abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 15 juli 2020 @ 12:20:19 #151
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_194098513
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juli 2020 12:18 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Aha. Ok. Bosonaro (en uiteraard ook de gemene Orange Man)
MIEMIEMIEMIE MENSEN ZIJN HEEL GEMEEN EN HEBBEN KRITIEK OP TRUMP :'( !!!!!111

:z
quote:
zijn de echte boosdoeners en de reden dat het allemaal veel erger is en dan verzin je gewoon zelf cijfers. :')
Ik verzin geen cijfers. Ik leg uit waarom ik bepaalde cijfers met een korreltje zout neem, en op die argumentatie heb jij niet inhoudelijk gereageerd.
quote:
Het heeft geen nut met jullie. Ik toon keer op keer middels officiële cijfers en met bronnen dingen aan, jullie roeptoeteren maar door in paniek.
Ratio en argumenten paniek noemen. Ja, jij komt er wel.
quote:
Veel plezier met bang zijn. En blijf binnen en ver weg van die enge besmettelijke mensen he! :W
Toedels :W .
Huilen dan.
  woensdag 15 juli 2020 @ 19:22:36 #152
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194104220
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 09:53 schreef controlaltdelete het volgende:
2. De veilige afstand wordt vastgesteld bij algemene maatregel van bestuur, gehoord het RIVM. De voordracht voor de algemene maatregel van bestuur wordt niet eerder gedaan dan een week nadat het ontwerp aan beide Kamers van de Staten-Generaal is overgelegd.
3. De veilige afstand geldt niet:
a. tussen personen die op hetzelfde adres woonachtig zijn;

Maw als jij met je one night stand in je nest ligt ben je strafbaar.
Dus als de wet er door heen is! Kan half Nederland op een boete rekenen even ruwe schatting hoor.
Alles moet dan op de bon!
Als ik agent was geweest had ik alvast extra boekjes aangeschaft want ik zou iedereen op de bon gaan slingeren.
Oh BTW de app is toch ook al verplicht hé!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_194104991
Even een ordinaire linkdump:

https://banned.video/watch?id=5f0baab6677a7f01e91f0661

"Must See Facts That Destroy The COVID-19 Hoax And It's Evil Agenda"

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2020 20:27:29 ]
  donderdag 16 juli 2020 @ 11:08:34 #154
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194111067
Kwam dit stukje tegen op fb.

✅ Het virus verspreidt zich niet in vliegtuigen waar 500 mensen tegen elkaar geperst zitten, maar in de buitenlucht moet je anderhalve meter afstand houden.

✅ Het virus is niet besmettelijk in de AH, Aldi, Lidl, Gamma en de Ikea maar wél in de bibliotheek, musea, restaurants, bioscopen en theaters.

✅ Het virus verspreidt zich niet in ruimtes waar 30 mensen mogen samenkomen maar wél in de buitenlucht bij meer dan 3 personen.

✅ Het virus is niet besmettelijk via Fastfood, snackbar of ijssalon maar wél via het eten van restaurant kwaliteit.

✅ Het virus verspreidt zich wel in touringcars, maar niet meer wanneer deze ingezet worden door de NS.

✅ Je raakt niet besmet wanneer je binnen een grote familie leeft, maar wél wanneer je in een studentenwoning woont waarbij je badkamer, toilet en keuken deelt.

✅ Kinderen zijn relatief immuun voor het virus maar moeten wel de hele dag hun handen desinfecteren op school ('Tot je handen stuk zijn' Mark Rutte).

✅ Tot 60 jaar zijn er bijna geen mensen overleden aan Corona maar je moet wél zoveel mogelijk thuis blijven als je jonger bent dan 60+.

✅ Het virus is overdraagbaar via vrijwel alle materialen maar niét via pakketpost van bijvoorbeeld POSTNL of Zalando.

✅ Het virus is overdraagbaar binnen een afstand van 1,5 meter maar niet vanaf 1,6 meter, ondanks dat een hoest of nies een wolk maakt die 8 meter ver reikt (MIT).

✅ Thuis zitten en zelf-isolatie verlaagt je weerstand en maakt je voor alle besmettingen kwetsbaarder, maar dat is niet erg, want dat verhoogt de vraag om vaccins.

✅ De Covid-test reageert ook met een positieve uitslag als je gewoon verkouden bent of als je een jaar geleden een griepvaccin hebt genomen, maar dat is niet erg, want dan kan er weer een nieuw geval worden gemeld in alle media.

✅ Huiselijk geweld, (buren)ruzies en depressie zijn aanzienlijk gestegen sinds Corona maar gelukkig zijn er niet meer mensen besmet geraakt met het virus.

✅ Elk jaar ontvangen miljoenen mensen het griepvaccin en krijgen alsnog de griep, maar gelukkig wordt dat bij het COVID-19 vaccin heel anders.

✅ Het Mexicaanse griepvaccin moest worden weggegooid (kosten 144 miljoen) maar dat is niet nodig als we dit vaccin verplichten.

✅ Sportscholen zijn een broeiplaats voor het virus omdat je je immuunsysteem verhoogt, gelukkig is dat bij buiten sporten niet het geval

✅ Het virus verspreidt zich makkelijk via sanitaire voorzieningen bij strand of recreatieplassen maar gelukkig niet wanneer iedereen zijn behoefte in het water doet

✅ Veel ouderen sterven nu aan eenzaamheid en slechte verzorging maar gelukkig niet aan het Corona virus

✅ Zwangeren zijn geen risicogroep maar krijgen alleen de hoognodige echo’s

✅ Je mag wel weer naar het binnenzwembad maar geen gebruik maken van de sanitaire voorzieningen, alleen in de douche en op het toilet is het virus besmettelijk

✅ Het dragen van mondkapjes is niet bewezen effectief maar is wel verplicht binnen het openbare vervoer ondanks de 1,5 meter afstand

✅ Een mondkapje is verplicht in het openbaar vervoer, maar het mag niet van goede kwaliteit zijn.

✅ Een virus is enkel besmettelijk via lichaamssappen (met name speeksel en snot) en dus kun je beter niemand z’n kleren aanraken of knuffelen

✅ Duizenden ondernemers zijn failliet gegaan maar gelukkig zijn ze niet gestorven aan het Corona virus

✅ Doden door honger, uitgestelde behandelingen voor dringend zieken en toegenomen psychiatrische klachten en huiselijk geweld zijn minstens een factor 10 van wie we verliezen aan Corona, maar politiek is dit een zeer aantrekkelijk beleid.

MENSEN WAKKER WORDEN.... DICTATUUR!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_194111114
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 11:59 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Was zonder ook gebeurd. Misschien ietsje minder.

Oh en he: wist je dat we dit jaar amper griepdoden hebben? Ieder jaar duizenden doden en nu POEF verdwenen _O-
:D :D :D

Mooiste post van dit hele topic.
  donderdag 16 juli 2020 @ 11:17:15 #156
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_194111161
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 11:08 schreef theguyver het volgende:
Kwam dit stukje tegen op fb.

✅ Het virus verspreidt zich niet in vliegtuigen waar 500 mensen tegen elkaar geperst zitten, maar in de buitenlucht moet je anderhalve meter afstand houden.

✅ Het virus is niet besmettelijk in de AH, Aldi, Lidl, Gamma en de Ikea maar wél in de bibliotheek, musea, restaurants, bioscopen en theaters.

✅ Het virus verspreidt zich niet in ruimtes waar 30 mensen mogen samenkomen maar wél in de buitenlucht bij meer dan 3 personen.

✅ Het virus is niet besmettelijk via Fastfood, snackbar of ijssalon maar wél via het eten van restaurant kwaliteit.

✅ Het virus verspreidt zich wel in touringcars, maar niet meer wanneer deze ingezet worden door de NS.

✅ Je raakt niet besmet wanneer je binnen een grote familie leeft, maar wél wanneer je in een studentenwoning woont waarbij je badkamer, toilet en keuken deelt.

✅ Kinderen zijn relatief immuun voor het virus maar moeten wel de hele dag hun handen desinfecteren op school ('Tot je handen stuk zijn' Mark Rutte).

✅ Tot 60 jaar zijn er bijna geen mensen overleden aan Corona maar je moet wél zoveel mogelijk thuis blijven als je jonger bent dan 60+.

✅ Het virus is overdraagbaar via vrijwel alle materialen maar niét via pakketpost van bijvoorbeeld POSTNL of Zalando.

✅ Het virus is overdraagbaar binnen een afstand van 1,5 meter maar niet vanaf 1,6 meter, ondanks dat een hoest of nies een wolk maakt die 8 meter ver reikt (MIT).

✅ Thuis zitten en zelf-isolatie verlaagt je weerstand en maakt je voor alle besmettingen kwetsbaarder, maar dat is niet erg, want dat verhoogt de vraag om vaccins.

✅ De Covid-test reageert ook met een positieve uitslag als je gewoon verkouden bent of als je een jaar geleden een griepvaccin hebt genomen, maar dat is niet erg, want dan kan er weer een nieuw geval worden gemeld in alle media.

✅ Huiselijk geweld, (buren)ruzies en depressie zijn aanzienlijk gestegen sinds Corona maar gelukkig zijn er niet meer mensen besmet geraakt met het virus.

✅ Elk jaar ontvangen miljoenen mensen het griepvaccin en krijgen alsnog de griep, maar gelukkig wordt dat bij het COVID-19 vaccin heel anders.

✅ Het Mexicaanse griepvaccin moest worden weggegooid (kosten 144 miljoen) maar dat is niet nodig als we dit vaccin verplichten.

✅ Sportscholen zijn een broeiplaats voor het virus omdat je je immuunsysteem verhoogt, gelukkig is dat bij buiten sporten niet het geval

✅ Het virus verspreidt zich makkelijk via sanitaire voorzieningen bij strand of recreatieplassen maar gelukkig niet wanneer iedereen zijn behoefte in het water doet

✅ Veel ouderen sterven nu aan eenzaamheid en slechte verzorging maar gelukkig niet aan het Corona virus

✅ Zwangeren zijn geen risicogroep maar krijgen alleen de hoognodige echo’s

✅ Je mag wel weer naar het binnenzwembad maar geen gebruik maken van de sanitaire voorzieningen, alleen in de douche en op het toilet is het virus besmettelijk

✅ Het dragen van mondkapjes is niet bewezen effectief maar is wel verplicht binnen het openbare vervoer ondanks de 1,5 meter afstand

✅ Een mondkapje is verplicht in het openbaar vervoer, maar het mag niet van goede kwaliteit zijn.

✅ Een virus is enkel besmettelijk via lichaamssappen (met name speeksel en snot) en dus kun je beter niemand z’n kleren aanraken of knuffelen

✅ Duizenden ondernemers zijn failliet gegaan maar gelukkig zijn ze niet gestorven aan het Corona virus

✅ Doden door honger, uitgestelde behandelingen voor dringend zieken en toegenomen psychiatrische klachten en huiselijk geweld zijn minstens een factor 10 van wie we verliezen aan Corona, maar politiek is dit een zeer aantrekkelijk beleid.

MENSEN WAKKER WORDEN.... DICTATUUR!
Sodeju _O-
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_194112983
Niets aan het handje jongens. Tjonge zeikerd, je mag alleen niet dronken op een festival lopen en 1,5 meter nou nou poe poe.

Ondertussen:

quote:
In Nederland houdt het coronavirus zich gedeisd, maar de crisis woedt voort. Juist nu maken tal van bedrijven zich op voor reorganisaties. In sommige branches wordt gevreesd voor ’een ongekende vloedgolf aan ontslagen’. Is omscholing van ontslagen horeca-, winkel- en cateringpersoneel de oplossing? „Dit worden spannende maanden.” ’Mensen denken nu: het is mooi weer, het virus houdt zich gedeisd, waarom dan nu ineens al die ontslagen?”, zegt arbeidseconoom Ton Wilthagen. „Maar wat nu gebeurt, is dat bedrijven en sectoren die geen perspectief zien op de langere termijn gaan ingrijpen. Je ziet dat in de catering, bij KLM, in de horeca, de detailhandel.” Snijden in kosten ABN Amro-econoom Nora Neuteboom constateert dat ook: „In onze ramingen gaan wij uit van een snel stijgende werkloosheid en nu zie je dus die ontslaggolven op gang komen. Bedrijven bereiden hun jaarplannen voor en berekenen wat hun toekomstige inkomstenstroom zal zijn en komen tot de conclusie dat ze in de kosten moeten snijden. Dit kan geen verrassing zijn, al is het geen positief vooruitzicht.” De laatste tijd regent het aankondigingen van reorganisaties: KLM, NS, La Place, cateringbedrijf Sodexo, staalconcern Tata, poppodium Paradiso, de Rai. Sommige bedrijven schrappen wel een kwart van de banen. Dat gaat met tientallen, honderden en soms duizenden tegelijk. En dan halen de kleinere bedrijven in nood vaak niet eens het nieuws. „Veel bedrijven liggen nu nog aan het infuus van de noodsteun van de overheid”, stelt Wilthagen. „Naarmate die straks wordt afgebouwd, zullen veel meer bedrijven met reorganisaties en ontslagen volgen.” Bij de bedrijven die nu steun krijgen, werken ruim 3 miljoen werknemers. Op een beroepsbevolking van 9 miljoen mensen is dat ongekend veel.
https://www.telegraaf.nl/(...)6uLN6WH7CgxpRbaf9jVM
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  donderdag 16 juli 2020 @ 14:00:43 #158
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_194113292
Joh, niemand vindt dit leuk. Wat stel je voor? Doen alsof er niks aan de hand is? Kijk hoe goed dat in Brazilië uitgepakt heeft. Of in (sommige staten in de) de VS.
Huilen dan.
pi_194113319
quote:
7s.gif Op donderdag 16 juli 2020 14:00 schreef Isdatzo het volgende:
Joh, niemand vindt dit leuk. Wat stel je voor? Doen alsof er niks aan de hand is? Kijk hoe goed dat in Brazilië uitgepakt heeft. Of in (sommige staten in de) de VS.
Neem een voorbeeld aan Turkmenistan, daar zijn 0 doden. :D
  donderdag 16 juli 2020 @ 14:04:45 #160
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_194113333
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 14:03 schreef illusions het volgende:

[..]

Neem een voorbeeld aan Turkmenistan, daar zijn 0 doden. :D
Officiële cijfers dus dat moet kloppen heb ik hier gister geleerd _O_ . En ik maar denken dat ik in BNW zat :? .
Huilen dan.
  donderdag 16 juli 2020 @ 14:18:10 #161
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194113480
quote:
7s.gif Op woensdag 15 juli 2020 12:20 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

MIEMIEMIEMIE MENSEN ZIJN HEEL GEMEEN EN HEBBEN KRITIEK OP TRUMP :'( !!!!!111
Dat hoeft helemaal niet joh!
kijk naar zijn twitter of een speech en :') :') :') :') :') :D _O_ _O- :W :|W -O-
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 16 juli 2020 @ 14:21:19 #162
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194113535
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 11:17 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Sodeju _O-
Wou er al bijna tegen in gaan..

Maar toe besefte ik dat hij ooit had geschreven, NOOIT MEER VLEES PRODUCTEN IN HUIS!!!

En na mijn reactie wat eet je kat dan?, heeft hij me 2 jaar niet meer gesproken!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_194113582
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 14:18 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat hoeft helemaal niet joh!
kijk naar zijn twitter of een speech en :') :') :') :') :') :D _O_ _O- :W :|W -O-
Ik zie alleen het verband niet echt ertussen. Zeker niet omdat bv een Conte vele malen meer doden in z'n land had. Maar daar hoor je de Bolsenaro/Trump-geobsedeerden nooit over :')
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194113591
quote:
7s.gif Op donderdag 16 juli 2020 14:00 schreef Isdatzo het volgende:
Joh, niemand vindt dit leuk. Wat stel je voor? Doen alsof er niks aan de hand is? Kijk hoe goed dat in Brazilië uitgepakt heeft. Of in (sommige staten in de) de VS.
Oh hebben we hem weer. BrAziLiE doet het ZOOOO erg.
Italië, Spanje, UK etc hebben het veel slechter gedaan. Hoor je mensen zoals jij nooit over. Met je tunnelvisie.

Verder zal de economische klap van al deze paniekshit wereldwijd een veelvoud aan doden en ellende veroorzaken dat het milde virus ooit had kunnen doen.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194113599
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juli 2020 14:04 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Officiële cijfers dus dat moet kloppen heb ik hier gister geleerd _O_ . En ik maar denken dat ik in BNW zat :? .
Gewoon zelf cijfers verzinnen als ze je niet aanstaan _O_
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194113658
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 14:24 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Gewoon zelf cijfers verzinnen als ze je niet aanstaan _O_
Doe je dat wel vaker? :P
pi_194113671
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 14:24 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Oh hebben we hem weer. BrAziLiE doet het ZOOOO erg.
Italië, Spanje, UK etc hebben het veel slechter gedaan. Hoor je mensen zoals jij nooit over. Met je tunnelvisie.

Verder zal de economische klap van al deze paniekshit wereldwijd een veelvoud aan doden en ellende veroorzaken dat het milde virus ooit had kunnen doen.
Kijk eens aan, zowel econoom als viroloog. ^O^
  donderdag 16 juli 2020 @ 14:39:23 #168
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194113839
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 14:23 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ik zie alleen het verband niet echt ertussen. Zeker niet omdat bv een Conte vele malen meer doden in z'n land had. Maar daar hoor je de Bolsenaro/Trump-geobsedeerden nooit over :')
Het probleem van Trump is dat hij anderen op de flikker geeft behalve zichzelf.

Voorbeeldje
Eerst paar keer de WHO (waarschuwingen voor corona) wegwuiven en zelf niks doen, En daarna de financiering van de WHO stopzetten omdat hij zegt dat de WHO geen waarschuwing heeft gegeven.

Dat is een van zijn tig acties van de afgelopen maanden, en zullen we maar niet hebben over allerlei andere debiele acties van een president notabene.

Kom dat is gewoon hilarisch en het land gaat m waarschijnlijk ook nog eens voor een 2e termijn kiezen.. :D _O- _O- _O-
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 16 juli 2020 @ 14:50:04 #169
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_194113985
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 14:24 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Gewoon zelf cijfers verzinnen als ze je niet aanstaan _O_
Kan jij even laten zien waar ik cijfers verzonnen heb? Bij voorbaat dank.
Huilen dan.
  donderdag 16 juli 2020 @ 14:51:06 #170
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_194113998
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 14:24 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Oh hebben we hem weer. BrAziLiE doet het ZOOOO erg.
Italië, Spanje, UK etc hebben het veel slechter gedaan. Hoor je mensen zoals jij nooit over. Met je tunnelvisie.
Klopt. Zeker het VK heeft het dramatisch aangepakt. Nog meer argumenten om de boel niet zomaar op z'n beloop te laten hè. Met de notie dat in Brazilië de situatie nog niet op z'n retour is hè.
quote:
Verder zal de economische klap van al deze paniekshit wereldwijd een veelvoud aan doden en ellende veroorzaken dat het milde virus ooit had kunnen doen.
Deze uitspraak kan je vast van gewicht voorzien?
Huilen dan.
pi_194115072
Noem je alleen de VK natuurlijk omdat je Johnson in dezelfde categorie schaart.

Dat Conte en Sanchez het veel slechter gedaan hebben, dat boeit dan niet.

Oh enne: https://nos.nl/artikel/23(...)te-slachtoffers.html
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194115106
quote:
7s.gif Op donderdag 16 juli 2020 14:50 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Kan jij even laten zien waar ik cijfers verzonnen heb? Bij voorbaat dank.
Jij gelooft de cijfers van Brazilie die de lage mortaliteit laten zien (zelfde percentage als bij ons rara hoe kan dat...) en dus verzin je zelf maar dat het veel hoger moet zijn.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194119700
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 16:07 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Jij gelooft de cijfers van Brazilie die de lage mortaliteit laten zien (zelfde percentage als bij ons rara hoe kan dat...) en dus verzin je zelf maar dat het veel hoger moet zijn.
Jij denkt dat dat niet zo is? :P Ze hebben immers overal een hoog welvaartsniveau daar enzo. 8)7
  donderdag 16 juli 2020 @ 21:06:03 #174
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_194119809
Och, ik heb hem (in post 147) uitgelegd waarom ik denk dat die cijfers niet het juiste beeld schetsen, en daar heeft hij niet op gereageerd (behoudens wat gehuil). Dat weerhoudt hem er verder niet vqn om mij te verwijten dat ik cijfers verzin :') .
Huilen dan.
pi_194120017
quote:
7s.gif Op donderdag 16 juli 2020 21:06 schreef Isdatzo het volgende:
Och, ik heb hem (in post 147) uitgelegd waarom ik denk dat die cijfers niet het juiste beeld schetsen, en daar heeft hij niet op gereageerd (behoudens wat gehuil). Dat weerhoudt hem er verder niet vqn om mij te verwijten dat ik cijfers verzin :') .
Hij verdraait wel vaker dingen, een paar pagina's terug kwam de politie je scharrel nog uit bed trekken als ze niet stond ingeschreven. :P
  donderdag 16 juli 2020 @ 23:43:34 #176
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194122314
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 21:17 schreef illusions het volgende:

[..]

Hij verdraait wel vaker dingen, een paar pagina's terug kwam de politie je scharrel nog uit bed trekken als ze niet stond ingeschreven. :P
Misschien klein detail krijgen beide een boete of alleen de scharrel.
En werkt dat met terug werkende kracht?
Want dan gaat de Popo het nog druk krijgen bij mij!😛
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_194124324
quote:
7s.gif Op donderdag 16 juli 2020 21:06 schreef Isdatzo het volgende:
Och, ik heb hem (in post 147) uitgelegd waarom ik denk dat die cijfers niet het juiste beeld schetsen, en daar heeft hij niet op gereageerd (behoudens wat gehuil). Dat weerhoudt hem er verder niet vqn om mij te verwijten dat ik cijfers verzin :') .
Dat zeg ik. Jij gelooft de officiële cijfers niet dus verzin je zelf maar dat ze veel hoger zijn. Puur gebaseerd op een politieke afkeur.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194124879
Wel het HEILIGE RIVM volgen hoor. Want anders ben je een domme Tokkie... :')

https://nos.nl/nieuwsuur/(...)appelijke-basis.html

quote:
Samen met branchevereniging ActiZ stelde het RIVM dat mondmaskers potentieel "gevaarlijk" konden zijn, omdat het veronachtzaming van andere hygiënemaatregelen zou veroorzaken. Verkeerd gebruik van de maskers, door er bijvoorbeeld aan te "friemelen", kon het besmettingsrisico juist vergroten. Maar daar blijkt geen concreet wetenschappelijke onderzoek over te bestaan. Volgens het RIVM zou er wel "internationale consensus" over zijn.

Van Dissel baseerde zich op eigen ervaringen
Jaap van Dissel van het RIVM wees in april in de Tweede Kamer op het risico van "schijnveiligheid", maar baseerde zich daarbij op zijn "persoonlijke ervaring" met het langdurig dragen van mondmaskers en zijn "observaties in de dagelijkse praktijk".

Het RIVM kan desgevraagd ook geen onderzoek noemen waaruit blijkt dat het veilig is om zonder mondmasker korte tijd dicht bij een hoestende coronapatiënt te komen. Voor het argument dat bij anderhalve meter afstand geen mondmasker nodig is, verwijst het instituut naar "algemene principes uit de infectieziektebestrijding".

De recente coronarichtlijnen wijken af van eerdere Nederlandse richtlijnen over infectiepreventie in de verpleeg- en thuiszorg. Christina Vandenbroucke-Grauls, die jarenlang de Werkgroep Infectiepreventie (WIP) leidde die deze richtlijnen opstelde, zegt tegen Nieuwsuur dat zij het advies om bij "enkele minuten" geen mondmasker te dragen in de nabijheid van een coronapatiënt, niet herkent. Ook landen als België en Duitsland hanteren de uitzonderingen die Nederland maakte niet.

De schaarste was bepalend
Zorgkoepels vroegen afgelopen tijd regelmatig naar wetenschappelijke onderbouwing, maar kregen geen bevredigend antwoord. Zij vermoeden dat de richtlijnen zo zijn opgesteld omdat er schaarste was aan beschermingsmiddelen.

Eerdere uitlatingen van het kabinet leken daar ook op te wijzen. Zo zei minister Hugo de Jonge in maart nog dat er "gegeven de krapte" door het RIVM een "vrij stringente richtlijn" was gemaakt. Het kabinet wees er ook meermaals op dat het vanwege de schaarste vooral niet de bedoeling was om mondmaskers te gebruiken in situaties waarin ze volgens het RIVM niet nodig waren.

Uit interne stukken, die Nieuwsuur inzag, blijkt ook dat schaarste bepalend was bij de verdeling van mondmaskers in de zorg. De woorden "schaarste" en "tekort" stonden vermeld in de eerste versies van de richtlijnen. In april werden deze termen geschrapt.
Geen wetenschappelijke onderbouwing (integendeel) en het was volledig politiek ingegeven omdat ze bang waren afgerekend te worden op de schaarste (in Januari alle beschermingsmiddelen nog verkocht aan China): nou geen probleem, van Dissel lult wel even mee met de politiek. Fuck wetenschap en fuck de doden die erdoor gevallen zijn.

Verder niets aan het handje hoor...
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194125220
quote:
“Maar we zien nu gebeuren dat mensen zelf beoordelen of hun klachten Covid-19 zijn. Het lastige is dat Covid-19-klachten vaak niet anders voelen dan bijvoorbeeld een gewone verkoudheid”, zegt De Bruin.
https://www.trouw.nl/binn(...)N9-roQAjbQt1nyfQP2ks

Iedereen in quarantaine voor het killervirus!
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194135019
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 10:08 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

https://www.trouw.nl/binn(...)N9-roQAjbQt1nyfQP2ks

Iedereen in quarantaine voor het killervirus!
Wat bedoel je daarmee?

Je snapt wellicht wel wat het woordje "vaak" betekent?
pi_194142710
Ja, dat snapt iedereen lijkt me. Dat het niet zo vaak dus misgaat met iemand die verkouden is of het zogenaamde corona-virus heeft opgelopen dekt natuurlijk totaal niet het feit dat het logisch is dat de gehele wereld door een selecte club met een overduidelijke agenda in de huidige 'lockdown' cq regelgeving wordt gehouden/gedwongen.

Iedereen mag zichzelf af vragen wie de meest absurde complotdenker is in deze situatie.
  zaterdag 18 juli 2020 @ 22:10:42 #182
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_194151650
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Moderator zaterdag 18 juli 2020 @ 23:25:01 #183
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_194153215
A child is born with no state of mind.
pi_194153249
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 23:25 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

16 min... korte samenvatting? :P
Zie titel. :7 :P
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator zondag 19 juli 2020 @ 01:02:44 #185
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_194154132
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 23:27 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Zie titel. :7 :P
Social unrest :P
A child is born with no state of mind.
pi_194172314
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 21:29 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee?

Je snapt wellicht wel wat het woordje "vaak" betekent?
Jazeker. Het virus is zo gevaarlijk dat mensen zich amper laten testen omdat ze het verschil niet merken met een gewone verkoudhoud :')

Killervirus :')
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  maandag 20 juli 2020 @ 10:58:48 #187
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_194173554
Over het zogenaamde killervirus

Zweedse arts vertelt de waarheid over corona in Zweden (en doet opmerkelijke ontdekking)

Freddie Sayers van UnHerd sprak met de Zweedse arts en professor Soo Aleman. Zij werkte niet alleen in de frontlinie in de strijd tegen de coronapandemie, maar heeft ook uitgebreid onderzoek gedaan naar het coronavirus en immuniteit. Onlangs publiceerde ze hierover een studie. Daaruit blijkt voornamelijk dat meer mensen immuun zijn voor Covid-19 dan tests laten zien.

Aleman wijst erop dat de ic-afdelingen leeglopen en dat ook andere afdelingen leeglopen. “We zien een duidelijke afname. En dat terwijl mensen hun leven weer oppakken. De stranden zijn vol, de meeste mensen houden geen afstand, maar toch nemen de aantallen af.”

Opmerkelijke ontdekking
“Dat betekent dat er iets anders gaande is: we komen steeds dichter in de buurt van groepsimmuniteit. Er is geen andere verklaring.”
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_194174072
Is goed nieuws toch, als het in Zweden onder controle is.
Heel Europa doet het op dat vlak wel goed.

De USA heeft nog een lange weg te gaan.



pi_194175850
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 11:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
Is goed nieuws toch, als het in Zweden onder controle is.
Heel Europa doet het op dat vlak wel goed.

De USA heeft nog een lange weg te gaan.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Paar weken geleden riepen jullie hetzelfde over Zweden.

Het virus is ook helemaal niet aan een opleving bezig in de staten die al eerst getroffen waren, het is bezig naar de minder getroffen gebieden te gaan. Net zoals dat zich in Europa heeft afgespeeld.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194175859
quote:
De Britse regering stopt met het publiceren van aantallen coronadoden nadat twijfel ontstond over de betrouwbaarheid van de tellingen. De Public Health England (PHE) geeft toe dat iedereen die ooit positief is getest na overlijden als coronadode wordt aangemerkt.

De minister van Volksgezondheid Matt Hancock gaf opdracht tot de herziening, volgens de Guardian, nadat een wetenschappelijke studie met de titel “Why nobody in England can ever recover from Covid-19” was gepubliceerd. Het is echter twijfelachtig dat de vele Britse Corona-doden slechts een rekenfout zijn.

De reden hiervoor is dat de statistieken voor Engeland geen rekening houden met het feit of geïnfecteerde mensen daadwerkelijk zijn gestorven aan de longziekte Covid-19 of aan een andere oorzaak.

Het kan de autoriteiten niet schelen hoe lang geleden het resultaat van de corona-test was. Volgens het inzicht van de wetenschappers worden mensen die positief op het coronavirus getest hebben en daarvan hersteld zijn, op deze manier als coronadoden geteld, ‘zelfs als ze drie maanden later een hartaanval hebben gehad of door een bus zijn aangereden’.

‘Totdat deze onnauwkeurigheid is gecorrigeerd, zal het aantal dagelijkse sterfgevallen niet meer worden gepubliceerd’, aldus de website van het ministerie.
https://viruswaanzin.nl/i(...)mGwofPsIc7Qttfooj0nU

:')
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194176550
quote:
Waar is de Engelse bron voor dat bericht?
pi_194176652
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 14:35 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Waar is de Engelse bron voor dat bericht?
Wel, hier is te zien dat ze de berichtgeving gestaakt zijn:

quote:
Deaths
On 17 July, the Secretary of State asked Public Health England (PHE) to urgently review the way daily death statistics are currently reported. We’re pausing the publication of the daily figure while this review takes place.
https://www.gov.uk/guidan(...)ation-for-the-public

En hier: https://www.itv.com/news/(...)vid-19-death-figures

quote:
Health secretary Matt Hancock has ordered an urgent review into how Public Health England (PHE) calculates daily Covid-19 death figures following criticism of "statistical flaws" in how the data is collated.

It comes after researchers said the way deaths from Covid-19 are reported across England has led to an "over-exaggeration" of the figures.

The way PHE calculates the figures means England's deaths from coronavirus appear far higher than any other part of the UK, the experts behind the study said.

In a blog entitled "Why no-one can ever recover from Covid-19 in England - a statistical anomaly", Professors Yoon Loke, from the University of East Anglia, and Carl Heneghan, from the University of Oxford, said more robust data is needed.

They argue that PHE looks at whether a person has ever tested positive and whether they are still alive at a later date.

This means anyone who has ever tested positive for Covid-19 and then dies is included in the death figures, even if they have died from something else.
En hier: https://www.itv.com/news/(...)review-into-phe-data
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  maandag 20 juli 2020 @ 14:44:36 #193
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_194176673


[ Bericht 100% gewijzigd door ATuin-hek op 20-07-2020 14:44:54 ]
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_194176700
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 13:44 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Het virus is ook helemaal niet aan een opleving bezig in de staten die al eerst getroffen waren, het is bezig naar de minder getroffen gebieden te gaan. Net zoals dat zich in Europa heeft afgespeeld.
Zeker wel, in de volgende staten is het weer met een opleving bezig, nadat er al een daling in gang was gezet:

Colorado
Connecticut
Delaware
Hawaï
Illinois
Indiana
Iowa
Kansas
Louisiana
Maryland
Michigan
Minnesota
Montana
New mexico
Ohio
Pennsylvania
Puerto Rico
Virginia
Washington
West Virginia
Wisconsin
Wyoming

In de niet genoemde staten is het met een opmars bezig of is de curve juist al geplet, zoals New York State.
pi_194176705
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 14:46 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Zeker wel, in de volgende staten is het weer met een opleving bezig, nadat er al een daling in gang was gezet:

Colorado
Connecticut
Delaware
Hawaï
Illinois
Indiana
Iowa
Kansas
Louisiana
Maryland
Michigan
Minnesota
Montana
New mexico
Ohio
Pennsylvania
Puerto Rico
Virginia
Washington
West Virginia
Wisconsin
Wyoming
Dat waren niet de staten waar het in het begin los ging, zoals New York en Californië.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194176721
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 14:46 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Dat waren niet de staten waar het in het begin los ging, zoals New York en Californië.
Dit zijn stuk voor stuk staten die al een piek gehad hebben en waar een daling was ingezet, alvorens het opnieuw losbrak, teveel bezig met de "re-opening".

De gegevens en grafieken zijn openbaar, dus op dat punt ga je niemand overtuigen.
pi_194176749
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 14:47 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Dit zijn stuk voor stuk staten die al een piek gehad hebben en waar een daling was ingezet, alvorens het opnieuw losbrak, teveel bezig met de "re-opening".

De gegevens en grafieken zijn openbaar, dus op dat punt ga je niemand overtuigen.
Dat was allemaal klein bier. De echte uitbraken waren in oa New York. Daar is het niet weer enorm aan de gang.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194176767
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 14:49 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Dat was allemaal klein bier. De echte uitbraken waren in oa New York. Daar is het niet weer enorm aan de gang.
Nee, want New York State heeft de juiste maatregelen getroffen.

De staten waar het nu weer stijgt na de initiële daling, hebben onvoldoende gedaan.

De USA als geheel heeft het nog verre van onder controle.
pi_194176784
quote:
Bedankt.

Dat is wel slordig.
pi_194176786
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 14:50 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Nee, want New York State heeft de juiste maatregelen getroffen.

De staten waar het nu weer stijgt na de initiële daling, hebben onvoldoende gedaan.

De USA als geheel heeft het nog verre van onder controle.
Tja. Voorlopig testen ze ook het meest. En de VS is nog steeds minder getroffen dan ons eigen continent. Of zelfs onze zuiderbuurtjes. :)
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')