abonnement Unibet Coolblue
  maandag 13 juli 2020 @ 21:20:57 #1
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194075143
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 13 juli 2020 @ 21:23:11 #2
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194075176
En nee, ik heb geen zin in ieder leuks, en hoef ook geen lollige, gekke, spannende, interessante of niet sexy plaatjesitems. Kan dit van de site?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194075194
Oeeh, cat! Die truffels :9 :9 :9 :9~ :9~ :9~
pi_194075204
Verder had ik vooral veel dagelijkse boodschappen bij Crisp, voor ontbijt, lunch en diner. Maar alles ziet er echt goed uit hoor ^O^ Mmmm :9
pi_194075239
Yeah...Jagertrut: Feli dan met hypotheek én bijbehorende huis.
Wat een feest! w/
En jullie konden er ook al snel in, toch?
Ruimte voor de fietsen en weg van de bovenverdieping. Yeah🎊
pi_194075267
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2020 21:24 schreef Aure het volgende:
Oeeh, cat! Die truffels :9 :9 :9 :9~ :9~ :9~
Weettiktoggg O+ :9~

Nu jaloers op jouw truffelbezit ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194075278
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2020 21:25 schreef Aure het volgende:
Verder had ik vooral veel dagelijkse boodschappen bij Crisp, voor ontbijt, lunch en diner. Maar alles ziet er echt goed uit hoor ^O^ Mmmm :9
En dat :Y

Ik denk dat ik zo eens in de maand van mezelf lekkere dingetjes daar mag bestellen :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194075301
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2020 21:25 schreef Aure het volgende:
Verder had ik vooral veel dagelijkse boodschappen bij Crisp, voor ontbijt, lunch en diner. Maar alles ziet er echt goed uit hoor ^O^ Mmmm :9
Ja, dan kom je wel aan een minimumbedrag.
Over een week of twee kijk ik wel weer eens.
En ach, voor kleine dingen als melk, broodbeleg en brood wil ik ook wel naar de lokale spar.
Jij woont toch in een flat? Bezorgt men tot de voordeur?
pi_194075317
Kittens zijn nog net te klein om in de woonkamer te lopen terwijl ik aan het huiswerken ben.
Tussendoor wel regelmatig in de kittenkamer gekeken: dolle pret *O*

Rond een uur of vijf de bende naar de woonkamer gehaald: er wordt alleen maar geslapen :')
Te vroeg gepiekt vandaag, geen show voor mij -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194075334
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2020 21:32 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ja, dan kom je wel aan een minimumbedrag.
Over een week of twee kijk ik wel weer eens.
En ach, voor kleine dingen als melk, broodbeleg en brood wil ik ook wel naar de lokale spar.
Jij woont toch in een flat? Bezorgt men tot de voordeur?
Yes! Vierhoog zonder lift en hij kwam het netjes voor onze deur zetten *; zonder moppers!
pi_194075406
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2020 21:35 schreef Aure het volgende:

[..]

Yes! Vierhoog zonder lift en hij kwam het netjes voor onze deur zetten *; zonder moppers!
Wow.👍🏼
pi_194075496
Moest lachen om naam van de website van de worstenbroodjes: keilekker.nl :D
pi_194075568
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2020 21:44 schreef Aure het volgende:
Moest lachen om naam van de website van de worstenbroodjes: keilekker.nl :D
Vast unne broabander :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194075720
Oefening baart kunst. Ik weet nog dat ik zo’n 1,5 jaar geleden een dagen zat te zweten toen ik de kleertjes voor Günther en A van @Leintjuh maakte. Nu heb ik zo’n broekje in 2 uur klaar _O-
Ook ben ik zuiniger in knippen geworden. Had 2 lappen, 1 voor een vestje en 1 voor een broekje maat 62. Het worden 2 vestjes en 2 broekjes. Hebben ze 4 setjes want de kleuren kunnen bij elkaar
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator maandag 13 juli 2020 @ 22:16:30 #15
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194076056
Nichtje heeft zich laten testen, ze doet HBO-V en werkt in verzorgingshuis. Zij, oom, tante, neef in quarantaine.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194076235
quote:
11s.gif Op maandag 13 juli 2020 22:16 schreef derLudolf het volgende:
Nichtje heeft zich laten testen, ze doet HBO-V en werkt in verzorgingshuis. Zij, oom, tante, neef in quarantaine.
Jammer.
pi_194076302
quote:
11s.gif Op maandag 13 juli 2020 22:16 schreef derLudolf het volgende:
Nichtje heeft zich laten testen, ze doet HBO-V en werkt in verzorgingshuis. Zij, oom, tante, neef in quarantaine.
Ai, niet fijn.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator maandag 13 juli 2020 @ 22:34:36 #18
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194076396
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2020 22:26 schreef AnneX het volgende:

[..]

Jammer.
Ach ja, we lopen hier altijd een beetje achter. Eens zal de eerste besmetting in het dorp moeten komen ... Hopelijk valt het mee, morgen weten we meer.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194076487
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2020 22:34 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ach ja, we lopen hier altijd een beetje achter. Eens zal de eerste besmetting in het dorp moeten komen ... Hopelijk valt het mee, morgen weten we meer.
Ook gevolgen voor het verzorgingshuis?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator maandag 13 juli 2020 @ 22:45:31 #20
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194076675
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2020 22:38 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ook gevolgen voor het verzorgingshuis?
Vraag ik me ook af. Ze had afgelopen nacht moeten werken maar werd gesommeerd zich te laten testen. Denk dat het tehuis ook even de uitslag afwacht.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194076788
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2020 22:45 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Vraag ik me ook af. Ze had afgelopen nacht moeten werken maar werd gesommeerd zich te laten testen. Denk dat het tehuis ook even de uitslag afwacht.
Als het daar vandaan komt of naartoe gaat... Damn -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194076836
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 21:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Oefening baart kunst. Ik weet nog dat ik zo’n 1,5 jaar geleden een dagen zat te zweten toen ik de kleertjes voor Günther en A van @:Leintjuh maakte. Nu heb ik zo’n broekje in 2 uur klaar _O-
Ook ben ik zuiniger in knippen geworden. Had 2 lappen, 1 voor een vestje en 1 voor een broekje maat 62. Het worden 2 vestjes en 2 broekjes. Hebben ze 4 setjes want de kleuren kunnen bij elkaar
_O_
  Moderator maandag 13 juli 2020 @ 23:00:35 #23
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194076999
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2020 22:49 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Als het daar vandaan komt of naartoe gaat... Damn -O-
Met klachten is ze niet aan het werk geweest dus. Of het daar vandaan komt, geen idee. Dat is altijd een beetje gissen. Zij komt ook niet op veel plaatsen, maar bezoek in verzorgingshuizen is ook weer toegestaan...
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 13 juli 2020 @ 23:01:31 #24
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_194077018
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2020 21:49 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Vast unne broabander :+
Nee, is een Amsterdammer die met een Bossche dame is getrouwd.
pi_194077224
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2020 23:00 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Met klachten is ze niet aan het werk geweest dus. Of het daar vandaan komt, geen idee. Dat is altijd een beetje gissen. Zij komt ook niet op veel plaatsen, maar bezoek in verzorgingshuizen is ook weer toegestaan...
Kom je waarschijnlijk ook nooit achter. En wellicht beter van niet. Ik heb het onterechte zelfverwijt van personeel gehoord nadat een afdeling was besmet, ruim twee weken nadat er geen bezoek meer kwam. Ook al wisten ze dat het niet expres was gebeurd, toch schuldgevoel dat het via iemand van hen bij de bewoners was gekomen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator maandag 13 juli 2020 @ 23:11:17 #26
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194077225
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 21:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Oefening baart kunst.
Jup en dan volhouden.
Ik heb een best wel luxe/goede tang om stekkertjes aan netwerkkabels te maken. Acht kleine draadjes die in goede volgorde moeten liggen en dan moet je er snel een stekkertje over schuiven en zorgen dat de volgorde goed blijft.

Elke keer is het weer even "wat was de handigste manier ook alweer" na een paar pogingen lukt het wel weer. Maar dan ben je klaar, voor de eerstvolgende twee jaar ofzo :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator maandag 13 juli 2020 @ 23:12:55 #27
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194077252
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2020 23:11 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Kom je waarschijnlijk ook nooit achter. En wellicht beter van niet. Ik heb het onterechte zelfverwijt van personeel gehoord nadat een afdeling was besmet, ruim twee weken nadat er geen bezoek meer kwam. Ook al wisten ze dat het niet expres was gebeurd, toch schuldgevoel dat het via iemand van hen bij de bewoners was gekomen.
In het tehuis geen klachten, morgen maar even afwachten. Kan altijd nog met een sisser aflopen ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194078881
Even ontbijten en dan op pad. Op naar




Het regent zachtjes.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_194078991
Mogguh :O
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_194079329
Mogge!

Leuke plek @sigme, waar is dat?
We have far more in common than that which devides us..
pi_194079372
Morning :) ik ontbeet met een witte bol met paté en een krentenbol van Crisp en het was allemaal lekker :9 zelfs (8> was blij met de paté en die kan daar soms best moeilijk over doen :P

Bedankt Cat, nu wil ik vaker bestellen }:|
pi_194079399
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 08:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Leuke plek @:Sigme, waar is dat?
Borkum!
Ben er nog nooit geweest. Over een kwartier gaan we op pad, voor de boot van iets na 10u. Nachtje slapen, morgen eind vd middag weer terug. Voor alsdat we 10 jaar verheiratet zijn.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_194079446
Goedemorgen :W

Vandaag weinig schilderen als ik op buienradar kijk -O-
  dinsdag 14 juli 2020 @ 08:47:09 #34
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194079531
Woohoo eindelijk goedkeuring voor de zonnepanelen ontvangen *O*
Spoilers!
pi_194079572
Gefeliciteerd @sigme en @Lucky_Strike

Crisp komt vanavond *O*
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 14 juli 2020 @ 09:00:48 #36
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194079645
Mogguh.
Wachten op grote vrachtwagen die tuinschuttingschermen komt afleveren en dan zien om de zooi van voor naar de achtertuin te krijgen, want volgens hun mail leveren ze alleen tot aan de voordeur af.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194080016
quote:
11s.gif Op maandag 13 juli 2020 22:16 schreef derLudolf het volgende:
Nichtje heeft zich laten testen, ze doet HBO-V en werkt in verzorgingshuis. Zij, oom, tante, neef in quarantaine.
Je laten testen zegt he-le-maal niks huh. Geloof dat maar een enkeling ook echt besmet is met het coronavirus. Gemiddeld aantal positief getestte mensen was de afgelopen 5 weken 1.1% en de afgelopen week 0.6%

Ik zou me niet druk maken en acht de kans minimaal dat ze besmet is in Drenthe. Hoesten, keelpijn, verkoudheid en koorts bestaan al eeuwen huh :+

Waarom regent het weer -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194080140
Niks zo lekker om je dag te beginnen dan een 'maar dat is de laatste keer dat je dat gedaan hebt'-bedreiging van een geesteszieke Borderline vrouw in de wijk *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194080170
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 09:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]


Waarom regent het weer -O-
Dit dus -O-

Nouja mijn vader komt in ieder geval wel al even schuren
pi_194080252
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 09:33 schreef Lonaa het volgende:
Niks zo lekker om je dag te beginnen dan een 'maar dat is de laatste keer dat je dat gedaan hebt'-bedreiging van een geesteszieke Borderline vrouw in de wijk *O*
Lekker dan. Wat deed je?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194080381
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 09:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Lekker dan. Wat deed je?
Niks :')

Ik vind haar honden niet leuk (Dora ook niet). En ik vind haar niet leuk. Ze heeft zich in haar hoofd gehaald dat ik haar overal zwart maak. Dat is niet zo, ik ontwijk haar, wil niks met haar en ze boeit me verder geen reet. Ben ook niet de eerste die ze daarvan beschuldigd. Ze ziet overal vijanden.

Maar goed, ze schreeuwde naar me dat ik dat deed, ik zei van niet en liep weg en toen schreeuwde ze dat dat echt wel de laatste keer was dat ik dat gedaan had.

Toen heb ik me omgedraaid want ik was boos Heb d'r gezegd dat zij en haar honden me geen reet intresseren dus dat het me echt de energie niet waard is om over haar of haar honden te praten, dat ze me ook gewoon kan ontwijken en met rust kan laten en dat het allemaal in haar hoofd zit.

Als antwoord kon ze alleen maar papagaaien 'nee, jij boeit mij niet!' 'jij bent het niet waard', 'het zit in jouw hoofd'

Ja, daag. Aju. Fack.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194080388
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 09:00 schreef golfer het volgende:
Mogguh.
Wachten op grote vrachtwagen die tuinschuttingschermen komt afleveren en dan zien om de zooi van voor naar de achtertuin te krijgen, want volgens hun mail leveren ze alleen tot aan de voordeur af.
Doe alsof je een ouwe man bent, een tip en een kopje koffie ? kan best helpen...

@Isa...en dan nóg...toch best serieus nemen?
Hier toch een uitnodiging voor een taartje op verjaardagsvisite zondagmiddag afgeslagen.
Dan komen wij wel op een rustiger moment.

Nou ja Lonaa...bijna amusant als het niet verdrietig is. -O-
pi_194080413
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 09:52 schreef AnneX het volgende:

Doe alsof je een ouwe man bent, een tip en een kopje koffie ? kan best helpen...

@:Isa...en dan nóg...toch best serieus nemen?
Hier toch een uitnodiging voor een taartje op verjaardagsvisite zondagmiddag afgeslagen.
Dan komen wij wel op een rustiger moment.
Het wordt toch serieus genomen? Ze laat zich testen. Ik zou altijd laten testen bij die klachten, ik schrijf toch nergens dat je laten testen onzin is? Ik zou er alleen niet te veel van verwachten qua uitslag.

Oh, dat mens, @Lonaa :D Alemachtig, je zal zo iemand maar in je buurt hebben. Ik heb helemaal geen zin in commentaar of gedoe van vreemden die me idd niet eens interesseren 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 14 juli 2020 @ 09:55:57 #44
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194080429
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 09:52 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Niks :')

Ik vind haar honden niet leuk (Dora ook niet). En ik vind haar niet leuk. Ze heeft zich in haar hoofd gehaald dat ik haar overal zwart maak. Dat is niet zo, ik ontwijk haar, wil niks met haar en ze boeit me verder geen reet. Ben ook niet de eerste die ze daarvan beschuldigd. Ze ziet overal vijanden.

Maar goed, ze schreeuwde naar me dat ik dat deed, ik zei van niet en liep weg en toen schreeuwde ze dat dat echt wel de laatste keer was dat ik dat gedaan had.

Toen heb ik me omgedraaid want ik was boos Heb d'r gezegd dat zij en haar honden me geen reet intresseren dus dat het me echt de energie niet waard is om over haar of haar honden te praten, dat ze me ook gewoon kan ontwijken en met rust kan laten en dat het allemaal in haar hoofd zit.

Als antwoord kon ze alleen maar papagaaien 'nee, jij boeit mij niet!' 'jij bent het niet waard', 'het zit in jouw hoofd'

Ja, daag. Aju. Fack.
:')

Daar word je wel wakker van ja.
Spoilers!
pi_194080453
Wat een gezeik Lonaa. Daar zit je niet op te wachten }:|
pi_194080460
He @Lonaa, da's nooit leuk zo iemand, maar op de vroege ochtend helemaal al niet

Had me net aangesloten bij een webinar, maar dat was zo ontzettend technisch, en alle info op de slides waren allemaal wiskundige formules en onleesbaar zo klein, ik ben maar gestopt. Leer graag wat nieuws maar dit was een stap (of duizend) te ver voor mij.
We have far more in common than that which devides us..
pi_194080468
Het supervervelende is dat ze je dus actief opzoekt he? Met haar honden.

Van de week was ik met Dora en haar ren-vriendinnetje op het uitlaatveld. Ze waren heerlijk aan het spelen. En dat mens doet zo het poortje open, laat haar 3 honden los en loopt stoicijns via het veld naar de andere uitgang. Zegt niks, kijkt niet. Niks. En toen ging ze weer weg.

Dora hield gelijk op met spelen. Mens doet een rondje park, de honden rennen weer en ze doet het gewoon nog een keer, maar nu blijft ze dus wel gewoon staan. Dora gelijk weer klaar met spelen en naast me staan. Dus ik heb tegen de andere hondenbaas gezegd dat we naar huis moeten, Dora aangelijnd en weggegaan.

Maar het is zo treurig. :')

En dan heb ik het gedaan want ik negeer haar en ik ging weg. Ofzo. Ugh.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194080482
@Lonaa: Fijn, zulke types. Vooral dat je er daarna nog zelf van kookt door zoveel onredelijkheid. Althans, dat heb ik vaak :') . Er zijn ook mensen die het direct naast zich neer kunnen liggen.
pi_194080500
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 09:59 schreef Candaasje het volgende:
@:Lonaa: Fijn, zulke types. Vooral dat je er daarna nog zelf van kookt door zoveel onredelijkheid. Althans, dat heb ik vaak :') . Er zijn ook mensen die het direct naast zich neer kunnen liggen.
Ik stond helemaal te trillen jonge, na afloop. En ik had ook visioenen over hoe ik haar met links een hoek zou geven.

Dus nee, ik leg dat ook niet even naast me neer.

En ze gaat me nu zwart maken tegen iedereen die het maar wil horen. Want dat is wat ze doet.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194080524
Mmm..eind volgende week ook mondkapjes op in de UK in winkels hoor ik net
We have far more in common than that which devides us..
pi_194080542
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 10:00 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik stond helemaal te trillen jonge, na afloop. En ik had ook visioenen over hoe ik haar met links een hoek zou geven.

Dus nee, ik leg dat ook niet even naast me neer.

En ze gaat me nu zwart maken tegen iedereen die het maar wil horen. Want dat is wat ze doet.
Herkenbaar :*
pi_194080549
Ik heb morgen én vrijdag vrij. De hele week voelt meteen als een vakantie. O+ Zo lekker.
  dinsdag 14 juli 2020 @ 10:04:33 #53
63722 z80
I fink you freaky
pi_194080550
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 10:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Mmm..eind volgende week ook mondkapjes op in de UK in winkels hoor ik net
In Duitsland weer verlengt tot 11 augustus.

En mijn roodborstje is terug. Kwam net het oude nest inspecteren. En het jong zat ook even op de waslijn.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_194080554
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 09:59 schreef Candaasje het volgende:
@:Lonaa: Fijn, zulke types. Vooral dat je er daarna nog zelf van kookt door zoveel onredelijkheid. Althans, dat heb ik vaak :') . Er zijn ook mensen die het direct naast zich neer kunnen liggen.
Ik ben ook zo :') Dus dan zit zoiets me nog dagen dwars, terwijl het helemaal mijn fout niet is.

quote:
2s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 10:00 schreef Lonaa het volgende:

Ik stond helemaal te trillen jonge, na afloop. En ik had ook visioenen over hoe ik haar met links een hoek zou geven.

Dus nee, ik leg dat ook niet even naast me neer.

En ze gaat me nu zwart maken tegen iedereen die het maar wil horen. Want dat is wat ze doet.
Ah, een gevalletje 'zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten'. Dat valt me de laatste tijd wel vaker op. Als iemand je van iets beschuldigt wat echt idioot/onzin is dan is dat regelmatig iets wat ze zèlf zo doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194080562
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 10:03 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Herkenbaar :*
In de essentie is het een goede eigenschap, denk ik, dat je heftig reageert op onrecht enzo, maar het is zo jammer dat je er uiteindelijk vooral jezelf mee hebt. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194080588
Goed, rondje centrum voor sokken, bedelarmbandje ophalen bij de juwelier en wheypoeder halen.

:W
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator dinsdag 14 juli 2020 @ 10:08:02 #57
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194080604
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 09:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je laten testen zegt he-le-maal niks huh. Geloof dat maar een enkeling ook echt besmet is met het coronavirus. Gemiddeld aantal positief getestte mensen was de afgelopen 5 weken 1.1% en de afgelopen week 0.6%

Ik zou me niet druk maken en acht de kans minimaal dat ze besmet is in Drenthe. Hoesten, keelpijn, verkoudheid en koorts bestaan al eeuwen huh :+

Keelpijn en beetje koorts waren de klachten idd


quote:
Waarom regent het weer -O-
Omdat het goed is voor de natuur :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194080611
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 10:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben ook zo :') Dus dan zit zoiets me nog dagen dwars, terwijl het helemaal mijn fout niet is.
[..]

Ah, een gevalletje 'zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten'. Dat valt me de laatste tijd wel vaker op. Als iemand je van iets beschuldigt wat echt idioot/onzin is dan is dat regelmatig iets wat ze zèlf zo doen.
Ja, precies. :')

Wat ik sowieso echt vet kut vindt (gebeurde me een tijdje geleden ook al), dat mensen 'verhaal komen halen' maar dat dan verkappen door te zeggen 'mag ik wat vragen?'
maar ze willen helemaal niks vragen , ze willen hun gelijk halen. Er wordt ook helemaal niet geluisterd naar het antwoord op de vraag die ze vervolgens stellen als ik zeg 'ja hoor'. Als ze je uberhaupt al laten uitpraten.

:')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194080620
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 10:07 schreef Isabeau het volgende:
Goed, rondje centrum voor sokken, bedelarmbandje ophalen bij de juwelier en wheypoeder halen.

:W
Ik doe nog even de rest van mijn sterke koffie opdrinken en dan sporten. :W
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194080642
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 10:05 schreef Lonaa het volgende:

[..]

In de essentie is het een goede eigenschap, denk ik, dat je heftig reageert op onrecht enzo, maar het is zo jammer dat je er uiteindelijk vooral jezelf mee hebt. :')
Ja, vooral omdat die ander er mogelijk geen nacht van wakker ligt en jij wel.

Ik ben vorig jaar (! moet je nagaan, tijden terug dus al) door een compleet onbekende man echt belachelijk kleinerend toegesproken , en vond het ook nodig te beweren (schreeuwen) dat ik het leven bijkans niet waard was.
Ik had nog geen 3 zinnen met hem gewisseld.

Nu wordt ik wel vaker verrot gescholden, maar dit ging zo maf dat ik het nog steeds weet. Ik moest daarna ook echt even uitrazen bij een vriend.

/sneeuwvlokje :P
  dinsdag 14 juli 2020 @ 10:12:33 #61
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194080672
Ik heb ook snel last van dat soort dingen. Ik vind dat echt een vervelende eigenschap.
Spoilers!
pi_194080675
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 10:09 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja, vooral omdat die ander er mogelijk geen nacht van wakker ligt en jij wel.

Ik ben vorig jaar (! moet je nagaan, tijden terug dus al) door een compleet onbekende man echt belachelijk kleinerend toegesproken , en vond het ook nodig te beweren (schreeuwen) dat ik het leven bijkans niet waard was.
Ik had nog geen 3 zinnen met hem gewisseld.

Nu wordt ik wel vaker verrot gescholden, maar dit ging zo maf dat ik het nog steeds weet. Ik moest daarna ook echt even uitrazen bij een vriend.

/sneeuwvlokje :P
:D O+

En ik herken het echt hoor. En dat, als je er nu weer over praat of over nadenkt, je je gewoon WEER zo voelt ook. :@
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194080701
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 10:12 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:D O+

En ik herken het echt hoor. En dat, als je er nu weer over praat of over nadenkt, je je gewoon WEER zo voelt ook. :@
Dat je die vent (of vrouw) gewoon nog steeds HEEL ERG GRAAG een ram op zijn (of haar) neus wil geven ja }:|
Maar dat je zelf te zachtaardig bent (of op dat moment te flabbergasted was) om het in het echt te doen O+
  dinsdag 14 juli 2020 @ 10:16:31 #64
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194080734
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 09:52 schreef AnneX het volgende:

Doe alsof je een ouwe man bent, een tip en een kopje koffie ? kan best helpen...

Zielig doen hielp niet. ;)

Bezorgdienst kwam met vorkheftruck de pallets aan de voorkant op de garage-oprit afleveren. Heftruck was te breed om achterlangs te gaan en het spul in de tuin te zetten.
Bij elkaar 6 schuttingdelen van totaal 200 kilo.
Samen met B. deel voor deel opgepakt (ruim 33 kg per stuk) en door de woning van voor naar achteren getild. Het is gelukt en wij hebben onze ochtendgymnastiek ook meteen gehad.

Morgenochtend tussen 7 en 7:30 komen de maakmannetjes om de rest fixen (slopen en afvoeren van oude schutting en nieuwe plaatsen).
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194080754
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 10:14 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dat je die vent (of vrouw) gewoon nog steeds HEEL ERG GRAAG een ram op zijn (of haar) neus wil geven ja }:|
Maar dat je zelf te zachtaardig bent (of op dat moment te flabbergasted was) om het in het echt te doen O+
Ja, ik kan me niet voorstellen dat ik dat ooit doe. Echt niet. Maar ik wil het wel, in mijn hoofd. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194080779
Je bent ook niet zielig :{w
En gelukkig in een goeie conditie sinds de regelmatige workout! _O_
Hier melden we ook altijd even dat de brug smal is.
Dus de brandweerauto was te groot vorige week, om bij buurman’s huis te komen om hem beneden te brengen. (8>

Tja, vreemde opmerkingen en dan thuis pas reageren op het geblaat en van slag zijn.
Vervelend t shirt om te dragen.

@Isa...dan begreep ik je verkeerd. Sorry.
pi_194080783
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 10:16 schreef golfer het volgende:

[..]

Zielig doen hielp niet. ;)

Bezorgdienst kwam met vorkheftruck de pallets aan de voorkant op de garage-oprit afleveren. Heftruck was te breed om achterlangs te gaan en het spul in de tuin te zetten.
Bij elkaar 6 schuttingdelen van totaal 200 kilo.
Samen met B. deel voor deel opgepakt (ruim 33 kg per stuk) en door de woning van voor naar achteren getild. Het is gelukt en wij hebben onze ochtendgymnastiek ook meteen gehad.

Morgenochtend tussen 7 en 7:30 komen de maakmannetjes om de rest fixen (slopen en afvoeren van oude schutting en nieuwe plaatsen).
Gelijk je krachttraining gehad :D

Volgende keer alleen B. naar de voordeur sturen :P
pi_194080801
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 10:18 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, ik kan me niet voorstellen dat ik dat ooit doe. Echt niet. Maar ik wil het wel, in mijn hoofd. :')
Ik bedenk het vaak pas achteraf. Dan speel ik heel de situatie in mijn hoofd nog een keer uit, maar dan zoals ik het met de kennis van nu zou doen; Beheerst maar ad rem, die loser compleet met zijn mond vol tanden achterlatend. Puh!

Maar ja, zo ging het niet natuurlijk :')
pi_194080845
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 10:22 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik bedenk het vaak pas achteraf. Dan speel ik heel de situatie in mijn hoofd nog een keer uit, maar dan zoals ik het met de kennis van nu zou doen; Beheerst maar ad rem, die loser compleet met zijn mond vol tanden achterlatend. Puh!

Maar ja, zo ging het niet natuurlijk :')
Dit is zo herkenbaar dat ik hardop moest lachen. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194080865
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 10:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Mmm..eind volgende week ook mondkapjes op in de UK in winkels hoor ik net
Hmmm benieuwd of wij dat ook moeten gaan doen straks in de herfst.


Het was even droog *O* meteen wat nuttigs gedaan buiten
pi_194080890
Mondkapjes dragen is echt niet zo vervelend hoor. Kwestie van wennen.
Of het wat uithaalt is een tweede. Vooral als je achter iemand loopt die hoest :')
pi_194080938
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 10:28 schreef Blues het volgende:
Mondkapjes dragen is echt niet zo vervelend hoor. Kwestie van wennen.
Of het wat uithaalt is een tweede. Vooral als je achter iemand loopt die hoest :')
Ik heb nu ook al 1,5 dag een mondkapje op (samen met mijn vader aan het klussen en soms lukt het niet om dan 1,5m afstand te houden.
En het is inderdaad wennen :Y
Het is lang niet zo benauwd als ik dacht.
pi_194081077
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 10:25 schreef Lonaa het volgende:

Dit is zo herkenbaar dat ik hardop moest lachen. :')
Ik sluit aan hoor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_194081157
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 10:25 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dit is zo herkenbaar dat ik hardop moest lachen. :')
Heel herkenbaar inderdaad. Achteraf weet ik (en ik denk heel veel mensen) exact wat ik had moeten/willen zeggen. Maar op het moment zelf sta je met de mond vol tanden.
We have far more in common than that which devides us..
pi_194081175
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 10:20 schreef AnneX het volgende:

En gelukkig in een goeie conditie sinds de regelmatige workout! _O_

Dat merk ik echt bij alles _O_
Klusjes, schoonmaken, wandelen, werken. Ik kan zoveel meer aan en minder last na de klus.
De rug en nek blijven een probleem en met beperkingen maar de spieren zijn sterker denk ik.
pi_194081219
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 08:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Woohoo eindelijk goedkeuring voor de zonnepanelen ontvangen *O*
Woeiii *G*
Wij krijgen ze ook hier, op ons huurhuis! Spannend allemaal.
pi_194082055
De helft van de functies op FOK! doet het hier niet meer, dus kan ook niemand citeren.
Blues' haar spoiler kan ik ook niet lezen en nu brand ik van nieuwsgierigheid!

De impact die sommige opmerkingen maken op mij (en ik ben zo te lezen niet de enige) is best absurd. Vaak ook nog eens van onbekende mensen die niets van je weten en dus heeft hun opmerking ook nul waarde. En tóch blijf je dan dat scenario in je hoofd afspelen en kom je met hele dialogen waarin je wel even duidelijk maakt hoe het zit. Maar ter plekke sta ik vooral met mijn mond vol tanden :')

Eens kijken of ik dit wel kan posten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194082112
@Isabeau: Ah ik ben niet de enige waarbij quoten, berichten wijzigen en UI's niet meer werken dus.
Ik dacht eerst dat het aan mijn ad blocker lag (of althans, Firefox heeft een soort beveiliging oid, ik geloof niet dat ik hier op deze pc ooit een ad blocker heb geïnstalleerd verder. Kan hem ook nergens vinden), maar die functie in FF uitschakelen maakt geen verschil.
pi_194082149
Ik heb geen adblocker aan en het werkt ook allemaal niet. Denk dat er iemand aan het knutselen is. De lelijke banner onderaan is wel weg _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194082199
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 11:42 schreef Isabeau het volgende:
De lelijke banner onderaan is wel weg _O_
Ik dacht bijna dat die banner een slechte 1 aprilgrap was
pi_194082321
Geen UI's maar ook geen banner. Hij heeft wel moeite om te laden op de Ipad
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 14 juli 2020 @ 11:58:48 #82
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194082398
Geen banner meer, niet kunnen quoten of wijzigen, geen spoilers kunnen lezen. Geen smileys meer onder post-invoerbox. Sommige forumonderdelen niet kunnen openen. Ze zijn lekker aan het knutselen/kleien ergens in de krochten van Fok!. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194082428
Voorlopig nergens last van op de ipad.
Its a first. w/
pi_194082448
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 12:01 schreef AnneX het volgende:
Voorlopig nergens last van op de ipad.
Its a first. w/
Idem! *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 14 juli 2020 @ 12:11:54 #85
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194082549
Ik heb net een derde gft-container aangevraagd. Dat maakt straks 6 containers totaal plus 2 compostvat.
Spoilers!
pi_194082621
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 12:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb net een derde gft-container aangevraagd. Dat maakt straks 6 containers totaal plus 2 compostvat.
Niet om weer een hele kliko uitwisseling op te zetten...🤪

Hoe vaak kun je ze aan de weg zetten? Is er geen max. aantal?
pi_194082634
Wow Lucky :D

Hier het slechte weer maar even gelaten voor wat het is (het sporten ook) want na die schuttingdelen sjouwen door met de ramen woonkamer.. incl houtwerk.
Klus! Maar we kunnnen weer naar buiten gluren :+
pi_194082636
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 11:37 schreef Isabeau het volgende:
De helft van de functies op FOK! doet het hier niet meer, dus kan ook niemand citeren.
Blues' haar spoiler kan ik ook niet lezen en nu brand ik van nieuwsgierigheid!

De impact die sommige opmerkingen maken op mij (en ik ben zo te lezen niet de enige) is best absurd. Vaak ook nog eens van onbekende mensen die niets van je weten en dus heeft hun opmerking ook nul waarde. En tóch blijf je dan dat scenario in je hoofd afspelen en kom je met hele dialogen waarin je wel even duidelijk maakt hoe het zit. Maar ter plekke sta ik vooral met mijn mond vol tanden :')

Eens kijken of ik dit wel kan posten.
Hier werkt alles. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194082650
Overigens vond ik nog in een hoekje van de kamer een nageltje van Xena ;(
  dinsdag 14 juli 2020 @ 12:23:18 #90
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194082709
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 12:17 schreef AnneX het volgende:

[..]

Niet om weer een hele kliko uitwisseling op te zetten...🤪

Hoe vaak kun je ze aan de weg zetten? Is er geen max. aantal?
In de zomer worden ze wekelijks geleegd, in de winter om de week. Nu we dat grasveld hebben, vullen we elke zaterdag twee kliko's met gras. We hebben nauwelijks ruimte voor al het onkruid. Er staan hier nu al drie zakken met onkruid die niet in de containers passen. Al het moestuin- en keukenafval gaat al op de composthoop.
Als het gras wat ouder is en de meststoffen zijn uitgewerkt, wordt het wel minder met het gras maar daar hebben we nu niets aan.

Volgens mij is er geen maximum aantal plastic of gft containers. Hier vlakbij zien we vaak vier gft containers staan.

Ik had toen we dit project begonnen nooit gedacht dat ik me zo vaak met afval bezig zou houden :D
Spoilers!
  dinsdag 14 juli 2020 @ 12:23:37 #91
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194082718
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 12:19 schreef Blues het volgende:
Overigens vond ik nog in een hoekje van de kamer een nageltje van Xena ;(
;(
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 juli 2020 @ 12:26:14 #92
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194082756
Spierpijn in mijn bovenbenen (abductoren) :X. Dag II na sporten, dus mag nog niet klagen. Even geen lesje vanavond. Zondag iets te veel gedaan volgens mij :P. Misschien dat ik nog wel even op de fiets ga zitten...
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 14 juli 2020 @ 12:27:59 #93
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194082776
Er is een topic over problemen met de functionaliteit van het forum: BUG / [BUG] UI's tonen witte vlakjes en quoten/rapporteren werkt ook niet
Spoilers!
  Moderator dinsdag 14 juli 2020 @ 12:34:09 #94
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194082855
Gelukkig geen Corona in de familie 14.gif
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194082863
Jammer dat het weer zo ruk is zeg -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_194082882
Fijn @derLudolf, iedereen weer uit quarantaine

Foto's blijven ook enorm, foto's van het nestje van Cat zijn niet klein te krijgen
We have far more in common than that which devides us..
pi_194082887
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 12:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik had toen we dit project begonnen nooit gedacht dat ik me zo vaak met afval bezig zou houden :D
Tis bijna geen hobby meer...het is een bedrijf👍🏼
pi_194082904
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 12:34 schreef derLudolf het volgende:
Gelukkig geen Corona in de familie 14.gif
Hoera!
Euh..is éen test voldoende?
pi_194082908
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 12:34 schreef derLudolf het volgende:
Gelukkig geen Corona in de familie 14.gif
Goede berichten ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 14 juli 2020 @ 12:38:51 #100
63722 z80
I fink you freaky
pi_194082922
Hier nog weinig te klagen over het weer. Op een paar spetters na droog en een graat of 21.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_194082932
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 12:37 schreef AnneX het volgende:

[..]

Hoera!
Euh..is éen test voldoende?
Bij symptomen wel. Het zou wel heel toevallig zijn als nichtje eerst verkouden werd (waardoor ze getest moest worden) en een dag voor de test ook nog Corona opliep.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194082949
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 12:38 schreef z80 het volgende:
Hier nog weinig te klagen over het weer. Op een paar spetters na droog en een graat of 21.
Vissig weer dus?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 14 juli 2020 @ 12:41:36 #103
63722 z80
I fink you freaky
pi_194082970
@ kaatje1
Er is wel meer stuk. Het lijkt er op dat er in het script gesleuteld wordt. Mogelijk een zooi oude code er uit.
Echter sloopt dit ook een hoop andere dingen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_194083042
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 12:39 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Bij symptomen wel. Het zou wel heel toevallig zijn als nichtje eerst verkouden werd (waardoor ze getest moest worden) en een dag voor de test ook nog Corona opliep.
Dat is waar.
Alleen denk ik dan aan vals negatieve en vals positieve uitslagen.
Of zijn de testen van de verschillende fabrikanten meer betrouwbaar?
pi_194083078
Er is nu ook wetenschappelijk bewijs dat Covid19 een soort verkoudsheidsvirus wordt. Dus als je het dit jaar gehad hebt, je het ook gewoon vlg jaar weer kan krijgen.
pi_194083093
Ik kan niet wijzigen maar waar ik - wordt - typte - is - moet staan.
pi_194083103
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 12:47 schreef AnneX het volgende:

[..]

Dat is waar.
Alleen denk ik dan aan vals negatieve en vals positieve uitslagen.
Of zijn de testen van de verschillende fabrikanten meer betrouwbaar?
Ik neem aan dat ze via de GGD is getest. En die testen zou ik meer vertrouwen dan een Corendon Coronatest.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194083114
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 12:51 schreef Blues het volgende:
Er is nu ook wetenschappelijk bewijs dat Covid19 een soort verkoudsheidsvirus wordt. Dus als je het dit jaar gehad hebt, je het ook gewoon vlg jaar weer kan krijgen.
Ja, las ik ook. Er was al eerder twijfel over de waarde van verkregen immuniteit na besmetting.
Slecht nieuws voor de vaccin makers -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194083218
Slecht nieuws voor de vaccin makers -O- (dit is een quote)

Maar wel als je aandelen hebt in het bedrijf dat die vaccins maakt, want dan moeten ze ieder jaar (ik las op een engelse site al 2-3x per jaar) vaccineren.
We have far more in common than that which devides us..
pi_194083273
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 12:53 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik neem aan dat ze via de GGD is getest. En die testen zou ik meer vertrouwen dan een Corendon Coronatest.
🤪

Oh ja, de eerste weken deed ik de digitale test Luscii op 6 onderwerpen als smaak, temp., hoest, kortademigheid, keelpijn etc.
Dat is de laatste weken wel verwaarloosd. B-)
Nou ja, in ieder geval een nul lijn.
pi_194083291
Wat is er in godsnaam met FOK gebeurd in het afgelopen jaar?
Heb het forum nog nooit zo uitgestorven gezien.

Gelukkig is hier nog wel enige activiteit...
Mee doen is belangrijker dan winnen!
  dinsdag 14 juli 2020 @ 13:21:35 #112
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194083449
en hallo.
ik ken je niet, wie ben jij?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_194083532
Geen idee of het forum is uitgestorven, ik kom vrijwel alleen maar hier 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 14 juli 2020 @ 13:34:01 #114
217702 Lonaa
Honger!
pi_194083595
Ok, toch FOK! kapot hier.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194083608
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 13:34 schreef Lonaa het volgende:
Ok, toch FOK! kapot hier.
Niet helemaal kapot gelukkig, maar zwaar aangedaan
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 14 juli 2020 @ 13:38:16 #116
217702 Lonaa
Honger!
pi_194083704
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 13:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Niet helemaal kapot gelukkig, maar zwaar aangedaan
I can relate
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194083708
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 13:28 schreef Isabeau het volgende:
Geen idee of het forum is uitgestorven, ik kom vrijwel alleen maar hier 8-)
Jij bent dus onderdeel van het probleem |:)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 14 juli 2020 @ 13:38:41 #118
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194083717
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 13:34 schreef Lonaa het volgende:
Ok, toch FOK! kapot hier.
Niet helemaal meer. Ik kan weer quoten en de UI's doen het ook weer.
En er staan weer smileys onder het invoerveld.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194083730
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 13:38 schreef golfer het volgende:

[..]

Niet helemaal meer. Ik kan weer quoten en de UI's doen het ook weer.
En er staan weer smileys onder het invoerveld.
*O*
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 14 juli 2020 @ 13:44:15 #120
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194083827
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 13:36 schreef Danny het volgende:
^O^
stomme fout. komma vergeten in een stukje code dat bij crewleden niet werd ingeladen. Normaliter test ik ook eerst met m'n kloon, maar warrigheid van oxy doet gekke dingen :D

ik werk overigens aan een knopje om die nieuwe balk onderin uit te schakelen.
*O*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194083883
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 13:38 schreef Cat-astrophe het volgende:

Jij bent dus onderdeel van het probleem |:)
Ik herinner me grote delen van FOK! als vijandig en vol onaangename mensen. Dat is jarenlang toegestaan, dus helemaal niet raar. Ik begeef me daar alleen niet tussen voor mijn plezier.

Een beetje dit is hier mis gegaan: https://imgur.com/gallery/mWlpHGz
(mooi verhaal O+ )

[ Bericht 1% gewijzigd door Isabeau op 14-07-2020 14:16:44 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 14 juli 2020 @ 14:04:51 #122
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194084295
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 13:38 schreef golfer het volgende:

[..]

Niet helemaal meer. Ik kan weer quoten en de UI's doen het ook weer.
En er staan weer smileys onder het invoerveld.
Je kent de smileys toch wel uit je hoofd?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 14 juli 2020 @ 14:05:37 #123
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194084316
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 13:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik herinner me grote delen van FOK! als vijandig en vol onaangename mensen. Dat is jarenlang toegestaan, dus helemaal niet raar. Ik begeef me daar alleen niet tussen voor mijn plezier.

Een beetje dit is hier mis gegaan: https://imgur.com/account/favorites/mWlpHGz
(mooi verhaal O+ )
"Oops we couldn't find that page"
Lekker kort ook. :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_194084332
Terwijl FoK een beetje stuk ging bij andere users, ben ik vrolijk geworden van een koud blauw zomerhit filmpje. *O* Cool Blue voor de duidelijkheid.
Ja, ook via fok geklikt. w/
pi_194084355
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 14:05 schreef Barreltje het volgende:

[..]

"Oops we couldn't find that page"
Lekker kort ook. :+
Is dat de grap? 🙃
pi_194084375
De plaatjes onderaan zijn ook weer terug! *O*

Toch fijn dat ze steeds relevanter/persoonlijker worden *O*



(Ik doel dus op die voeten hè. Ik heb geen poes op mijn kont en cup H heb ik ook niet. :P )


:')
pi_194084398
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 14:08 schreef Candaasje het volgende:
De plaatjes onderaan zijn ook weer terug! *O*

Toch fijn dat ze steeds relevanter/persoonlijker worden *O*

[ afbeelding ]

(Ik doel dus op die voeten hè. Ik heb geen poes op mijn kont en cup H heb ik ook niet. :P )


:')
:D

Mobiel tot nu toe nog geen last van
pi_194084530
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 14:05 schreef Barreltje het volgende:

"Oops we couldn't find that page"
Lekker kort ook. :+
Zo dan 8-)

https://imgur.com/gallery/mWlpHGz
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194084614
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 13:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik herinner me grote delen van FOK! als vijandig en vol onaangename mensen. Dat is jarenlang toegestaan, dus helemaal niet raar. Ik begeef me daar alleen niet tussen voor mijn plezier.

Een beetje dit is hier mis gegaan: https://imgur.com/gallery/mWlpHGz
(mooi verhaal O+ )
Toevallig las ik die gisteren :D
En toen las ik de reacties eronder (waarin de barman geprezen werd) en dacht bij mezelf ‘jullie hebben het echt niet begrepen’ o|O

En ja, er zijn onaangename users of FOK! en van een aantal onderdelen van het beleid word ik niet blij. Maar al in al, nog genoeg leuke delen om te blijven.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194084655
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 14:18 schreef Cat-astrophe het volgende:

Toevallig las ik die gisteren :D
En toen las ik de reacties eronder (waarin de barman geprezen werd) en dacht bij mezelf ‘jullie hebben het echt niet begrepen’ o|O

En ja, er zijn onaangename users of FOK! en van een aantal onderdelen van het beleid word ik niet blij. Maar al in al, nog genoeg leuke delen om te blijven.
Ja, ik vind de mensen hier leuk O+ en een paar andere delen van FOK! zijn ook prima te doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 14 juli 2020 @ 14:25:00 #132
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194084754
quote:
Mooi verhaal.

Verder hou ik me maar op de vlakte.
Spoilers!
  dinsdag 14 juli 2020 @ 14:29:12 #133
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194084820
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 14:25 schreef Lucky_Strike het volgende:


Mooi verhaal.

Verder hou ik me maar op de vlakte.
Als je jezelf te veel profileert word je ontslagen? :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194085432
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 14:29 schreef golfer het volgende:

[..]

Als je jezelf te veel profileert word je ontslagen? :+
Als het geen zwart is vind je het kleurtje echt maar niks he?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 14 juli 2020 @ 15:12:21 #135
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194085514
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:06 schreef Cat-astrophe het volgende:

Als het geen zwart is vind je het kleurtje echt maar niks he?
Waar haal je dat vandaan?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 14 juli 2020 @ 15:14:56 #136
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194085558
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 14:29 schreef golfer het volgende:

[..]

Als je jezelf te veel profileert word je ontslagen? :+
:D Dat zal wel meevallen.
Spoilers!
pi_194085594
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:12 schreef golfer het volgende:

[..]

Waar haal je dat vandaan?
Uit je steken onder water links en rechts.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 14 juli 2020 @ 15:20:08 #138
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194085637
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:17 schreef Cat-astrophe het volgende:

Uit je steken onder water links en rechts.
Er wordt niks gestoken. Sterker nog: ik ben heel erg lang gekleurd geweest, voordat jij op Fok! kwam, dus ik weet niet waar je die onzin vandaan haalt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194085659
Haal net een flyer uit de brievenbus. Een meneer is al een tijd op zoek naar een woning en heeft tijdens het oriënteren mijn woning geschik (t mist) bevonden. Vrij knullig geschreven flyer ook nog. Geloof niet dat ik het ga doen :P
Van de week zag ik wel iemand het gebouw fotograferen, dat zal er wel mee te maken hebben.
We have far more in common than that which devides us..
pi_194085699
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:20 schreef golfer het volgende:

[..]

Er wordt niks gestoken. Sterker nog: ik ben heel erg lang gekleurd geweest, voordat jij op Fok! kwam, dus ik weet niet waar je die onzin vandaan haalt.
Oké dan ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 14 juli 2020 @ 15:26:02 #141
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194085708
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:25 schreef Cat-astrophe het volgende:

Oké dan ^O^
https://fokcrew.nl/user/6990
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 14 juli 2020 @ 15:26:29 #142
217702 Lonaa
Honger!
pi_194085715
Godsamme wat een zeikweer.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 14 juli 2020 @ 15:27:22 #143
217702 Lonaa
Honger!
pi_194085724
quote:
Mensen die gestopt zijn met iets zijn vaak het zuurst. Is bij (ex)rokers bijv ook zo. :7
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 14 juli 2020 @ 15:27:47 #144
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194085733
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:26 schreef Lonaa het volgende:
Godsamme wat een zeikweer.
Hier alleen vanmorgen wat druppels gevallen. Vanaf 11:30 alweer droog en nu zowaar een voorzichtig zonnetje te zien. 8-)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194085737
quote:
Ik doelde op het eerste deel van je reactie.
Dat je crew bent geweest wist ik.

Maar het een heeft imo weinig met het ander te maken. Ook ex-crew kan verbitterd zijn. Maar dat ben jij niet. Oké dan ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 14 juli 2020 @ 15:28:30 #146
217702 Lonaa
Honger!
pi_194085745
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:27 schreef golfer het volgende:

[..]

Hier alleen vanmorgen wat druppels gevallen. Vanaf 11:30 alweer droog en nu zowaar een voorzichtig zonnetje te zien. 8-)
Het regent eigenlijk al sinds ik om half 8 mn ogen open deed. Eerst niet zo hard, beetje druppels, beetje miezer. Maar nu toch al een uur of wat best wel flink.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194085764
Hier wisselt het tussen grijs en regen.

Maar ik heb thee, chocolade, bank. Plus huispoes en kittens op schoot dus all is good O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194085771
De regen valt eigenlijk reuze mee. Vanmorgen wat buitjes maar echt maar hele lichte miezer.

Wel heel benieuwd wat de rest van de zomer gaat doen.
pi_194085807
Hier bladblaast het ;(
  dinsdag 14 juli 2020 @ 15:48:16 #150
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194086036
Ik moet zo nog naar huis terug fietsen..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_194086072
Ik heb weer een nieuwe broek, topje en een trui. O+ Shoppen is echt mijn nieuwe hobby. :D

Dit weekend wil ik mijn kledingkast eens uitruimen. Alles wat te groot is, moet gewoon weg. Ik blijf het nu toch aandoen als het het eerste is wat ik tegenkom en dat is eigenlijk gewoon zonde.
pi_194086084
Hier hele zachte regen. Vind het eigenlijk wel lekker. Maar ik hoef niet veel naar buiten, dat scheelt. :D
  dinsdag 14 juli 2020 @ 15:54:49 #153
217702 Lonaa
Honger!
pi_194086120
Dora is af. Uit.


Mogelijkerwijs heeft het hier wat mee te maken:


Dit is haar bijvriend cq toyboy, Hazel. Dex is natuurlijk de eerste man. :Y
Hazel is anderhalf en onbezonnen. In Dora's 'hormonen-weet-niet'-periode ging het niet goed tussen die 2 maar het is weer helemaal koek en ei. O+
Ze hebben geravot, veel kabaal, veel tanden, oren trekken, tegen elkaar opboksen met de voorpoten alles. Het was fantastisch om te zien want gelijkwaardig en respectvol. O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194086131
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:50 schreef Myraela het volgende:
Ik heb weer een nieuwe broek, topje en een trui. O+ Shoppen is echt mijn nieuwe hobby. :D

Dit weekend wil ik mijn kledingkast eens uitruimen. Alles wat te groot is, moet gewoon weg. Ik blijf het nu toch aandoen als het het eerste is wat ik tegenkom en dat is eigenlijk gewoon zonde.
Ga je nog wat doorverkopen? O-)
pi_194086160
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:54 schreef Lonaa het volgende:
Dora is af. Uit.
[ afbeelding ]

Mogelijkerwijs heeft het hier wat mee te maken:
[ afbeelding ]

Dit is haar bijvriend cq toyboy, Hazel. Dex is natuurlijk de eerste man. :Y
Hazel is anderhalf en onbezonnen. In Dora's 'hormonen-weet-niet'-periode ging het niet goed tussen die 2 maar het is weer helemaal koek en ei. O+
Ze hebben geravot, veel kabaal, veel tanden, oren trekken, tegen elkaar opboksen met de voorpoten alles. Het was fantastisch om te zien want gelijkwaardig en respectvol. O+
Wat fijn dat dat nu weer goed gaat met Dora dan O+

Mooie hondjes allebei O+ O+
pi_194086187
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:55 schreef Sarabi het volgende:
Ga je nog wat doorverkopen? O-)
Ik denk dat ik met wegdoen nu vooral 'verplaats naar de zolder' bedoel. Blijf toch bang dat alles er weer aankomt. :') Daarbij was ik niet van de dure kleding, denk niet dat er mensen op zitten te wachten. :D

Probeer nu wel wat betere en mooiere kleding te kopen. Al heb ik me ook weer door de H&M sale laten verleiden. Een perfect zittende jeans voor 7 (!!!!) euro. :')
  dinsdag 14 juli 2020 @ 15:59:51 #157
217702 Lonaa
Honger!
pi_194086202
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:57 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Wat fijn dat dat nu weer goed gaat met Dora dan O+

Mooie hondjes allebei O+ O+
Heb wel het idee dat Dora wat stabieler is geworden zonder hormonen. :Y Wat....vrijer ofzo.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 14 juli 2020 @ 16:00:13 #158
63722 z80
I fink you freaky
pi_194086212
Ik ben ook in de moderne tijd aanbeland mbt de internet verbinding. Zit nu ook op glas.
Nu nog de router instellen naar mijn smaak en openvpn live brengen.

Spul werd aangesloten door een paar Nederlanders. Er werd net en snel gewerkt. Top.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_194086219
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:59 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik denk dat ik met wegdoen nu vooral 'verplaats naar de zolder' bedoel. Blijf toch bang dat alles er weer aankomt. :') Daarbij was ik niet van de dure kleding, denk niet dat er mensen op zitten te wachten. :D

Probeer nu wel wat betere en mooiere kleding te kopen. Al heb ik me ook weer door de H&M sale laten verleiden. Een perfect zittende jeans voor 7 (!!!!) euro. :')
Herkenbaar :') hier hebben ook nog lang allerlei dozen op zolder gestaan.
Maar goed wel al beter dan alle maten van 38 tm 48 in de kast, dan heb je helemaal geen overzicht meer.
pi_194086289
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 16:00 schreef Sarabi het volgende:
Herkenbaar :') hier hebben ook nog lang allerlei dozen op zolder gestaan.
Maar goed wel al beter dan alle maten van 38 tm 48 in de kast, dan heb je helemaal geen overzicht meer.
In je kast is het inderdaad echt irritant. Soms weet je ook niet meer wat je nog wel nodig hebt, omdat je een berg aan kleding ziet. Heb je het uiteindelijk wel weggedaan, of ook nog niet?

Ik zit wel te twijfelen of ik van vacuumzakken moet halen. En misschien sowieso wat selectiever zijn in wat ik wil bewaren. Sommige dingen wil je, ook als je wel weer aankomt, eigenlijk niet meer aan. Ik ben slecht in dingen wegdoen. :')
  dinsdag 14 juli 2020 @ 16:08:59 #161
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194086357
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Heb wel het idee dat Dora wat stabieler is geworden zonder hormonen. :Y Wat....vrijer ofzo.
Beter! Hormonen kunnen echt op de meest uiteenlopende dingen invloed hebben in een mensenlijf. Dat lijkt me op honden ook van toepassing.
Spoilers!
pi_194086360
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 16:05 schreef Myraela het volgende:

[..]

In je kast is het inderdaad echt irritant. Soms weet je ook niet meer wat je nog wel nodig hebt, omdat je een berg aan kleding ziet. Heb je het uiteindelijk wel weggedaan, of ook nog niet?

Ik zit wel te twijfelen of ik van vacuumzakken moet halen. En misschien sowieso wat selectiever zijn in wat ik wil bewaren. Sommige dingen wil je, ook als je wel weer aankomt, eigenlijk niet meer aan. Ik ben slecht in dingen wegdoen. :')
Ik heb het uiteindelijk wel weg gedaan :Y
Mijn smaak is nu best wel anders dan toen ik 16 was, dus het kon op een gegeven moment allemaal weg.
Andere mensen blij mee gemaakt.

Ik ben steeds makkelijker geworden in kleding weg doen. Als ik het een jaar niet gedragen heb kan het weg.
Tegelijkertijd ook een stuk minder gaan kopen dus mijn kast is heerlijk overzichtelijk nu.
  dinsdag 14 juli 2020 @ 16:10:58 #163
217702 Lonaa
Honger!
pi_194086397
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 16:08 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Beter! Hormonen kunnen echt op de meest uiteenlopende dingen invloed hebben in een mensenlijf. Dat lijkt me op honden ook van toepassing.
:Y :Y

Ik ben er echt Heel Erg opgelucht over. Het blijft een gok, het kan ook de andere kant op uitpakken enzo.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194086436
Ohja, project kledingkast. Daar was ik ook mee bezig. Teveel jarenoude zooi nog.

Ik moet eigenlijk hoognodig meer broeken. Ik heb nu na het knoeien met acrylverf namelijk een ernstig tekort aan spijkerbroeken. (En andere broeken heb ik niet, op wat wandelbroeken na :') .

Lekker afgepeigerd, Dora O+
pi_194086447
Eigenlijk vind ik dat met dit miezerweer de borrelplank plus droge witte wel op tafel kan.
Anders moet ik maar bij Dora gaan liggen. Uit.Af.

En Barrel...heb je al een farewell lunchafspraak?
pi_194086450
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 16:10 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:Y :Y

Ik ben er echt Heel Erg opgelucht over. Het blijft een gok, het kan ook de andere kant op uitpakken enzo.
Fijn dat het zo goed lijkt uit te pakken :Y Is inderdaad altijd even afwachten. :*
pi_194086453
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Heb wel het idee dat Dora wat stabieler is geworden zonder hormonen. :Y Wat....vrijer ofzo.
Fijn!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194086495
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 16:10 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:Y :Y

Ik ben er echt Heel Erg opgelucht over. Het blijft een gok, het kan ook de andere kant op uitpakken enzo.
Dat is wel fijn, is ze nu ook zekerder van zichzelf?
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 14 juli 2020 @ 16:18:51 #169
217702 Lonaa
Honger!
pi_194086539
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 16:16 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat is wel fijn, is ze nu ook zekerder van zichzelf?
Mja, denk het wel. Vooral dus wat vrijer en makkelijker en uitnodigender naar mensen en honden. Wat minder schuchter.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 14 juli 2020 @ 16:20:11 #170
217702 Lonaa
Honger!
pi_194086557
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 16:12 schreef Candaasje het volgende:
Ohja, project kledingkast. Daar was ik ook mee bezig. Teveel jarenoude zooi nog.

Ik moet eigenlijk hoognodig meer broeken. Ik heb nu na het knoeien met acrylverf namelijk een ernstig tekort aan spijkerbroeken. (En andere broeken heb ik niet, op wat wandelbroeken na :') .

Lekker afgepeigerd, Dora O+
Tekort aan spijkerbroeken is hier ook een ding. Moeilijke onderkant dus echte goede spijkerbroeken zijn lastig.

Laatst 4 broeken laten komen. 1 Nike-sportbroek, 1 joggingbroek, 1 zomerflodderbroek, 1 spijkerbroek.
Spijkerbroek teruggestuurd, andere 3 gehouden.

:')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194086598
Hier ook lastig broeken kopen. Ik heb een paar fijn zittende broeken in diverse kleuren, maar da's alleen in de zomer draagbaar.
Voor de winter heb ik een paar zwarte en een blauwe. Daar moet nog wat bij komen.
Heb nu wel een patroon voor een soort jogging broek, maar dan netjes. Dat ga ik nu eens proberen met hele goedkope stof, lukt dat, dan maak ik er meer, zit vast veel lekkerder als ik thuis werk dan de andere broeken.
We have far more in common than that which devides us..
pi_194086687
Bij mij zijn de normale broekmaten altijd te kort. Maar bij jeans heb je juist vaker lengtematen, dus dat is fijn.

Ik wil eigenlijk wel ook andere soorten broeken proberen. Vandaag een paperbag broek gepast, maar die zat niet charmant bij m'n billen. En aan wijde pijpen moet ik ook nog wennen. Maar eigenlijk wil ik wel een beetje af van altijd maar in een spijkerbroek lopen.
pi_194086804
Hier zijn broeken ook een ramp door mijn figuur. Maar gelukkig zijn er nog rokjes en jurkjes O+
  Moderator dinsdag 14 juli 2020 @ 16:54:49 #174
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194087001
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 16:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier ook lastig broeken kopen. Ik heb een paar fijn zittende broeken in diverse kleuren, maar da's alleen in de zomer draagbaar.
Voor de winter heb ik een paar zwarte en een blauwe. Daar moet nog wat bij komen.
Heb nu wel een patroon voor een soort jogging broek, maar dan netjes. Dat ga ik nu eens proberen met hele goedkope stof, lukt dat, dan maak ik er meer, zit vast veel lekkerder als ik thuis werk dan de andere broeken.
Kun je ze zelf niet maken, de fijn zittende broeken maar dan geschikt maken voor de winter ? :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194087113

Mooi eiland hoor! Met lamsoor.

En goed Duits eten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 14 juli 2020 @ 17:11:37 #176
217702 Lonaa
Honger!
pi_194087232
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 17:01 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi eiland hoor! Met lamsoor.

En goed Duits eten.
[ afbeelding ]
Welk eiland? :)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194087240
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 16:30 schreef Myraela het volgende:
Bij mij zijn de normale broekmaten altijd te kort. Maar bij jeans heb je juist vaker lengtematen, dus dat is fijn.

Ik wil eigenlijk wel ook andere soorten broeken proberen. Vandaag een paperbag broek gepast, maar die zat niet charmant bij m'n billen. En aan wijde pijpen moet ik ook nog wennen. Maar eigenlijk wil ik wel een beetje af van altijd maar in een spijkerbroek lopen.
Nadeel van die paperbag broeken vind ik dat je je shirt erin moet dragen, en ik ben gewend om mijn shirts niet in te stoppen. Ik heb nu een korte broek die ongeveer zo is, maar ik heb maar twee shirts of zo die niet veel te wijd zijn om in te stoppen :')

Ik vind chino modellen altijd wel fijn als alternatief voor een spijkerbroek, wat netter maar nog steeds sportief. Ik draag graag die van de WE, want die vallen erg "hollands", lekker groot en lang. Ook iets betere kwaliteit dan H&M.
pi_194087252
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 16:54 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Kun je ze zelf niet maken, de fijn zittende broeken maar dan geschikt maken voor de winter ? :D
Ik kan me voorstellen dat de zomerbroeken van die lekkere wijde flodderbroeken zijn. Voor de winter zou je een dikkere stof nodig hebben, maar dan floddert het niet meer en valt het dus heel anders. Dus dat werkt niet echt.
  dinsdag 14 juli 2020 @ 17:14:20 #179
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194087255
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 16:00 schreef z80 het volgende:
Ik ben ook in de moderne tijd aanbeland mbt de internet verbinding. Zit nu ook op glas.
Nu nog de router instellen naar mijn smaak en openvpn live brengen.

Spul werd aangesloten door een paar Nederlanders. Er werd net en snel gewerkt. Top.
Let op je OpenVPN logs

Om de paar weken ddos aanvallen hier
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194087259
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 17:11 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Welk eiland? :)
Borkum!
Vanochtend heb ik foto’s van hotel gepost. Zit ik nu in.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_194087268
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 17:12 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Nadeel van die paperbag broeken ()
Wat is een papiertasbroek?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_194087270
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:50 schreef Myraela het volgende:
Ik heb weer een nieuwe broek, topje en een trui. O+ Shoppen is echt mijn nieuwe hobby. :D

Dit weekend wil ik mijn kledingkast eens uitruimen. Alles wat te groot is, moet gewoon weg. Ik blijf het nu toch aandoen als het het eerste is wat ik tegenkom en dat is eigenlijk gewoon zonde.
Heb ik vorig jaar met 1 hele maat (ruimschoots) en 10k eraf ook gedaan.
Paar dingen als huisspul gehouden en het meeste nieuw gekocht. Elke maand wat.
pi_194087282
Zo te zien vermaakt sigme zich prima op vakantie. Leuke plaatjes!
pi_194087292
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 16:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier ook lastig broeken kopen. Ik heb een paar fijn zittende broeken in diverse kleuren, maar da's alleen in de zomer draagbaar.
Voor de winter heb ik een paar zwarte en een blauwe. Daar moet nog wat bij komen.
Heb nu wel een patroon voor een soort jogging broek, maar dan netjes. Dat ga ik nu eens proberen met hele goedkope stof, lukt dat, dan maak ik er meer, zit vast veel lekkerder als ik thuis werk dan de andere broeken.
Dat wil ik ook nog steeds proberen, maar geen idee hoeveel stof ik nodig heb.
Zou het dan op mijn lekkerste flodderbroek kunnen leggen qua model. Elastiek in de band en klaar.
pi_194087305
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:54 schreef Lonaa het volgende:
Dora is af. Uit.
[ afbeelding ]

Mogelijkerwijs heeft het hier wat mee te maken:
[ afbeelding ]

Dit is haar bijvriend cq toyboy, Hazel. Dex is natuurlijk de eerste man. :Y
Hazel is anderhalf en onbezonnen. In Dora's 'hormonen-weet-niet'-periode ging het niet goed tussen die 2 maar het is weer helemaal koek en ei. O+
Ze hebben geravot, veel kabaal, veel tanden, oren trekken, tegen elkaar opboksen met de voorpoten alles. Het was fantastisch om te zien want gelijkwaardig en respectvol. O+
Wat goed dat je dat zo duidt. Ik zou dat niet zo gauw zien of het gelijkwaardig en respectvol is tussen honden.
pi_194087318
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 16:13 schreef AnneX het volgende:
Eigenlijk vind ik dat met dit miezerweer de borrelplank plus droge witte wel op tafel kan.

Hier is mijn 5 uurs wijntje alweer ingeschonken.
Rood dit keer.. lekker flesje Italiaanse ripasso. (manier van druiven drogen met de schillen van de amarone druif.. ik vind dat smaakje dat het krijgt in rode wijn erg lekker en pas ontdekt)
  dinsdag 14 juli 2020 @ 17:22:38 #187
63722 z80
I fink you freaky
pi_194087332
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 17:14 schreef fietsie het volgende:

[..]

Let op je OpenVPN logs

Om de paar weken ddos aanvallen hier
Doe ik. En zodra alles draait gaat deze op een andere poort. Scheelt een heleboel geklop.
Echter heb ik nu tijdelijk een ip adres :( . Mijn beloofde ip6 is er nog niet. Waarschijnlijk moet ik wachten tot het hele dorp klaar is.
Maar internet reageert een stuk sneller. De dns reageert een stuk sneller en de ping tijden zijn ook lager dan bij de dsl verbinding.

Al wat poorten tijdelijk open gezet zodat de isp kan zien dat er iets aan de lijn hangt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_194087336
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 16:54 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Kun je ze zelf niet maken, de fijn zittende broeken maar dan geschikt maken voor de winter ? :D
Da’s me nog eenpaar stappen te ver. Heb nog een trauma van de, door mijn moeder gemaakte donkerbruine ribbroek. Zij trots en ik moest ‘m aan (was 8) en het deed zo’n pijn in m’n kruis (ik weet nu wel wat ze verkeerd had gedaan).wat was ik blij dat ik eruit groeide
We have far more in common than that which devides us..
pi_194087368
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 17:18 schreef Blues het volgende:

[..]

Dat wil ik ook nog steeds proberen, maar geen idee hoeveel stof ik nodig heb.
Zou het dan op mijn lekkerste flodderbroek kunnen leggen qua model. Elastiek in de band en klaar.
Dat werkt dus niet helemaal. Heeft iets te maken met de billen en dat een achterkant hoger is als een voorkant. Heb een paar maanden geleden zo’n broek die stuk was uit elkaar gehaald en overgetrokken en toen werkte het wel
We have far more in common than that which devides us..
pi_194087379
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 17:26 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat werkt dus niet helemaal. Heeft iets te maken met de billen en dat een achterkant hoger is als een voorkant. Heb een paar maanden geleden zo’n broek die stuk was uit elkaar gehaald en overgetrokken en toen werkte het wel
Ja snap ik dat het niet helemaal klopt.. heb nu nog geen oud genoege die ik uit elkaar kan halen :D
pi_194087392
Oh jongens kijk nou eens: Terschelling: de komeet neowise mét zeevonk _O_



pi_194087462
quote:
5s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 17:15 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat is een papiertasbroek?
Dat is een broek waarbij de stof boven de met elastiek en/of een riem ingesnoerde taille nog even doorloopt, zodat je een gerimpeld randje krijgt zoals aan een opgefrommelde papieren zak.

pi_194087492
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 17:26 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat werkt dus niet helemaal. Heeft iets te maken met de billen en dat een achterkant hoger is als een voorkant. Heb een paar maanden geleden zo’n broek die stuk was uit elkaar gehaald en overgetrokken en toen werkte het wel
Als je je broek goed vouwt, kun je het patroon ook omtrekken als hij heel is. Je moet idd goed opletten dat de voorkant anders is dan de achterkant. Netjes omvouwen bij de naden en dan omtrekken, of papier erop leggen en dan langs de naden omtrekken. Zo heb ik een van mijn korte broeken ook met succes gekloond. :)
@Blues
pi_194087502
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 17:12 schreef Tele6 het volgende:
Nadeel van die paperbag broeken vind ik dat je je shirt erin moet dragen, en ik ben gewend om mijn shirts niet in te stoppen. Ik heb nu een korte broek die ongeveer zo is, maar ik heb maar twee shirts of zo die niet veel te wijd zijn om in te stoppen :')

Ik vind chino modellen altijd wel fijn als alternatief voor een spijkerbroek, wat netter maar nog steeds sportief. Ik draag graag die van de WE, want die vallen erg "hollands", lekker groot en lang. Ook iets betere kwaliteit dan H&M.
Chino's zijn inderdaad top. Ik was benieuwd naar zo'n paperbag broek, want bij sommige meiden vind ik het erg leuk staan. Maar je moet er inderdaad wel een strak topje bij dragen. Wil het nog wel een keer van andere winkels proberen. Want het stond wel erg tof in m'n taille. Alleen deze maakte m'n billen gewoon lelijk. En dat willen we natuurlijk niet. :D

Het is echt een beetje ontdekken wat m'n stijl is. Los van een paar maten kleiner, wil ik ook gewoon iets stijlvoller op m'n werk verschijnen. Netjes, maar niet saai.
pi_194087511
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 17:18 schreef Blues het volgende:

[..]

Dat wil ik ook nog steeds proberen, maar geen idee hoeveel stof ik nodig heb.
Zou het dan op mijn lekkerste flodderbroek kunnen leggen qua model. Elastiek in de band en klaar.
Als je niet weet hoe veel stof je nodig hebt, koop je toch gewoon een flinke lap goedkope stof en probeer je het, en dan maak je daarna een versie 2 van mooiere stof als je weet hoe veel je moet hebben?
(Mijn proefmodel was gemaakt van oud laken, dat kan natuurlijk ook. Lakens slijten vaak alleen maar in het midden, dus dan kun je de randen mooi gebruiken *) )
pi_194087525
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 17:35 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dat is een broek waarbij de stof boven de met elastiek en/of een riem ingesnoerde taille nog even doorloopt, zodat je een gerimpeld randje krijgt zoals aan een opgefrommelde papieren zak.

[ afbeelding ]
Bij mij zou mijn muffin over de rand van de zak vallen ;( :')

Ik heb dit seizoen totaal geen koopdrang :D Sociaal leven ligt zo ontzettend stil dat ik voor die paar gelegenheden waarvoor ik de deur uit moet me wel red met de kleding die ik al heb.
Zou ook lukken als ik elke dag de deur uit moest, maar alla :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194087558
Ik lees met bewondering de tips en trucks van de handige Harriëttes hier _O_
Niet aan mij besteed, helaas.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194087561
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 17:40 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Bij mij zou mijn muffin over de rand van de zak vallen ;( :')

Ik heb dit seizoen totaal geen koopdrang :D Sociaal leven ligt zo ontzettend stil dat ik voor die paar gelegenheden waarvoor ik de deur uit moet me wel red met de kleding die ik al heb.
Zou ook lukken als ik elke dag de deur uit moest, maar alla :7
Dan zou jouw muffin boven je navel zitten? Het flatterende aan dat model broeken is dus juist dat ze wat hoger vallen dus een muffin mooi bedekken en met alle frutsels en insnoeringen een taille benadrukken zelfs als er geen taille is. Je krijgt er alleen soms een rare kont in, zoals Myraela al zei :P
pi_194087572
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 17:37 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Als je je broek goed vouwt, kun je het patroon ook omtrekken als hij heel is. Je moet idd goed opletten dat de voorkant anders is dan de achterkant. Netjes omvouwen bij de naden en dan omtrekken, of papier erop leggen en dan langs de naden omtrekken. Zo heb ik een van mijn korte broeken ook met succes gekloond. :)
@:Blues
Hierbij zijn geduld en nauwkeurig heel belangrijk (en ik heb daar zo’n gebrek aan)
We have far more in common than that which devides us..
pi_194087584
@sigme: pluk eens wat van dat lamsoor, ik kon dat al tijden niet meer vinden in de Carrefour :D

En enjoy!


Zo eerst maar eens eten en dan laatste half uurtje hoorcollege volgen en de samenvatting af maken.

Ik heb vandaag enkel op een stoel gezeten, maar ben (mentaal) compleet gesloopt :')
  dinsdag 14 juli 2020 @ 17:43:40 #201
217702 Lonaa
Honger!
pi_194087587
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 17:20 schreef Blues het volgende:

[..]

Wat goed dat je dat zo duidt. Ik zou dat niet zo gauw zien of het gelijkwaardig en respectvol is tussen honden.
Het is een ondergewaardeerd ding, helaas. Sowieso wel, het 'lezen' van je hond. Met een beetje oefening en weten waar op te letten overigens helemaal niet zo moeilijk.

Je let er bijvoorbeeld op (en het klinkt zo logisch :') ) dat het spel van beide kanten komt, dat niet steeds dezelfde hond het onderspit delft, dat ze af en toe pauze nemen (of help daar even bij) en verder de stresssignalen van je eigen en andermans hond. Klein en groot. Hoe staan de oren? De staart? Hoe kijkt ie uit z'n ogen? Denk bijv. aan het laten zien van oogwit. De hele houding en interactie is daarbij van belang.

Er zijn nog zoveel misverstanden en er is zoveel ontwetendheid. :X
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194087604
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 17:29 schreef Blues het volgende:
Oh jongens kijk nou eens: Terschelling: de komeet neowise mét zeevonk _O_

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mooi O+
pi_194087611
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 17:42 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dan zou jouw muffin boven je navel zitten? Het flatterende aan dat model broeken is dus juist dat ze wat hoger vallen dus een muffin mooi bedekken en met alle frutsels en insnoeringen een taille benadrukken zelfs als er geen taille is. Je krijgt er alleen soms een rare kont in, zoals Myraela al zei :P
O, het is een hoge taille :D

Daar zou mijn muffin wel inpassen ja :+

Maar ik houd niet van instopshirts (want muffin). En het zou me niet verbazen dat mijn litteken op die hoogte niet blij wordt van de rand van zo’n broek. Maar, wie weet... voel ik me ooit dapper genoeg er eentje te passen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194087627
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 17:43 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Het is een ondergewaardeerd ding, helaas. Sowieso wel, het 'lezen' van je hond. Met een beetje oefening en weten waar op te letten overigens helemaal niet zo moeilijk.

Je let er bijvoorbeeld op (en het klinkt zo logisch :') ) dat het spel van beide kanten komt, dat niet steeds dezelfde hond het onderspit delft, dat ze af en toe pauze nemen (of help daar even bij) en verder de stresssignalen van je eigen en andermans hond. Klein en groot. Hoe staan de oren? De staart? Hoe kijkt ie uit z'n ogen? Denk bijv. aan het laten zien van oogwit. De hele houding en interactie is daarbij van belang.

Er zijn nog zoveel misverstanden en er is zoveel ontwetendheid. :X
Dat heb ik met katten. Razend interessant om al die kleine signaaltjes op te pikken en er rekening mee te houden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194087630
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 17:42 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hierbij zijn geduld en nauwkeurig heel belangrijk (en ik heb daar zo’n gebrek aan)
Ja, en het is ook makkelijker als de broek die je wilt klonen van stevige stof is. Ik heb het geluk een fan te zijn van ofwel jeans ofwel chino's, allebei stugge stof. Dat gaat er niet vandoor als je er papier op probeert te leggen.

Heb je het wel eens geprobeerd? Want ik denk dat bij een gebrek aan geduld en nauwkeurigheid, wat gevoel ervoor ook al genoeg zou zijn en je hebt inmiddels genoeg naai-ervaring dat je er wel gevoel voor zult hebben lijkt me.
pi_194087632
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 17:43 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Het is een ondergewaardeerd ding, helaas. Sowieso wel, het 'lezen' van je hond. Met een beetje oefening en weten waar op te letten overigens helemaal niet zo moeilijk.

Je let er bijvoorbeeld op (en het klinkt zo logisch :') ) dat het spel van beide kanten komt, dat niet steeds dezelfde hond het onderspit delft, dat ze af en toe pauze nemen (of help daar even bij) en verder de stresssignalen van je eigen en andermans hond. Klein en groot. Hoe staan de oren? De staart? Hoe kijkt ie uit z'n ogen? Denk bijv. aan het laten zien van oogwit. De hele houding en interactie is daarbij van belang.

Er zijn nog zoveel misverstanden en er is zoveel ontwetendheid. :X
Ja wat jammer zég!
Verplichte kost voor hondenbezitters wmb. ^O^
pi_194087640
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 17:45 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat heb ik met katten. Razend interessant om al die kleine signaaltjes op te pikken en er rekening mee te houden.
Ja, die herken ik wel.
Heb zelf dan ook nooit honden gehad.
Wel mijn ouders.. maar dat waren suffige ouwe doggies O+
pi_194087661
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 17:39 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Als je niet weet hoe veel stof je nodig hebt, koop je toch gewoon een flinke lap goedkope stof en probeer je het, en dan maak je daarna een versie 2 van mooiere stof als je weet hoe veel je moet hebben?
(Mijn proefmodel was gemaakt van oud laken, dat kan natuurlijk ook. Lakens slijten vaak alleen maar in het midden, dus dan kun je de randen mooi gebruiken *) )
Ja ga dat echt een keer doen *G*
pi_194087699
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 17:18 schreef Blues het volgende:

[..]

Dat wil ik ook nog steeds proberen, maar geen idee hoeveel stof ik nodig heb.
Zou het dan op mijn lekkerste flodderbroek kunnen leggen qua model. Elastiek in de band en klaar.
Voor de tshirtstof broek die ik nu ga maken heb ik 2 meter nodig (van 140 breed) nou ben jij slanker maar ook langer. Maar ik denk maar zo, deze stof was 3 euro per meter, als het lukt heb ik een broek van 6 euro en anders veel poetslappen voor 6 euro _O-
(Heb nu een jurk aan voor 5 euro ;) )

[ Bericht 0% gewijzigd door Kaatje1 op 14-07-2020 18:24:48 ]
We have far more in common than that which devides us..
pi_194087705
Ik ga morgen trouwens naar Hypermarkt Carrefour in België. Weet iemand toevallig nog iets dat ik echt niet mag vergeten mee te nemen? Ik zie online dat ze een vega filet Martino hebben. Die wil ik wel proberen. :9
  dinsdag 14 juli 2020 @ 17:51:07 #211
217702 Lonaa
Honger!
pi_194087728
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 17:46 schreef Blues het volgende:

[..]

Ja, die herken ik wel.
Heb zelf dan ook nooit honden gehad.
Wel mijn ouders.. maar dat waren suffige ouwe doggies O+
maar ook suffige ouwe doggies geven signalen waarmee ze vertellen waar ze wel of niet iets gelukkiger van worden. :Y

En ja, katten zijn daarin ook boeiend. Iets anders (misschien voor Cat niet zo) omdat ze wat minder interacten met soortgenoten dan honden. En iets minder heel erg wisselende situaties.

En eens dat het verplichte kost zou moeten zijn. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194087733
Ik vind het zo knap als mensen zelf kleding maken. Ik zou er echt het geduld niet voor hebben. En dan ook niet dat ik het echt mooi zou kunnen. Ik ben ook gewoon heel kritisch op alles wat ik zelf maak, dus dan vind ik het al snel niet mooi. :')
pi_194087781
O+ Strandbroeken O+ Hema O+
pi_194087813
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 17:51 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het zo knap als mensen zelf kleding maken. Ik zou er echt het geduld niet voor hebben. En dan ook niet dat ik het echt mooi zou kunnen. Ik ben ook gewoon heel kritisch op alles wat ik zelf maak, dus dan vind ik het al snel niet mooi. :')
Nou ja, ik maak dus ook niet echt veel kleding. Ik heb een paar dingetjes gemaakt en toen geconcludeerd dat ik het wel door had en klaar.
- gulp met rits
- knoopsgat
- knoop erin gehamerd
- cirkelrok
- zelf patroon ontwerpen broek, shirt, rok
- mouwen inzetten

Het enige wat ik nog een keer wil doen is werken met stretchstof en het voetje van mijn naaimachine proberen dat supersmalle zomen maakt. En m'n broer heeft een broek aan me gegeven om te klonen, dus dat "moet" eigenlijk ook nog. Maar ja, ik heb al een keer een broek gemaakt.

Dat is met meer van mijn hobbyprojecten een probleem, ik doe het tot het lukt en dan is de uitdaging ervanaf :')
pi_194087939
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 17:51 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het zo knap als mensen zelf kleding maken. Ik zou er echt het geduld niet voor hebben. En dan ook niet dat ik het echt mooi zou kunnen. Ik ben ook gewoon heel kritisch op alles wat ik zelf maak, dus dan vind ik het al snel niet mooi. :')
Door Sewing Bee en @Kaatje krijg ik ook echt zin om zelf te gaan naaien. Maar ja eerst leren hoe :D
  Moderator dinsdag 14 juli 2020 @ 18:08:11 #216
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194088036
Mahlzeit @sigme :9
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 14 juli 2020 @ 18:10:01 #217
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194088069
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 16:00 schreef z80 het volgende:
Ik ben ook in de moderne tijd aanbeland mbt de internet verbinding. Zit nu ook op glas.
Nu nog de router instellen naar mijn smaak en openvpn live brengen.

Spul werd aangesloten door een paar Nederlanders. Er werd net en snel gewerkt. Top.
Limburgers in een groene Transit? :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194088088
Gisteravond aan begonnen, net af (nog wel even strijken), van de week nog zo’n setje in donkerrood, dan zijn er 4 combi’s mogelijk (baby komt ergens in augustus)
We have far more in common than that which devides us..
pi_194088193
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 17:35 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dat is een broek waarbij de stof boven de met elastiek en/of een riem ingesnoerde taille nog even doorloopt, zodat je een gerimpeld randje krijgt zoals aan een opgefrommelde papieren zak.

[ afbeelding ]
Altijd afgevraagd waarom het zo heette. En nu weet ik het :D
pi_194088210
Ohja ik ga binnenkort eindelijk weer een naaimachine kopen en dan kleding voor Jip maken :P zin in :D
pi_194088302
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 17:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Voor de tshirtstof broek die ik nu ga maken heb ik 2 meter nodig (van 140 breed) nou ben jij slanker maar ook langer. Maar ik denk maar zo, deze stof was 3 euro per meter, als het lekt heb ik een vroek van 6 euro en anders veel poetslappen voor 6 euro _O-
(Heb nu een jurk aan voor 5 euro ;) )
Dank! Ik koop binnenkort 2mtr 140br. Eens kijken of ik t nog kan. Tenslotte heb ik al een tijdje een geweldige nieuwe masjien staan! O+
pi_194089328
Nou lekker dan dat crisp. Kreeg een berichtje dat niet alles zou komen, nou dat klopt, alleen een klein flesje prosecco is binnen. Ze mogen het donderdag ochtend brengen en anders kunnen ze het geld teruggeven. Nou weet ik ook weer waarom ik na de eerste keer geen bestelling meer heb gedaan, toen was hetzelfde zie ik in de app geschiedenis
We have far more in common than that which devides us..
pi_194089488
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 19:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou lekker dan dat crisp. Kreeg een berichtje dat niet alles zou komen, nou dat klopt, alleen een klein flesje prosecco is binnen. Ze mogen het donderdag ochtend brengen en anders kunnen ze het geld teruggeven. Nou weet ik ook weer waarom ik na de eerste keer geen bestelling meer heb gedaan, toen was hetzelfde zie ik in de app geschiedenis
-O-

Beetje raar?
pi_194089521
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 19:36 schreef Sarabi het volgende:

[..]

-O-

Beetje raar?
Nogal ja. Ik ben donderdag jarig en daarvoor eea gekocht (geen idee of er iemand komt maar dan heb ik wat in huis. Gelukkig kreeg ik een verjaardagsaanbieding van AH dus als het goed gaat heb ik in ieder geval een appeltaartje
We have far more in common than that which devides us..
pi_194089579
Ze gaan er een spoed nabestelling maken die morgenavond komt pfff
We have far more in common than that which devides us..
pi_194089623
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 19:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou lekker dan dat crisp. Kreeg een berichtje dat niet alles zou komen, nou dat klopt, alleen een klein flesje prosecco is binnen. Ze mogen het donderdag ochtend brengen en anders kunnen ze het geld teruggeven. Nou weet ik ook weer waarom ik na de eerste keer geen bestelling meer heb gedaan, toen was hetzelfde zie ik in de app geschiedenis
Lekker dan -O-
Bij mij was er de eerste keer iets verkeerd geleverd. Werd prima opgelost, maar als zowat mijn hele bestelling niet zou zijn gekomen was ik ook pissig geweest.
Fijn dat ze morgen komen nabezorgen!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194089639
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 19:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Lekker dan -O-
Bij mij was er de eerste keer iets verkeerd geleverd. Werd prima opgelost, maar als zowat mijn hele bestelling niet zou zijn gekomen was ik ook pissig geweest.
Fijn dat ze morgen komen nabezorgen!
Eerst zien, dan geloven 😉
We have far more in common than that which devides us..
pi_194089645
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 19:48 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Eerst zien, dan geloven 😉
Gezien je ervaringen tot nu toe kan ik me dat voorstellen :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194089669
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 16:00 schreef z80 het volgende:
Ik ben ook in de moderne tijd aanbeland mbt de internet verbinding. Zit nu ook op glas.
Nu nog de router instellen naar mijn smaak en openvpn live brengen.

Spul werd aangesloten door een paar Nederlanders. Er werd net en snel gewerkt. Top.
Oh fijn! Dat gaan we hier denk ik de komende 10 jaar niet krijgen _O-
Dorp van mijn ouders werd wel helemaal aangesloten op het glasvezelnet, maar de provider die ze vervolgens kregen maakte er zo'n potje van dat ze na een jaar terug zijn gegaan naar gewoon internet van Z.iggo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194089679
@Blues omg wat een mooie foto's van komeet en zeevonk!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194089710
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 19:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nogal ja. Ik ben donderdag jarig en daarvoor eea gekocht (geen idee of er iemand komt maar dan heb ik wat in huis. Gelukkig kreeg ik een verjaardagsaanbieding van AH dus als het goed gaat heb ik in ieder geval een appeltaartje
Dan komt het helemaal niet goed uit.
Heb nu wel een goede reden om niet meer te twijfelen. AH is goed genoeg.
pi_194089778
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 19:54 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dan komt het helemaal niet goed uit.
Heb nu wel een goede reden om niet meer te twijfelen. AH is goed genoeg.
Als het goed is komt het morgen (duimduim). Heb er gewoon bijgezet dat het uiterlijk donderdagochtend hier moet zijn ivm verjaardag, maar liever natuurlijk woensdagavond
We have far more in common than that which devides us..
pi_194089855
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 19:54 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dan komt het helemaal niet goed uit.
Heb nu wel een goede reden om niet meer te twijfelen. AH is goed genoeg.
En de minimaal vijf reviews hier van mensen waarbij het wél goed ging tellen niet mee? :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194089922
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 20:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En de minimaal vijf reviews hier van mensen waarbij het wél goed ging tellen niet mee? :D
Ojawel maar het komt beter uit om naar de slechte te luisteren :+ ik geef al te veel geld uit aan eten en drinken.

Ookal klinkt het bij Kaatje alsof het wel vaker voorkomt dus dat klinkt echt niet zo fijn.
pi_194089972
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 19:51 schreef Isabeau het volgende:
@:Blues omg wat een mooie foto's van komeet en zeevonk!
Die combi ook O+ Heb nog wel 2x gezocht naar de komeet, maar niet gezien en wilde naar bed :D
pi_194090094
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 20:10 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ojawel maar het komt beter uit om naar de slechte te luisteren :+ ik geef al te veel geld uit aan eten en drinken.

Ookal klinkt het bij Kaatje alsof het wel vaker voorkomt dus dat klinkt echt niet zo fijn.
Je gebruikt Kaatje als een excuusTruus o|O
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194090108
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 20:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Je gebruikt Kaatje als een excuusTruus o|O
Sorry Kaatje :D
pi_194090114
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 20:10 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ojawel maar het komt beter uit om naar de slechte te luisteren :+ ik geef al te veel geld uit aan eten en drinken.

Ookal klinkt het bij Kaatje alsof het wel vaker voorkomt dus dat klinkt echt niet zo fijn.
Ik wist niet meer wat ik toen besteld had, nu ik de app terugkijk, was de pate toen gruwelijk lekker, een andere dan ik nu besteld heb
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 14 juli 2020 @ 20:39:59 #239
63722 z80
I fink you freaky
pi_194090333
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 19:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh fijn! Dat gaan we hier denk ik de komende 10 jaar niet krijgen _O-
Dorp van mijn ouders werd wel helemaal aangesloten op het glasvezelnet, maar de provider die ze vervolgens kregen maakte er zo'n potje van dat ze na een jaar terug zijn gegaan naar gewoon internet van Z.iggo.
De lol is. De dorpen en woonkernen om Kleve heen krijgen glas tot in de woning. Stad Kleve zelf voorlopig niet.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 14 juli 2020 @ 20:40:46 #240
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_194090348
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 20:39 schreef z80 het volgende:

[..]

De lol is. De dorpen en woonkernen om Kleve heen krijgen glas tot in de woning. Stad Kleve zelf voorlopig niet.
Dat is hier net zo hoor. De buitengebieden krijgen glas. De dorps en stadskernen niet.
  dinsdag 14 juli 2020 @ 20:43:54 #241
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194090396
Er gaat hier een enquete worden gehouden onder bewoners over glasvezel in het buitengebied.
Spoilers!
pi_194090400
Wij krijgen ook glasvezel!

Morgen hypotheekaanbod ondertekenen, dan zit het wel snor.

nu aan het fantaseren over hoe de tuin er uit moet komen te zien. Beginnen op 0 daar, wel spannend!
pi_194090442
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 20:39 schreef z80 het volgende:

De lol is. De dorpen en woonkernen om Kleve heen krijgen glas tot in de woning. Stad Kleve zelf voorlopig niet.
Ja, dat is op veel plekken zo 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 14 juli 2020 @ 20:51:58 #244
63722 z80
I fink you freaky
pi_194090507
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 20:44 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij krijgen ook glasvezel!

Morgen hypotheekaanbod ondertekenen, dan zit het wel snor.

nu aan het fantaseren over hoe de tuin er uit moet komen te zien. Beginnen op 0 daar, wel spannend!
Als je de ruimte hebt in een hoek van de tuin een paar laagstam fruitbomen zetten. Heb je zelf vers fruit en de vogels zijn je dankbaar. Van wespen en bijen heb je geen last. Deze komen enkel even langs als de boom in bloei staat. En blijven dan ook bij die boom.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_194090569
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 20:44 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij krijgen ook glasvezel!

Morgen hypotheekaanbod ondertekenen, dan zit het wel snor.

nu aan het fantaseren over hoe de tuin er uit moet komen te zien. Beginnen op 0 daar, wel spannend!
Is het al bekend wanneer jullie overgaan? En moet je binnen nog veel doen? Muren, vloeren keuken etc?
We have far more in common than that which devides us..
pi_194090604
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 20:44 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij krijgen ook glasvezel!

Morgen hypotheekaanbod ondertekenen, dan zit het wel snor.

nu aan het fantaseren over hoe de tuin er uit moet komen te zien. Beginnen op 0 daar, wel spannend!
Leuk en nog gefeliciteerd met jullie nieuwe huis *O* w/
pi_194091024
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 20:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Is het al bekend wanneer jullie overgaan? En moet je binnen nog veel doen? Muren, vloeren keuken etc?
We zullen de sleutel in oktober krijgen, maar waarschijnlijk pas net voor de kerstvakantie verhuizen.

Er moet nog een vloer in op zolder, voor de rest niets. Ja, alles buiten. Oprit, pad, terras, tuin, etc.
pi_194091034
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 20:57 schreef Blues het volgende:

[..]

Leuk en nog gefeliciteerd met jullie nieuwe huis *O* w/
Thanks! :)
pi_194091070
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 17:43 schreef Candaasje het volgende:
@:sigme: pluk eens wat van dat lamsoor, ik kon dat al tijden niet meer vinden in de Carrefour :D

En enjoy!


Zo eerst maar eens eten en dan laatste half uurtje hoorcollege volgen en de samenvatting af maken.

Ik heb vandaag enkel op een stoel gezeten, maar ben (mentaal) compleet gesloopt :')
Lamsoor beloof ik niet, wel heb ik zojuist een foto speciaal gemaakt voor jou.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator dinsdag 14 juli 2020 @ 21:42:47 #250
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194091436
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 20:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dat is op veel plekken zo 8)7
In Nederland is de logica dan: de kernen hebben al coax, dus relatief snel internet. Buitengebied heeft alleen maar telefoonlijn.

Hier, in het dorp, als een van de eersten van Drenthe, al een jaar of acht glasvezel inmiddels.

[ Bericht 0% gewijzigd door derLudolf op 14-07-2020 21:53:51 ]
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 14 juli 2020 @ 21:52:55 #251
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194091577
Bij ons in het villadorp nog steeds geen glasvezel.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator dinsdag 14 juli 2020 @ 21:56:17 #252
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194091629
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 21:52 schreef golfer het volgende:
Bij ons in het villadorp nog steeds geen glasvezel.
Verschil moet er wezen.

Volgend jaar stromend water *O*
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 14 juli 2020 @ 21:58:19 #253
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194091654
Buitengebied is inmiddels ook overal de kabel aangelegd, maar nog geen aansluiting naar de huizen. Dat is voor hun een hele vooruitgang vanaf ADSL.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 14 juli 2020 @ 22:00:06 #254
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194091677
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 21:56 schreef derLudolf het volgende:

Verschil moet er wezen.

Volgend jaar stromend water *O*
En kunnen we dan de olielampen en kolenkachels ook al vervangen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator dinsdag 14 juli 2020 @ 22:04:09 #255
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194091740
quote:
12s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 22:00 schreef golfer het volgende:

[..]

En kunnen we dan de olielampen en kolenkachels ook al vervangen?
Kolen? We steken elke dag turf, dan ga je toch geen kolen gebruiken :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194091971
Hier zijn ze in heel het dorp glasvezel aan het aanleggen. Wat een bende.
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator dinsdag 14 juli 2020 @ 22:47:30 #257
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194092444
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 22:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hier zijn ze in heel het dorp glasvezel aan het aanleggen. Wat een bende.
Hmm dat is opzich niet nodig, veel bende.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194092861
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 22:47 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Hmm dat is opzich niet nodig, veel bende.
Doen ze hier ook nu. Alle stoepen schots en scheef en erg zanderig overal. En de kabels steken op de raarste plaatsen uit de grond (uit het midden van de stoep; sommige zijn al platgelopen en geknakt).
pi_194092908
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 22:47 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Hmm dat is opzich niet nodig, veel bende.
Nou ja ze moeten de grond in dus al die stoepen worden open gebroken.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 14 juli 2020 @ 23:40:25 #260
370431 drakin
vurig typje
pi_194093235
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:27 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Mensen die gestopt zijn met iets zijn vaak het zuurst. Is bij (ex)rokers bijv ook zo. :7
Ok gaat zuur doen :(
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  Moderator dinsdag 14 juli 2020 @ 23:46:28 #261
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194093329
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 23:14 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Doen ze hier ook nu. Alle stoepen schots en scheef en erg zanderig overal. En de kabels steken op de raarste plaatsen uit de grond (uit het midden van de stoep; sommige zijn al platgelopen en geknakt).
Ach ja, dat zand gooi je er op om de voegen te vullen. Als iedereen even z'n stukje stoep veegt na een paar dagen is er niks aan de hand...
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194094729
Mogguh :O Kinderen die zeiken over eten zijn niet leuk :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_194094784
Goedemorgen :W

Weer een dagje kozijnen schilderen buiten.
  woensdag 15 juli 2020 @ 09:01:04 #264
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194095437
Mogguh.

3 maakmannetjes zijn al vanaf 8 uur bezig de oude schutting te slopen.
Daarna kunnen ze beginnen met opbouwen van de nieuwe.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194095520
quote:
7s.gif Op woensdag 15 juli 2020 09:01 schreef golfer het volgende:
Mogguh.

3 maakmannetjes zijn al vanaf 8 uur bezig de oude schutting te slopen.
Daarna kunnen ze beginnen met opbouwen van de nieuwe.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een werk zeg en wat fijn dat het gedaan wordt voor jullie _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194095527
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2020 07:23 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh :O Kinderen die zeiken over eten zijn niet leuk :{
Nee, lijkt mij ook frustrerend. :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194096225
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 23:46 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ach ja, dat zand gooi je er op om de voegen te vullen. Als iedereen even z'n stukje stoep veegt na een paar dagen is er niks aan de hand...
Ja een beetje zand dat zal helpen tegen het Schots en scheve.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 15 juli 2020 @ 10:04:52 #268
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194096277
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 07:33 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W

Weer een dagje kozijnen schilderen buiten.
Is het nog goedgekomen met de bloemblaadjes in de verf?
Spoilers!
pi_194096323
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 23:46 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ach ja, dat zand gooi je er op om de voegen te vullen. Als iedereen even z'n stukje stoep veegt na een paar dagen is er niks aan de hand...
@Tele6 woont in een appartementen complex, daar werkt het anders dan bij rijtjeshuizen
We have far more in common than that which devides us..
pi_194097083
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 10:08 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

@:Tele6 woont in een appartementen complex, daar werkt het anders dan bij rijtjeshuizen
mja en als het schots en scheef ligt.. lost vegen dat ook niet op natuurlijk.
pi_194097140
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2020 07:23 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh :O Kinderen die zeiken over eten zijn niet leuk :{
Ik dank regelmatig alle goden mbt eten en kinderen... dat die van mij gewoon alles lekker vind.
En bovendien het sport vind om nieuwe dingen en rare combinaties uit te proberen.

Die ene keer dat ze iets dan niet lekker vind... is het dan ook geen issue.

Zie weleens mensen met kinderen die nooit willen eten... lijkt me zo frustrerend...
en als ze nooit iets lekker vinden... kun je ze moeilijk dat wat ze niet lusten laten staan voor een keertje.
pi_194097245
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 11:02 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik dank regelmatig alle goden mbt eten en kinderen... dat die van mij gewoon alles lekker vind.
En bovendien het sport vind om nieuwe dingen en rare combinaties uit te proberen.

Die ene keer dat ze iets dan niet lekker vind... is het dan ook geen issue.

Zie weleens mensen met kinderen die nooit willen eten... lijkt me zo frustrerend...
en als ze nooit iets lekker vinden... kun je ze moeilijk dat wat ze niet lusten laten staan voor een keertje.
Dat kan ik me voorstellen. Zeker als je veel met z'n tweetjes bent zoals bij jullie is het wel erg leuk als je samen allerlei verschillende dingen kunt eten.

Mijn ouders hadden vroeger het andersomme probleem met me, want ik lustte het meeste standaard kindervoer niet en wél dingen als olijven of gember. Ik lustte geen krentenbollen, geen kip, geen frietjes, geen zoetzure saus à la Chicken Tonight, en niks wat in bladerdeeg zat _O- het enige wat daaraan veranderd is, is dat ik inmiddels niet meer zo'n hekel heb aan friet.
pi_194097253
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 10:59 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

mja en als het schots en scheef ligt.. lost vegen dat ook niet op natuurlijk.
Dat dus. @derLudolf
Je krijgt het zand echt niet onder de tegels geveegd.
pi_194097263
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 21:18 schreef sigme het volgende:

[..]

Lamsoor beloof ik niet, wel heb ik zojuist een foto speciaal gemaakt voor jou.
[ afbeelding ]
O+

Drukke boel!
  woensdag 15 juli 2020 @ 11:11:32 #275
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194097274
Work in progress...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194097307
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 11:10 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dat kan ik me voorstellen. Zeker als je veel met z'n tweetjes bent zoals bij jullie is het wel erg leuk als je samen allerlei verschillende dingen kunt eten.

Mijn ouders hadden vroeger het andersomme probleem met me, want ik lustte het meeste standaard kindervoer niet en wél dingen als olijven of gember. Ik lustte geen krentenbollen, geen kip, geen frietjes, geen zoetzure saus à la Chicken Tonight, en niks wat in bladerdeeg zat _O- het enige wat daaraan veranderd is, is dat ik inmiddels niet meer zo'n hekel heb aan friet.
Maar bladerdeeg :9~ ...... hoe dan?
  woensdag 15 juli 2020 @ 11:13:39 #277
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194097326
Bladerdeeg :'(
Spoilers!
pi_194097449
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 11:12 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Maar bladerdeeg :9~ ...... hoe dan?
Dat spul kan droog en vettig tegelijk zijn :r
Of dat het niet lang genoeg of op de juiste temperatuur gebakken is en nog taai is op plaatsen :r
Of dat alle vulling van je appelflap in één hoek is gaan zitten en de rest een 2 cm dikke plak bladerdeeg is geworden :r
En als je een hap neemt, die flaky stukjes die aan je lippen blijven plakken :r

Kijk, als jij mij een appelflap geeft met genoeg appel erin en dun genoeg bladerdeeg eromheen, dan eet ik het wel. Maar altijd liever Brabantse worstenbroodjes dan saucijzenbroodjes.

En knakworstjes in bladerdeeg zijn misschien nog wel het goorst. Of nee, frikandelbroodjes :r
pi_194097487
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 11:21 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dat spul kan droog en vettig tegelijk zijn :r
Of dat het niet lang genoeg of op de juiste temperatuur gebakken is en nog taai is op plaatsen :r
Of dat alle vulling van je appelflap in één hoek is gaan zitten en de rest een 2 cm dikke plak bladerdeeg is geworden :r
En als je een hap neemt, die flaky stukjes die aan je lippen blijven plakken :r

Kijk, als jij mij een appelflap geeft met genoeg appel erin en dun genoeg bladerdeeg eromheen, dan eet ik het wel. Maar altijd liever Brabantse worstenbroodjes dan saucijzenbroodjes.

En knakworstjes in bladerdeeg zijn misschien nog wel het goorst. Of nee, frikandelbroodjes :r
Ik vreet bladerdeeg ook gerust 'gewoon' op, zonder vulling. Bij ons was het thuis altijd 'vechten' (niet letterlijk) om het stuk quiche met de grootste bladerdeeg-rand :9~

Nu gooi ik ook nog wel eens repen bladerdeeg de oven in (en dan met zeezout en pesto...of geraspte 'kaas' van violife).

* Duikt de vriezer in op zoek naar bladerdeeg...volgens mij had ik nog wat plakjes over...*
pi_194097502
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 11:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bladerdeeg :'(
Jij ook al? :{
pi_194097506
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 11:23 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik vreet bladerdeeg ook gerust 'gewoon' op, zonder vulling. Bij ons was het thuis altijd 'vechten' (niet letterlijk) om het stuk quiche met de grootste bladerdeeg-rand :9~

Nu gooi ik ook nog wel eens repen bladerdeeg de oven in (en dan met zeezout en pesto...of geraspte 'kaas' van violife).

* Duikt de vriezer in op zoek naar bladerdeeg...volgens mij had ik nog wat plakjes over...*
Als ik quiche maak, maak ik lekker van dat kruimelige piedeeg. Veel lekkerder en niet veel moeite. :9

En hhhhllll, van die bladerdeeg-kaasstengels ;(
  woensdag 15 juli 2020 @ 11:24:37 #282
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194097513
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 11:24 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Jij ook al? :{
Nee! Verkeerde smiley. Bladerdeegliefde O+ :9 :9~
Spoilers!
pi_194097518
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 11:24 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Als ik quiche maak, maak ik lekker van dat kruimelige piedeeg. Veel lekkerder en niet veel moeite. :9

En hhhhllll, van die bladerdeeg-kaasstengels ;(
Barbaar ;(
  woensdag 15 juli 2020 @ 11:25:22 #284
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194097524
Sowieso alles met deeg is geweldig. Deeg is mijn favoriete voedselgroep.
Spoilers!
pi_194097529
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 11:24 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nee! Verkeerde smiley. Bladerdeegliefde O+ :9 :9~
Ah, pfiew, gelukkig! Ik dacht even dat ik deze SC maar beter kon verlaten.
10 jaar ouder joh!

^) ?
pi_194097535
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 11:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sowieso alles met deeg is geweldig. Deeg is mijn favoriete voedselgroep.
Ze zouden er een aparte schijf in de schijf van 5 van moeten maken :Y
  woensdag 15 juli 2020 @ 11:26:22 #287
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194097541
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 11:25 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ah, pfiew, gelukkig! Ik dacht even dat ik deze SC maar beter kon verlaten.
10 jaar ouder joh!

^) ?
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 11:25 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ze zouden er een aparte schijf in de schijf van 5 van moeten maken :Y
*;
Spoilers!
pi_194097633
Van de week kwam ik nog een rol vers bladerdeeg tegen in de koelkast (was ergens achter gevallen en ik kon het niet zien) en dat was nog 1 dag goed. Dus wat @Candaasje zegt, van een deel heb ik zout/peper rolletjes gemaakt en van een ander deel sambal erop gesmeerd en opgerold. Zo lekker

Pesto had ik nog niet aan gedacht, komt de volgende keer wel
We have far more in common than that which devides us..
pi_194097649
Stelletje goorlappen hier, met al je bladerdeeg :(
  woensdag 15 juli 2020 @ 11:36:18 #290
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194097733
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 11:31 schreef Tele6 het volgende:
Stelletje goorlappen hier, met al je bladerdeeg :(
Lust je ook geen croissant?

Ik verheug me al helemaal op de diepvriescroissants die bij mijn Crisp-bestelling zitten. Ze zaten vorige keer als cadeautje bij de bestelling en waren verrassend lekker. Eigenlijk bijna goddelijk.
Spoilers!
pi_194097738
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 11:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Van de week kwam ik nog een rol vers bladerdeeg tegen in de koelkast (was ergens achter gevallen en ik kon het niet zien) en dat was nog 1 dag goed. Dus wat @:Candaasje zegt, van een deel heb ik zout/peper rolletjes gemaakt en van een ander deel sambal erop gesmeerd en opgerold. Zo lekker

Pesto had ik nog niet aan gedacht, komt de volgende keer wel
Vervelend dat je dat moest doen. Sterkte! ;(

quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 11:31 schreef Tele6 het volgende:
Stelletje goorlappen hier, met al je bladerdeeg :(
Jij bent gewoon niet raar, maar heel bijzonderrrrrr :6

Over bijzonderrrrrr gesproken... het is maar goed dat ik niet aan het werk ben (werkloos zijn heeft z'n voordelen :+ ) want echt...FOK!....wat is dit voor ordinair gedoe :X ?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarvoor ook al een ingesnoerde vrouw met rode hartjes op dr tepels, en daarvoor iemand met iets teveel lichaamsomvang voor haar te kleine broekje en BH. Echt tyf op. :r
  woensdag 15 juli 2020 @ 11:39:27 #292
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_194097780
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 11:36 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Vervelend dat je dat moest doen. Sterkte! ;(
[..]

Jij bent gewoon niet raar, maar heel bijzonderrrrrr :6

Over bijzonderrrrrr gesproken... het is maar goed dat ik niet aan het werk ben (werkloos zijn heeft z'n voordelen :+ ) want echt...FOK!....wat is dit voor ordinair gedoe :X ?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarvoor ook al een ingesnoerde vrouw met rode hartjes op dr tepels, en daarvoor iemand met iets teveel lichaamsomvang voor haar te kleine broekje en BH. Echt tyf op. :r
Ja dat is nieuw. Vanaf hier meer infor: FB / FOK! en advertenties. Meld hier problemen... #12

Het ziet er vandaag wel stukken beter uit dan gisteren.
Spoilers!
pi_194097838
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 11:10 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dat kan ik me voorstellen. Zeker als je veel met z'n tweetjes bent zoals bij jullie is het wel erg leuk als je samen allerlei verschillende dingen kunt eten.

Mijn ouders hadden vroeger het andersomme probleem met me, want ik lustte het meeste standaard kindervoer niet en wél dingen als olijven of gember. Ik lustte geen krentenbollen, geen kip, geen frietjes, geen zoetzure saus à la Chicken Tonight, en niks wat in bladerdeeg zat _O- het enige wat daaraan veranderd is, is dat ik inmiddels niet meer zo'n hekel heb aan friet.
Raar kind :D
Ik vind alleen de zz saus van chicken tonight niet lekker.
Ooh zalm in bladerdeeg O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_194097860
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 11:39 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja dat is nieuw. Vanaf hier meer infor: FB / FOK! en advertenties. Meld hier problemen... #12

Het ziet er vandaag wel stukken beter uit dan gisteren.
Dank, Ik heb hem uitgeschakeld ^O^ Zag net pas in dat topic dat Danny die optie gemaakt had. Mooi, wegwezen met die rommel. Als het nu nog een beetje normale content was, a la.
pi_194098132
Hier nu ook weg pfff
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 15 juli 2020 @ 12:00:42 #296
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_194098136
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 21:52 schreef golfer het volgende:
Bij ons in het villadorp nog steeds geen glasvezel.
Hebben jullie geen tijd voor met al die hectares gras dat gemaaid moet worden. En de Rotaryclub runt zichzelf natuurlijk ook niet.
  woensdag 15 juli 2020 @ 12:17:32 #297
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194098455
Toch Hugo de Jonge dus als lijsttrekker bij het CDA. :{
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 juli 2020 @ 12:19:01 #298
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194098482
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_194098566
da's krap
We have far more in common than that which devides us..
pi_194098628
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 11:10 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dat kan ik me voorstellen. Zeker als je veel met z'n tweetjes bent zoals bij jullie is het wel erg leuk als je samen allerlei verschillende dingen kunt eten.

Mijn ouders hadden vroeger het andersomme probleem met me, want ik lustte het meeste standaard kindervoer niet en wél dingen als olijven of gember. Ik lustte geen krentenbollen, geen kip, geen frietjes, geen zoetzure saus à la Chicken Tonight, en niks wat in bladerdeeg zat _O- het enige wat daaraan veranderd is, is dat ik inmiddels niet meer zo'n hekel heb aan friet.
Oh dat lust ze wel.
Maar als je uiteten gaat hoeft ze echt geen kindermenu.
Of het moet toevallig spaghetti/spareribs zijn.
Of bij de mcD natuurlijk... het is niet dat ze geen patat lust... maar meer dat als er ander lekkers is dat ze dat liever eet :)
pi_194098666
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2020 10:04 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Is het nog goedgekomen met de bloemblaadjes in de verf?
Mwah, klein stukje wil ik opnieuw doen als alles klaar is.

Hoe doen echte schilders dat....ik heb de hele tijd of iets van blaadjes of een vlieg er in zitten :')

Achja wel veel geleerd deze dagen. En over een paar jaar als het weer moet, kan ik het vast beter.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')