee andere straten, een stuk of 5 jaar geleden gebouwd. Daar kan je wel echt zien dat ze nieuwe dingen proberen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:48 schreef Guanabana het volgende:
Artikel + filmpje erover!
Iets te negatief naar mijn smaak, want er zijn echt leuke stukjes, maar toch:
De glans is eraf in de moeder aller Vinex-wijken
Fijn!quote:
Lekker! Maar moet je wel werken in het weekend dan?quote:
Nee, dus eigenlijk 5 dagenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Lekker! Maar moet je wel werken in het weekend dan?
Lekkahquote:
Leuk vooruitzicht. Hopelijk werkt het weer een beetje mee. Waar ergens aan de kust?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:25 schreef Momo het volgende:
Morgen met mijn ouders naar de kust een dagje voor mijn verjaardag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |